help, afwijzing$%^&??

24-10-2009 02:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
help ik heb het idee dat ik een enorme fout heb begaan door een jongere kerel mee uit te vragen voor een drankje. daar komt nog bij dat ik hem niet eens goed ken en amper met hem heb gesproken. Hij heeft via de mail ook nog geen reactie gegeven dus het lijkt mij nu duidelijk. ben ik nu te gretig geweest?kan ik het nu wel schudden?
wanneer heb je gemaild?

hoe heb je hem leren kennen dan?

wat maakt het uit dat hij jonger is?

hoeveel jonger is hij?

hoe kom je aan zijn maildres?

waarom denk je dat je daarmee een fout hebt begaan?

ik snap het nl niet zo...

ik vind het alleen maar lef en goed dat je gemaild hebt als je hem leuk vind!!! en als ie niet terug mailt, jammer maar helaas, vind hij jou blijkbaar niet zo leuk
Even afwachten. Misschien is hij wel stappen. Hoeveel jonger trouwens?
Ik zie tot nu toe nog geen enkele reden waarom je iets fout zou hebben gedaan.Ik ben het met Rary eens dat je lef hebt om hem gewoon mee uit te vragen.Hoe lang geleden is het dat je hem gemaild hebt? En puur voor de nieuwsgierigheid...wat zijn jullie leeftijden?

Er is niets te gretig aan iemand mee uit vragen voor en drankje.Goede manier om hem ook beter te leren kennen!
Hoe lang geleden heb je 'm gemaild? Vannacht? Dan is de kans groot dat hij slaapt, zoals elk verstandig mens
quote:minny schreef op 24 oktober 2009 @ 03:21:

Hoe lang geleden heb je 'm gemaild? Vannacht? Dan is de kans groot dat hij slaapt, zoals elk verstandig mens Maakt ons dat dan onverstandig...aangezien wij allebei nog op zijn;P?!
quote:dollface schreef op 24 oktober 2009 @ 03:28:

[...]

Maakt ons dat dan onverstandig...aangezien wij allebei nog op zijn;P?!Yeps
quote:minny schreef op 24 oktober 2009 @ 03:30:

[...]

Yeps Tja.....eigenlijk wisten we dat al van onszelf hahaha! In ieder geval alvast weltrusten gewenst.
We wachten op antwoord van Myrthe, toch...?
Ja en Myrthe wacht op antwoord van die jongere kerel, dus dat wordt lang wachten...voor ons allemaal
Nou hopelijk is ze aan het mailen/chatten of zo meer met hem. Zo niet, snap ik niet dat ze pleite is na het openen van een topic hierover om 2.56 uur.
Beetje jammer dit inderdaad...
Misschien heeft Myrthe gewoon haar hart gelucht,is ze gaan slapen en hoopt ze morgen(of straks) als ze wakker wordt goed advies te hebben gehad.

Hoe dan ook,ik ga nu slapen maar ik hoop je antwoord te horen myrthe.
Ik vind het niet meer dan fatsoenlijk om minstens 1 keer te reageren voordat je gaat slapen... Maar oke, weet in elk geval waar ik geen moeite meer in steek.
En waarom zijn jullie nog zo laat op????
Jeeez, gaat het nu al deze kant op?? Doe ff normaal! Waarschijnlijk dacht ze dat er niemand meer wakker was op dat tijdstip en is ze gaan tukken.

Word af en toe zo moe van die hysterische forumpolitie hier.
quote:emaille schreef op 24 oktober 2009 @ 08:30:

Jeeez, gaat het nu al deze kant op?? Doe ff normaal! Waarschijnlijk dacht ze dat er niemand meer wakker was op dat tijdstip en is ze gaan tukken.

Word af en toe zo moe van die hysterische forumpolitie hier.Ik hoop niet dat je mijn reactie bedoelde...het was alles behalve hysterisch bedoeld van mijn kant.Ik ben alleen erg nieuwsgierig naar Myrthes reactie...hopelijk komt die nog;-)
bedankt voor jullie reacties. het is toch leuk om hieraan mee te doen. Ik zit niet in diepe shit en het kan allemaal vele malen erger, maar toch blijf het door mijn hoofd spoken.

Hij is vier jaar jonger en op de een of andere manier heb ik het gevoel dat hij mijn type zou kunnen zijn zonder dat ik hem goed ken.

ik heb hem twee dagen terug gemaild met daarin mijn uitnodiging.Zijn mailadres heb ik via via op kunnen sporen.

Tja, zoals de meeste zeggen: nee kan je hebben en ja kan je krijgen! I'm still waiting...grrr
Als je wérkelijk het credo 'Nee heb je, ja kun je krijgen' huldigt, ga je nu niet ook zitten wachten en grommen.

Dan gá je er ook van uit namelijk dat het nee is (dat heb je, namelijk) en dat het misschien wel toch nog ja wordt. En ondertussen hou je je toch gewoon met andere dingen/mensen bezig.
Nou,gelukkig blijf je het goed relativeren;-).....

Ik ben benieuwd of/hoe hij gaat reageren,hopelijk positief! Hou ons op de hoogte als je dat leuk vindt;-)
Ach ja men moet wat. ik kan mezelf wel corrigeren maar val toch weer terug in die hoop. belachelijk eigenlijk, want ik ken die hele snuiter niet eens. Het zou kunnen zijn bij mij dat de behoefte naar warmte sterk is bij mij dat ik mij daarom hier zo druk om maak. En de eerste beste Jan aannemen is ook weer niet mijn ding.. lekker miepen kan ik in ieder geval wel, wie volgt
Hier nog zo'n miep;-)......Als je mijn gemiep ook wilt lezen ga dan naar 'Wat te doen met deze man?'....

Maar ik ben echt benieuwd hoe jou verhaal afloopt!

Tot horens uhmmm.....schrijvens
Al aan gedacht dat je mail wellicht in zijn postvak ongewenst is terecht gekomen? Als jij zijn adres nl viavia hebt, dan herkent hij het jouwe waarschijnlijk niet..
hoe actueel is zijn e-mailadres? Bijna iedereen die ik ken heeft meerdere e-mailadressen en gebruikt ze niet allemaal actief...Als iemand mij uit zou vragen, zou ik me alleen maar gevleid voelen...(of superleuk als het een superleuke jongen is natuurlijk en ik single ben ...)

je hebt neem ik aan, geen hele ode oid aan hem geschreven?
Simoon, je zou weleens heel erg gelijk kunnen hebben! gek he, ik kan niet eens behoorlijk nadenken. al denk ik wel dat hij ze allemaal controleert. althans, dat doe ik zelf wel omdat ik weet dat daar ook ''goede'' berichtjes terecht kunnen komen.

Gelukkig meisje, ik heb geen ellenlange verhalen geschreven naar hem,maar had hem wel uitgelegd waarom ik de vorige keer niet naar het cafe ben gekomen. dat was omdat ik bekaf was en niet als een slons wilde verschijnen!

uiteraard heb ik dat niet gemaild. hmm lastig hoor. ik denk eerder dat het een nee wordt/is? vanwege ons leeftijdsverschil.

Maarr ik blijf er nuchter onder! Super bedankt voor jullie aandacht en tips!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven