Voor MissChicken

22-10-2009 09:18 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent haar niet? Ons kippetje.

MissChicken is gek op delftsblauwe dingetjes. Als ze iets spot, wil ze het hebben. Zo speurde ik op een site, en kwam dit tegen en moest gelijk aan haar denken...

Chickie, heb je deze al?

Klikkerdeklik

Xenos spullen zijn alleen grappig, maar niet levensecht nee
Euh, Miss C., misschien heb ik iets helemaal gemist, maar houd je echt van Delfsblauwe dingetjes? Dan heb ik thuis nog wel iets leuks wat ik je kan toesturen.

Wij hadden Delfsblauwe bedankjes bij ons huwelijk, maar hebben er nog aardig wat liggen.
Ja ik vind het echt leuk Artemis, ik heb een blauw witte huiskamer, met veel delfts blauwe snuisterijen
Ja die bedoel ik Saar, lelijk! Er zit een soort lichtblauw in die er niet in hoort!
Ooh echt!

Nou ja, als je het leuk vindt om wat kleine snuisterijen erbij te krijgen, laat het me maar weten: artemis 1980 @ live . nl maar dan aan elkaar.
anoniem_55143 wijzigde dit bericht op 22-10-2009 10:34
Reden: stom mailadres...
% gewijzigd
Dank @ Pilous! Heb iets moois gezien voor onze nieuwe slaapkamer (nee, niet iets delftblauws )
hahah, deze kregen wij toen we naar Aus vertrokken

en de schort trouwens ook
quote:Muis66 schreef op 22 oktober 2009 @ 10:26:

Muis vind de speeltjes van Pilous wel mooi.

Ik werk in Delft op een typische 'mannenafdeling'. Kan ik weer eens wat reuring in de zaak brengen door 'leuke dingetjes' neer te zetten. Treft dat even, we krijgen een nieuw hok met zijn allen, dat moet natuurlijk even worden opgeleukt.....
Leuk Artemis, ik mail je straks even!

oh, dit vind ik wel schattig

Grappig topic! Ik heb helemaal niets met DB, maar wat is er véél van!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuk hoor. Ennuh.... MissChicken ik mag toch hopen dat je in Delft zelf woont. Zo niet, dan als de sodemieter verhuizen graag
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Nee ik heb helemaal NIETSSSSS met Delft hahaha
Je hebt mail terug!
quote:Elmervrouw schreef op 22 oktober 2009 @ 10:50:

Grappig topic! Ik heb helemaal niets met DB, maar wat is er véél van!!ja!!! viel mij ook ineens op!!!
Kon hem niet vinden op het internet dus heb ff een foto gemaakt van mijn fietstas

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Aah ik hou me ook aanbevolen voor DB! Ik woon in Turkije (zoals de meesten wel weten) en sindsdien heb ik echt een zwaar zwak voor kneuterige Hollandsche dingen, met name DB. In de keuken heb ik een plank waar mijn verzameling staat, mijn 'Hollandse Hoekje'X-D

Ik neem me elke keer dat ik naar NL ga voor om op een rommelmarkt leuke Oud Hollandse dingen te kopen en mee te nemen, maar elke keer zit ik al aan mijn gewichtstax (20kg).

Ooit wil ik nog zo'n koffiemaler/molen aan de muur..

Dus, mochten jullie dingen kwijt willen...
quote:misschicken schreef op 22 oktober 2009 @ 09:49:

[...]

Iemand van het forum heeft voor mij zo'n prachtig schort gemaakt in delftse print...ze heeft er zelfs delftste kippen op genaaid, zo gaaf!

ikke toch??? Heb nog wel ergens een plaatje hoor!

(haaaai kippie! alles wel?)
ow je hebbum zelf al gepost... ben ik ff

(ze hadden m niet in t blauw...sorry)
Hahaha ja ik had jou en je schort al bejubeld!

Nu heb ik vorig jaar alles wat met kerst te maken had mijn huis uitgeflikkerd....kerstboom, kerstballen, lampies.....hatseflats. Helemaal klaar met kerst!

Wat denk je wat ze nu bij Xenos verkopen? DELFTSBLAUWE KERSTBALLEN!!!

Net van mijn geloof gelazerd, krijg je dít!

En al googlend vind ik zelfs een piek!

Je moet eens bij Cook & Co winkel gaan kijken of op internet als het daar ook staat. Ik was er laatst met Roos en we moesten erg lachen om een grote stelling vol met delfsblauwe spulletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven