Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, of schoonvader moet anders heten dan vriend? Vader ligt ook niet op de IC gelukkig. Wel in het nieuwe deel volgens mij.

Van wie heeft ze dat? Is vriend lang?

Star, Maxi is niet heel lang nee, vandaar die halve cm waarschijnlijk Mini was 90 cm. Zelfde als Maxi op die leeftijd zie ik nu. Toch is Mini voor mijn gevoel langer dan Maxi.
Leek me ook al niet dat je vader op IC lag, gelukkig maar. Schoonvader mocht vandaag naar gewone afdeling als alles goed bleef gaan. Hij heet idd anders dan vriend (en jou ), zet wel even op de groep.

Lengte van m'n moeders kant denk ik. Bij vriend zijn ze allemaal heel gemiddeld. Van mij komt 't iig niet. Maar mss stopt ze bij 1.60 wel met groeien, geloof dat het op deze leeftijd nog niet zo veel zegt.
Ik weet het niet. Vriendin van mij en haar vriend zijn allebei lang. Hebben allebei een broer van 2 meter nog wat. Oudste zoon is 3 geworden in juni zit in maat 116, jongste is 1,5 zit in maat 92/98. Die zijn nu dus wel allebei al lang.

Misschien liggen ze wel vlak bij elkaar, vader had een man van zijn leeftijd op de kamer.
Jee Star een uur wachten! Ik was dus echt wel weer weggegaan. Achterlijk zeg. Dan kunnen ze toch even bellen. En dat met een pasgeboren baby. Word er helemaal boos om voor jouw plaats

Wat zeiden ze over de lengte van Cee? Of blijft ze gewoon klein en niets aan doen verder? Jongetje bij L op de groep is ook echt een kleintje. Moeder was laatst naar het zkh geweest voor een lengtevoorspelling. Ben vergeten wat daar uit kwam.

Nee Jin(? geloof ik). Niet meteen de bovenkant gekocht. Dat bewaar ik echt echt echt voor Sinterklaas!

Gaaf een skelter!

Jemig, 120 euri.... moet idd een hele leuke foto zijn!

Bam, hoe is het met de pokjes? Kan idd nog wel een 2e x als het de 1e x heel weinig was.

Mamax, wanneer ga je naar het zkh? Of ben je al geweest? Kinderen mee? Of is dat te druk? Hoe lang moet je vader blijven daar?

Hel, vriend is dus wel enigzins gevoelig voor kleine babietjes? Betekend dat dat het voor jou nog wel open staat, de deur naar een eventuele 2e? Is ook wel moeilijk of niet, als hij daar dan niet echt heel duidelijk over is...
Ik ben benieuwd wanneer jullie dan sinterklaas vieren Amalia .

Hel, fijn dat het met de schoonvader weer wat beter gaat. Grappig zo´n lange dochter. En je moet maar zo denken als je aan jezelf denkt, klein van stuk maar groot in daden .

Zo, net met oudste naar de gym geweest. Hij vindt het echt geweldig. Leuk hoor.
Hé hallo,

Wat leuk dat jullie T al hebben gezien. Ik weet niet of 1 van jullie de folder ook echt krijgt, hij heeft geloof ik een oplagen van 1.500.000 stuks in NL en iets van 750.000 in BLG. Maar welke winkels?

Zo mijn werkweek zit er weer op. Iedere keer denk ik dat het rustiger wordt maar stiekem is het dan toch weer druk...

Gisteravond uit eten geweest met alle collega's, bij de Griek, was erg gezellig en lekker. Alleen kan ik nu dus lang zoveel niet meer eten als voor het lijnen. Had gewoon buikpijn.

L is deze week aan het rommelen, we weten niet echt wat er is, wil overdag zijn flessen niet helemaal en 's nachts klaarwakker of om 5.30, gaap. En als we dan een flesje maken zuigt hij hem helemaal vacuüm. Zal wel een sprongetje zijn En hij wil niet meer liggen maar probeert steeds te gaan zitten, kan hij nog lang niet natuurlijk maar als hij dan in het voedingskussen gewikkeld rechtop gezet wordt is alles goed.

En T heeft weer een nieuw kleding gebeuren, wilde hij eerst niets met knoopjes aan (nu gelukkig weer wel) nu wil hij alle t-shirts met korte mouwen over t-shirts met lange mouwen en NIET andersom zucht...
Gym? Leuk! Waar was jongste?
Jinny, wat leuk dat oudste zo geniet van de gym. Is hij dan thuis ook rustiger daarna? En wat cool (T's nieuwe woord) die auto! Hoe bevalt nieuwe functie? Las trouwens vandaag dat de Hema in Frankrijk gaat uitbreiden wie weet hierna D.

Star, ze doen bij jou consternatieburo wel hun naam eer aan. Maar Eetje groeit dus erg goed zo te lezen. Ceetje was wel gegroeid met de laatste keer? Vriendinnetje van T, maand ouder is nu 96cm.

Suze Als ik jou verhalen lees geniet ik gewoon mee. Je kan gewoon lezen dat je echt heerlijk op een hele dikke roze wolk zit. En wat een leuke foto's!

Kokos, zo jullie hebben het echt leuk gehad zo te lezen. Ik vind het een hele mooie streek. En een dorp met 14 inwoners!

Amalia, Oh toch gezwicht! Ik vind hem ook zo leuk, hier wel alle potten en pannen. Hielp L je goed?
Bam, hoe gaat het met Juul? Zijn het echt de pokken en niet de 5e of 6e of ...ziekte? Er zijn zoveel stipjes ziektes. Wat leuk dat hij de judo zo leuk vindt, hier niks van dat gedoe in de buurt. Grappig trouwens dat je zo bij de folder kwam. Moet ik morgen dat boekje voor je meenemen (krokodil..) ga hier nog boekjes halen namelijk.

Mamax, wat fijn dat je vader zich al zo goed voelt! En wat schattig van Maxi, smelt. Hier wil T vaak handjes vasthouden of L kietelen.

Bridges, en...pasten de kleren of gaat er weer veel retour?
Star, Hel, ik moet afzeggen voor morgen. Onze auto is net waarschijnlijk totall loss gereden op de parkeerplaats. Vertel morgen meer, heb even geen puf meer,
Jemig, is dat zwaar klote Mamax. Getsie.

Enka,. wat een oplage zeg. Leuk hoor! Hij is helemaal uitgelaten daarna maar dan is het etenstijd en dan badtijd en daarna naar bed, dus dat is te doen. En dat van die hema wil ik niet weten hoor . Vermoeiend met jongste zeg. Pff, sterkte!

Amalia, jongste was bij zijn pappa. We waren met z´n allen gegaan, was erg leuk. Jongste bleef maar rennen in de hal.
Jin, lengte Ceetje ook niet zorgwekkend hoor, maar schiet niet op Maandag weer naar de kinderarts, moest groeigegevens meenemen, dus ben benieuwd wat hij erover zegt.
quote:mamax schreef op 15 oktober 2009 @ 21:05:

Star, Hel, ik moet afzeggen voor morgen. Onze auto is net waarschijnlijk totall loss gereden op de parkeerplaats. Vertel morgen meer, heb even geen puf meer,

He verdorie, zit jullie ook niet mee met auto laatste tijd. Succes!

Alles ok met je paps?
quote:enka schreef op 15 oktober 2009 @ 20:38:

Star, ze doen bij jou consternatieburo wel hun naam eer aan. Maar Eetje groeit dus erg goed zo te lezen. Ceetje was wel gegroeid met de laatste keer? Vriendinnetje van T, maand ouder is nu 96cm.

Een halve centimeter

Maar goed, de keer daarvoor was ze ineens 5 cm gegroeid.
Fijn dat Oudste zo van gym geniet Jin. Heeft hij met zijn energie ook wel nodig volgens mij

Mooi toch Enka, dat je niet meer zoveel kan eten
Amaal, ze zeiden niks over de lengte van Cee, maar die was ook niet echt op het bureau nu. Ze had in oktober voor haar prik gemoeten maar toen ik belde zeiden ze dat er een kindje na Eetje was, dus Ceetje kon niet ook dan. Bleek dus helemaal geen kindje na te zijn

Arts zei dat ze prik en onderzoek wel kon doen (al zuchtend weet je wel) maar aangezien Ceetje al die tijd al moest poepen leek het me geen goed plan.

Maar goed, nu zit ik de volgende keer met twee kinderen die geprikt worden. Ook geen goed plan, maak wel een aparte afspraak denk ik.

Zat toevallig een vrouw die ik nog ken van vroeger en die is 1.48, dus zo erg zal het met Ceetje niet zijn
Bam, hoe is het met Juul?
Bleghh vol me echt klote. Heb vandaag mn dieet gekregen van de sportschool. En dus ook gewogen en dat viel heel vies tegen. 2.5 kilo meer dan op mn eigen weegschaal.

En het dieet zie ik best wel tegenop. Maar ik moet het gewoon doen, anders gaat het echt verkeerd. Maar ik zit nu gewoon in een dip. Ik kan wel huilen. Huilie

Sorry een andere keer ben ik weer gezellig hoor
Jankepoeperd

Hoeveel moet er af? Zal wel meevallen toch? Je kunt het

Tot zover de peptalk
Kom op Naat!!! Gaat helemaal goed komen! Dan valt het alleen maar weer mee op je eigen weegschaal

Star, ach ja, wat groter, wat kleiner. Lekker belangrijk. En dan voor meisjes weer nog minder belangrijk lijkt me.

Zat helemaal in Pay it Forward, valt de zender weg. Filmkanaal. Lekker dan. Ga maar lekker vroeg naar bed denk ik. Morgen moet ik werken. Een van de juffies van L heeft een begrafenis van haar oma dus ze vroeg of ik wilde werken. L zei: Joepie joepie (?? ha ha), mama is weer mijn juffie!

Schattig toch?
Aaaaah dat is inderdaad schattig. L is wel gek op zijn mama dus
Aaah, L. dus gek op zijn nieuwe juf Amalia .

Star, mijn moedertje is ook heel klein, die haalt met zeer grote moeite de 1,60 (lees met hakken). En volgens mij is ze heel gelukkig . Nee hoor, alle gekheid op een stokje (wat een gekke uitdrukking zeg, moet je je voorstellen, eet ik toch liever een lollie), ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt. Wat voor prik moet ze dan? Volgens mij hier geen prikken op het moment. Strange.

Naatie, gewoon die weegschaal van thuis aanhouden, doorsporten en een beetje opletten. Kom op, je kunt het!!!!!
Joepie mijn man is vrij, maar toch ga ik zo maar slapen, helemaal allenig. Hij is met wat mensen naar de kroeg. Ongezellig he? Maar ja, anders werkt ie ook alleen maar. Ik ga morgen werken en dan komt man mij ophalen uit het werk (hoe burgerlijk) met de kindjes en dan gaan we naar een verjaardag.

Tot zover de dag van Jinny .

Ja, ik moet toch tegen iemand kletsen? Kindjes slapen, vent in kroeg, mijn moeder slaapt ook al dus die kan ik niet bellen, blijven jullie over .
Goedemorgen.

Star, het zal wel aan het plaatsje liggen waar wij zaten, 14 zielen in een dorpje. Genoeg foto's gemaakt, ik zal er een aantal op H. zetten.

Wat moest je lang wachten op het CB! Ha, ha, die Ceetje met haar opmerkingen, prachtig maar wel lastig als ze om die redenen niet naar de wc wil.

Ze is toch wel wat gegroeid neem ik aan?

Hel, opa kan iets minder hebben dan oma, zeker nu Tim overal aan zit omdat hij steeds meer kan pakken nu hij staat. Maar ze hebben vooral genoten.

Suus, wat vonden de winkeliers van je moppie?

Dat gaat ook goed met jouw slagroom

Mamax, wat een lieve opmerking van Maxi (jaaaaa, ik kom in de nieuwe forumnamen )

Oh, de bel gaat, man voor CV ketel.
Goeiemorgen!

Ik baal er echt van, verheugde me zo op Eetje (en Ceetje en Flodder natuurlijk). Vent is nu de band aan het vervangen om naar het schadebedrijf te rijden. Wij stonden bij huis op de parkeerplaats van de voetbal geparkeerd (onze parkeerplaats was vol). Meisje van 17 mocht van moeder even achter het stuur van vaders half jaar oude lease-auto voelen hoe dat nou is. Voor ze het wist had ze de auto in z'n achteruit en het gaspedaal vol in. De eerste 50 meter kwam ze, behalve d'r moeder, niks tegen, maar toen stond onze auto daar ineens. Een auto van 1600 kg, die door de klap gewoon 2 meter opgeschoven is. Tegen een aanhanger die daar geparkeerd stond. Allebei de achterportieren moeten vervangen, het rechter achterspatbord, rechter achterband klapte toen wij heenliepen. Man is nu naar het schadebedrijf, het zal mij benieuwen.

Met die vrouw gaat het gelukkig wel goed, ze had haar portier open en stond daar tussen. Toen de auto ineens zo achteruit reed werd zij door het portier geraakt, waardoor ze viel. Gelukkig is ze niet onder de auto gekomen. Nu hangt het erom of hij nu economisch totall loss is of niet. Ik hoop natuurlijk het laatste, anders kunnen we weer bijleggen.

Met paps gaat het gelukkig goed. Hij heeft de artsen gesproken en die vonden dat z'n lymfeklier er mooi uit zagen. Definitieve uitslag komt over 2 weken van de patholoog, maar dit is alvast geruststellend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven