Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
GW, was een spaaractie van een of andere vage supermarktketen hiero

en nu marriss ook 'mijn' smileys gebruikt:

hondennaam GW?

Lisa! alle labradors die ik ken heten Lisa...
tja, ik heb toen even voor manlief gegoogled, zijn eigen naam is ook een hondennaam (eigenlijk kun je voor iedere naam wel een hoond vinden die ook zo heet).

Kath, is niet erg dat je het nog niet hebt opgestuurd. Kan niet op de hyves, maar klinkt wel ernstig, dus dat opsturen komt echt nog wel een keer!

Rain, ik heb dus ook nog niet gelezen wat jij me gemaild hebt.

momo, was zeker bij de appie? Heb jij dan geen connecties?
Komt vanavond wel dan!

Leuke smileys Moom.
GW, inmiddels al een ruilbeurs opgestart op kantoor. maar de actie was hier ook niet echt populair. dus bijna niemand heeft ruilwaar.
enne, het was/is niet lisa
ik lig echt dubbel op die smileys van je moom (vond die glazenbol smiley in april 2010 stoppen topic ook heel gaaf!)
die glazen bol was goed he? was niet in april 2010 stoppen maar in wel of geen een streep.
Sorry Moomie, ik heb de puzzelstukjes ook niet voor je... ik heb maar 2 dubbele en dat zijn helaas niet die nummers

Kreeg net een brief van het KDV. Dat ze onze overeenkomst nog niet getekend terug hebben gehad (heb hem vorige week woensdag gepost, en we hebben ze zelfs een email gestuurd dat ie er aan kwam)

Oh zegt ze dan ligt ie waarschijnlijk nog ergens op een stapel... ja we zitten met herfstvakantie en met zieken... dus ik zei al van nou we hebben ook een email gestuurd maar daar hebben jullie ook niet op gereageerd.. Nou toen zag ze ineens die email staan pfffff stom gedoe....
Hoi dames!

Ik zal ook hier even weer van me laten horen!

Heb net even mijn bevallingsverhaal op hyves gezet!

Maar wou ik hier even laten weten dat alles goed gaat bij ons!

Onze kleine meid was erg veel afgevallen in het begin (bijna de 10% van haar geboortegewicht), maar begint nu langzaam weer wat te groeien!

Verder is het een tevreden meisje, slaapt veel, drinkt (nu) goed en kan af en toe erg wakker zijn.

De nachten gaan ook goed! De 1e nacht thuis was nog niet zo'n succes...

Maar vanaf zaterdagnacht, slaapt ze prima, en moeten we haar om de 4 uur echt wakker maken voor een voeding, anders blijft ze slapen! Dus wij krijgen ook onze nachtrust hier.. (*ff afkloppen, kan zo weer veranderen natuurlijk!*)

Verder heb ik geen tijd gehad om alles bij te lezen hier, dus wie praat me even bij??
Deb, fijn dat alles goed gaat!

Was ik net gestopt met vloeien van de bevalling alleen nog wat vieze bruine afscheiding, heb ik nu ineens weer bloed en heb ook wat buikpijn, dus denk dat ik ongesteld ben geworden, had gehoopt dat t wat langer zou uitblijven omdatik bv geef, maar helaas.
quote:DJ Momo schreef op 20 oktober 2009 @ 14:40:

die glazen bol was goed he? was niet in april 2010 stoppen maar in wel of geen een streep.

klopt! maar ik vond dat andere topic zo belachelijk, daar nu al over te gaan schrijven, 6 maanden van te voren..... was er denk ik nog een beetje vol van.

Justdeb, verder is er volgens mij niet zo heel veel wereldspannends gebeurt, volgende week weer p-days op het programm, dus daar wachten we vol smart op!

(hoe is het moom en rain? zijn er al voortekenen?)
wow, dat is best al vlot maya! (de vk heeft je toch wel netjes voorgelicht dat je alweer zwanger kunt worden he, ondanks bv....)
justdeb, had je annika's jompel nog meegekregen cq al gezien in schema? sja, verder, us raintje is vol in de onderzoeken, afgelopen maandag bloedprikken gehad. verder nog geen uitslag. mijn vent is naar huis gestuurd door zijn HA. dus ook daar weinig nieuws. heel veel meissies zijn aan het tempen geslagen. fannie is met verlof. husk kwakkelend. eum. dat was het? volgende week weer spannende dagen hiero.

en in dat kader, GW, zoals gezegd: ik voel nog NIETS. das ook weinig. verwacht pas tegen het weekend eerste voortekenen. had wel een dip in mijn temp dag 6 of 7 na ei. toevallig zei fertility friend net die dag als FAQ tip zegmaar dat dat kan duiden op een innesteling. maar geloof er zelf amper meer in.
maya, wil je alweer opnieuw in het schema?
alweer opnieuw in het schema..... ja bereken maar alvast je volgende p-day!

momo, ik had trouwens wel echt die temp dip op de innestelingsdag van fertility friend! Dus you never know!
hoe groot was jouw dip, GWtje? en welke dag bij hoe lange luteale fase? had al bij vorige cycli al eens eerder een iets lagere temp, maar meestal tegen einde van mijn luteale fase. en nu duikt de temp ook echt onder dat rode kruis in het schema. alleen snap ik de plaatsing van het rode kruis niet helemaal, die lijkt me wat hoog.
moet ik vanavond even voor je nakijken moom, weet ik zo niet meer uit mijn hoofd, maar het was wel echt een duidelijk dipje!
als je wil doen, gerne.
Momo, niet jezelf gek lopen maken he?
ik niet, GW!!!
Voor jou altijd momo!
En ik maak je toch niet gek momo?
die smileys van je zijn echt hilarisch!
EGWEL!

(hihihi, nee hoor, valt mee. rain, dit herken je vast: ik geloof er amper meer in. maar ben toch nieuwsgierig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven