Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:Zwieber schreef op 07 oktober 2009 @ 10:08:

[...]

Ban ons maar in de herfstvakantie. Dat is van 17 tot 25 oktober

Is goed, ik heb het er in gezet.

Kunnen jullie fijn samen naar buiten, mooie blaadjes zoeken voor de herfsttafel.
Ik las het ook verkeerd 5, maar volgens mij wil ze alleen de titel aanpassen.
4, welkom terug trouwens, hoop dat je huwelijksreis leuk was!
quote:zusenzo schreef op 07 oktober 2009 @ 10:41:

Ik las het ook verkeerd 5, maar volgens mij wil ze alleen de titel aanpassen.Yep, er staat dat ik alleen een 'y-tje' weg wil hebben. Niet het hele topic .
quote:Tia Dalma schreef op 07 oktober 2009 @ 14:06:

4, welkom terug trouwens, hoop dat je huwelijksreis leuk was! Huwelijksreis was geweldig.
quote:baja schreef op 07 oktober 2009 @ 14:09:

[...]

Yep, er staat dat ik alleen een 'y-tje' weg wil hebben. Niet het hele topic .

Excuses voor het onbegrip.

De y is weg.

(overigens moest ik tot 8 jaar in ondergoed gymen. Pas daarna kregen we gymkleren.)
quote:Viva Angel4 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:37:

[...]

Is goed, ik heb het er in gezet.

Kunnen jullie fijn samen naar buiten, mooie blaadjes zoeken voor de herfsttafel.

Ook maar we gaan gewoon op vakantie hoor! En mijn nieuwe regel wordt: geen forum op vakantie. Alhoewel...ik heb wel draadloos internet daar...hmmmmmmmm....

*gaat er nog even over na denken*
http://forum.viva.nl/forum/view_message/4110104

Help me alsjeblieft de kraamtranen door.

Wat een akelige, nare opmerking is dit. Wilde dit even melden.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Viva Angel4 schreef op 07 oktober 2009 @ 14:27:

[...]

Excuses voor het onbegrip.

De y is weg.

(overigens moest ik tot 8 jaar in ondergoed gymen. Pas daarna kregen we gymkleren.)Ik was ook niet echt duidelijk zag ik. Dank je wel voor het wijzigen. (en ik heb nooit in ondergoed gegymd, tenzij ik het heb verdrongen :-))
quote:Mamasaar schreef op 07 oktober 2009 @ 20:24:

http://forum.viva.nl/forum/view_message/4110104

Help me alsjeblieft de kraamtranen door.

Wat een akelige, nare opmerking is dit. Wilde dit even melden.Ja, niet aardig. Maar het is ook geen schelden.
Goedenavond,

Ik wil graag deze topic laten verplaatsen naar het prikbord. Als het al toegestaan is om dit soort topics te plaatsen?

Alvast bedankt!
quote:MamIs schreef op 08 oktober 2009 @ 22:15:

Goedenavond,

Ik wil graag deze topic laten verplaatsen naar het prikbord. Als het al toegestaan is om dit soort topics te plaatsen?

Alvast bedankt!

Dankjewel!

Nee, andere media mogen niet het vivaforum gebruiken voor oproepjes. Ik ga het dus verwijderen.
Sporten tot de bevalling? is verplaatst naar lijf & lijn.
Een 'pof' is verplaatst naar gezondheid.
Op het topic 'knuffel je speen' staat een link naar een website van iemand die die dingen verkoopt. Zij heeft die reactie zelf geplaatst, mag dat gewoon?
Op alle topics over online kleertjes kopen meldt levientje een website waar je zulke leuke kleertjes kunt vinden. Lijkt mij een spammert.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Abortus is verplaatst naar het prikbord.
quote:Bokito schreef op 13 oktober 2009 @ 22:10:

Op het topic 'knuffel je speen' staat een link naar een website van iemand die die dingen verkoopt. Zij heeft die reactie zelf geplaatst, mag dat gewoon?

Nee, mag niet. Ik ga het weghalen.

Bedankt!
Winkelen met de kinderen

Huiswerk
quote:misschicken schreef op 14 oktober 2009 @ 15:31:

Winkelen met de kinderen

HuiswerkWinkelen met de kinderen is verhuisd naar het prikbord.

Bedankt!
Hallo Angel,

Heb als spiksplinter nieuweling bericht in verkeerde rubriek geplaatst. SORRY! Het gaat om "hoe draag je legging in winter?" Kan dit bericht naar de rubriek MODE en BEAUTY worden verplaatst?

Groet,

Thea
quote:Door1212 schreef op 20 oktober 2009 @ 22:31:

Hallo Angel,

Heb als spiksplinter nieuweling bericht in verkeerde rubriek geplaatst. SORRY! Het gaat om "hoe draag je legging in winter?" Kan dit bericht naar de rubriek MODE en BEAUTY worden verplaatst?

Groet,

Thea

Kan gebeuren.

Hij is verplaatst hoor: Hoe draag je legging in winter?
Wij hebben een vervolg op een topic geopend, maar nu krijg ik er geen tabel in. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit het beste kan doen?

Groetjes!
quote:FaV schreef op 21 oktober 2009 @ 11:37:

Wij hebben een vervolg op een topic geopend, maar nu krijg ik er geen tabel in. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit het beste kan doen?

Groetjes!Je zou de oude tabel kunnen kopieren en aanpassen.
gelukt... maar wel moeilijk hoor, dit systeem...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven