3000 deel 2 kom maar op meiden :)

15-10-2009 22:15 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo hier gaan we door!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh Zjena.. wat een hardverscheurend nieuws.. ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en als je je ei kwijit moet gewoon doen hier he... we zijn er voor je

Kus knuffel en sterkte meid!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat erg voor je, Zjena. Een vriend zo opeens te moeten missen. Boem weg, zoals je schrijft. (Ik ken dat en dat valt niet mee.) Heel moeilijk te begrijpen dat iemand er niet meer is.

En Eleo, wat een gedoe. (Zacht uitgedrukt!) Heb je al die tijd gesappeld en gewerkt om de boel op poten te krijgen en dan strooit die kloterige belastingdienst roet in het eten. Kun je nog bezwaar aantekenen of is het een definitieve beschikking?

Hartgrondige knuf voor jullie!
Lijkt me dat ze een betalingsregeling gewoon moeten accepteren! Wat zullen we nou krijgen..??

Voet bij stuk houden dat je geen brief ontvangen hebt... ze zullen toch wel oog hebben voor verschillende situaties?
Ik heb werkelijk geen idee Alix.....

Op dit moment probeer ik de tijd door te komen. Man is onderweg naar huis en dan gaan we bespreken wat er nog kan, ik weet het echt niet. De accountant mailde mijn man dus na half vijf vanmiddag met het bericht.

Ik snap er niks van. De communicatie ging, om de boel in goede banen te leiden, via die accountant maar hij heeft alleen de afwijzing van het betaalvoorstel nu maar ook niet die brief waarin staat dat we moeten gaan aflossen.

Dat is op z'n minst raar.

Wie weet is er wel wat te regelen, als we blijven praten, wat we dus ál die maanden al doen, via de accountant dus, maar op dit moment (natúúrlijk op vrijdag en niet op een dinsdag maar lekker met het weekend voor de deur) weet ik even niet hoe het verder moet.

Ik kan mijn hand voor mezelf en mijn man in het vuur steken als het gaat om ten goeder trouw zijn hier in, daar ligt het dus niet aan. Het is niet dat wij iets stoms gedaan hebben. Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat het dan niet vreselijk mis kan gaan alsnog natuurlijk.

Zjenja, meid, geen woorden voor wat jij meemaakt. Vele malen erger dan wat ons nu gebeurt. Heel erg veel sterkte de komende tijd.

quote:Zamirah schreef op 16 oktober 2009 @ 19:19:

Lijkt me dat ze een betalingsregeling gewoon moeten accepteren! Wat zullen we nou krijgen..??

Voet bij stuk houden dat je geen brief ontvangen hebt... ze zullen toch wel oog hebben voor verschillende situaties?

Help het me hopen Zam.

Godver, ik ben helemaal verrot. Ik wil het niet maar de tranen lopen over mijn wangen.

We hebben álles gelaten, zelfs mijn rijbewijs is gesponsord door familie en nu dit................
Ze kunnen toch niet zomaar verwachten dat je een heel groot bedrag in 1 keer betaalt???

Dat snappen ze toch ook wel?
Ik lees je stuk nog een keer, maar die accountant zit goed fout.
Mijn hemel meiden, ik kom even binnenvallen voor een gezellig kletsje en nu lees ik dit!

Wat ontzettend naar en verdrietig voor jullie allebei. Sterkte, ik weet even niet wat ik verder moet zeggen....
quote:Zamirah schreef op 16 oktober 2009 @ 19:33:

Ik lees je stuk nog een keer, maar die accountant zit goed fout.

Ja, dat denk ik ook......

Maar als puntje bij paaltje komt zijn wij daar de dupe van.

Man net aan de foon, die is ook radeloos.

Pfffff hoe gaan we dit weekend door komen....
Ik hou wel op met posten, de sfeer moet gewoon weer lollig zijn.

Het zal wel goed komen, hoe dan ook.

Dank voor het lezen lieve meisjes!

Leo, ik weet dat je een boerderijtje hebt gekocht, maar ben je ook een B&B ofzo begonnen?
De sfeer hoeft niet lollig te zijn, Eleo. Wat mij betreft komt er van alles voorbij in dit topic en is ook alles welkom!
Jeee wat een berichten hier ineens?

(en ik was nog wel zo blij dat ik mn worm uit mn laptop had verjaagd!!)

Leo... maandag gelijk belastingdienst bellen en een afspraak maken. Die lui zijn echt niet zo slecht hoor (sprak zij uit ervaring)... en ze hebben liever dat je je best doet om te betalen dan dat ze alle rompslomp van bankroet op poten moeten gaan zetten!! Komt echt goed, weet ik zeker!!!

Ik begrijp alleen niet waar die accountant fout zit? Ik begrijp dat de belastingdienst een brief verstuurd denkt te hebben...

Zjena... verschrikkelijk... geen woorden voor
Denk ik ook, Bianca, dat het goed kan komen. Een vriendin van me is een wandelende belasting- en- brieven-ramp, leest niks en vergeet alles (i.t.t. tot Eleo) en ook zij krijgt betalingsregelingen.

Moet het nu zeker kunnen!

En: ik rook weer. Heb een pakje met terugwerkende kracht richting longen geblazen. Ja. Duidelijk. Loser!

Fijn voor je trouwens, de opdracht van vandaag!
Niks geen loser Alixz.. het zijn de rookmonstertjes in je hoofd waardoor je grotendeels ontoerekeningsvatbaar wordt!

Ja opdracht is echt fijn.. en ging zo makkelijk. Die man was met een kwartier weer weg, alles in kannen en kruiken, ongelofelijk! Heb ik mooi voor niks het hele rookhol/kantoor gesopt haha.. nou ja, het is weer lekker schoon in elk geval.
Dus nu ook niet meer chagrijnig Alixz?
ik ben zooooooooo blij dat mn worm uit mn laptop is!
Nee. Ben weer te genieten! Was jij nou ook gestopt, in het kader van soppen rookhok? Of was dat ter ere van klant?
Nee dat was ter ere van klant. Vandeweek was ik gestopt maar ik heb het nog geen hele dag volgehouden... kutpeuken.
Mede-loser!

Nee, rookmonsters!
hahaha inderdaad

Willem komt zo ook hierheen denk ik, hij verveelt zich
Wie wil er neuken?
hahaha jahooooooooorrrrrr... daar is Willem!!!!!!!!!

Kan je niet een keer over wat anders praten Willem? Over het weer ofzo?
quote:willem1959 schreef op 16 oktober 2009 @ 20:32:

Wie wil er neuken?Ben vannacht nog onder handen genomen, dus laat maar even.
quote:Bianca40 schreef op 16 oktober 2009 @ 20:33:

hahaha jahooooooooorrrrrr... daar is Willem!!!!!!!!!

Kan je niet een keer over wat anders praten Willem? Over het weer ofzo?Wanneer doen we het weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven