Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
hey dolph,heb je gister aaf nog ff snel gebeld,alsnog heeeeleeee fijne vakantie!

Scar,wat een giller...zit je lekker op de pc en je dokkie in de smiesen te houden en ons een live verslag te geven!!!toppie girly..moet je vaker doen!!

konden we maar online elkaar ff de hele dag ff zien..hihi..stiekum dan,...ff tips etc doorgeven...

Theetje 1 nachie werken en dan een weekend vrij!joepieeeeeeee!

hier nog steeds hectisch,maar ach ...whats new...??

Zal vast een keertje rustigere tijd aanbreken...toch??

zal proberen ff nieuwe foto van Mojo jullie te sturen,op hyves staat er 1 van vorige week,dieren dag..in het bos.

Scar,zal um ff naar je toe sturen..you got no hyves...

kuzzz,Daan
Hee meiden,

eindelijk uit de nachtdiensten en helaas te lang geslapen vandaag dus ik hoop dat ik aankomende nacht wel slaap. Pff het is altijd zo'n omschakeling om weer in een normaal ritme te komen. Nou ja wel lekker weekend nu. Morgen een verjaardag van een nichtje, de kleine meid wordt 6. Dus gaan we morgenavond heen. Verder nog niet veel plannen. Ik denk zondag die kast naar boven brengen; is ook nog hele klus. Misschien dat ik daar morgen wel aan ga beginnen.

Dolphine, jij nu lekker richting zon!! Leuk dat die kleine man zo enthousiast is!

Scar, jouw zoon er ook aan toe hè, ja zal best dat het pittig is. Gelukkig kan ie in de vakantie z'n tijd veel beter verdelen, dat scheelt wel wat.

Daan jou nog ff gespproken van de week. Onze werkdagen lopen echt mijlenver uiteen, het is toch treurig. Komen ook vast betere tijden voor, ooit eens, hahaha.

Hoe is het met de andere dames???????? Kristen toch afgehaakt? Of gewoon druk meis?

Nou fijn weekend allen. Kusssssss
Goedesmorgens! Gisteren de enige??? En nu de eerste dus.

Heb gelukkig dus wel goed geslapen! Ging wel heel laat naar bed maar goed, nu vroeg eruit helpt om sneller in ritme te komen. Zo maar ff ontbijten en dan lekker in huis rommelen. Vanaaf dus die verjaardag, overdag is het voor de kindjes en sávonds voor de familie. Wat een herstweer hè gisteravond, wat een woei en vies nat weer, vind het wel weer wat hebben hoor, zo donker en dan binnen de boel gezellig maken. Wat mij weer sterkt in mijn idee om die kast naar boven te krijgen en dan eindelijk die haard op z'n plek. Nog ff en dan gaat de klok ook weer een uur terug.Volgend weekend geloof ik al.

Nou genoeg gezwam ik ga wat doen!

Doei doei

Hallo allemaal!

Wat een prachtige dag he! (op 1 bui na dan..).

Vanmiddag kwam mijn vriendin even langs, zijn we een stuk gaan wandelen met de hond, lekker uitgewaaid, helemaal om een plas heengelopen. Nu verder lekker rommelen, tv kijken, eten zometeen.

Het wordt nu echt wel weer voor de haard ja Theetje, hopelijk gaat het lukken en dan lekker genietuh! Veel plezier vanavond op de verjaardag!

Ik zal straks de foto gaan bekijken Daan, kben benieuwd!

Whoehaha, ik zie het al helemaal voor me, stiekum een webcammetje installeren op mijn beeldscherm op kantoor..LOL!!

Khad weer een lekker en simpel receptje gevonden: bloemkool, koken en fijnstampen, gehakt rullen, door de gestampte bloemkool doen, creme fraiche erdoorheen, geraspte kaas, peper, zout etc. natuurlijk, in een ovenschaal doen, plakken kaas overheen, in de oven en smullen maar!! Gisteren gemaakt en het was heeeerlijk!! Nog veel over, dus nu weer (low carb, natuurlijk). Kga het in de oven zetten!

fijne dag nog!

Ha meisjes, Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een aantal troufoto's op mijn hyves geplaatst:)

Nu moet ik wel zeggen dat ik er niet helemaal meer op lijk, want sinds vrijdag is mijn haar donker.

Scarlet, ziet er lekker uit dat recept van je, ga ik ook eens proberen.

Ik ben er allang niet meer mee bezig, moet zeggen dat ik brood heel erg mis en ik weet van mijzelf dat ik die shakes nooit lang volhoud.

Nu let ik gewoon op wat ik eet en ben al 3 kilo kwijt!

Maar ik wil er nog 2.5 af hebben en het gaat goed ha ha.

Ik ga zo ff zonnebanken, maar eerst een sigaretje roken.

Toedeloe.

Goeiemiddag!

Lekker zondagje hier! Ik heb lekker morgen ook nog vrij, het is tenslotte herfstvakantie en zoonlief vond het niet zo leuk dat ik helemaal niet vrij zou zijn, dus nu lekker een lang weekend, heerlijk hoor. Net even een brief in mekaar geflanst voor de woningbouw, afgelopen week de afrekening stookkosten gekregen, ik schrok me rot! 435 euro bijbetalen (betaal ook al een deel bij de huur). Dat is me nog nooit gebeurd, krijg juist altijd terug. En ik begrijp best dat het erg koud is geweest etc. maar zoveel...Vlgs mij is het te verklaren doordat de radiator in de kamer van zoonlief kapot was (nouja, de knop dan) en die kon een periode niet meer uit. Heeft toen dag en nacht staan loeien op de hoogste stand, omdat het verwarmingsbedrijf het zo druk had dat ze niet gelijk konden komen (mensen die helemaal geen verwarming meer hadden gingen voor, dat leek ook erg logisch toen). Maar ja, als daar nu die hoge kosten ineens vandaan komen! Behoorlijk l*llig, toch? Omdat wij nu voor het eerst een digitaal systeem hebben, heb ik ook geen overzicht meer van de voorgaande jaren, heb dat dus ook opgevraagd, kan ik gelijk zien of juist die radiator extra veel verbruikt heeft. Heb het ook gelijk vermeld hoor, dat ze niet gelijk konden komen om het te repareren en tevens al een voorstel voor een betalingsregeling, want dat ineens betalen gaat echt niet lukken zondat dat ik met de rest in knoei kom...Fijn weer, zulke dingen aan het eind van het jaar.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets uithaalt, maar ja, proberen kan geen kwaad, toch?

Jonnie, kun je niet ook een paar foto's op de mail zetten? ik wil ze ook graag zien!

goed joh, al 3 kilo kwijt met opletten. Dat hoop ik straks ook te kunnen, dat ik door op te letten wat ik eet ook op gewicht kan blijven. Maar eerst nog even iets eraf, haha. Gisteren toch weer een half kilootje (errrg langzaam nu), maar ik eet ook weer iets meer andere dingen en ondanks dat toch weer wat eraf, geeft de burger moed!

Daan, wat een schatje is het toch, die Mojo! Maar wat is ie gegroeid en veranderd zeg! Dat gaat toch wel snel, van zo'n klein puppetje in een kleine peuter, hihi.

Oh ja, afgelopen week ook mijn beoordelingsgesprek gehad.

Hij was erg over me te spreken, voorstrekkersrol, aanspreekpunt voor management en collega's, blablabla, niets dan lof. Maar ja, zoals ik al dacht levert het niets op..alhoewel hij het niet letterlijk zei. Eigenlijk hebben we maar 5 minuutjes over de punten van het lijstje gekletst en de rest gewoon over van alles, zelfs over mijn afvallen (hihi, was dus ook hem opgevallen). Ach, het is een verplicht nummer, die beoordelingesprekken, ik verwacht (en zo hoort het ook) dat er als iets niet in de haak zou zijn, dat gelijk tegen me gezegd wordt en er niet gewacht wordt tot een beoordelingsgesprek.

Meisjes, fijne zondag!

Theetje, is je kast al boven??

Hee meiden! Nee kast nog niet boven maar gaan we wel zo doen. Zijn ff bij Ikea en leen bakker geweest om te kijken voor een spiegel voor boven de haard. Maar ja portemonee vergeten dus nu gaat X weer terug. Ik ga zo de kast leeg halen.

Shiiiiit Scar das echt veel geld! Jezus wat balen en idd kut zo voor het einde van het jaar, feestdagen en zo. Hmmm das niet leuk. Wel prettig dat ze zo tevreden zijn op je werk maar daar heb je nu niets aan hè.

Prachtige foto's Jonnie! En lekker al wat kilo's kwijt goed joh!

Meiden ik ga die kast leeg trekken nu, dus internet gaat er ook vanaf, ik weet niet hoe snel dat weer aangesloten is dus als ik er ff niet ben weten jullie waardoor het komt.

Dikke kussssss
En even kijken of ie het doet......
HIJ DOET HET!!!! Mèèèèèn het is bij ons in huis één grote volksverhuizing geworden. wat een klus! Ik dacht even de kast naar boven te doen en haard op het plekkie te zetten, nouuuuu niet dus... Allerlei kabels moesten worden verlegd en doorgetrokken, kast kon trouwens niet ineen naar boven, dus moest uit mekaar en dan weer in mekaar. Alle meuk uit de kast en er weer netjes in. haard stond voor geen meter p plek van kast dus moest daar het tv meubel met tv komen, dus weer en nog meer kabels worden verlegd, aangelegd, verlengd etc. etc. Zijn dus nog nie klaar.... maar kast staat en interner doet het! Die Bob de Bouwer van mij!
ik kom morgen weer ff....kuzzzzzzzz,Daan
Hoi allemaal, sorry,sorry ,sorry

Maar ik heb nu eindelijk te tijd om langer dan 10 minuten achter de pjoeter te zitten.

Wat een drukke week heb ik achter de rug,

ik stond vrijdag en zaterdag alleen op me werk en ik moet zeggen das erg druk achter de vleeswaren.

Kan werkelijk geen cornedbeef meer zien:s

Maar goed dat terzijde:d

Het gaat niet erg goed met zoonlief, het loopt uit de hand op school en ik hoop echt dat de test dat hij krijgt (pdd-nos)

meer helderheid opbrengt.

Ukkie was het hele weekend bij de ouders van ex, heb hem wel heel erg gemist, denk niet dat ik eraan zou kunnen wennen.

Voor de rest blijft het een drama met solliciteren en met het zoeken van een huisje, maar ik blijf volhouden!

Sommige mensen zitten in een veel ergere situatie denk ik dan maar...

Jij had een drukke inrichting verandering las ik theetje?

zeker blij dat alles weer op zijn plek staat.

Scarlet, hier nog 1 met een belachelijke rekening, ik moet 500 euro terugbetalen aan de belastingsdienst,

Denk dat ik al die toeslagen maar afschaf , gek word je ervan!

NOu iedereen alvast een fijne vakantie, ik heb hier alweer een klein jongentje met een volle luier (jippie)

Dus ik moet weer achter de pjoeter vandaan.

groetjes !!

Haaaaai!

Vrije dag is omgevlogen zeg..niks bijzonders gedaan hoor, zoonlief hangt weer tegen (of is al) ziek zijn aan, last van zijn keel, heet/koud, weinig eetlust..Pfff wat dat betreft maar goed dat ie vakantie heeft. Morgen moet ie de griepprik, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of dat kan/mag als je niet fit bent?

Ik zou denken van niet. Morgen maar even bellen anders. Wel sneu hoor, heeft ie vakantie..Tja en hij moet ook leren natuurlijk. Had gelukkig wel sowieso vandaag en morgen nog vrij gepland en zou woensdag beginnen, hopelijk is ie dan weer wat opgeknapt.

He gelukkig Kristen, daar was je weer!

Alleen op je werk, pfoe, juist zo in het weekend lijkt me dat idd erg druk ja! Kan me voorstellen dat je geen vleeswaren meer kunt zien!

Holy moly zeg, da's ook ook echt veel, die nabetaling aan B/dienst..echt kl*te zeg.

Wat jammer, dat het nog niet zo lukt qua solliciteren etc, maar niet opgeven he! Hoe is je woonsituatie nu eigenlijk?

Wat erg sneu zeg, dat het uit de hand loopt op school met je zoon. Weet je al wanneer hij die test gaat krijgen? Sterkte meid!

Woehaha Thee, wat een gedoe zeg!! De hele kamer bijkant op zijn kop! En is het nu in orde? Staat het ook weer naar je zin allemaal? Pffff, heb je het helemaal in je hoofd, haard op plaats van kast, blijkt het in de praktijk toch niet helemaal dat te zijn wat je dacht! Maar gelukkig heb je een errrg handige (en geduldige, hihi) X.!!

Kga even wat kaarsjes en lampjes aansteken hier..fijne avond!

hoihoi,

Ik zit nog steeds bij mijn ouders.

En vanmorgen werd er ineens post in de brievenbus gegooid,

en ik uit het raam kijken met mijn stomme kop,

is het verdorie mijn ex, nou ik kan gelijk de rennies weer uit de kast trekken

Gelukkig zag hij mij niet en keek ik van boven op hem neer, maar dat gevoel in mijn buik, ik heb gelijk weer zon last van mijn maag.

Dit is toch niet normaal?

groetjes kris
Haaiii meisjes,

zoonlief belde vanmorgen met het bericht dat de pc (thuis) het niet meer doet. GETVERDEMME!! Hij heeft al van alles geprobeerd, maar tot nu zonder resultaat. Ik ben dus bang dat het wel even gaat duren..Kprobeer wel op het werk zoveel mogelijk, maar ja, dat kan natuurlijk niet altijd!

hopelijk tot snel!
Hello girlies! Hoewel het wel erg stil is hier laatste tijd.

M'n huiskamer is echt super geworden en veel ruimtelijker, we zijn er allebei erg blij mee. Uiteindelijk werd het wel half twee s'nachts, pfffff. Rest van de week al weer zeer druk op werk, en dan racen naar huis om zoonlief op te halen bij oma. Hij is daar s'avonds een paar daagjes omdat wij allebei avonddienst werken. maar omdat hij toch vakantie heeft haal ik 'm dan weer op zodat ie in ochtend en rest vandag gewoon lekker thuis kan rommlen en uitslapen en zo. dat vind ie toch lekker zo in de vakntie.

Ohhhh Scar, PC kaduuk, jemig das balen! Hopelijk een klein euvel..... gelukkig kan je nog wel even meelezen op werk.

Is je knullie al wat opgeknapt of zet het wel door nu, hij is laatste tijd best wat vaker niet zo lekker hè? Zal ook wel door vermoeidheid komen van school en zo dan is je weerstand toch wat minder.

Hè gets Kristen, tsja als het allemaal nog zo vers is en zo zal dat gevoel je best nog wel overvallen. maar geloof me dat slijt!

Dus wel normaal hoor meis, gewon je emoties die met je aan de haal gaan. Komt heus goed. dikke knufffff! Oh ja wat ik niet begrijp waarom je kleinste hele weekend bij exschoonouders was en je oudste niet? Passen zij op als je moet werken? En je ex zelf dan?

Daan had je nog gesmst van de week tussen de drukte van het werk door, was echt gekkenhuis had geeneens tijd om te eten. Nie normaal hoor! ga je gauw zien schat!

Nou moppen brei d'r weer eindje aan, duik in bedje met met koppie thee en ga nog even wat lezen. FF ontspannen!

Oh ja zoonlief was na die operatie al paar keer bij tandarts geweest. En z'n kies is door dus kettinkje is er sinds vandaag af. Het einde van z'n beugel komt langzaam in zicht. (Zo zonde eingenlijk hè, pracht van een recht gebit en dan toch al drie jaar een beugel door zo'n stomme kies....)
goedemorgen dames,

scar wat naar van je pjoeter, ik hoop dat je pc snel gemaakt word.

Theetje, fijn dat je kamer eindelijk klaar is, geeft wel rust he.

kan best voorstellen dat je blij bent dat je eindelijk klaar bent.

en bedankt voor de knuffel, voel me alweer beter:d

mijn schoonouders komen om de week hun kleinzoon halen, de oudste gaat niet mee omdat het niet hun echte kleinzoon is.

Mijn oudste heeft een andere papa, die trouwens geen contact heeft en ook geen interesse toont in hem.

mijn oudste heeft mijn exschoonouders altijd gezien als opa en oma, maar ze hebben hem zo hard laten vallen na de breuk, dat het voor mij ook klaar is, hij heeft al zoveel meegemaakt.

dus vandaar, tja twee vervelende exen, ik kies ze ook wel uit ook he?

nou ik wens jullie allemaal een fijne dag

groetjes kris

Hallo allemaal!

Hij doet ut weer!! Zoonlief heeft het (nieuwe notabene) moederbord vervangen door het oude et voila! Natuurlijk niet goed, dat het nieuwe moederbord het niet meer doet, is pas 1,5 mnd oud, dus maar even een mail gestuurd naar die toko waar we het hebben gekocht. Maar kben allang blij dat ie het gewoon weer doet!

Pfoe, wel blij dat ie zo handig met compu's is hoor!

Kwam je ex jouw post in de brievenbus gooien Kristen? (post die nog in je oude huis gekomen was?) Gezien de omstandigheden die je beschreef (was niet altijd even leuk met hem toch? zacht uitgedrukt nog misschien) kan ik me voorstellen dat je er een rot gevoel bij kreeg. Heb je eigenlijk verder geen last meer van um?

Wat sneu zeg voor je oudste, dat hij zo door ex ouders is behandeld..Dat die mensen nou niet verder nadenken he..Ik zou er dan ook klaar mee zijn hoor.

Ik kan me ook wel voorstellen dat je voorlopig ff klaar ben met mannen,als je 2 van die exemplaren gehad hebt!

Gaaf he Theetje, zo'n heel andere woonkamer! Pfoeeee, jullie hebben nog lang doorgewerkt zeg. Maar ik zou dan ook willen dat het klaar was, hihi.

Ik denk dat je zoon niet kan wachten tot ie weg mag, de beugel, of niet? Hij is wel echt ziek geworden ja, heeft ook de prik niet gehaald (mocht ook niet). Gelukkig kan ie volgende week nog een x terecht. Nu is ie snipverkouden, maar knapt verder wel weer een beetje op, weer meer eetlust enzo (snoeplust kan ik beter zeggen..haha)

Vanmiddag naar de kapper geweest, was alweer eind augustus dat ik geweest was, tssss, de tijd vliegt echt! Kheb het anders laten knippen en ben er blij mee! Die lange pieken in de nek heb ik niet meer, nu meer een soort bob en dan zo dat het ook een beetje in model blijft als het langer wordt. Heb ook gelijk een kleurtje gekocht, maar dat zal wel van het weekend worden. Weer even kaarsen gehaald bij de Hema en nog wat make upjes, helemaal leuk.

Ja, het is rustig hier he..

Tsja, we kunnen niemand dwingen te schrijven he...maar jammer vin'k het wel.

Straks lekker boontjes eten met een balletje gehakt, jammie.

Fijne aaf!

ola...ff weeeer op de valreep!

was laat thuis van mn werk en ook net even mojo uitgelaten,..pfff ben kapot..

het komt er sinds de komst van doggie vaak niet van,tis net een wild kind in huis die ookal aan de wipwap wil...tis nie normaal!

vreselijk aan de puber,ben ook bang dat de balleh eraf motten!!

zowie zo omdat de 2e bal nog steeds niet ingedaald is.

verder druk aan de solli..heb er weer naar de gemeente toegestuurd,..was weer een repro vacature op faciliteiten medewerker...maar ik ben bang dat ik financieel dan niet rond kom,is voor 20 uur...ik ga het weer afwachten.

gister weer het vervolg van de rechtzaak gehad,slopend gewoon,wordt weer uitgesteld door bepaalde onderzoeken..het fijne kan ikhier cker niet vertellen..

verjaardagen gehad,huisje poetsen en achter de feiten aanrennen is hier meer regel dan uitzondering...

kortom..is helmaal geen onwil,maar er ontbreekt me de tijd en fut om hier soms te schrijven,maar hoop op betere tijden..alles staat op zn kop...

Scar gelukkie doet je pjoeter het weer,idioot voor woorden dat dat moederbord het na 1,5 maand het begeven heeft,vlgns mij zit je dan nog inje garantie...zal het er cker niet bij laten zitten!!

Toch toppie dat je hummel het geprobeerd heeft te repareren....handige kerel wordt het vast!

Enne...wanneer krijgen we je foto nou te zien met de afgevallen kilo's...ben zo trots op je meis!!

Oja...kruidvat heeft voor 3eurie heeeerlijke geurkaarsjes die heel lang mee gaan...jij bent toch ook van de geurende kaarsen??

Kris...wat een ellende meis,als het om je kind gaat,...kweet er alles van...die vanmijis chronisch ziek dus ik weet wat het is..

Het is idioot om nu eengoede baan te kunne vinden...same here...wil ook wat anders,,,om andere redenen..

laat ex lekker ff de PP krijgen,laat je niet gek maken..denk lekker aan jezelf en je kids!

hoop dat je snel je eigen paleisje krijgt,hou dat doel voor ogen...dan gaat het helemaal goed komen met jou hoor!!!

Knuf!!

Theetje mop...waardeloos gewoon...het lijkt wel of je in het buitenland woont...we zien mekaar helemaal niet meeeeer!!!!

Volgende week zaterdag is het Amsterdamse aaf in het kroegie hiero..waar jij ook bent geweest...komje??

Probeer een leuk ploegje bijmekaar te sprokkelen..ff gezelli...heb zelfs een net vrijgezelle klant uitgenodigd...hihi

als je je gedraagt mag je blijven knorren...als je maar niet snurkt!(wederom...hahahaha)

Aan de andere kant moet ik de volgende och naar puppy cursus...geen idee hoe ik dat ga doen...miss een keertje opa inschakelen...die hummel haald en brengt...ik zie wel..

hoop dat idd eind in zicht is voor je hummel betreft zn beugel...

Hoe zou Dolph het hebben in het zonnige Turkey??

Jonnie hoest met pa nu??

Essie en Lucky ook ontvoerd of andere bezigheden??

Meiden,ga snel douchen,morgen een volgeplande dag inde kapsalon....pfffff.....met uitwerktijden....JE ZOU ZE SLAAN GEWOON!!....ik heb er geen kracht meer voor...

Kuzz,Daan

Goedeavond !

Daan, in jouw leven is het toch ook nooit es lekker rustig he!

Pfoe, een mens kan ook teveel actie hebben hoor!! (en dan nog van het verkeerde soort ook!! hihi)

Jij ook al druk aan de solli...gewoon doorgaan en doorzetten meis, het gaat lukken!!

Jaaaaa, ik ben ook van de geurkaars!! Moet ik maar eens gauw gaan neuzen dus, bij het Kruidvat.

Whoehaha, jij zit dus met een puberende doggie?? Meeeennn, wat gaat dat beest hard door zijn levensfases heen!! (van peuter naar puber, wham!) Als ie wel onder het mes moet gaat dat ook weer het nodige kosten natuurlijk..bah.

Ik heb gewoon nog steeds geen foto van mezelf!!

Maar kbloof het, zodra ik een (leuke, dat dan weer wel!) foto heb stuur ik um op...erewoord!

Nou moe, hoor net via mail dat lekkere coachje zelf aangegeven heeft de junioren niet te willen gaan coachen volgend jaar..is ie nou helemaal betoeterd!! Hij gaat ze wel trainen in de zaal, maar daarna is het over..Het blijft dus spannend of het juniorenteam van de grond komt, want coach hebben ze nog niet. GRRRRRR!

Ik ga nog even lekker op de bank hangen..

fijne avond!

Goedemorgen! Als ik me niet vergis komt Dolphine vandaag weer thuis met haar knulletje! Oh meid ik hoop dat je genoten hebt! En heeeeel veel zonneschijn hebt gehad want als je uit dat vliegtuig stapt in dat vandaag wel heel saaie, grauwe kikkerlandje zou je vast rechtsomkeert willen maken. Hopelijk heb je beetje gunstige vliegtijden.

Ik ben vandaag daggie vrij, maar heb er niet heul veul aan, want morgen gaat alweer om 05.00 uu mijn wekkertje dus moet vroeg naar bed. maar gelukkig heb ik gisteren al m'n boodschappies gedaan dus ik hoef lekker niet de deur uit vandaag. Op de was na ga ik lekker niks doen vandaag. Ik kruip lekker op de bank om m'n boek uit te lezen.

Ha drie keer raden waar ik gisteren ben geweest........

naar de opening van de kerstshow van tuincentrum Overvecht!! Was wel ff leuk maar viel eigenlijk beetje tegen, die van intratuin zijn veel mooier en groter. Daarnaast moest ik in het donker rijden en oooooh meiden ik ben zo kippig ik zie zo rot in donker, en dan op onbekend terrein. Noooiiiiit meer!

Heb nog wel iets leuks gekocht, zo'n snoer hulst met besjes en dan zijn die besjes lampjes, errug leuk voor over over de haard. Kreeg vanwege die opening ook nog 15% korting dus was mooi meegenomen.

Daantje, oh dat klinkt wel errug gezellie, we bellen er nog wel ff over. 20 uur is idd niet errug veel hè, maar meis geloof me er komt heus iets op je pad! En dan steek je dikke vinger op naar die prachtige cheffin van je! Dat wijf leert toch niets!

Scarlet, pjoeter doet ut dus gewoon weer, maar ja ik zou idd dat nieuwe bord terug sturen naar winkel en om andere vragen! Hmmm ben wel benieuwd hoor naar je nieuwe kapsel, mail ff fotootje, haha!

Oh Kristen m'n haren gaan overeind staan zeg als ik je post lees! Bah onderscheid maken tussen die kinderen, oke wel niet biologisch en zo maar wat weet zo'n kind daar nou van! En daarnaast als jij je daar niet heppie bij voelt, je bent toch niet verplicht om je keine ukkie om het weekend naar je ex schoonouders te doen, was dat nou??? Naar z'n vader oke, maar naar opa en oma???? Jij bepaalt dat toch en niet zij of je ex.

Nou meiden ik ga van m'n daggie genieten! Doei doei
Aloha meisjes!

Mijn laatste minuutjes op kantoor ga ik maar even lekker hier doorbrengen, haha.

grijs en grauw Theetje, bij jullie? Hier echt prachtige herfstdag met zonnetje, heel klein beetje nevelig, dit is echt mijn favo weer voor de herfst. Yeahaaa, jij al naar kerstshow geweest! Gaaf! Klinkt superleuk wat je hebt gekocht en voor de haard lijkt me errrrg knus staan. Heb je je boek nog uitgelezen? Ik heb ook weer een dikke nieuwe, heerlijk voor het weekend dus.

Brr, hebben jullie het gehoord, dat er een meisje van 14 is overleden aan de mex.flu en nu dus voor het eerst dat er iemand is overleden die niet al aan een ziekte leed?

Ben niet gauw bang, nu ook niet hoor, maar toch..het zet je wel een beetje aan het denken.

Ik ga lekker afsluiten hiero! Dolphie vandaag weer terug? Gezelly!
Ben ik nog maar een keer hier vandaag, het was hier idd vanochtend grauw en grijs en echt droefig weer, maar uiteindelijk trok het hier dus ook open en is het een prachtige dag geworden. Dus vanochtend m'n boek uitgelezen en toen ben ik de tuin ingegaan om die al zo goed als winterklaar te maken. Wat een klus! Toen ook maar het konijnendeel van het hok schoon gemaakt dus die zitten er weer fris bij. X mag van de week het kippendeel doen. Ik wacht er nog even mee want ze krijgen hun winterverenpak dus ze zijn flink in de rui. Bodem ligt bezaait met veren. Ik ben nu lekker gedoucht en heb lekker makkelijke kleding aangetrokken ik ga nergens meer heen vandaag en echt niks meer doen. Die was laat wel op zich wachten, alleen koken dan nog.

Tsja Scar het is toch verdorie diep triest zo'n meiske, maar ergens denk ik dan toch dat ze een zwak gestel moet hebben gehad of toch iets had wat ze niet wisten of zo. Ik neem ook aan dat ze haar lichaam nog wel onderzoeken of zo. Maar me er nu druk om maken, nee niet echt. Je kan toch niets meer doen dan je normaal al doet. Gewoon goed en gezond eten, voldoende slaap en je hygiène in acht nemen, niets anders dan anders dus.

Nou ladies ik ga eens lekker een koppie thee doen, die heb ik wel verdient vind ik zelf.
Meisjes, ik heb heel goed nieuws!

Mijn vader krijgt weer chemo, weer 4 kuren, dezelfde als vorig jaar. Daar zijn we heel erg blij mee. Hij is nog niet door de artsen opgegeven.

Zijn conditie is goed en zijn bloed ook. Het zal wel weer een zware tijd worden, maar als het zijn leven weer een tijd kan rekken heeft hij dat er natuurlijk voor over.

Dus jullie snappen dat ik erg blij ben.

Ik reageer later wel op de rest. Dochterlief heeft een vrieninnetje te logeren en ze zitten samen in bad met badkrijt, dus je zult wel een idee hebben hoe het bad er nu uitziet:)

Jonnie, dat is echt supergoed nieuws!

Hartstikke fijn voor jullie én voor hem natuurlijk.

Theetje, jij vanmorgen al vroeg je bedje uit gebonjourd..Werk ze vandaag!

Kristen, hoe is het bij jou?

Dolphientje, kom je heeeeel snel vertellen hoe jullie vakantie geweest is??

Kheb net mijn haar gekleurd en zit nu te wachten op tot de oven warm genoeg is voor de broodjes (voor zoonlief uiteraard, wheehhh), saaie dag met regen hier,lekker in huis klungelen (niet te veel, whoehaha, ook lekker luieren, lezen)

fijne dag!

Hallo meisjes...

Ik ben weer terug uit het zonnige turkije... En geloof me, toen we gisterenavond op schiphol landde en hoorde hoe koud het hier was + de regen die er op dat moment viel, wilde ik eigenlijk in het vliegtuig blijven zitten en zo weer terug naar het warme zonnige turkije.

Oo wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Werkelijk alles liep op rolletjes, service in het hotel was top, verschikkelijk virendelijke mensen, goed eten, top bediening, mooi weer (2 dagen wat minder, slechts 28 graden) Rest van de week 30 graden en volop zon.

We hebben gelopen van maaltijd naar maaltijd en van zwembad naar zee.....

Zoonlief heeft het top gehadf. Hij werd mijt zijn blonde koppie en ondeugende blik op handen gedragen door al het personeel. Dus al waren er weinig kinderen en zat het hotel maar voor een kwart vol, hij had aan aandacht niet te klagen.

De hotelkamer was een soort appartement met 2 slaapkamers, keuken met koelkast en een badkamer. Zoonlief en ik sliepen op 1 kamer en mijn vriendin op de andere, dus toch nog een beetje privicy.

De heenweg verliep soepel, zonder vertraging, terug hadden we uiteindelijk 3 uur vertraging. Maar we wisten gelukkig in het hotel al dat we 2 uur later zouden vliegen en konden dus 2 uur langer van de kamer gebruik maken en mochten nog mee lunchen enzo.

We werden om half 2 opgehaald en gingen uiteindelijk om 20;00 uur vliegen. Dus toch nog een poos op dat vliegveld rondgehangen. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Vandaag druk geweest met de was, boodschappen en vanmiddag de verjaardag van mijn broer. We zijn net een half uurtje thuis en natuurlijk eerst zoonlief in bed gelegd. Nu eindelijk even de tijd om hier wat te typen.

Ik zal morgen weer op jullie reageren.

Nu alleen even laten weten dat ik weer in het land ben en dat we het ronduit heerlijk gehad hebben.

Poepiebruin zijn we en heerlijk uitgerust en bijgekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven