Saai!
donderdag 22 oktober 2009 om 22:38
quote:Lys schreef op 22 oktober 2009 @ 22:25:
In de categorie saai:
-oh hoera (niet enthousiast uitgesproken, hoor), een nieuw topic. Takk kaerlega voor het openen, Snjookie!
-Bij mijn mams gegeten, superrrrrsaai.
-mijn bril zou ik vandaag kunnen ophalen nu is er fabricage-oponthoud... Ik type nu zo goed als blind.
Mín var ánægju Lys mín.
Ik typ ook blind hoor, zo heb ik het vroegah nou eenmaal geleerd....
In de categorie saai:
-oh hoera (niet enthousiast uitgesproken, hoor), een nieuw topic. Takk kaerlega voor het openen, Snjookie!
-Bij mijn mams gegeten, superrrrrsaai.
-mijn bril zou ik vandaag kunnen ophalen nu is er fabricage-oponthoud... Ik type nu zo goed als blind.
Mín var ánægju Lys mín.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 22 oktober 2009 om 22:38
Geen probleem, Pode. Ik zie dat je oprecht spijt hebt.
En je hebt het lachen al helemaal onder de knie, komt goed.
(je wilt niet weten hoeveel waarschuwingen ik heb gehad. Of erger nog: klachten die bij de mod werden neergelegd... Gelukkig valt er altijd wel wat te regelen met Vievke5)
En je hebt het lachen al helemaal onder de knie, komt goed.
(je wilt niet weten hoeveel waarschuwingen ik heb gehad. Of erger nog: klachten die bij de mod werden neergelegd... Gelukkig valt er altijd wel wat te regelen met Vievke5)
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 22 oktober 2009 om 22:39
donderdag 22 oktober 2009 om 22:41
donderdag 22 oktober 2009 om 22:50
quote:snjokorn schreef op 22 oktober 2009 @ 22:38:
[...]
Mín var ánægju Lys mín.
Hebbes! Graag gedaan/my pleasure.
Het lukt me steeds beter (denk ik, hè
) om vertalingen te vinden.
Heb nu een redelijke dictionary gevonden.
[...]
Mín var ánægju Lys mín.
Hebbes! Graag gedaan/my pleasure.
Het lukt me steeds beter (denk ik, hè
Heb nu een redelijke dictionary gevonden.
donderdag 22 oktober 2009 om 22:50
donderdag 22 oktober 2009 om 22:52
donderdag 22 oktober 2009 om 22:59
Hey, Dezzzz, ik was er niet bij, bij het einde vh topic... Ik had wel even een telegram verwacht, of een doos champagne aan deur, jij niet?
Ik ben er iig achter dat als ik een woord niet kan vinden, dat ik wat letters aan het eind moet verwijderen.
Och, ik had me toch zo verheugd op mijn nieuwe brillegie. Hoop dat ie er gauw is, iig voor mijn vakantie.
Ik ben er iig achter dat als ik een woord niet kan vinden, dat ik wat letters aan het eind moet verwijderen.
Och, ik had me toch zo verheugd op mijn nieuwe brillegie. Hoop dat ie er gauw is, iig voor mijn vakantie.
donderdag 22 oktober 2009 om 23:02
donderdag 22 oktober 2009 om 23:41
Ik zou graag een artikel uit het weekblad Effect voor jullie willen overtypen. het kan trouwens ook een maandblad zijn, dat weet ik niet.
Maar ik heb geen zin om naar de wc te lopen en het blad op te halen. Het ligt namelijk in een leesmand op de wc.
Daar ligt zolangzamerhand een saaie verzameling tijdschriften in. Ook bijvoorbeeld het Golfmagazine en de RePublic. Vooral die laatste is gewoonweg TE saai.
Maar ik heb geen zin om naar de wc te lopen en het blad op te halen. Het ligt namelijk in een leesmand op de wc.
Daar ligt zolangzamerhand een saaie verzameling tijdschriften in. Ook bijvoorbeeld het Golfmagazine en de RePublic. Vooral die laatste is gewoonweg TE saai.