Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja dat denk jij helemaal goed.....................
de eerste keer was in mijn beleving een mildere vorm, dus ik verwacht nu dan een strengere, maar goed misschien is het dat wel niet hoor. maare aangezien ik 2 pokkekindjes naast me heb wonen en het er wel erg veel weg van heeft, is het bijna ondenkbaar dat het dat niet is zeg maar.
Middag dames,

Zo, ik ben vandaag alleen met mijn kleine kuikentje. Jeetje is met papa naar de verjaardag van oma. Woont op 2 uur rijden dus vandaar dat we niet mee zijn.

Ik ga zo de wereld maar eens verkennen: tripje naar het dorp, even mijn moppie showen aan de winkeliers .

Bam, beterschap!!!! Arme jullie.

Kokos, dat klinkt reuze leuk daar in Frankrijk! Fijn dat het zo gezellig was.

Hellus hai. Weer illegaal vanaf werk hiero . Ik zag nog shokking nieuws op de groep?!? Spahahannendddd!

Star, en?? Dametje lekker aan het groeien op je slagroom? Hier op dag 5 al weer op geboorte gewicht. Ze kwam tijdens kraam ca 70 gram per dag aan.... We lopen dus tegen de 5 kilo al denk ik :-).
Hel, vanmorgen 10 voor 8 hier, hoeraaaa!!!

Berend slaapt wel weer tussen de middag, dat was tijdelijk dat hij niet meer sliep. Gelukkig maar.

mamax, wat fijn dat paps weer bij is! Hoe voelt hij zich?

Kokos, klinkt heerlijk zeg. Maar een bus... knap van je ha ha. Hier een man met erg lange benen, dus die trekt dat voor geen meter. En ik ook niet want ik moet mijn plek ook bijna opgeven om zijn knieën kwijt te kunnen

Lekker aan het genieten van je pux Su? Jee gaat toch ook naar het kdv, dus jullie hebben wel vaker samen toch?

Juud dat judo zou ik niet trekken hoor ik al... slik, de houdgreep bij je kind....

Bam ik vind 2x 2 uur knapper dan rennen hoor! Pff, daar moet ík niet aan denken!

Mal, hoe is het met jou? Hoe heb je gedroomd vannacht, en hoe gaat het met Man?

Ben net toch maar het Ikeakeukentje gaan halen... kon niet op de Sint wachten. Erg hoor ha ha. Maar het is voor de vakantie volgende week en met het verdiende MP geld dus totally verantwoord zeg maar.

Ga hem straks met L in elkaar zetten!
Heej Suus, lekker knuffelen met kuikentje, wat heerlijk even zo dagje met z'n tweetjes! Wordt het je eerste tripje naar buiten met Meetje? Ha, en met jouw slagroom is ook niks mis. Wanneer moet jij naar CB, over een week? Realiseerde me dat ze gewoon een hele kilo zwaarder was dan Mare bij geboorte. Heftig! Prachtige foto's van je trio op de groep trouwens. Heb ik vriend gisteren heel subtiel even laten zien (ijzer smeden enzo, jeweetwel). Hij was helemaal ontroerd van die plaatjes met grote zus dus we wachten rustig af....
Ah, dus toch gevallen voor de nieuwe Ikea-keuken Amalia! Ik ken iemand van drie turven hoog die hem snel wil komen bewonderen.

Tien voor 8, beterrrrr!

Gets, moet nu echt weer aan de slag. Zo slecht van mij, dat illegale geforum....
Zo! Eetje is een moppie hoor! En Ceetje ook! Was gezellig, mijn kinders vonden het ook leuk. En tsja dat pit in dochter... Ties was ook altijd behoorlijk druk, en heeft nu heel stoicijns tv zitten kijken bij Star op de bank... Naast Ceetje. Heb aan hem nu stuk minder "werk" dus die tijd komt voor dochter ook nog wel. (en dochter was nog rustig zelfs vond ik haha)

Amalia: ah wat leuk! ik vind het echt een superkeukentje! Leuk hoor!

Hel: flink aan het smeden, heel goed!

Suus: ah leuk, lekker hele dag knuffelen en fluffen en showen! leuk!

Star: En? Eetje goed gegroeid?

Mamax: fijn dat je vader weer bij is! Ik hoop dat alles goed is gegaan!!! Max gisteren weer naar school geweest? (of heb ik dat gemist...)

Jin: ah wat leuk van je vriendin! Mooi verhaal weer!

Juud: jammer dat de judo nu nog niets was. Wie weet komt het nog inderdaad! Moest hij ook helemaal in een pak?

Bam: en leverancier al geweest? ik moest vanmiddag weer thuis blijven voor meneer Wehkamp, vanaf 12 uur. Was er om half 1, dus hoop maar dat als ze zijn geweest, ze een briefje achterlaten... En anders wachten. Zo maar even koffie zetten!
quote:Star schreef op 15 oktober 2009 @ 12:39:

Niet snel op vakantie gaan in de Dordogne? Ik ben juist gek op de Dordogne, ik vind het echt prachtig daar. Kan me voorstellen dat het inderdaad met herfstkleuren nog mooier was. Heb je foto's gemaakt?

Helemaal eens, wat een prachtige streek zeg! En qua kilometers goed te rijden en zomers ook vaak mooi weer!
quote:Helenita2 schreef op 15 oktober 2009 @ 13:27:

Ah, dus toch gevallen voor de nieuwe Ikea-keuken Amalia! Ik ken iemand van drie turven hoog die hem snel wil komen bewonderen.

Ik ken er eentje van 2 turven en eentje van bijna 4 turven die hem ook prachtig zullen vinden. Heb je met bovenstuk?
Arme Julian! Heeft hij er veel last van?

Suus, gezellig wandelen met de Gravin. Leuk hoor!

Hel, niks werkt zo goed als trotse grote broers en zussen! Ik lag vanmorgen met m'n 2 moppies in bed, Mini in het midden. Begint Maxi z'n broertje te kussen, 'je bent mijn broertje!'

Vader had van een gaatje wel een beetje last, trok een beetje. Verder nog erg suf.
quote:mamax schreef op 15 oktober 2009 @ 14:54:

[...]

Ik ken er eentje van 2 turven en eentje van bijna 4 turven die hem ook prachtig zullen vinden. Heb je met bovenstuk?Hoe hoog is een turf eigenlijk? Als die grote van jou bijna 4 turven is, is die van mij het denk ik ook wel.
Suf, beetje last van het gaatje maar verder wel okee denk je Mamax?

Jemig, wat een K***te werk zeg dat keukentje in elkaar zetten. En ik dacht; ik doe de schroeven meteen lekker strak... kon ik 'm dus weer uit elkaar halen vanwege een plankje verkeerd om, grrr.

Maargoed, hij staat en ze vinden hem erg leuk. Mijn hele keuken wordt geplunderd omdat ze natuurlijk geen pannen enzo hebben ha ha.

mamax, klinkt lief zeg, dat kusje!
Aaaah, wat lief Mamax, de broertjes in bed.... Ja, ik denk dat ik vriend z'n soft spot nu heb ontdekt hoor!

Ze zullen je vader wel goed in de gaten houden zo na de operatie. Is de arts al bij hem geweest om te vertellen hoe de operatie is gegaan? Hij ligt in H toch? Misschien zie je vriend nog wel als je straks gaat... Schoonfamilie is trouwens heel erg positief over het zkh (en zwager reorganiseert ziekenhuizen dus heeft er kijk op).

Bridges, Ties voelde zich waarschijnlijk helemaal geintimideerd door al dat vrouwelijk schoon om zich heen.
Pfffffffffffffffffffff waarom loopt het altijd uit bij het cb?! Een uur!!!!! voor ik aan de beurt was. Stom gedoe. Ceetje moest poepen en wilde niet op de wc daar want het stonk en het krukje was vies en had de verkeerde kleur. Dus.

Maar goed, Eetje 4200 gram en 55cm, doet het dus goed :-)

Suus, lekker aan de wandel geweest met kleinste moppie? Heerlijk weer ook!

Eetje was ook zo snel weer op geboortegewicht, was bij Ceetje wel anders. Onze vier dames weten nu gewoon perfect wat te doen

Zal straks foto van Ceetje en Ties op de groep zetten, heel stoicijns idd
O en Ceetje was 95.5 cm, schiet niet op dus.
quote:mamax schreef op 15 oktober 2009 @ 14:53:

[...]

Helemaal eens, wat een prachtige streek zeg! En qua kilometers goed te rijden en zomers ook vaak mooi weer!Heeeeerlijk warm inderdaad 's zomers. En Sarlat is zoooooooo leuk met z'n markten.
Maxi en Mini

\dat zijn wel echt vrienden he?
Nou, vandaag niet, maar gelukkig zijn dat soort dagen op de vingers van 1 hand te tellen. Normaal kunnen ze heel leuk met elkaar spelen ja. Maxi is 5 cm langer dan Ceetje, hier meten ze ook al in halve cm.

Amalia, heb je dat neit meteen meegenomen dan? Dat hebben ze daar toch ook heel leuk, samen met servies.

Hel, mimimeeting doen in het ziekenhuis het weekend . Ik weet niet welk bezoekuur vriend gaat, nu zeker? Ik ga vanavond. Paps had om 12.15 gebeld dat hij weer terug was, verder nog niks gehoord. M'n moeder is er nu en die eet vanavond hier, dus dan zal ik het wel horen.

Geen idee hoe groot een turf is. Flodder is langer dan Maxi.
Dit zegt bibliotheek.nl:

De afmetingen van de turven verschillen maar het gaat altijd om kleine brokken, zo'n 30 x 15 x 10cm. Dat men daar dan kinderen (of kleine mensen) mee vergelijkt is geen wonder. Er zijn overigens meer uitdrukkingen die referen aan turven: "Beter één turf in de keuken dan duizend in het veenland" "Die in 't veen zit, ziet op geen turfje" "Turf naar de venen sturen" "Geen turf hoog zijn" "Als hij op een turf staat, kan hij over een kluit zien" bron: Het Museum voor de oudere technieken, op
Maxi is dan eigenlijk ook niet zo heel erg Maxi

Hij is wel de oudste van het stel
Jullie hebben dus brokken van kinderen. Nou ja, weer eens wat anders dan de standaard wolk.
Mamax, fijn dat de operatie achter de rug is. En drie gaatjes rijker, wordt vast een prachtig litteken.

Amalia, dat keukentje is echt leuk! Ik vond het ook zo n leuk keukentje, maar we hebben er al eentje. Maar, wel vandaag met kortingsbon, vandaar al zo snel, een stoere skelter van Kettler gekocht voor oudste zijn verjaardag haha. Staat in een grote doos in de kelder.

Hel, die foto is best oke, maar dat is dus de enige die een beetje gelukt is en dat voor 120,-¤. Dure foto dan he? Is ie ineens een stuk minder leuk vind ik.

Suze, wat fijn dat ze zo goed groeit. Wow!!

Star, Ceetje is dan wel niet groot, maar echt zorgwekkend toch ook niet? Zo extreem klein vind ik het niet hoor. Oudste is geloof ik 107cm ongeveer en is niet heel klein, maar zijn vriendinnetje (met wie hij op het schoolplein soms staat te zoenen hoorde ik op de ouderavond maar dat terzijde, is even oud als Ceetje en ook een stuk kleiner en tengerder dan mijn oudste hoor.
Een uur uitloop Star?! Da's nie leuk nie nee. Ceetje de poep op kunnen houden? Maar mooi dat de slagroon Eetje goed bekomt dus! Dan doen de dames goed.

Ha ha, leuk dat van die turven! Maxi en Flodder zo'n drie en een halve turf hoog dus. Floddertje bij laatste meting in februari al 104 cm. Zou me niet verbazen als ze richting de 110 gaat nu. Lang end is het.

Vriend gaat ook vanavond. Ligt je vader op de IC? Misschien ligt hij wel bij schoonvader op de kamer dan. Zou ook maf zijn he..
Ow, voor 120 euri moet 't ook wel een heel leuke foto zijn Jin. Hoe was de ouderavond eigenlijk (afgezien van roddels over je zoenende zoon )?
Ja, dat vind ik ook van die foto Hel.

Ouderavond was oke, ik zal straks wel even wat op de groep schrijven. Niks geks eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven