Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
En suze ik lees dat er iets mis is met je stuitje, maar kan je verhaal niet terug vinden. Wordt het al wat minder?

en hoe bevalt het met 2 kleine lady's in huis?

Mamax: Wat een sufferds zeg, zou ik ook niet blij van worden.

(maar het kan ook anders: misschien kan je hier om lachen:)

Toen ik nog jong was en een vriendje met auto had, mocht ik ook een keer auto rijden op het industrieterrein. helemaal leuk natuurlijk en ging gewoon goed. Maar ik mocht hem niet in zijn achtruit zetten want vriendje was bang dat ik ergens tegenaan zou knallen, goed wat jij wil...... wij dus wisselen en ik bij vrienden gaan staan, hij in zijn achteruit en knalllll was hij bovenop een paaltje gereden...met rijbewijs... humor

is er al bekend wanneer de auto klaar is met uitlijnen?

Fijn dat het met je vader "goed" gaat. ben je met je mannen nog op bezoek geweest?
Nee Bam, de potten en pannen komen écht pas met de Sint
tsssssssssssss wat ben jij voor moeder ;)... wel een keuken maar geen potten & pannen/ tss kan je niet maken hoor
Ties fietst zonder zijwieltjes.

Bam het is heel makkelijk.

Portobello's, steeltje eraf. Insmeren met olie, met de bolle kant naar boven even 5 minuten onder de grill. Dan ze omdraaien, vullen met geitenkaas, honing, tijm en pijnboompitjes (of walnoten) en dan nog een keer 5 min. onder de grill, beetje rucola erbij en klaar, HEERLIJK!

Hmm Amaal ik zie mijn avator wel.
Lief dat jullie naar Juul vragen, Juul was helemaal fit van de pokjes, hij had alleen wel jeuk. Maar nu lijkt het erop dat hij de griep krijgt. Hij was daarstraks goed aan het bulderen en had last van zijn keeltje zei hij. Morgenvroeg maar eens afwachten.

Gisteren naar de efteling geweest, was druk maar wel leuk.

Kleine jongen helemaal into roodkapje & Assepoester
Hoera voor Ties. Wat een knappe kinders allemaal hier.

ik zie jouw avator ook.

Hoe is het met je zus en haar bedrijfje? ben ik al heel lang benieuwd naar.
Dat bedrijfje doet het niet meer, dat was leuk bedacht maar werkte niet. Je moet maar steeds mensen zien te vinden die zo'n "party" willen geven. Ze hadden wel heel erge leuke spullen, maar een te kleine doelgroep helaas.

He bah Juul de griep, misschien waait het over, het is er tenslotte het weer voor .

Leuk naar de Efteling!
Doen bij jullie de smileys het trouwens ook niet? Nu kom ik niet verder dan en
Ik ben de eerste, ik ben de eerste
Jeeeeej voor Sjimmie

Zo schattig die eerste stapjes met wiebelend luierkontje

Ceetje ging haar eigen konijn vangen ja Juud

Witlof gegeten gisteren, ben ik gek op maar vriendlief en kindlief niet zo, dus dan maar bij mijn moeder eten.

Doet Starman ook altijd, me uitlachen als ik om iets op tv moet huilen wat hij het huilen kennelijk niet waard vindt. ET ofzo

Oei Mal, hopelijk vandaag een beter humeur. Gaat Maneficent wel weer werken vandaag?

For the record, Starman had zaterdag migraine en dat heb ik elk uur wel een paar keer gehoord Huilie.
Schattig die metroman van je Bam
Goedemorgen! Nou malman belt de huisarts maar weer, heeft nog steeds diarree enzo (duurt ook al wel heel lang) maar ja, het helpt m.i. niet zo erg om dat 10 keer per uur te benoemen

We moeten Mr J vaker wegbrengen, hij is zo lief, alleen maar aan het knuffelen enzo

Bij ons is het altijd M die zit te huilen als er iets op TV is, en dat ik hem uitlach maar die gaat echt zitten huilen bij All You Need Is Love- kerstspecial, mietje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat zijn we weer vriendelijk voor onze manspersonen vanmorgen

Moet jij tien keer per uur Immodium noemen, dan begrijpt ie de hint misschien wel
Even wat we op de groep besproken, ik vind deze zo leuk:

Star, dit staat er bij:

True to size WIDE go up size & NOT for athletic legs

bedoelen ze dan dat je deze alleen kunt dragen als je stalpoten hebt? Ik nie snap.
Haha, stalpoten!

Goedemorgen trouwens.
quote:Maleficent schreef op 19 oktober 2009 @ 09:03:

Star, dit staat er bij:

True to size WIDE go up size & NOT for athletic legs

bedoelen ze dan dat je deze alleen kunt dragen als je stalpoten hebt? Ik nie snap.

Geen idee.

Da's wel een leuke ook.
Beterschap voor de mannen! De mijne is naar het buitenland, ik mis hem al.

Ik had in A'dam gescoord:

-broek CV G-Star

-lipgloss van MAC bij Bijenkorf

-Barbapapa bordje bij &K...

Kortom; nu weer zuinig aan doen.
Bridges, hoe is het in jouw ziekenboeg? Hoop dat jij het niet krijgt, het is zo besmettelijk..

Oja Amaal, CG was ech nie mee hoor!!

Ik was met mijn moeder, we zijn trouwens met de fietstaxi geweest, helemaal leuk.
Heb je voor jezelf niks gevonden Compu dan lipgloss? Of is dat Barbapapa bordje voor jou?
Je bent lekker wakker Mal.
quote:Star schreef op 19 oktober 2009 @ 07:56:

Schattig die metroman van je Bam ??ikke nie snap...
Juul gek op prinsessen
owwwwwwwww, hahaha

maare ik ken de term metroman niet?
Goedemorgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven