Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 oktober 2009 @ 09:42:

Ceetjes beste vriendin is vandaag voor het laatst op het kdv. Ben benieuwd of ik haar nu nog naar school krijg.Wordt ze 4? Gaan ze wel naar dezelfde school?
quote:bambino schreef op 21 oktober 2009 @ 09:44:

[...]

Wordt ze 4? Gaan ze wel naar dezelfde school?Ja en ja
Morguh,

Lianne zong net een zelf bedacht liedje: Zwaan zwemt in het wáááááter, zwaantje zwemt in het wá-háááá-ter

Zo leuk!

Suus, hé, lekker ertussenuit geweest.

Hopelijk kan de therapeut je klachten verminderen.

voor Jeetje. Wat een schrik!

Hel, ik wilde net vragen hoe de nachten gaan.

Mamax, ik zou ons huis nu niet in de verkoop zetten, dáár zou ik dan wakker van liggen. Ik geloof dat peuters/kleuters heel flexibel zijn, zij vinden wel snel aansluiting.

Wat enorm k*t van de auto!

Oh en je paps verhoging, huisarts al gesproken?

Bam, ik heb net op het ochtendnieuws een stukje van het concert gezien. De sfeer lijkt me fantastisch.

Bridges, leuke dag heb je gehad!

Amaal, een aanrader dus, Hans en Grietje. Voor ons niet zo heel ver weg , moeten we een keer doen.

Jin, Oudste weet het goed te brengen.

Naatie, sterkte met Robin!

Star, Lianne zei vorige keer, toen haar vriendje door was naar de basisschool: "Dan ga ik met R. spelen"> ik had ook verwacht dat ze niet meer zou spelen, maar zij dacht er veel makkelijker over.

Dat was mijn bijdrage weer
Wat een superschattig kaartje Suze! En wat lief dat je me er eentje hebt gezonden!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Mal, wanneer is die Hallodag? Spannend!

Mamax, en bij jullie dus spannend van die auto. Echt stom dat het zo gaat!

Beterschap voor de zieke kindjes!

En oooh Bam, om MB!
Ja ja, lach jij maar, jij zit in het verre buitenland en krijgt niks mee van de drama's hier in het land. MB en DSB failliet, daar gaat ons cultureel erfgoed.
Misschien wel ideetje voor Dirk S, zo'n fundraising (heeft nogal wat vrienden in de voetballerij toch?)

*af foei aan het werk...*
Hallo Star, ik woon niet in Kokosstad hoor, ik krijg heus wel wát mee zeg .

Hoe is het gegaan met Ceetje op het kdv of is ze nog niet thuis? Arme Ceetje, zonder vriendinnetje. Heeft ze nog wel meer vriendjes daar?
Hai!

*pasoppasoppasoppasop* (nee er staat geen oppas, er staat pas op)

Pfff hier twee huillies vandaag. Nou eigenlijk drie, ik doe maar mee. Kinders hebben pesthumeur. Dochter wil maar niet eten, is dagen al drama (vanaf weekend), smijt alles op dew grond, er gaan elke keer bekers drinken om en niets is goed. Bah. Zoon huilt om alles. Word er echt even behoorlijk gek van. boehoehoe, ik wilde een roze beker, boehoehoe, mijn shirt is nat (nadat hij er zelf op kwijlt/kauwt), boehoehoe mijn .... pfff... Dichter ligt in bed, zoon lekker voor tv. Even op adem komen.

*klaar met klagen*

Net lekker naar Ballorig geweest met vriendin en haar kindje. erg leuk, kindjes konden zich even lekker uitleven. Was gezellig al was het erg druk. Doen we dus niet meer in vakanties.

Fundraising DSB en MB: ik doe meer hoor. Ons cultureel erfgoed moet idd bewaard blijven! Daar eet ik wel paar dagen pannenkoeken (=goedkoop) voor!

Naat: ai twee kindjes met pokken straks. Balen. Maar dan heb je het maar gehad wel! Hier moet Fieke ook nog, hoop dat het niet te lang duurt. Lijkt me zo sneu als ze groot zijn...

Star: ach nu wil Ceetje vast helemaal niet meer... Vroegen ze op CB trouwens nog naar aantal flesjes?

Mal: Ben benieuwd hoeveel geld ze ophalen!

Mamax: hè bah verhoging is niet leuk nu. Heeft hij al gebeld? En? Ik kan me echt opwinden over die auto, zo slecht! Mensen moeten gewoon verplicht worden om te betalen als hun verzekering het niet dekt!

Ah bam: leuk dat het leuk was!
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2009 @ 13:27:

Hallo Star, ik woon niet in Kokosstad hoor, ik krijg heus wel wát mee zeg .

Hoe is het gegaan met Ceetje op het kdv of is ze nog niet thuis? Arme Ceetje, zonder vriendinnetje. Heeft ze nog wel meer vriendjes daar?

Ceetje is nog niet thuis, haar vriendinnetje vierde vandaag haar feestje op het kdv en zondag nog een keertje bij haar thuis, dus kan haar lol op. Ze heeft nog twee vriendjes, maar die zijn van november, dus ook bijna weg.
Nee Bridge, ze vroegen niet naar flesjes

Oei, lekker dagje daar dus, straks even buiten laten spelen?
Ja hoor. straks lekker eind fietsen naar winkel en met grooote omweg weer terug. Moet alleen eten met ze dus we maken maar weer simpel pastaatje en dan lekker lang badderen en naar bed. komt goed!

(al zitten we met dametje wel even met de handen in het haar, draakje...)

oh en ik heb nog verkrachte taart (monchou met mandarijn) dus ga het er zo maar even van nemen
Was weer gezellig met Amalia en kinderen. Mini en B hebben zowaar erg leuk gespeel, op een klein incidentje met Mini's zonnebril na. Nog lekker een rondje met ze gelopen, alles met wielen moest mee.

Bam, vanaf 38.5 moest hij het ziekenhuis bellen, vader zat tot 38.2. Sinds gisteravond is het wel weer goed.

Bridge, klinkt gezellig bij je. Lekker buiten even uitwaaien zo!
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw bah!
Fijn dat het nu weer goed ging dan Mamax! En fijn dat het gezellig is!

Ja hoor straks even uitwaaien, naar de bieb (daar lezen ze voor rond 4 uur, ook altijd leuk) dus komt wel goed.
Vent belde net dat schoonmoeder huidkanker heeft. Ik word er zo moe van...
Oh nee Mamax... Wat erg... Weet even niet wat ik erop kan zeggen... ( Houdt het nu eindelijk even op voor jullie...?) Sterkte ermee...
Ach nee Mamax! Hoe bestaat het... Meis, het is wel domper op domper voor jullie, niet te geloven.
Jemig Mamax, zit niet mee allemaal

En ik heb net nieteens naar je vader gevraagd, ook lekker aardig van me. Sorry sorry....

Mini en B en de zonnebril vond ik nog meevallen hoor Dat was niks. L vond het erg leuk, B ligt nu te slapen in de auto. Heb de babyfoon er maar even bijgegooid. L voor de tv, dus ik kan 5 pagina's bijlezen!

Ha ha Jin, moet erg lachen om je Kokosstad-opmerking

Naat, sterkte met de waterpokken. Ben zo blij dat ze hier al klaar zijn daarmee.

Bam, nog geen nijlpaard hier. Had je hem al opgestuurd? Ondertussen is het origineel ook weer gevonden onder in de speelgoedkist, pffff.

Leuk naar MB! Fijn dat jij ons 'cultureel erfgoed' nog sponsert

Goed, ik plof even op de bank.
En Bridges voor meisje. Vermoeiend hè? Maar het is een faaaaaaaase...
Nou schoonmoeder valt mee gelukkig. Die raakt altijd behoorlijk in paniek met dit soort dingen. Vent heeft het ziekenhuis in Compustad gebeld om te kijken of daar eerder plek was. Dit was niet zo, maar zij vertelde wel dat dit soort kanker heel langzaam groeit en dat ze er waarschijnljik geen dag miner door leeft. Dat luchtte behoorlijk op.

Maxi riep toen we binnen waren al dat hij jullie zo miste . Heftigere ruzies dan die van de zonnebril zijn er niet geweest toch?
Mamax, gelukkig "valt het dus mee" met de huidkanker. Mijn broer heeft het ook gehad toen hij een jaar of zestien was. Bij hem is het weggehaald en nu moet hij gewoon uitkijken met zon en zo. Wat ontzettend veel rotberichten bij jullie. .

Oh Bridges, klinkt als een zeer vermoeiende week. Sterkte jij!

Ik heb echt zo onwijs gesnaaid vandaag. Een echt ENORME soort glacekoek met een identiteitscrisis, toen nog twee stroopwafels en net kwam man thuis met een chocolademuffin. En die glom echt gewoon van de chocolade. En nu zit ik dus vol.
Gelukkig Mamax. Mijn tante werkt in NZ op een mobiele hkklininiek in Nieuw Zeeland, daar is een plekje laten weghalen het net zo iets als naar de tandarts gaan (zegt zij hoor). Dus mijn eerste gedachte was ook dat het niet perse heel ernstige hoefte te zijn bij je schoonmoeder. Maar op dat soort berichten zit je niet te wachten als je net zulk nieuws hebt gehad. Of misschien juist wel. Nou ja, in elk geval...

Jin, pas maar op, straks pas je niet meer in je Uggs.

Wat leuk dat de mannetjes gezellig hebben gespeeld, Amalia en Mamax. Geen territoriumdriften enzo, haha!
Ooo Bridges, wat moet dat vermoeiend zijn... Twee draakjes in huis. Sterkte meis (en anders neem je zo'n chocolademuffin van Jinvent )!
Zeker jaloers he, op die muffin....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven