3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 11:29
Tja, hoe leuk hij is... We hebben ondertussen uren en uren met elkaar gepraat. Dat is heel erg leuk. Hij is slim en snel wat het bij mij altijd reuze goed doet. Hij kan me met mijn mond vol tanden doen staan en dat raakt in zijn geval ook nog een hele (prettig) gevoelige snaar. Aangezien het bij mij erg mind over matter is ben ik daardoor genegen te denken dat hij erg leuk is.
Het stomme is natuurlijk dat fysiek toch een dimensie geeft die de boel in 0,8 seconden om zeep kan helpen. Ik heb wel foto's van hem gezien hoor. Dus ik weet wel dat ik hem niet lelijk vind. Maar misschien ruikt hij (voor mijn neus) wel raar of iets dergelijks. Of ik voor hem natuurlijk.
Het stomme is natuurlijk dat fysiek toch een dimensie geeft die de boel in 0,8 seconden om zeep kan helpen. Ik heb wel foto's van hem gezien hoor. Dus ik weet wel dat ik hem niet lelijk vind. Maar misschien ruikt hij (voor mijn neus) wel raar of iets dergelijks. Of ik voor hem natuurlijk.
donderdag 15 oktober 2009 om 11:32
Ja dat zou kunnen Sprank... maar zelfs al heeft ie een rare haar uit zn neus groeien, of compleet verkeerde sokken aan, je gaat zowiezo die avond lekker zitten babbelen en de klik bij het babbelen is er, die hebben jullie alvast!
Hebben jullie wel afgesproken om eerlijk tegen elkaar te zeggen als de klik er bij het zien in levende lijve niet is?
Hebben jullie wel afgesproken om eerlijk tegen elkaar te zeggen als de klik er bij het zien in levende lijve niet is?
donderdag 15 oktober 2009 om 11:34
Bovendien is hij pas 39. Dat scheelt dus niet zoveel met mij. Ik ben na mijn scheiding drie jaar geleden nog niet echt gaan daten vanuit het oogpunt dat ik het weer leuk zou vinden om samen te zijn met iemand. Ik heb een lange termijn minnaar gehad de afgelopen jaren waarmee ik ook graag ging eten en oeverloos kon lullen. En een korte fling met iemand die ik 18 jaar kende en daardoor zo vertrouwd als mijn broekzak voelde. Maar ik heb me nog nooit opnieuw opengesteld voor emotioneel commitment.
Als je niet echt 'samen' wilt zijn, dan is, in mijn geval, een veel oudere man heel interessant. Maar om samen echt iets op te bouwen is een man meer in de buurt van mijn eigen leeftijd beter.
Alleen, mannen van dezelfde leeftijd hebben dezelfde onzekerheden als ik. En ik moet wel even wennen aan de mate waarin hij feedback vraagt over wat ik van hem vind .
Als je niet echt 'samen' wilt zijn, dan is, in mijn geval, een veel oudere man heel interessant. Maar om samen echt iets op te bouwen is een man meer in de buurt van mijn eigen leeftijd beter.
Alleen, mannen van dezelfde leeftijd hebben dezelfde onzekerheden als ik. En ik moet wel even wennen aan de mate waarin hij feedback vraagt over wat ik van hem vind .
donderdag 15 oktober 2009 om 11:36
donderdag 15 oktober 2009 om 11:38
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:36:
[...]
Dat is nou één van de weinige dingen waar ik me geen zorgen over maak. Stelletje botte horken zijn we. Alletwee .
Ja... door de telefoon allebei een grote bek... maar in het echt is het wel ff anders. Ik kan er namelijk al finaal op afknappen als iemand vraagt: En? Wat vind je van me?
Dat vraag je namelijk niet... vind ik
[...]
Dat is nou één van de weinige dingen waar ik me geen zorgen over maak. Stelletje botte horken zijn we. Alletwee .
Ja... door de telefoon allebei een grote bek... maar in het echt is het wel ff anders. Ik kan er namelijk al finaal op afknappen als iemand vraagt: En? Wat vind je van me?
Dat vraag je namelijk niet... vind ik