Good Luck
vrijdag 16 oktober 2009 om 09:42
vrijdag 16 oktober 2009 om 09:52
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:16
Mamax, wat balen zeg. Daar zit je maar mooi mee.
Goed bericht van je paps, fijn!
Nou Jin, je had niet veel aanspraak gisteravond hier
De man van de CV ketel is weer weg. Lianne vroeg of ze mocht kijken (ik herken daar mijzelf in, wilde ook alles zien als er iets gemaakt moest worden); dat mocht. Kom ik later boven, zegt hij dat ik een slimme dochter had. Hij had niet zoveel licht en toen had Lianne de deur van haar slaapkamer opgedaan .
Goed bericht van je paps, fijn!
Nou Jin, je had niet veel aanspraak gisteravond hier
De man van de CV ketel is weer weg. Lianne vroeg of ze mocht kijken (ik herken daar mijzelf in, wilde ook alles zien als er iets gemaakt moest worden); dat mocht. Kom ik later boven, zegt hij dat ik een slimme dochter had. Hij had niet zoveel licht en toen had Lianne de deur van haar slaapkamer opgedaan .
vrijdag 16 oktober 2009 om 11:31
Mamax, wat een domme aktie van die moeder en dochter, tssss kan ik me echt kwaad om maken. Fijn dat het met je vader goed gaat. Sterkte met Mini.
Jinny, was man nog een beetje op tijd thuis?
Ik mag mijn tussentijdse toets gaan aanvragen van de rijschool!!!
Jinny, was man nog een beetje op tijd thuis?
Ik mag mijn tussentijdse toets gaan aanvragen van de rijschool!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 16 oktober 2009 om 13:42
Mamax, wat een domme aktie inderdaad! En ze zijn niet verzekerd omdat die griet reed dus ze hebben ook nog eens een megaprobleem!
Schoonvader liet man ook altijd rijden toen hij nog 16 ofzo was, op het parkeerterrein, en zijn broertje ook. Ik vind dat echt zo dom en onzinnig. Wacht gewoon nog een jaartje, dan kan je lessen nemen. Vervolgens waren ze boos toen zwager toen hij 17 was eens stiekem de auto mee had genomen. Ook heel dom ja, maarja, van wie had hij leren rijden?
Kan me altijd wel boos maken om dit soort dingen.
Mini koorts? Had je sowieso niet naar Eetje gekund toch? Misschien een schrale troost.
Mal, wat houdt de tussentijdse toets in?
Kokos, idd slim meisje!
Phoe, ben moe van het werken haha. Hakt er toch wel in hoor, 18 peuters vermaken. Bee dus maar op bed gelegd (die ging al op het bankje liggen daar om kwart voor 12, hij was mee en bekaf. Schattig). En El zit voor de tv. Kan ik even uitrusten. Beter.
Vanavond lekker uit eten met 2 vriendinnetjes!!! Zin in!
Schoonvader liet man ook altijd rijden toen hij nog 16 ofzo was, op het parkeerterrein, en zijn broertje ook. Ik vind dat echt zo dom en onzinnig. Wacht gewoon nog een jaartje, dan kan je lessen nemen. Vervolgens waren ze boos toen zwager toen hij 17 was eens stiekem de auto mee had genomen. Ook heel dom ja, maarja, van wie had hij leren rijden?
Kan me altijd wel boos maken om dit soort dingen.
Mini koorts? Had je sowieso niet naar Eetje gekund toch? Misschien een schrale troost.
Mal, wat houdt de tussentijdse toets in?
Kokos, idd slim meisje!
Phoe, ben moe van het werken haha. Hakt er toch wel in hoor, 18 peuters vermaken. Bee dus maar op bed gelegd (die ging al op het bankje liggen daar om kwart voor 12, hij was mee en bekaf. Schattig). En El zit voor de tv. Kan ik even uitrusten. Beter.
Vanavond lekker uit eten met 2 vriendinnetjes!!! Zin in!
vrijdag 16 oktober 2009 om 13:46
De tussentijdse toets dan mag je de bijzondere verrichtingen laten zien aan de examinator. Als dat goed gaat, hoef je die niet meer te doen op je examen. En vaak krijg je nog wat tips voor het examen. Malman heeft het ook gedaan en het scheelde hem een hoop zenuwen.
vrijdag 16 oktober 2009 om 13:56
Jaaaaa tussentijdse toets, dat is fijn dat dat kan
Heb je al datum?
Mamax, al nieuws over auto inmiddels? Mini weer wat opgeknapt?
Ceetje en Floddertje hebben zich keurig gedragen, de puinhoop viel mee. Floddertje was erg verdrietig want kreeg haar vinger tussen de deur en dat deed helaas goed zeer. Gelukkig kon ze weer lachen toen ze wegging
Floddertje vond de baby wel erg interessant volgens mij
Heb je al datum?
Mamax, al nieuws over auto inmiddels? Mini weer wat opgeknapt?
Ceetje en Floddertje hebben zich keurig gedragen, de puinhoop viel mee. Floddertje was erg verdrietig want kreeg haar vinger tussen de deur en dat deed helaas goed zeer. Gelukkig kon ze weer lachen toen ze wegging
Floddertje vond de baby wel erg interessant volgens mij
vrijdag 16 oktober 2009 om 13:58
quote:amalia schreef op 16 oktober 2009 @ 13:54:
Oh wat handig zeg!
Wanneer mag je afrijden? Hoeveel lessen heb je nu gehad?
eeeeeh stuk of 50 ofzo? ik ben niet de snelste.
Ik moet nu een DigiD aanmaken en dan kan de rijschool me inplannen, duurt een week of 6. Als dat goed gaat kun je meestal vrij snel erna afrijden.
Oh wat handig zeg!
Wanneer mag je afrijden? Hoeveel lessen heb je nu gehad?
eeeeeh stuk of 50 ofzo? ik ben niet de snelste.
Ik moet nu een DigiD aanmaken en dan kan de rijschool me inplannen, duurt een week of 6. Als dat goed gaat kun je meestal vrij snel erna afrijden.
vrijdag 16 oktober 2009 om 14:11
vrijdag 16 oktober 2009 om 19:44
Hai!
Zo. Herfstvakantie begonnen. Vandaag studiedag gehad waar ik veel in had voorbereid (dus best spannend) en ben zeer tevreden. Fijn.
Star: ik heb nog een wrapper: creme oranje. Vooral bij Ties enorm veel gebruikt, ideaal. In kinderwagen, tijdens nachtvoedingen, lekker op de bank etc. Vond hem erg fijn. (heeft op marktplaats gestaan, kan je evt. foto sturen als je interesse hebt. Maar dus niet de draagdoek hè...)
Mamax: jee wat een pech. Balen zeg. Wanneer weten ze of het uitlijnen is gelukt? En spannend, nu nog 2 weken wachten voor je vader dus. hier draaien de duimen hoor!
Zo. Herfstvakantie begonnen. Vandaag studiedag gehad waar ik veel in had voorbereid (dus best spannend) en ben zeer tevreden. Fijn.
Star: ik heb nog een wrapper: creme oranje. Vooral bij Ties enorm veel gebruikt, ideaal. In kinderwagen, tijdens nachtvoedingen, lekker op de bank etc. Vond hem erg fijn. (heeft op marktplaats gestaan, kan je evt. foto sturen als je interesse hebt. Maar dus niet de draagdoek hè...)
Mamax: jee wat een pech. Balen zeg. Wanneer weten ze of het uitlijnen is gelukt? En spannend, nu nog 2 weken wachten voor je vader dus. hier draaien de duimen hoor!
vrijdag 16 oktober 2009 om 20:49
Mamax, wat onwijs klote van die auto, ik blijf het zeggen. Wat een suf ongeluk, maar wel een opluchting dat er niet echt iemand gewond is...
Amalia, leuk een dagje werken zo tussendoor! Ben jij nu vaste vervangster?
Star, ow auw arme Ceetje met haar vingertje. Dat is niet fijn! Wel fijn dat het zo leuk was!
Amalia, leuk een dagje werken zo tussendoor! Ben jij nu vaste vervangster?
Star, ow auw arme Ceetje met haar vingertje. Dat is niet fijn! Wel fijn dat het zo leuk was!
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:16