Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wacht ik haifs je wel.
Had ik jullie trouwens al verteld, dat mijn appeltaart zwaar goed is gelukt? Je tanden vallen er wel uit, omdat ik de suiker niet had aangepast aan de marsepein, maar het is lekkerrrrrr!
Hahahahaha, Pom

Ik lag er toevallig vanmorgen nog aan te denken

Zou Pom haar tanden nog hebben

Ik ga ook maar eens iets bakken

Werkt hier ook altijd heel zen
Sum ik snap je gevoel wel hoor, denk ik...

Maar volgens mij moeten we het hier niet groter maken dan het is, ik denk ook dat hij gewoon midden in de nacht jou heeft gemaild omdat ie aan je dacht (lief!) maar er met zijn gedachten even niet bij was.

Nu heb je een gevoel van controleverlies, en dan word je boos op hem, én op jezelf.

Daarnaast herinnert het je hartstikke aan de situatie met je ex.

Maar schat, deze dingen horen er ook gewoon bij!

Helemaal niet gek om je even zo te voelen!

Hee en even hele praktisch, heb je nou al iets terug geschreven?

Want volgens mij kun je best erbij zetten: WAT!? Geen kusje?!

Kom op, jullie hebben ontzettende humor onderling, en hij heeft je eerlijkheid altijd gewaardeerd.

Maak het niet te moeilijk en te groot schat.
Lieverdjes, en vooral even Sum nu: kom op hoor..je gaat nu niet stunten door groetjes. Ik snap maar al te goed dat het je kop op hol laat slaan, maar even realistisch he: het was midden in de nacht dat hij je schreef (hij dacht aan je!), had waarschijnlijk een drukke dag gehad (toch dacht ie aan je!) en die afsluiter..blame it on the time (moe?)?.

Meis, het maakt van alles bij je los, wat voor velen vast erg herkenbaar zal zijn, maar is dit het waard? Denk terug aan de geweldige momenten die jullie hebben gehad. Hoe oprecht hij overkwam. Aan de kwark en aan alle hoeken van je huis. Hij bedoelt het goed, echt, daar ben ik van overtuigd (en echt, ik zit er zelden naast).

Pom, wat heerlijk dat je al die vakanties hebt kunnen boeken! En ideaal, zo'n huis van een ex op een piste Ski je goed en al lang? (ik heb het nooit gedaan).

Nou, geniet van je appeltaart, als ie al nog niet op is!
Ik heb een nieuwe monitor gekregen (tweedehandsje van mijn zusje), maar sinds ik hem net heb aangesloten doet mijn internet raar.

Er kan toch geen virus op een monitor zitten ofzo?

God jongens ik heb me een partijtje lekker geslapen!

Voor het eerst sinds tijden dat ik niet wakker hoefde te worden van de wekker.

En weten jullie wat ik droomde?

Dat Sam een bericht op mijn voicemail had achtergelaten over haar geweldig heerlijke vakantie!
Pom hoe laat kom je die appeltaart brengen?

En wanneer ga je dan op vakantie joh?

Wat onwijs lekker!

Alhoewel ik er zelf niet aan moet dénken hoor, een skivakantie.

Doe mij maar warmte!
Ik ga met kerst weg en in maart. Én heb nu besloten dat ik dit weekend al naar huis van ex wil (er is me toch een megapak sneeuw in de Alpen gevallen!!!) en ik wil in februari sowieso een paar dagen pakken. En vanochtend belde een vriendin weer of we weer op de bonnefooi naar Winterberg gaan sjeesen (hebben we vorig jaar een paar keer gedaan, was erg geslaagd).

Ik ben overigens geen skiër, maar een boarder en doe het al een tijdje.
Lekker zeg!

Hee en Pom, je zei net tegen Madhe wat de beweegredenen zijn om contact met je ex te houden...

Heeft dat soms te maken met zijn huis in de Alpen?
Heerlijk Pom, je hebt het goed voor elkaar.

Hoi Frizz! Wat ga jij doen vandaag?
Liefjes, ik kruip even onder mijn steentje vandaag...

Heb het even niet geloof ik...

Kym en Pom, dank jullie wel voor het luisteren

Betekend veel voor me, echt!
Sum meissie...

Ga maar even lekker goed voor jezelf zorgen.

Als je maar niet vergeet te relativeren hoor!

Frizz gaat moet nu eigenlijk van alles doen (wat gaat die tijd weer snel!) en om 14 uur werken.

Laat ik eens beginnen met mijn tantes een kaartje sturen en even douchen.

Wat zijn jullie plannen?
Lieve Sum, dikke kus.
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2009 @ 09:52:

Gadver Madhe, doe eens ff niet zo relativerend!!!!

Tuurlijk stuurde ik een vrij algemene mail, maar niet met groetjes eronder zeg!

Groetjes,zeg te tegen de groenteboer, de bakker of de slager, niet tegen de dame die je al 3 weken alle hoeken van de slaapkamer laat zien

tsssssssssssssssssssskNoujaaaaaaaa.. durf jij mijn aanpak in twijfel te trekken?? Wat had jij gedaan dan? Die vent weet toch gewoon ook niet hoe het zit.. die gaat dadelijk hartstikke weer rennen voor je.. (naar je toe he) Hij zit ver weg, kan niets doen.. zou jij je dan helemaal open stellen? Nope.. dus.. ga er nu maar vanuit dat ik gelijk heb!
quote:Summerdance schreef op 15 oktober 2009 @ 10:10:

Weet ik ook wel Pom, weet ook wel dat ik het groter maak dan het is.

Weet ook wel dat het zijn verlies is als hij niet meer geïnteresseerd is,weet ook wel dat ik op zoek ben naar bevestiging tussen regels door....en dat stoort me ook ontzettend...

Probeer het ook heel hard weg te relativeren maar dat lukt me nu gewoon even niet.

Komt wel weer straks...

Tis alleen zo naar, komen ineens weer een hele hoop gevoelletjes van mijn niet al te fijne relatie met ex terug.

En juist DIE confrontatie was iets waar ik even net niet op zat te wachten.

Dus eigenlijk maak ik van zijn probleem niet de mijne

Mijn oude probleem wint het even van mijn ratio...

En dat gevoel maakt me heel verdrietig

Dat is dan zo.. oke, je zoekt eigenlijk bevestiging. Weten we dat ook weer. Weet jij dat ook weer. Tijd om grip te krijgen en jezelf in de hand te houden en te leren hier relaxed mee om te gaan. Want als jij nu bevestiging gaat zoeken, dan zoek je het over een week weer, en daar is dit veel te leuk voor. Juist nu moet je die bevestiging in jezelf zoeken. Laat het los, ga het niet vastklampen. Het is even belangrijker dat het voor jou goed voelt (en stiekem doet het dat wel ook al hoor je nu even minder van hem) dan dat hij laat merken dat het voor hem goed voelt.

En het is ook beter voor je casa als je de gordijnen niet verpest

Hij smst niet veel, mailt niet veel. Nou en! Dat doet niets af aan het feit dat jullie elkaar leuk genoeg vinden om 3 weken het hele huis rond te neuken en dat straks weer op te pakken. Kom op meissie.. verzet je gedachten, want bevestiging zoeken is een gewoonte en die heb jij eigenlijk helemaal niet nodig.

Ik zeg niet dat je zo die knop maar even kunt omschakelen, maar wat zul jij trots op jezelf zijn als het je lukt en dan terug kijkt op een weekje dat achteraf gezien heel erg meeviel. En later lach je erom. Echt waar!!!
Pom, kun je dan niet iets regelen dat je alleen dat huis een soort van behoudt, maar de ex niet? Dat is nog relaxter
quote:frizzy schreef op 15 oktober 2009 @ 11:22:

Lekker zeg!

Hee en Pom, je zei net tegen Madhe wat de beweegredenen zijn om contact met je ex te houden...

Heeft dat soms te maken met zijn huis in de Alpen? Frizz jij slimmerd, wat goed van jou dat je dat eruit haalde X!
Jongens, ik heb meer uren in een dag nodig.

Iemand tips?

Ja ja Pom, scherrúp ben ik he?
Je meer voorbereiden Frizz, scheelt echt
Of minder slapen Frizz
Whahahaha Pom, voorbereiden kost alleen maar meeeer tijd!

En Kym, ik slaap de laatste tijd juist te kort.

Laatst zelfs maar 3,5 uur!

Volgens mij moet ik minder forummen.
quote:frizzy schreef op 15 oktober 2009 @ 12:56:

Jongens, ik heb meer uren in een dag nodig.

Iemand tips?

Ja ja Pom, scherrúp ben ik he?

Elke dag je klok een uur terugzetten. Als je goed je best doet trap je daar de komende 3 dagen wel in. Daarna.. geen idee.

Ben je wel een beetje uitgerust? Ik voelde me bijna schuldig dat ik je moe had gemaakt. Bijna he, niet helemaal

Vanmiddag heb ik een hele mooie tas gescoord. Mijn oude viel haast uit elkaar dus het moest echt! Ik ben er superblij mee.
Hmmmm.... als ik dat doe kom ik alsnog tijd te kort hoor...

Kom ik weer in de knoop met mijn nachtrust.

Ja ik was wel uitgerust hoor, had zo lekker geslapen!

Nou jij hebt mij niet moegemaakt hoor, zulke dingen doe je altijd zelf, vind ik.

Hoe ziet die tas eruit dan?!

Ik heb een zonnebankje gepakt.

Moet er wel goed uitzien op mijn feestje natuurlijk.

En MX zegt altijd als we onder de douche staan: ' Ongelofelijk wat ben jij WIT!'

En dat is helemaal niet zo, en natuurlijk trek ik me daar ook helemaal niets van aan, van wat hij vindt, maar eehh...

Ik ging dus even naar de zonnebank.
hahhaha, als jij je daar beter door voelt. Het schijnt ontspannend te zijn dus het kan geen kwaad toch?

Mijn tas is zwart, simpel maar toch stijlvol. Daar kun je niets mee he? Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden.
Lieve Sum, ik hoop dat je het een beetje redt onder je steentje. Liefje, een dikke knuffel van mij!

Frizz, tijd tekort, tja ik weet er alles van. Zodra ik de tijd-maak-machine heb uitgevonden laat ik het je wel even weten.

Pom, fijne vooruitzichten in de sneeuw!!! Leuk!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Goed en iets minder goed nieuws. Er zijn nieuwe foto's van mijn voet gemaakt en die zien er goed uit. Minder nieuws is dat de chirurg/arts aangaf dat de botbreuken een 'fors trauma' waren en dat het nog wel een jaar kan duren voordat ik weer helemaal pijnvrij ben.... hmmm een jaar is wel lang. Maar goed ik ben nu voornamelijk opgelucht dat het wel goed geneest, het kost dus vooral veel tijd voordat het helemaal hersteld is. Maar uiteindelijk komt het helemaal goed! En hmmm wat was die artsen-meneer een aangenaam persoon. T is bijna jammer dat ik niet meer terug hoef te komen

Ik spring nu zo weer de trein in, op weg naar de hoofdstad. Mijn zus heeft een ziek kind, dus ik mag verpleegstertje spelen! Wat is trouwens een heerlijk weertje, beetje fris, maar wat fijn die zon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven