Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Ik kijk dus niet

Harde buiken schijnen de hersenontwikkeling te stimuleren, Mannie is erg begaafd, dat begrijp je
quote:Morrie schreef op 18 oktober 2009 @ 22:05:

Mille, was het de complete keuken???

Als ja, dan heeeel mooi prijsje!

Indeed!
Ja Morrie, maar we hadden al het een en ander aan kasten he. Het was een rechte keuken en wordt nu L-vormig, dus we hadden alleen kastjes nodig voor de nieuwe poot van de L. Maar wel ook allemaal nieuwe deurtjes!

Maar inderdaad, het viel me nog alles mee. Alles bij elkaar wordt het wel een takkedure keuken (aanbouw zelf, elektra, alles aan verf en schroefjes en lampjes en kranen en leidingen enz.). Maar ook wel heerlijk ruim!
Oh, die harde buiken zijn ook nog ergens goed voor!

Ging ik niet een uur geleden 24 kijken met GW?
quote:Pammie schreef op 18 oktober 2009 @ 22:08:

Ik kijk dus niet

Harde buiken schijnen de hersenontwikkeling te stimuleren, Mannie is erg begaafd, dat begrijp je Ik krijg met terugwerkende kracht medelijden met mijn moeder. Men, wat moet die negen maanden lang een enorm harde buik gehad hebben toen ze zwanger was van mij
quote:Wind schreef op 18 oktober 2009 @ 22:09:

Oh, die harde buiken zijn ook nog ergens goed voor!

Ging ik niet een uur geleden 24 kijken met GW?

Zei ik niet dik een half uur geleden tegen Millenium dat 22u boven nog prima haalbaar was?

En nee, nog niet op SG geweest, nog geen tijd gehad!

Als ze pijn doen, die harde buiken, dan is dat niet zo goed volgens mij. En het gaat bij de bloeddruk bij zwangerschap om dat eerste getalletje.

Knorrie ligt te blaffen in zijn bedje, arme kerel.
En die eerste staat voor de onderdruk toch?

Na ja, de vk is tot zover tevreden.

BRS hoest ook weer sinds vandaag.

Mille ben je met ál je intelligentie naar boven?
Nou, ik heb net heel intelligent opgemerkt tegen Millenium dat 23u boven best prima haalbaar is. Dus ik ga nu echt maar mijn laptop uitmikken
Knorrie jammert er nu ook bij. Zielig. En irritant want ik slaap vannacht boven, en dat gaat dus geen lekker nachtje worden terwijl ik daar echt naar snak.

Ik ga nu maar de pc uitzetten om er het beste van te maken.

Welterusten, en tot morgen .
Goedemorgen!

En? Hoe was je nacht, Morrie?

Verder geen nieuws. Net op BNR gehoord dat DSB toch failliet is.

Erg voor al die medewerkers en spaarders boven 100.000 euro.

Ons spaargeld van de kinderen staat trouwens (voor een deel) ook op DSB, maar jullie begrijpen wel dat dat niet boven de 100.000 is
Nacht viel mee, toen ik naar bed ging werd het kereltje weer wakker en heb ik hem een sinasprilletje gegeven en nog even een boekje gelezen. Vanochtend werden we pas om 7.30 uur wakker.

Ja, ik vind het ook erg dat DSB failliet is. Ik vind die Pieter Lakeman geloof ik ook een nare man. Maar dat is allemaal op gevoel hoor, van de hoed en de rand weet ik niet.
Nacht klinkt prima

Ik vind die Lakeman echt een hele nare man. Heb je zijn optreden gezien in DWDD met Yvon Jaspers als tafeldame vorige week? Gatver... wat een verschrikkelijke zelfingenomen man. Ik weet wel dat het eea niet echt goed te praten is bij die bank, maar dit is gewoon een hetze. Ben ook zo benieuwd hoe Zalm uit die onderzoeken (zijn rol) gaat komen, want die zit nu wel te monopoly'en met onze balstingcenten bij Fortis.
Zielig, al die hoestende kinderen. Hier ook nog steeds, Nano heeft al dik drie weken van die enorme hoestbuien. Maar gelukkig allebei niet meer tot overgeven aan toe, en ze hebben ook gewoon doorgeslapen (afkloppen!).

Ik vind faillisementen sowieso naar. Het heeft altijd wel rottige gevolgen voor mensen die er weinig aan kunnen doen.

Millenium gaat naar de Gamma voor waterleidingverlengkoppeltoestanddingetjes, en daarna knutselen in de keuken. Ik ga de kinderen uit de buurt houden.

Pebbles, wil je die kruiken nog?
Interessant... waterleidingverlengkoppeltoestanddingetjes.

Ik hoop dat hij er verstand van heeft.

Kruiken in overvloed zo te lezen. Als de baby van Peb uitgekruikt is kunnen ze dan door naar mij? Ik heb ook geen kruiken.
Oh ja, hoestende kinderen. Die van mij hoesten dus ook. BRS erger dan KW, maar hier helpt Tuscikind (ofzoiets) altijd snel en goed. Is een homeopatisch drankje die je de eerste dag ieder uur geeft en vervolgens nog een paar keer per dag. Hier nemen de klachten na een dag meestal weer af.
Ik heb die Lakeman bij DWDD gezien, en ik vond het goed van Yvon dat ze het vroeg. Het was namelijk iets wat ik zelf ook wilde weten. Hij flipte zo ongeveer, die kerel. Naar mannetje.
Wind, in het kader van de kamer van KW: de zilveren rolgordijnen zijn in de aanbieding bij Gamma deze week.
Ja, dat hij zo uit zijn stekker ging. Laat je jezelf lekker kennen zeg.. Vond Matthijs maar slapjes in dat interview.

Lakeman zegt dat hij nog een lijk in de kast heeft gevonden waar hij binnenkort (binnen enkele maanden) mee gaat komen. Ook iets grots. Gatver.. je zal zo'n leven heben.

Oh, en mijn computer op het werk laadt het forum zo traag dat ik nu wel de benen (mooi!), schoenen (mooi!) en tattoo (groot!) van Georgina zie.
quote:Morrie schreef op 19 oktober 2009 @ 10:49:

Wind, in het kader van de kamer van KW: de zilveren rolgordijnen zijn in de aanbieding bij Gamma deze week.

Oh, leuk! Kunnen die ook op maat gemaakt worden?

Zal zelf even kijken
Ik ga mijn rolgordijn toch zelf op maat maken, collega zegt dat het best lukt en dat je het met een plank er langs en dan een stanleymes moet doen. Dan wordt het recht volgens hem.....
Gaan we nu na de massale Ikeabezoeken allemaal naar de Gamma?

Waterleidingverlengkoppeldingetjes zitten al vast en goed ook, want ik moest net de hoofdkraan opendraaien en bij de eerste brul van Millenium zsm. weer dicht, maar dat laatste hoefde niet, want het lekt niet.

Hij is idd. erg handig in dat soort dingen Wind. Wat handig is, want het scheelt een hoop geld, maar ook minder handig, want het kost erg veel tijd

En mijn kruiken mogen na Peb (als die ze nog nodig heeft/wil hebben) natuurlijk naar jou hoor! Ik heb er zelf geen plannen meer mee ofzo
Ik vind Lakeman ook een engerd, maar Scheringa net zo'n engerd en boef bovendien. En vind faillisementen altijd ellendig omdat er altijd mensen achter blijven die ineens geld waar ze recht op hebben niet meer krijgen, zo onrechtvaardig. We hebben het een keer meegemaakt met een werkgever waar Sjaak een studentenbaan had. Ging maar om een paar honderd euro, maar oh wat is dat irritant zeg.

En verder hebben jullie veel geschreven en ik weinig tijd om overal op te reageren . Dus tot later maar weer!
Ja, het is vast heel fout en verkeerd, maar ik heb wel wat met Scheringa.... Toch een soort respect voor ondernemers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven