Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Hallo,

Alhoewel jullie al een poos met elkaar kletsen, hoop ik dat er ook nog een plekkie voor mij is.....

Ik ben Bianca, ben 34 jaar en woon samen met KJ. Wij zijn trotse ouders van een dochter van ruim 3 jaar. Ik ben zwanger geworden na de 8ste IUI. Onze wens om een tweede kindje te krijgen is erg groot, maar op de natuurlijke manier wilde het niet lukken. Sinds december 2008 zitten we weer in de molen en in eerste instantie moesten alle onderzoeken opnieuw. Uiteindelijk heb ik in september 2009 de eerste IUI gehad, die helaas mislukt is. Eerst had ik niet zo de behoefte om weer mee te kletsen op een forum, maar na de eerste mislukte IUI, was de behoefte er wel weer. Om even van je af te kunnen schrijven en elkaar een hart onder de riem te kunnen steken, maar ook het begrip en niet alles helemaal uit te hoeven leggen.

Ik hoop dat ik met jullie mee kan schrijven...
welkom bankie natuurlijk is er plaats voor jou om mee te schrijven. vind ik wel "intressant" yammini is van januari en begin 2010 gaan we terug naar het ziekenhuis voor een broerje of zusje voor yammini ook via IUI.
Peg, gefeliciteerd! Wat super net zo'n koningskoppel als Fre! Te gek! Hopelijk groeit je meisje snel. Ik ben ook benieuwd of je mannetje bij haar of bij jou ligt. Ik ga ook zo snel even spieken op hyves.

Fre, wat fijn dat je 1e dag weg werken zo prettig was. Ik ga volgende week dinsdag weer beginnen. Jij, Blog en Maria begonnen tegelijk.

Suzzel, veel succes met de operatie!

Bankie, welkom hier! Tuurlijk mag je meekletsen.

Enne Yam, op naar de 2e? Wat spannend! Ik was ook wel benieuwd hoe dat allemaal gaat. Of dan alle onderzoeken en dergelijke weer opnieuw moeten. (al ben ik er zelf voorlopig nog lang niet aan toe).
Yam, wat spannend, vanaf januari weer voor een 2e proberen. Leuk!!
Hey Yamuna, wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan in 2010.. Of was dat hier al bekend maar heb ik gewoon niet goed mee gelezen?

BankieWelkom hier..

Groetjes Merel
Haha ik was dus niet de enige.. Mijn berichtje komt een beetje als mosterd na de maaltijd.. Ik was vanmorgen begonnen met het maken van mijn berichtje maar had hem nog niet kunnen versturen door de drukte op mijn werk..
Bankie: welkom!!!!!!!!!!!! Tuurlijk mag je meekletsen. Doe je IUI met hormonen of zonder?
Wow Peggy super gefeliciteerd met deze 2 kleine wondertjes.
Oja, Maria was ook maandag weer gestart. En?

Bankie, welkom hier en veel succes!

CD, succes dinsdag!

xx
Peg, van harte gefeliciteerd met je zoontje en dochtertje! Prachtig hoor. Geniet ervan.
Peg, ook hier gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby's. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je in ieder geval jullie zoontje al veel bij je mag houden. En dat de kleine meid maar snel mag groeien!

Bankie, welkom hoor. Het is inderdaad fijn om af en toe ervaringen uit te wisselen en om een uitlaatklep te hebben. Waarom zijn jullie op IUI aangewezen?

Yam, spannend hoor! Het duurt nog een paar maandjes maar toch...

Suzzel, beterschap!

En nog even wat nieuws over mezelf: Vanmorgen gesprek over het lifestyle onderzoek. Ik ben in de controlegroep geloot dus dat betekent dat ik geen hulp krijg om af te vallen. Wel werd aangeraden om verder te gaan met afvallen. Ik heb een afspraak gemaakt voor in de kerstvakantie, op maandag 21 december. Man is dan ook vrij en dan kunnen we mooi samen praten met de arts over wat we verder gaan doen. Ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, eerder misschien wel opgelucht. Ik mag gewoon door gaan met afvallen op mijn eigen manier en ik hoef geen computerprogramma's in te vullen en geen gesprekken etc. Dus ook lekker nog niet om de week naar het ziekenhuis wat ik dan weer met werk moet regelen etc. Dus wel prima zo.

We gaan nu even lekker shoppen. Ons vast verlekkeren aan meubels waar we nog heel lang voor moeten sparen en een lekker glas chocolademelk drinken bij V&D.

Suzzel hoe gaat het met je? Is de operatie tegengevallen? Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven? Sterkte hoor!

Bankie welkom hier! Moet je echt alle onderzoeken weer overnieuw doen? Ook de hsg? Hoop het niet voor je!

Kaet hoeveel ben je nu al afgevallen? En trek je het wel Sonja Bakkeren? Niet dat de leerlingen je straks van de grond moeten plukken omdat je bent flauw gevallen?

Yam, spannend een 2e!
Bankie, welkom hier!

En Yam, wat spannend en wat leuk!
Dolfijntje, ik zit nu op 7 kilo. En die Sonja Bakker moet je ook niet al te serieus nemen hoor! Ik vind gezond verstand ook wel wat waard. Dus als ik moet werken eet ik wel zo veel dat ik niet tegen de vlakte ga. Soms mag je 's morgens alleen een beschuit bijvoorbeeld maar dan neem ik er wel eens 2. Of in de ochtendpauze mag ik 1 kiwi. Dan neem ik er ook twee. En die chocomelk van vanavond mocht vast ook niet maar hij was wel heeeeel lekker! Alleen zou ik er voorheen zeker weten een gebakje of een lekkere appelbol bij hebben genomen en dat heb ik nu niet gedaan. Dus toch eigenlijk wel goed zo. Maar verder is het goed vol te houden hoor en ook best wel lekker vind ik. En hoe is het met jou? Moet je nou morgen bloed prikken?
Wow wat goed kaetje dat je nu al op 7 kilo zit! Petje af hoor! En dit weer verdiend gewoon een grote mok warme chocomelk toch? Af en toe jezelf dat gunnen, dan hou je het het beste vol lijkt me zo.

Ik moet maandag pas bloedprikken, maar verwacht dat het negatief is want mijn borsten zijn weer een cup geslonken (kan eindelijk weer mijn normale bh's aan en de trap af lopen zonder dat ik ze vast moet houden )
Peggysue, uiteraard ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met je 2 kleintjes. een jongen en een meisje, wat ongelofelijk leuk. Ben natuurlijk stiknieuwsgierig naar de namen

Meiden, ben nog een fervent meelezer hoor maar meeschrijven schiet er even bij in. zwanger ben ik dus nog niet, IVF gaat volgende maand starten, dus erg spannend.

Leef wel met iedereen mee hier en ook ik vind dat het wel weer tijd wordt voor een nieuwe zwangere. de laastte ( bengal geloof ik) is al te lang geleden.!!

Fjin weekend meiden

Goof
Peg; gefeliciteerd met je zoon en dochter. Ik hoop voor jullie dat jullie dochter snel groeit.

Ook ik heb al die tijd meegelezen. Maar geen behoefte om te reageren. Wij zijn ook nog steeds niet zwanger. Ik vind het ontzettelijk moeilijk. Ik zou eigenlijk afgelopen maandag uitgeteld zijn als ik in februari geen "miskraam" had gehad.

Man en ik hebben in elk geval besloten om eind van het jaar te gaan starten. Hopenlijk dat ik laatst november ongesteld word, dat ik aan de pil kan om te beginnen.

Rest van de meiden veel sterkte met alles!
Goof en Fleur, goed om even iets van jullie te horen. Spannende tijden dus voor jullie allebei.

Kaetje, ik denk dat het ook wel het beste werkt als je af en toe een glaasje chocomel o.i.d. neemt. Een appelbol zou denk ik dan weer jammer zijn voor al heth arde werken. Maar 2 kiwi's ipv 1, dat zal je lichaam toch niet merken?

Soof, ik hoop dat het een beetje goed met je gaat.

Dolfijntje, wat vervelend dat je borsten slinken. Overigens zegt dat natuurlijk ook niet alles. In de pregnyl zit aardig wat hcg, meer volgens mij dan je in een prille zwangerschap hebt. Ik blijf toch maar duimen tot maandag hoor.

Blog, hoe is je eerste week werken bevallen?

En Merel, hoe gaat het met de pijn?

En hoe gaat het met Peg? En met Suzzel?

En met iemand die ik vergeten ben?
Peg: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochter!! Pff het klinkt heel heftig allemaal. Ik hoop dat de kleine meid goed gaat groeien! Geniet ervan!

Suzzel; sterkte!

Bankie; welkom hier!

Yam: wat leuk dat jullie voor een tweede gaan in januari! Moet er een jaar tussen zitten officieel? Ben ook wel benieuwd hoe dat met ivf zit...ik wil nu al wel weer! Maar goed dat is natuurlijk niet heel verstandig, jammer genoeg.

Soof; hoe gaat het met jou?? Tonnetje rond waarschijnlijk? Trek je het allemaal een beetje?

Fijn weekend allemaal!
He wat leuk yam! Hopelijk is het dan weer zo snel raak.

Hier alles oke gegaan met de operatie en het valt 100% mee. Ik voel me al best behoorlijk en het voeden van Lucas lukt ondanks de buikwond best prima. Had trouwens een flink aantal galstenen. 30 maarliefst! Operatie is dus niet voor niks geweest.
Oh ja, welkom Bankie!
Hallo meisjes,

Bedankt voor al jullie felicitaties!

Ik zal jullie ff updaten:

Ben woensdag ingeleid en wist dit al even (we wilden het voor ons zelf houden...........) Moest eigenlijk donderdag maar schoonpapa had toen een zeer zware en risicovolle operatie en we vonden het niet fijn dat dit op 1 dag viel! (schoonpapa heeft het trouwens goed doorstaan)

Het was dus erg zwaar, heb alleen maar gekotst van de pijn (rugweeen) maar was te laat voor pijnbestrijding en vanwege de toestand van de kindjes ook geen optie.

Maar............zoontje T baande het pad voor zijn zusje L dus die had een makkie en was er 5 minuten na T.

En dan ben je moeder..................maar raak je niet lekker door de zware bevalling en het enorme bloedverlies doordat de placenta's niet loslaten en heb je je dochter niet eens even vastgehouden omdat ze meteen met een arts mee moest.........

Heb de kindjes dus pas na uren, nadat ik geopereerd ben voor de placenta's gezien...............wat zijn ze lief en mooi!!!

Dochter L. doet het heel goed, is maar 1500 gram maar is heel fel en alert. Ze krijgt sondevoeding, infuus en bewaking en we moeten rekenen op 4 weken zorg voordat ze naar huis mag!

Zoontje T. is een grote vent vergeleken bij zijn zusje en heb ik aldoor heel gezellig bij me gehad. Helaas moest hij vandaag ook worden opgenomen op Neo vanwege een infectie! We dachten hem maandag mee naar huis te kunnen nemen maar dat wordt ws over een week pas! Wel een tegenvaller.........

Ondertussen doet mama Peggysue heel stoer maar stortte vandaag bijna in, is in hele slechte conditie, heeft ook ergens een infectie en ligt nu dus gewoon weer op bed.

ben heel trots maar ook best heel bezorgd..........

Maar we gaan ervan uit dat alles helemaal goed komt!!

Veel liefs van mij!
peggy zo een terugslag is heel normaal hoor ! de welbekende kraamtranen. en het is natuurlijk wel heel pittig wat er afgelopen dagen is gebeurt !
Heftig Peg. Kan me ook voorstellen dat je d'r ff doorheen zat. 'T is ook niet makkelijk geweest voor je en dan zo'n heftige bevalling en nu nog de kleintjes en jijzelf die de nodige zorg nodig hebben, pffffff. Sterkte met alles.

Yam, fijn dat je weer snel kan beginnen. Hoop voor jullie dat het snel raak.

Kaet, een chocomelkie moet kunnen hoor. Anders is het toch ook niet vol te houden? Knap trouwens dat er al 7 kg af is. Dat heb je snel gedaan.

Suzzel, 30 stuks!!! Wohhhh. Ik hoop dat je snel opknapt. Beterschap.

Dolfijn, hoop voor je dat het toch wel raak is. Let niet te veel op de signalen van je lichaam, want het kan nog alle kanten op.

Bankie, welkom.

Fijn weekend!
Jeetje Peg, wat een heftig verhaal! Ik kan me voorstellen dat je vandaag bijna instortte. Is niet niets wat er allemaal gebeurd is en nog steeds gebeurt. Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleintjes en jezelf.

Kaet, wat goed al 7 kilo kwijt! Dat moet een goed gevoel geven. En af en toe iets lekkers tussendoor, is beter dan op een gegeven moment de brui eraan geven. Je doet het dus hartstikke goed!

Suzzel, 30 galstenen, jemig! Ben je nou ook kilo's lichter opeens? Fijn dat het zo meegevallen is.

Dolfijn, ik hoop dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen in dit geval. Ik had trouwens ook geen grotere borsten dan normaal toen ik positief testte.

Ik ben vandaag naar de gynaecoloog geweest en die heeft geconstateerd dat ik wat wild vlees heb rond het litteken en dat zou me wel eens kunnen irriteren. Ze heeft het nu met een of ander goedje aangestipt (branden!!!!), en dan zou het weg moeten gaan. Verder had ik een plekje met nog wel wat dik littekenweefsel. Daarvoor heb ik vaginale tabletten en een zalfje meegekregen, daarvan zou de doorbloeding en uiteindelijk ook de genezing beter moeten gaan. Over 2 weken moet ik weer terug komen. Ik hoop dat dit gaat werken.

Onze uk is in de tussentijd op het kdv geweest om te wennen en dat is heel goed gegaan. Ze was mooi rustig en heeft haar flesje bijna leeg gedronken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven