M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Goh, nou, da's eigenlijk ook wel lekker.... Beetje achter elkaar Gooische Vrouwen kijken

Klopt, ze strippen niet eerder dan halverwege week 41. Eerder heeft geen zin. Dat bleek bij mij dus ook wel; toen begonnen ze wel op 41-rond, maar dat haalde niets uit. Pas aan 't eind van week 41 hielp het echt!
MMM heerlijk Gooische vrouwen, morgenavond weer. Ik ben fan!

Xop respect voor jouw zwangerschap van Sophie, inderdaad super zwaar als je er 1 rond hebt huppelen en weinig hulp en dan ook nog last van je bekken.

Hier ook redelijk dagje gehad. Vanmorgen met buuf en kids naar de Ikea gereden en daar een ontbijtje van 1 euro op, kids in de ballenbak. En toen weer naar huis. Om 1 uur kwam mn vader met vrouw en 2 nichtjes en die zijn nu met Valentijn naar Plaswijckpark, helemaal in haloween sferen, dus dat is leuk. Ik heb lekker getukt en boodschappen gedaan. Altijd wel een klus, maar nu weer voor de hele week op voorraad. Alles staat nog in de auto, dus dat mag vriendlief zo tillen

Vanavond ga ik naar de kapper, kleuren en knippen, is meer dan een half jaar geleden! Ik heb alleen nog geen idee wat voor coupe ik neem....iemand nog ideeen?

Kind is helemaal ingedaald, heb het gevoel alsof ze ergens op m'n knieen hangt :-)

Verders gaat het goed zolang ik niet teveel doe, beentjes omhoog en vooral ontspannnnn, zennnnnn
Frans, bedankt voor het jasje, hij is erg leuk!

Goed om te weten dat het inderdaad niet veel zin heeft om eerder te strippen, Xop. Dan zal ik er morgen ook niet op aandringen, maar wacht ik tot maandag.

Merel, ze ligt dus niet meer overdwars? Kapsel gelukt?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Dag lieve dames,

allereerst Juul zet m op! Alle dingen al uitgeprobeerd? Ananas, chinees, enz enz?

en dan: wat lief dat wij nog in het schema staan :-D.

Ben te lang afwezig geweest om alles bij te lezen en ik ga daar ook niet aan beginnen denk ik maar wat ik tot nu toe heb gelezen lijkt het goed te gaan met jullie allen en Pips is weer in loondienst??? (ja ok, moet toch wat verder terug denk ik).

Was hier de afgelopen weken/maanden echt afschuwelijk druk maar het lijkt nu wat rustiger te gaan worden, pfieuuw. Tis goed voor je lijn maar iets minder voor je stressniveau en nachtrust.

Hier gaat het wel goed, Marit is met vlagen weer lekker nieuwe grenzen aan het zoeken en aan het uitproberen en ik lach me slap om haar toeren. Meeeen ze worden groot he de maartkindjes? Nog even en dan moeten ze naar school (stopt dit feit nog even diep weg, laat marit nog even klein blijven ).

Is er nog een plekje op de tribune? Ik zou graag weer aanschuiven onder het genot van warme choco.

Juul zet m op!
JAAAAAAAAAAAAAAAA Lieve Tira, wellkom terug!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ha en zeker als je warme choco meeneemt, jammie!

Vertel eens hoe gaat het verder met jullie?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Bij deze de chocolademelk.

Gaat hier wel goed hoor! Werk nu sinds september 3dagen per week, alleen is mijn vaste collega (en inmiddels goede vriendin) sinds half september vertrokken naar nepal. Dat maakt dat ik nu ineens degene ben met de meeste uren en de meeste ervaring (en dus de meest complexe situaties mag oplossen). Dat in combi met een dag minder werken hakt dr nogal in.

Verder was het privé ook nogal druk maar afgelopen vrijdag is een vriendin van mij getrouwd (ooow zucht, bruiloften kunnen toch zooo mooi zijn) en dat was het laatste in een rijtje waarvoor lijstjes afgewerkt moesten worden.

Nu is er eigenlijk weinig in het verschiet en dat is ook weer raar (ja tis nooit goed he).

Met Marit gaat het ook goed, al is die nu ook aan het bijkomen geloof ik. Kind heeft halve dag onder een dekentje op de bank gehangen met duim in haar mond en popje binnen handbereik. Ze begint eindelijk beter te praten, heeft ook te maken dat ze in mei haar laatste oorontsteking, dus tijdelijke doofheid, gehad heeft. Hopen dat t dit najaar en de winter goed gaat daarmee want ze maakt echt sprongen en meeeeen dr zit veel tijd en energie in.
heee ho, wilde nog niet posten!

maar klopt het dat het met jullie allemaal goed gaat?
Met mij gaat het in ieder geval wel goed. Jee hoe lang ben je al weg . Ik heb inmiddels oook Bojan. Leuk ventje, slaapt alleen slecht . Milena loopt nog steeds in broeken van Marit, ze is dus een mini Vreselijk eigenwijs en eigengereid. Men. Motorisch nog niet erg sterk, praat wel erg goed en erg veel.

Euh, verder is mijn man veel weg (snikkerdesnik) en werk ik 2 dagen per week als invaljuf omdat mijn contract niet verlengd werd toen ik zwanger was.
Tira, wat goed je weer te zien! Fijn dat het met jou en Marit goed gaat.

Chinees? Helpt dat? Dat hebben we zaterdag wel gegeten, maar had dus geen effect. Ananas heb ik bij Lynn wel gegeten, maar dat deed toen ook helemaal niets.
Jeujjj Tira is er weer!!!

Ik heb altijd begrepen dat strippen alleen nut heeft, als je baarmoedermond ook al wat week begint te worden. Ze zeggen dus overal wat anders.

Hier verder alles goed,d adeloijk naar de HA voor de griepprik voor Yuma en voor mij.

Juul, ander dansje maar proberen dan??

mmm ja juul, vandaag 41wkn. Eigenwijze kindjes bij jou, zou deze net zoals Lynn ook zolang blijven zitten.
Hoe is het Juul???

Tiraman leuk dat je er weer bent! Gezellig!

Hier redelijk nachtje gehad. Kapper heeft mij errug blond gemaakt k weet nog niet wat ik ervan vind...... Even wennen.
He tira!! Gezellig dat je er weer bij bent. Fijn te horen dat het goed met je gaat.

Jeetje Juul, zeg nou eens dat hij eruit moet komen, dat het nu lang genoeg heeft geduurd.

Indian, was je nou al afgebouwd met de bv en over op je nieuwe medicijnen?

Xop, wow wat heftig. Ernstig bi en dan een een jong peutertje rond hebben huppelen. Op die leeftijd moet je ze nog met alles helpen. Respect voor jou.

Pips?? kom eens uit die schoenenzaak!
koffie, zwart graag...
He blondie! grijns.

Frans laatste vakantiedagje en volgende week weer voor de klas?
koffie, zwart graag...
Dat vertel ik 'm de hele dag, dat hij eruit moet komen, Syl. Hij luistert nu al niet naar me

Dat zal behoorlijk zwaar zijn geweest met bi en een kleine rond hebben lopen. Heeft het lang geduurd voordat de bi over was?
Goedemiddag!!!

Yeeeeaaaahhhh.... Tira is weer in tha house!! Jippie! Meid, als je wel zou teruglezen, zou je zien hoe vaak in je geroepen heb... Maar fijn dat je weer even langs komt waaien, dat het goed met jullie gaat en dat er dus wat stabiliteit t.a. van werk enzo is. Super!!!!

Juuuuullll... ben je er nog gewoon?! He jeetje toch. Maarreh.....SEX!!! Dat helpt het allerbeste!!!!! En anders is 't gewoon leuk geweest .

By the way; thanks voor jullie respect enzo maarreh.... ben het allang weer vergeten hoor. Kan me nog wel voor de geest halen dat ik het toen lastig vond om niet te zeuren en te piepen. Maar ach, toen beeb eruit was kreeg ik het zo druk dat ik er nooit meer zo bij stilgestaan heb . Oh, en Lieke was op den duur erg zelfstandig !

Oh , moet weer wat doen!!! Groetjes...........
Hey het is weer vrijdag en gezellig druk hier!!

Frans, nee geef nog volledig BV, ja oke 1x per dag kolf ik en krijgt D. een flesje. En 's avodns combi fles/BV Maar dus eigenlijk nog gewoon volledig 4x.

Moet 17nov naar de MDL arts en dan zal ik wel moeten switchen denk ik. Wacht wel af....ga er ook niet om vragen, in de zin van, ik wil ng wel graag BV blijven geven....

Tiramam, is geen beginnen aan om terug te lezen. Haak maar weer lekker in vanaf nu! Fijn dat over het algemeen alles goed gaat met jullie.

JUUL!!!!! babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden,babymoetgeborenworden.

Zo allemaal nog een rondje choco erbij??!!

Dadelijk is Merel nog eerder....waaneer kreeg jij de KS Merel?

Had ik al verteld dat D. 2 tanjdes heeft?? En boven lijken er ook nog 2 aan te komen.

Vanmorgen de griepsspuit gehaald, Yuma ook. Vond ie niet zo grappig.

Net controle gehad bij vk, ze heeft inwendig onderzoek gedaan of ik gestript kon worden. Nee dus, de weeen van eerder deze week hebben helemaal niets gedaan. Maandag terug, dan gaat ze nog een keer kijken of ze kan strippen.

Sex staat mijn hoofd echt helemaal niet naar. Vorige keer heeft het misschien wel geholpen, dag erna begon de bevalling. Maar dat kan ook toeval zijn.
Merel, misschien heb ik erover heen gelezen, maar hoe is het met je scriptie afgelopen??

Frans, Bojan weer beter?

Pips, hoe is het met jou, kids en man?
Ja ehhhh... dan MAAK je maar zin .

Hahaha, nee hoor, Juul.... ik weet ook nog wel van beide keren dat ik dacht.... "Waaatteh? Nu sexen? U lijkt wel gek!" Alles deed me pijn, ik voelde me ERG onaantrekkelijk (type nijlpaard), geen zin in gedoe enz enz.

Maar goed...ik dacht, ik geef je nog even een tip

Zonder gekheid; shit dat je baarmoedermond er nog niet klaar voor was.... Was leuk geweest als die rijp genoeg was geweest.

Aan de andere kant; het kan natuurlijk nog steeds gewoon vannacht geboren worden, he!!!!
Hey Juul, laat de moed niet zakken hoor!

Een schrale troost, jij bent hoe dan ook eerder dan ik! Want veel langer dan een week zal het niet duren. En ik ga pas in eerste week november, onze kindjes zullen wel weinig schelen qua leeftijd, hooguit 12 dagen

Jammer dat de baarmoedermond nog niet aan strippen toe is. Het lichaam geeft het helaas zelf aan....toen ik werd ingeleid met bevalling Valentijn duurde het ook meer dan 1 week voordat de bevalling op gang kwam, en dat was zelfs met medicatie om de baarmoedermond rijp te maken. (helaas hoor je meestal alleen de succes verhalen over inleiden, maar inleiden kan heeeel lang duren, dus daar was je misschien ook niet mee geholpen als de gyn dit wel had geprobeerd.)

Hij komt vast en zeker komend weekend, lekker op zn gemak, zondagskindje! Ik dans als een olifant rond!
ik moet trouwens ook niet aan sex denken, voel me heeeeeeel erg onaantrekkelijk op het moment. Olifant, nijlpaard, neushoorn, zeeleeuw zoiets....
Als deze net zo lang blijft zitten als Lynn, dan komt ie dinsdag. Ik ben benieuwd, maar ik ga maar even nergens vanuit.

Inleiden is inderdaad niet altijd een pretje, op het oktober-topic zijn er een paar ingeleid tot wel 4 keer toe, voordat het een keer effect had. En bij eentje is het alsnog een keizersnee geworden.

Jij hoeft ook niet meer zo land te wachten nu, Merel, ze zijn dan inderdaad bijna even oud!
Balen zeg dat ze niet kon strippen.

Whoe ha ha ha moet erg lachen om de sex opmerkingen.

Bij Xop kan ik een levendige voorstelling maken omdat ik ook een zeekoe was en bi en dus bij elke beweging auw, neee, eehh...zoo??...jaa..

Hielp bij mij by the way niets.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven