Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga je nog wat leuks doen in de herfstvakantie Bridge?
Ik had draagdoekversie ook. Vond hem niet ideaal. Kind lag er erg diep in, dus doek viel helemaal over gezicht als het ware. Kon kind dus ook niet goed zien. Ik zou hem niet adviseren. Vond hem wel handig voor in maxi-cosi, maar ook niet je van het...

Herfstvakantie is druk, maar leuk. dinsdag krijg ik een make-up analyse en kleurenadvies. Wilde mijn moeder graag geven voor bruiloft zodat ik evt. zelf make-up kan doen dan. Zou fijn zijn!

Wel zin in dus!
Hmmmm en Dier schreef net dat ze er wel tevreden over was, de draagdoek versie. Nou goed, even rondneuzen, misschien kan kind ergens passen

Ooooooooo dat lijkt me erg leuk om eens gedaan te hebben zo'n kleurengedoetje. Ik denk altijd dat ik het wel weet, maar misschien loop ik al jaren voor paal
Haha smaken verschillen dus maar weer eens. Ik vond zelf minimonkey veel prettiger. Dan Liever met extra vestje aan of zo. Of ik deed zelf trui aan, dan draagdoek en dan nog ruim vest of zo, waardoor baby meer warmte kreeg.

Ja ben ook zeer benieuwd of ik misschien toch nog stiekem stylish verantwoord ben
Ja ik wist dat je die had, Minimonkey, maar die lijkt me weer niet zo lekker warm. En aangezien ik nogal een koukleum ben, projecteer ik dat lekker op mijn kind

Je hebt gewoon helemaal geen advies nodig

Maar goed, zelf make-up doen op bruiloft scheelt een bom duiten natuurlijk. Leco zal net iets te prijzig zijn
Leco niet goed genoeg voor mij joh... Alleen het beste is goed genoeg. En als ik die niet kan krijgen, ach dan doe ik het maar zelf...
Mari van de Ven dan

Da's toch zo'n engnek.
Ohhh Brrr... alleen de gedachte al... Heb ik kippenvel in mijn jurk... Moest we maar niet doen...
Kom even snel hoi en doei zeggen. Ik word zo samen met Mr J het huis uit gebonjourd want Malman gaat de radiatorombouw vandaag doen met de buurman. Dus we gaan zo naar oudste zus van mij en daar blijft Mr J dan ook voor het eerst logeren vannacht, spannend!
Stressed is just desserts spelled backwards
Spannend Mal!!! Veel plezier voor jullie en veel succes voor Malman, klinkt als een grote klus.

Vijf uur vanochtend... Hoe kan mijn oudste toch zo fit zijn zeg nu.
quote:bridges6 schreef op 16 oktober 2009 @ 21:43:

Ohhh Brrr... alleen de gedachte al... Heb ik kippenvel in mijn jurk... Moest we maar niet doen... zal je vast prachtig staan dat kippenvel in die vleesjurk... (letterlijk kippenvel dan).
mogge
5 uur Jin?? Dat is niet grappig....

Mamax jeetje zeg, mooi balen! Al nieuws over of hij echt total loss is? Wat een dom volk zeg die mensen. Kunnen ze niet gewoon nog even wachten tot wicht 18 is? Nou ja, wat iemand al aangaf: ze zullen er niet beter van worden want als ik de leasemaatschappij was...

Mal, veel plezier vandaag! En spannend hoor vanavond. Gaan jullie wat leuks doen of gewoon even chillen?

Jin, en, was je opgehaald en naar feestje geweest en was het gezellig?

Bam, hoest met Juul?

Enka, 1,5 miljoen is veul... Dan moet hij toch wel bij iemand van ons op de mat vallen zou je denken. Maar hier nog niet nu iig. Nou heb ik alleen folder dunne folder BS nog maar gehad hier dus dat zal nog komen allemaal.

Jongste wel grappig, hij is het ligen nu al zat denk ik :-)

Star, ik ben er ook nog niet uit qua draagdinges. Maar ik neig nu naar zo'n zak voor bij babybjorn. Die draagdoeken toestand vond ik bij Jeetje niks. Tieten zaten in de weg, kind vond het niks. Iedereen ongelukkig dus in de bb gedaan na 6 weken en dat vond ze prima. Maar draagdoek oid staat veel gezelliger dus twijfel nog...

Zo, ik heb voor het eerst na bevalling vroege dienst. Oudste kind kijkt tv, jongste slaap alweer. Gaat best zo .

De nachten gaan ook goed. tussen 23 en 24 uur laatste voeding en dan rond 5 uur weer. Bij jou Star? Ook goed geloof ik?
Goeiemorgen,

Mamax, dat zijn goede berichten van je vader! En wat een domme actie van dat meisje ( en uiteraard moeder.) maar het is toch hun schuld? Krijg je dan niet alles terug van de verzekering?

Star, jankepoeperd? bedankt! Ik moest er erg om lachen!

Mal wat een superstoere broek voor Mr J zeg! En wat spannend dat hij gaat logeren!

Tss.. Jinny dat is wel heel burgelijk, je man die je ophaald uit je werk Nee hoor, lekker van genieten dat jullie weer een weekend samen zijn!

Suze wat een lekkere nachten maak je al! Belde gister mn nicht die is eind juli bevallen en die komt nogsteeds standaard om 03.00 uur. Ze vroeg aan mij, wanneer mijn jongens doorsliepen. Tja al met 8 en 6 weken, dus daar had ze niks aan, want dat was ze allang voorbij

Amalia, heb je lekker gegeten? Gezellig!

Bridges, leuk zeg, make up analyse en kleur advies!

Kokos alles goed bij jullie? Leuk dat Tim al rond de tafel kan lopen!

Zo ik ga zo sporten. Ik hoop dat ik het trek, ben erg moe. Maar misschien krijg ik er wel energie van.

Mn dieet gaat op zich wel goed. Ik mis alleen mn melk bij mn brood en yoghurt na mn eten, want dat mag ik voorlopig niet. En ik moet zoveel water drinken ( 2.9 liter- dat is op mn gewicht uitgerekend) dat ik er gelijk s nachts 2 x uit moet.Echt heel irritant!

Ik wilde eigenlijk al een half uur geleden de hond uitlaten,maar het regent hier ineens héél hard!
Huh? Regen? Hier strak blauw en zonnig. Hopelijk houden jullie het daar .

Wat plasprobleem betreft: irritant idd. Kan je proberen iets eerder je water te drinken zodat je alles al weer uit geplast hebt voor je gaat slapen? Of red je dat niet? 3 liter is wel veel zeg....

Sport ze!!! Je kan het! GO NAAT! (helpt dit? )
quote:Suze2 schreef op 17 oktober 2009 @ 09:40:

Sport ze!!! Je kan het! GO NAAT! (helpt dit? )Ja, helpt zeker! Thanks! Over een kwartier ben ik aan het zweten

En dat drinken, tja, ik denk dat mn lichaam eraan moet wennen! Ik voelde me vannacht net zwanger, toen moest ik er ook altijd 2 of 3 x uit!
Suus, lekker verhaal van je stuitje, auw! Kan je vk niet eens bellen?

Nachten gaan hier goed, ook 5 uur achter elkaar en dan pas rond 8 uur weer. En dan weer doorslapen tot 10

Maar goed, rest van de dag slaapt ze niet echt lang meer

Ik geloof ook niet dat Eetje een draagdoeken kind is, zit veel te strak allemaal voor haar.

Baby Bjorn heb ik nog van Ceetje, maar heb 'm toen amper gebruikt. Die Lodger Shelter lijkt me ook lekker warm voor de winter, heb namelijk niet altijd zin om met hele kinderwagen op pad te gaan.
Graag gedaan Naat, zo kreeg ik je maar mooi weer aan het lachen

Hmmmm ik wil niet heel lullig doen maar wat voor raar dieet is dat? 2.9 liter water slaat echt helemaal nergens op en teveel water kan zelfs schadelijk zijn. 2 liter (dus incl. water) per dag is meer dan genoeg.

Melk, kan ik ook niet zonder.
Ja idd Naat, volgens mij mag je niet meer dan 2 liter per dag. Als je meer drinkt onttrekt het teveel vocht en zouten uit je hersens en kan het zelfs schadelijk zijn!

Star, ik had een gewone draagdoek (die van de geboortewinkel) en daar had ik L altijd met zijn jas in over mijn jas heen. Warm genoeg hoor. Zit je wel met die jas, maarja, als het koud is is het sowieso wel lekker een jas aan te hebben voor je kind. Toch?

Eten was gezellig!!! Net ook wezen lunchen met mijn mannen, dus heb wel weer genoeg in mijn buik om de rest van het weekend met een zakje wortels door te brengen....
Doe je er toch wel een dipsausje bij hè? Anders is er ook niks aan die wortels

Ja jas is sowieso wel lekker ja, maar dat doe je in die Shelter ook lijkt me.
Hmm, nou ik ken die shelter niet. Kan je hem niet lenen van iemand om te kijken of hij bevalt?

Het is een kippensoepje geworden. Heb echt geen trek meer na al dat eten.. Vond het trouwens ook niet zo lekker, dus dat eten bij Loetje valt af. Man had acute diarree thuis na zijn hamburger. Personeel vond ik ook heel stom, te goed voor de klanten vinden ze zichzelf.

In Laren dan hoor, andere Loetjes ken ik niet.
1 goedenavond allen tezamen.

Ik val weer eens binnen. Alles goed met de beebs?

Bedankt voor je kaartje, Suus, helemaal leuk!

Dat draagdoeken is het hier nooit geworden. Ik snapte nooit waarom ik zo'n kind eerst met veel moeite UIT mijn buik moest persen om 'm er dan weer bovenop te binden.

2.9 liter water drinken? ieuw. Ik drink 1.5 liter en dat kost me al vreselijk veel moeite om dat te halen. Ik kon het sporten vandaag niet opbrengen, was echt te moe. Snurk. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Of anders maandag.

En je kunt het best, Naatie. Echt een dieet volgen kan ik dan weer niet, dat is voor mij ook niet zo'n goed idee aangezien ik 50 kilo moet afvallen dus dat gaat 'm niet worden. Maar met gewoon weinig/geen suiker, weinig vet en sporten val ik ook prima af (16 kilo tot nu toe). Gaat niet snel maar als je niet echt een dieet hoeft te volgen dan kan ik er ook lang over doen. Moet het toch levenslang volhouden. Hoeveel wil je eraf?

In het Noorden is het nu vakantie toch? *jaloers* Ik wil ook. Nouja, weekje nog.

Mamax, fijn van je vader zeg. Nog 2 weken spannend maar het ziet er goed uit dus.

Voor het eerst logeren, altijd spannend, Mal!

Ga even een dutje doen op de bank, denk ik. Vanmiddag gewinkeld in Brasschaat met m'n moeder, Sam en m'n moeders portomonnee en dat is toch wel vermoeiend. Kindjes weer leuke nieuwe dure todden rijker en ik een paar zere voeten d'rbij. Sam zit hier nog te kleuren. Die schrijft steeds iets op een blad en dan houdt ze dat voor mijn laptopscherm. Interessante manier van communiceren.
Ja duh-uh, je bent in Laren, daar moet je ook wel een huge ego hebben
Om je handen vrij te hebben Cin
Hai!

Mijn grote ventje fietst vandaag zomaar weg zonder zijwieltjes! man wat worden die toch snel groot. Zou soms zo graag even dat kleine purkie terug willen... Wel apetrots natuurlijk!

Star: in shelter wordt wel erg snel warm hoor. komt weinig lucht bij. Ik zou echt even kijken of je er ergens een kunt passen, maar goed. Kijk maar. (fijn toch dat je ondanks forum nog iets zelf mag beslissen ) Leuke stoicijnse foto van ons grut op hyves!

Amalia: ah lekker gegeten dus. Fijn. Kids blij met het keukentje?

Naat: gaat goed komen joh! Je gaat het wel redden! Goed gesport?

Cin: Haai! Joh afvallen gaat goed dus bij jou! Super! Bevalt het buitenland nog?

Mal: hé wat spannend, logeren! Gaat vast goed!

Suus en Star: zo die babies van jullie doen het super!!! Fijn voor jullie hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven