Don't you wish your girlfriend....

19-10-2009 16:04 447 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat liedje krijg ik altijd in mijn hoofd als ik bepaalde postings lees. Van vrouwen die hun man helemaal begrijpen, nooit ergens boos om worden, alles kunnen accepteren en nou ja...simpelweg gewoon de beter vrouw zijn waar alle mannen van dromen. Ook hebben ze altijd zin natuurlijk, en anders maken ze het wel. Pijpen? Kost nog minder moeite dan een kopje thee zetten. Deze vrouw zegt nooit nee, nooit. Hoeft ook niet, want zij heeft ook de perfecte partner. Nee, dit gaat niet over iemand specifiek maar gewoon over dat soort type vrouw. De betere vrouw. Op papier dan.

Ik vind het ongeloofwaardig. Niemand is zennerder dan Ghandi, niemand. Niemand heeft oooooveral begrip voor en altijd zin. Kan niet.

Toevoeging: Deze betere vrouw zal ook geen gelegenheid voorbij laten gaan om een forumster met menselijke emoties te vertellen dat haar gevoelens feitelijk belachelijk zijn en dat zij begrip zou moeten hebben voor haar man. Wat hij ook doet.

Hoe zien jullie dat?

Geloof jij het?

Totaal aantal stemmen: 60

Ja natuurlijk (15%)
Absoluut niet (63%)
Ik twijfel soms idd... (22%)
quote:minny schreef op 21 oktober 2009 @ 00:19:

Niet iedereen kan even goed incasseren merk ik. Moet je eens zien wat voor bagger men over mij trachtte uit te storten, nou en? Leef nog steeds hoor. Schudt het van je af joh, het is maar kritiek.

En daar staat niemand boven, niemand Mooie is, ik heb helemaal geen aandeel gehad in het topic waaraan je refereert. Verder voel ik me ook niet aangesproken over wat je voor de rest in dit stukje schrijft. Vind het gewoon leuk om mee te discussiëren!
quote:floor72 schreef op 21 oktober 2009 @ 01:17:

Weet je.. ik lees dit topic (staat voortdurend in de top 10... dus ja... dan ben ik er bij en wil ik ook wat vinden!)..

Ik probeer een mening te vormen en dat lukt niet zo goed.

Ik heb niet zo'n moeite met de 'perfectie' van anderen. Ik ben het zelf niet. Daar heb ik me jaren geleden al bij neergelegd. Dat geeft ook een bepaalde rust. Niet perfect hoeven zijn....

Aan de andere kant denk ik dat iedere perfectie relatief is en iedereen dat van zichzelf ook wel weet.

Als je last hebt hebt van de 'perfectie' van de ander heb je je eigen imperfectie nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.

Of praat ik wartaal zo laat op de avond?Nee, zo laat op de avond ben je nog haske wijs!
Jongejonge, wat een hoop gezeur om niets. Herken mezelf er niet in, herken andere forummers er niet in, en heb het werkelijk waar nog nooit zo opgevat. Nu ik dit lees en erover nadenk kan ik het met de beste wil van de wereld ook niet zo opvatten. Dus het ligt er denk ik vooral aan hoe je zelf leest.
Ik herken er ook helemaal niets in, en bij BGB al helemaal niet!

Dus helemaal eens met Margaretha2 (scheelt weer wat typewerk )
Ik denk dat sommigen toch wat meer moeten nadenken over het begrip 'anonniem' en 'Internet' en 'forum'.

Het is toch idioot om te beweren dat iemand zich 'zo en zo voordoet' terwijl je helemaal niet weet hoe die persoon IRL functioneert?!

Bizar.
quote:Xaloy schreef op 21 oktober 2009 @ 12:43:

Het is toch idioot om te beweren dat iemand zich 'zo en zo voordoet' terwijl je helemaal niet weet hoe die persoon IRL functioneert?!

.Misschien is daar die meeting wel voor bedoeld?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die meeting is bedoelt als vergelijkingsgelegenheid. Als je niet komt dan is er vast iets mis met je. Dus.
quote:Xaloy schreef op 21 oktober 2009 @ 12:51:

Die meeting is bedoelt als vergelijkingsgelegenheid. Als je niet komt dan is er vast iets mis met je. Dus.Ik ga niet. jij?
quote:Xaloy schreef op 21 oktober 2009 @ 12:51:

Die meeting is bedoelt als vergelijkingsgelegenheid. Als je niet komt dan is er vast iets mis met je. Dus.

Dus iedereen die niet komt is gelijk van iedere verdenking ontheven?

Volgens mij is er hier maar 1 persoon die een lijstje heeft van forummers die wel komen. Dus dan hoeft Minny haar pijlen alleen maar te richten op degenen die wel komen en kan ze gelijk bij de deur al bij de kolom uiterlijk een vinkje zetten perfect/niet-perfect. Ben benieuwd wie er nog overblijft dan.
Nee joh, ik durf niet. Ben veel te bang om het zorgvuldig perfect opgebouwde beeld van Xaloy, de Godin, te verstoren.
quote:Vl43inder schreef op 21 oktober 2009 @ 12:56:

[...]

Eh.... juist niet toch? Diegene die niet komt zal wel niet komen omdat dan blijkt dat ze toch niet zo perfect is als ze op sommigen overkomt / zich bewust voor doet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 13:06:

[...]

Eh.... juist niet toch? Diegene die niet komt zal wel niet komen omdat dan blijkt dat ze toch niet zo perfect is als ze op sommigen overkomt / zich bewust voor doet.

Ow, in die zin "iets mis met je", sorry.

Dus ik kan weer terug op de lijst? Pfff, dacht effe dat ik geen kans meer had.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2009 @ 01:04:

[...]

Nee.

Dat vind ik wel erg jammer BGB want ik ben toch wel benieuwd naar je! Ik vind je vooral op de kinderpijlert altijd enorm goede adviezen geven! Helaas...

Zou het helpen als ik Minny even een half uur in de wc opsluit, dat je dan even langswipt?
quote:floor72 schreef op 21 oktober 2009 @ 01:17:

Weet je.. ik lees dit topic (staat voortdurend in de top 10... dus ja... dan ben ik er bij en wil ik ook wat vinden!)..

Ik probeer een mening te vormen en dat lukt niet zo goed.

Ik heb niet zo'n moeite met de 'perfectie' van anderen. Ik ben het zelf niet. Daar heb ik me jaren geleden al bij neergelegd. Dat geeft ook een bepaalde rust. Niet perfect hoeven zijn....

Aan de andere kant denk ik dat iedere perfectie relatief is en iedereen dat van zichzelf ook wel weet.

Als je last hebt hebt van de 'perfectie' van de ander heb je je eigen imperfectie nog niet helemaal geaccepteerd denk ik.

Of praat ik wartaal zo laat op de avond?Was jij niet degene die zichzelf had genomineerd voor meest perfecte forummer een paar pagina's terug?
quote:Vl43inder schreef op 21 oktober 2009 @ 12:56:

[...]

Volgens mij is er hier maar 1 persoon die een lijstje heeft van forummers die wel komen. Dus dan hoeft Minny haar pijlen alleen maar te richten op degenen die wel komen en kan ze gelijk bij de deur al bij de kolom uiterlijk een vinkje zetten perfect/niet-perfect. Ben benieuwd wie er nog overblijft dan.

Hey ik krijg het lijstje ook ja en ik vind het niet leuk hoe er hier over de meet wordt gepraat. Het is gewoon voor de gezelligheid en omdat mensen natuurlijk nieuwsgierig naar elkaar zijn.

Er zullen overigens geen slagroomtaarten aanwezig zijn om naar elkaar te gooien omdat ik hartstikke allergisch voor slagroom ben!
Duo penotti post.
quote:Zwieber schreef op 21 oktober 2009 @ 13:39:

[...]

Dat vind ik wel erg jammer BGB want ik ben toch wel benieuwd naar je! Ik vind je vooral op de kinderpijlert altijd enorm goede adviezen geven! Helaas...

Zou het helpen als ik Minny even een half uur in de wc opsluit, dat je dan even langswipt?

Nee, ook dat helpt niet.

Ik ben overtuigd anoniem en moet er niet aan denken dat ik allemaal mensen zou herkennen op zo'n meeting als zijnde mijn buurvrouw en mijn schoonzus oid.

Ik vraag me trouwens toch wel af hoe je gaat forummen nadat je mensen hebt ontmoet, of je dan nog wel zo objectief leest ; al is niemand 100% objectief na een poosje forummen , denk ik.
quote:Zwieber schreef op 21 oktober 2009 @ 13:41:

[...]

Was jij niet degene die zichzelf had genomineerd voor meest perfecte forummer een paar pagina's terug? Ohw..ja! Val ik ff deftig door de mand!
De meet is gewoon iets leuks voor de mensen die het gezellig vinden om elkaar te leren kennen. Het plan is niet dat er forumruzietjes worden uitgevochten, dan mogen ze in tante Minny dr strafhoekje eventjes afkoelen

BGB zegt al jaren niet te willen meeten, dus dat had ik ook helemaal niet verwacht. Niet iedereen vindt dat leuk, en dat kan.

Verders roept men meestal dat ik in het echt veel schattiger ben dan op het forum...maar dat jokken ze!
Dat klopt in het echt is Min best aardig.
Best?
Met aardige mensen kan je de straten plaveien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven