April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Ben vandaag toch maar begonnen met fruit. Leuk hoor. Hij at alsof hij nooit anders heeft gedaan. Na de eerste hap dan hahaha, gelukkig ligt die vast !! Dus hij was er wel aan toe.....

Asje; te veel eten of te veel liga ?? Mijn ervaring met de oudsten is dat ze wel stoppen als ze genoeg hebben. Op welke leeftijd dan ook. Zo regelen ze de bv ook. O maar als ik je schema lees dan vind ik het wel heel wat trouwens. Wordt ze om 23 uur wakker voor een fles ? Als ze zo 6 mnd zijn geef je de groente toch ook ipv melk ? Of ik moet er weer in groeien omdat Pepijn een maand jonger is dat kan ook....

Nou ff Pepijn nog een papje en dan ook maar onder de wol !! Het zou me benieuwen hoe laat hij wakker zou worden trouwens als ik hem laat slapen. Maar hij krijgt al maar 4 flessen dus ik probeer het maar niet uit.
Hallo allemaal!

Ik heb nog niet bijgelezen. Doe ik nog. Hier ishet gekkenhuis geweest. De laatste weken van de verbouwing waren heel erg druk. Een week voor de verhuizing had Sofia een bobbeltje achter haar oor. Leek een geirriteerd kliertje. Maar dit bobbeltje werd snel rood en veel groter. Uiteindelijk 2 dagen voor de verhuizing doorgestuurd naar het ziekenhuis waar bleek dat ze een onsteking had in en achter het bot achter het oor. Deze onsteking zat dus echt in haar hoofd en stond op knappen. Dus...mevrouw moest met spoed worden geopereerd. Echt zo zielig! Toen ze bijkwam uit de narcose brak mijn hart. Ze snapte er niks van, kon alleen maar zachtjes huilen en haar hele hoofd zat zo ongeveer in herband. En een spalk om haar armpje vanwege het infuus. Ze moest 6 dagen in het ziekenhuis blijven. De verhuizing is doorgegaan op een zaterdag.

Zondagmiddag kwam vriendlief op bezoek en toevallig en onverwachts ook zijn broertje en zijn vriendin. Na een kwartier kwam de vrouw van hun vader binnen. Hij was binnengebracht met een lichte hersenbloeding. We zijn er de hele nacht bijgeweest en sóchtends is hij overleden.

Sofia mocht toen meteen mee naar huis en zit nu nog aan de antibiotica. Heftig spul. Dinsdag moet ze gelukkig weer op controle. Heftige tijden dus hier!

Later meer!
Oja, en Sofia is 67 cm en precies 8 kilo!
Jeetje Noerie, wat heftig !! Knuffel !!
Noerie wat een heftig verhaal! Gelukkig met Sofia alles weer in orde maar je schrikt je kapot natuurlijk. En dan ook nog een overlijden, het zit je niet mee zeg!

Flodder: zo die van jou heeft de smaak dus alvast te pakken, lekker hoor gewoon een hapje eten zonder viezen gezichten haha

Asje: ja Gwen slaapt als een os op die 4 flessen, gisteren heeft ze er zelfs maar 3 gehad en ook daar tukte rustig het klokkie op rond. Maar mevrouw is ook fors aan de maat, Op onze weegschaal is ze al 8 kilo en dat is een stuk forser dan haar broer was op die leeftijd. Die kreeg dus ook nog een extra fles om 22 uur dus die had er nog 5. Het scheelt denk ik per kindje. Gwen is helemaal niet actief dus verbruikt ook niet zoveel. Fynn draaide als een dolle dus die moest ook meer eten om verzadigd te zijn. Komt vanzelf goed! Enne liga is hier ook favoriet, net als mariakoekjes en lange vingers (ik weet het eigenlijk mag dat nog niet maar ze heeft er geen last van dus ik vind het best).

Beer: ik werk nog steeds full-time (of meer) maar gelukkig nog maar tot februari dan gaan we eens werken zoals normale mensen dat ook doen haha. Het is denk ik maar net wat je gewend bent, ik denk dat ik straks het gevoel heb dat ik ineens heel veel vrije tijd heb ofzo haha. Hoe gaat het bij jou op je werk? Nog een beetje vol te houden?

Morgen naar het CB ik ben zooo benieuwd!
Jeetje Noerie, wat een verschrikkelijke week/weekend. Eerst je meisje met spoed onder het mes en dan ook nog je schoonvader (als ik het goed lees) overleden. Heel veel sterkte met alles. Dat zullen erg heftige tijden worden. Dikke knuffel!!

Elma: ik moet er nu even niet aan denken om meer dan 20 uren te werken, maarja met én 4 kleine kinderen én een boerderij erbij komt toch al veel op mijn schouders neer qua huishouden. En Gwen maar 3 flesjes gehad!!! Wauw, Anne zit toch nog echt op 4-5 voedingen. vooral als ze op maandag en dinsdag naar het kdv is geweest, wil ze dinsdagavond en woensdag het liefst alleen maar bij mij zijn. Ik moet altijd voor haar te zien zijn. En lurken aan de borst. Als ik haar dan na een half uur (!) van de borst afhaal, begint ze echt hartverscheurend te huilen, zo zielig. Dan drinkt ze meestal nog 10 min. aan de andere kant en dan is het goed. Manlief zegt ook al dat Anne echt een mamameisje is .

Asje: Anne blieft de Liga nog niet zo, maar in principe kun je het haar gerust geven. Als ze niet meer wil, dan merk je het vanzelf wel. Alleen oppassen dat daardoor geen complete voeding door gaat vervallen. Morgen moet Anne weer naar het CB en dan zullen ze wel beginnen over de groentehap. Die vervangt wel vrij snel een hele (fles)voeding (tenminste als ze goed de groente eet).

Flodder: leuk hè! Die eerste hapjes. Anne heeft ook van die hele vieze gezichten getrokken en nu lepelt ze bijna een heel potje leeg!

Ik ga zometeen met mijn vriendin naar de sauna. Wel een aparte want ze sms-te net dat ik de bikini niet moest vergeten.... (past die überhaupt nog????).

Groetjes!
Ik denk dat jij het inderdaad wel een stuk drukker hebt Ruma. Hier is het natuurlijk ook wel druk maar na half 7 ligt iedereen in bed hier dus dan hebben we tijd voor onszelf (meestal dan dus studie oid maar soms ook gewoon lekker niks hoor!). Haha een echt mamaskindjes dus, heerlijk toch. Kan je er tenminste goed van genieten bij je laatste ukkie.

Hmm bikini, die liggen hier dus echt nog onder een hele grote stapel dingen geen idee of ik die ooit nog aan ga doen (mega strepen op m'n buik helaas).

Vanmorgen naar het CB geweest, Gwen was 8100 gram en 68 cm en haar broer was 10.5 kg en 81 cm dat scheelt dus niet eens zoveel qua gewicht! Had het even nagekeken en Fynn was pas in januari van dit jaar over de 8 kg haha

groetjes!

Vandaag een dagje thuis aan het werk, straks 2e deel van de toest maken voor mijn nieuwe baan en de rest van de dag schrijven aan mijn artikel dat gepubliceerd moet gaan worden. Heb er nu al geen zin in
Even snel: Anne is 8055 gram schoon aan de haak en 67 cm lang!
Noerie, gecondoleeerd. Wat een nare tijd voor jullie. En hoe gaat het met Sophia? Wat raar, zo'n ontsteking, weten ze hoe zoiets kan ontstaan? Kan me voorstellen dat je hart brak, je wilt je kinderen toch altijd beschermen voor alle leed. En zeker baby's kun je nog niets uitleggen he. Het komt toch wel helemaal goed he? Hoe was de controle dinsdag?

Elma, nog even volhouden dus met werk. Jouw hersens zijn dus nog wel intact gebleven denk ik, vind het echt knap van je, promoveren met 2 kleine kinderen!

Ruma, hoe was de sauna? Jij geeft dus ook nog bv. Ik ook, maar begin er wel een beetje genoeg van te krijgen merk ik, SInds hij twee tandjes heeft is het vaak wat pijnlijker. Niet dat hij bijt, maar het schuurt zeg maar best wel. Daarnaast komt hij nu al weer tijden voor nachtvoedingen, en daar wil ik echt vanaf. Ik wil gewoon doorslapen! Heb nu 1 voeding vervangen door fles en ga beginnen met nog 1. Ik ben gewoon wel moeoeoeoe moet ik zeggen. Deze week nog even leuk met het halve gezin ziek geweest (buikgriep), dus daar wordt je conditie ook niet beter van...ach ja het is af en toe afzien dat eerste jaar.
Beer: Ai, buikgriep, altijd erg vervelend, vooral omdat mama het zich niet kan veroorloven om ziek te zijn en de rest van het gezin ligt voor pampus... Hier wil ik ook beginnen met afbouwen. Inderdaad, haar 2 tandjes schuren en ik merk ook zelf dat ik moe blijf. Ben nu wel met extra pillen begonnen (mamafit van Davitamon), dusa hopelijk helpen ze een beetje! Anne trekt er helaas nog niet zo echt aan. Bij mij wil ze gewoon aan de borst en niet aan de fles. Ze weigert ronduit en er is niet altijd iemand erbij om het over te nemen. Nu eet ze wel de groentehap goed en dan geef ik haar aansluitend in het wipstoeltje nog een beetje melk uit de fles. Dat gaat dan wel goed. Ze komt nu ook weer 's-ochtends vroeg (tussen 5 en half 6) en dat is vooral een lastig tijdstip als ik moet gaan werken, dan sta ik meestal om half 7 op. Hoe laat krijgt Beertje zijn laatste voeding? Hier om half 11 en dan blijft ze maar drinken......

Zo, ik ga weer van de bank genieten!

Groetjes!
Dag allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Gaat weer goed hier. Eindelijk het nieuwe huis een beetje op orde. Alles wel oz;n beejte ingeruimd. Een heerlijk huis is het!

Sofia haar controle was harstikke goed. Ze hoeft pas over e en paar maanden weer op controle. Verder zijn haar hechtingen eruit gevallen dus haar oortje zit er weer keurig aan (alhoewel...wel lichtelijk flapperig). Je kan dit krijgen als een oorontsteking naar binnen slaat. Gebeurt echt bijna nooit en als dat wel gebeurt dan worden ze vaak goed ziek. Rare bij Sofia was is dat ze niet ziek was. Geen koorts en gewoon vrolijk. Vandaar dat het zich zo heeft kunnen ontwikkelen.

Ze was de eerste paar dagen wel lastig. Wilde niet gaan slapen. Echt krijsen zodra ik haar neerlegde. Maar dat gaat nu weer beter. Echt veel slapen doet ze sowieso niet. Meestal 1 keer per dag een tukkie van 2,5 sosm 3 uur en dan s;avonds pas weer.

Hier ook om 11 uur/half 12 laatste fles. En dan kwam ze rond half 6 weer. Vanmorgen ineens pas om half 8. Dat is beter! Geen bv meer. Tenminste; een heel klein beetje nog. Beetje als toetje of als troost. Maar een hele voeding haalt Sofia er zeker niet meer uit.

Pas sinds deze week begonnen met fruithapjes. Wel laat, maar door al het gedoe kwam het er gewoon niet eerder van. Ze eet 2 keer per dag een beetje fruithapje en s'avonds een beetje groente. Echt niet veel. Ik doe veel Olvarit. Jullie ook? Of maken jullie het allemaal vers? En verder zo;n 4 flessen van 180 per 24 uur.

Goed hoor Beer en Ruma; nog borstvoeding! Bijten ze niet af en toe? Hier trouwens nog geen tanden.

@ Ruma: Anne en Sofia gaan echt gelijk op qua gewicht en lengte.

@ Elma: Is de toets goed gegaan?
Goedemorgen allemaal!

Noerie: gelukkig alles weer helemaal ok bij Sofia, maar wat een bikkel is dat dan zeg! Helemaal niks laten merken als je zo'n enorme pijn aan je oren moet hebben........ Gwen krijgt ook potjes hoor net zo gezond en veel makkelijker als zelf met de blender prutten. En die toets dat is pas een giller, zit ik helemaal klaar staat dat kreng gewoon nog niet op de site! En nu dus nog steeds niet, lekker handig als je bedenkt dat we volgende week woensdag de uitreiking van de certificaten hebben......

Beer: intact zou ik die hersenpan niet meer noemen, het is voor mijn gevoel 1 grote zeef. En concentreren is ook een ramp moet er echt voor gaan zitten als ik nieuwe dingen wil bedenken want het floept er niet zomaar meer uit helaas. Buikgriep is echt niks en zeker niet als iedereen het heeft, moet je zelf met je brakke hoofd en slappe lijf van die luiers gaan verschonen blegh.....

Hier verder niet veel te melden, druk op het werk en verder gaat alles z'n gangetje. Nog maar 1 cursusavond volgende week en dan ben ik daar vanaf gelukkig. Nou ik ga de beamer hier alvast aansluiten enzo heb dalijk een presentatie...........
Fijn om te horen dat jij ook potjes geeft. En geef jij die voor 6+ maanden al? Of die van 4 maanden? Ik heb namelijk geen idee hoeveel ik moet geven. Ik geef nu een potje fruithap van avondeten voor 4 maanden. Is dat te weinig? Wat doe jij?

Lekker dan, van die toets! Leer je je het schompes, wil je eraan beginnen kan het niet. Toch erg irritant lijkt mij. Lekker dat je bijna van je cursusavond af bent.

Hier ook iedereen buikgriep gehad. Duurde wel bij iedereen maar max. 2 dagen. Dat scheelde dan weer.

Ik ben sinds deze week eindelijk heftig aan het solliciteren geslagen. Mag (en moet) nu toch echt gaan gebeuren!
Gwen krijgt nu potjes vanaf 6 maanden. De 4 maanden fruit vond ze goed te doen maar de groente moest ze echt niet. Die van 6 maanden smaken schijnbaar beter (al meuren die dingen nog als een gek).

In principe mag ze een heel potje fruit en groente eten. Niet dat ze dat red hoor maar toch. Als ze niet veel groente opheeft krijgt ze daarna het restje fruit van smorgens nog. Dus meestal heeft ze wel een heel 6 maanden potje fruit per dag op.

Ja man die toets was echt te irritant! Zat ik daar toch redelijk in the learning mood zeg maar. En dan ploft die hele spanning ineens weg, wat een rotgevoel was dat zeg.

positief ding is wel dat ik gisteren m'n CV op monsterboard heb geknald en vandaag al een voicemail had van een bedrijf!

Succes met solliciteren!
Ik geef ook potjes hoor, lekker makkelijk. Hier nog vanaf 4 maanden maar Beertje is ook nog niet zo lang bezig en gaat ook nog niet zo goed. Hij krijgt half potje groente en half potje fruit op een dag en dat gaat er met moeite in.

Noerie, gelukkig gaat het goed met Sofie! En wat vond "jullie" M. er van? En hoe heft hij de verhuizing doorstaan?

Elma, dus jij merkt het toch ook aan je hersens? Dan vind ik het eigenlijk nog knapper van je...

Ik heb soms echt het idee dat ik de helft van mijn IQ heb ingeleverd met het krijgen van de kinderen.

En goed zeg dat je al een reactie hebt!

Ruma, hoe gaat het bij jou op het werk, jij had er toch ook zo'n genoeg van? (ik zit er nu en baal). Ik zit stiekem aan deeltijd Pabo te denken, maar vind mezelf er ook wel weer te oud voor. ...
Hier ook potjes groente en fruit, maar het liefste de worteltjes. Die vindt Anne echt superlekker. Daar gaat ook zo'n heel potje van in (4 mnd-potje). Grappig eigenlijk want de oudste gruwelde echt van worteltjes (en nog steeds vindt hij ze niet superlekker en al helemaal geen hutspot....). Fruit eet ze meestal zo'n 3/4 potje op. In ieder geval heb ik nu al een voeding laten vallen, die van 6 uur, dan dus potje en evt. nog een beetje melk na uit de fles. Heerlijk, iets meer rust.

Elma: dat is echt balen van je toets, vooral als je je echt moet motiveren om iets te doen en dan gaat het niet. Voor de rest is het met mijn hersenen hetzelfde als die van Beer. Ik had niet nog een 5e kind moeten krijgen want dan was er niets meer overgebleven! En gaaf dat je al een reactie hebt!

Noerie: jij ook al flink aan het solliciteren. Is er veel werk te vinden in jouw richting?

Beer: hier ook nog het balen, maar het punt is gewoon dat ik ook niet weet wat ik wel wil gaan doen. Hier in het zuiden is gewoon niet zo heel veel voor hoogopgeleiden. Daarnaast heb ik nu een vaste baan en mijn inkomen is hard nodig. Het melkgeld is echt bedroevend laag. We hebben nu totaal geen reserves meer en de prijs blijft gewoon zo slecht. Dus alles gaat van mijn salaris (huishouden, kleren, hobby's, etc...). Jij wilt Pabo gaan doen? Lijkt me leuk en waarom te oud? Als je er 4 jaar over doet kun je nog bijna 25 jaar werken :-))). Dankzij de optrekking van de AOW!

Volgende week herfstvakantie. De oudsten gaan een week bij oma en opa logeren en ik heb 2 weken vrij. We beginnen dit weekend eindelijk met het verven van de nieuwe kamer van de jongens. Volgende week woensdag komen ze de nieuwe slaapkamer brengen en dat moet ook nog helemaal in elkaar worden gezet. Dan de jongste zoon verhuizen naar de slaapkamer waar de 2 oudsten nu slapen en Anne gaat dan naar de kamer van jongste zoon. Althans, in theorie, want ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer...

Verder niets bijzonders hier. Jammer dat er zo veel zijn afgehaakt op dit topic. Hoe zou het met de zus van Asjemenou gaan?

Groetjes, Ruma
hoi meiden,

Zo, even een rustig begin van de herfstvakantie: Oudste twee zijn gisteren gaan logeren bij oma en opa, de hele vakantie!! Ik heb 2 weken vrij genomen, want jongste zoon verhuist naar de oude kamer van oudste 2 en Anne gaat naar kamer van jongste zoon. Dus nog een hele hoop te doen.

Vanochtend kwamen we ook nog erachter dat onze konijnen jonkies hebben gekregen (terwijl we dachten 2 mannetjes te hebben, haha) .

Hier gaat het eigenlijk nu heel erg goed. Oudste heeft zijn C-diploma gehaald. Hij wil graag verder met de zwemvaardigheden, maar de KNO-arts wil dat hij een maand of 4 niet gaat zwemmen om zo zijn oren nogmaals goed te controleren. Zijn buisjes is hij nl. al lang kwijt, maar hij heeft nog wel eens last van een loopoor.

Zo, fijne zondag nog!
Ruma geniet lekker van je half lege huis de komende week! En wat leuk kleine konijntjes! Wat voor soort is het? Jammer dat de oudste eigenlijk even niet mag zwemmen als hij dat wel graag wil. Heeft hij veel last gehad van oorontstekingen ed?

Die hersencapaciteit is hier wel erg lastig heb vooral moeite om me ergens toe te zetten en me dan volledig daar op te concentreren. Hopelijk gaat dat nog een beetje beter.

Ik heb inmiddels de andere toets ook kunnen maken en heb hem op het nippertje gehaald (moest 80% goed hebben en had er 85%) dus alleen deze woensdag nog en dan is het klaar . Gesprek ging trouwens goed, de baan die ze hadden was niet wat ik zocht maar ze gaan op zoek naar iets anders voor me dus hopelijk binnenkort meer nieuws.

Gwen gaat ook ineens als een speer. Mevrouw kan sinds van de week ineens omdraaien, beide kanten op, en ze vindt het geweldig! Ook eet ze nu smiddags een boterham zonder korstjes met een beetje boter en die gaat helemaal op wat een veelvraat. En de potjes groente gaan ook ineens veel beter, nog even en ze gaat kruipen
Hoi hoi.

Gister op het cb was Pepijn al weer 9,1 kilo en 72 cm. Hij rolt al een poosje van rug naar buik en grijpt heel goed, Pakt ook over van hand naar hand. Nog een paar dagen en dan is hij al weer een half jaar !!

Hij heeft het erg naar zijn zin op het kdv en het gaat heel goed. Ik ben met 5 maanden ook begonnen met potjes omdat hij niet meer tevreden leek met alleen fles. Dit ging als een speer maar toen is hij verkouden geworden en is zijn eetlust afgenomen. Dat is nu nog steeds mwah mwah. Meestal geef ik nu 2x fruit omdat hij dat nog wel lekker lijkt te vinden. Van de rest gaat hij kokken. Maar heb het maar op een laag pitje gezet. Ik was al blij als hij de flessen leeg dronk.....En nu heeft hij nog een lelijk hoestje. Soms zo dat hij bijna over zijn nek gaat. Heerl zielig. Maar verder niet meer van die prut ogen en groene snottenbellen gelukkig.

Nou to zo ver weer even de update. Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat !!
Zo, rustig hier zeg! Mijn internet ligt eruit. Ben nu even bij mijn ouders op de computer.

Alles wel hier. Sofia gaat lekker. Is wel een druktemaker. Slaapt ook niet veel overdag; maar s'ncahct wel helemaal weer goed. Eten gaat ook prima. Lachen hoor; die potjes. Goed om te lezen dat er veel meer hier gewoon de potjes geven. Doe ik nu dus ook gewoon. Ze vindt alles lekker; behalve worteltjes. Grappig.

@ Beer: Zit ik ook wel eens aan te denken; deeltijdpabo. En hoezo ben je er te oud voor? Even investeren maar dan kan je er nog heel wat jaren plezier aan beleven. Ik zie zo op tegen het weer moeten studeren. Weer die boeken in. Eett Beertje al wat beter?

@ Ruma: En, lekker gehad het weekje zonder de 2 oudste? En alles gedaan wat je wilde doen?

@ Floddertje: Sneu voor pepijn dat hij zo verkouden is (geweest). Maar hij groeit nog steeds als kool dus. Lekker hoor!

@ Elma" gefeliciteerd met het behalen van je toets. Fijn! Goed zeg van Gwen! Hier nog steeds niet omdraaien. Sofia vind eten ook echt leuk sinds 1,5 week. Beetje brood heeft ze ook al geproefd en liga. Lachen hoor. Verder eet ze nu overdag 1 potje fruit voor ^ maanden. De heflt in de ochtend en de helft s'middags. s'avonds een klein potje avondeten. Ik heb nog geen voeding laten vallen.

Solliciteren valt niet echt mee moet ik zeggen. Maargoed; we gaan door!
doodse stilte hier op het forum!

Noerie: lekkere drukte bij jou dus ook. Hier zijn de wortels ook niet in trek alles wat oranje is wordt pertinent geweigerd . En dat solliciteren valt niet mee he? Ik ben ook nog steeds bezig hoor dus ik leef met je mee!

Flodder: die gaat ook al lekker zeg! Hier ook 2 hoestende ukken. Fynn z'n beginnende oorontsteking was toch doorgezet dus vorige week aan de antibiotica. Dat hielp gelukkig snel maarja van antibiotica ga je weer aan de diarree dus de wasmachine heeft hier overuren gedraaid van de week

Hoe gaat het met de rest van jullie? Alles ok?
Wat sneu voor Fynn. Wel fijn hoor op zo'n moment een ab kuur. Die oorpijn is zo vervelend. Tja die poepbroeken zijn idd een vervelende bijkomstigheid !!

Hier alles zijn gangetje. Pepijn is niet meer verkouden. Tenminste, krijgt wel nog bisolvon want hoest met name 's avonds, 's morgens en 's nachts nog behoorlijk als hij die niet krijgt. Ouwe rochelaar.

Floortje is zindelijk aan het worden en Timo gaat lekker op school.

Dus eigenlijk gewoon geen nieuws verder.

Pepijn is al weer een half jaar. Gaat snel he ?!
Heeft iemand van jullie trouwens ook een buikslaper ?? Hier werkte het tot vandaag nog om Pepijn strak in te stoppen met een dikke slaapzak maar ook vanmorgen vond ik hem op zijn buik. Hij zal vast wel sterk genoeg zijn hoor en de andere kids zijn ook buikslapers dus ik zat er op te wachten maar dan is ie ineens wel klein daarvoor vind ik :-)
Gwen wil denk ik ook wel op haar buik maar komt inderdaad door haar slaapzak niet verder dan half op haar zij tot nu toe. Hij zal inderdaad nu wel sterk genoeg zijn om z'n hoofd opzij te leggen toch? Je kan er natuurlijk niet zo heel veel aan doen, geen beginnen aan om hem iedere keer terug te draaien lijkt me.

Wat goed dat Floortje zindelijk aan het worden is! Gaat het makkelijk of heb je er wel veel voor moeten doen? En hoe gaat het met Timo? Kan me herinneren dat hij erg last had van verstopping toch?
Hallo allemaal,

Ik kom me toch maar even netjes afmelden. Ik ga het niet redden om het hier ook allemaal bij te houden of bij te schrijven.

Hier gaat verder alles goed. L was maandag precies 8 kilo en 69,5 cm. En doet alles goed en is een vrolijk ventje en ook zijn broer is dol op hem.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en dat iedereen nog heerlijk aan het genieten is van de mooie wondertjes die we weer op de wereld hebben gezet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven