Saai!
zondag 25 oktober 2009 om 10:47
zondag 25 oktober 2009 om 10:50
zondag 25 oktober 2009 om 11:00
quote:steph schreef op 25 oktober 2009 @ 10:52:
Ik niet hoor, vind het lang slapen allang fijn. Maar ja de dagen wel weer korter.Marmot imiteren is erg saai (maar zooooo fijn). En dan aan het eind van de dag gezellig de gordijnen dicht, lampjes aan (mogen ook kaarsen zijn maar dat is niet saai genoeg) en dan warme chocomelk drinken en een boek lezen (of sokken breien).
Ik niet hoor, vind het lang slapen allang fijn. Maar ja de dagen wel weer korter.Marmot imiteren is erg saai (maar zooooo fijn). En dan aan het eind van de dag gezellig de gordijnen dicht, lampjes aan (mogen ook kaarsen zijn maar dat is niet saai genoeg) en dan warme chocomelk drinken en een boek lezen (of sokken breien).
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 25 oktober 2009 om 14:11
ondje heeft geluk gehad, de afgelopen 2nachten op onze route was een tankstation open, dus lekker bakkie koffie gekocht met warm saucijzebroodje.
ondje heeft natuurlijk de helft er van op gegeten.
uiteraard ook meegedeeld in dropjes (die vind ze echt heerlijk,dat hoor je aan dr gesmak) en biscuitjes
smorgen met wisselen van de collega,s is ze erg boos geweest. 1 collega bleef voor haar kooi staan,die dacht dat ze wel ff op hield met blaffen.nou dus niet!! flink provoceren met zn stem en ondje over de zeik en boos!!!
nu moet ik volgende x goed gaan oppassen met hem en haar!!
ze had de nacht er voor ff losgelopen toen heeft hij dr ook al niet geaaid (toch niet zo,n ondjesliefhebber als dat hij zelf zegt)
ken mn ondje,dit komt niet meer goed tussen die 2,wat een oetlul,bbrrr
ondje heeft natuurlijk de helft er van op gegeten.
uiteraard ook meegedeeld in dropjes (die vind ze echt heerlijk,dat hoor je aan dr gesmak) en biscuitjes
smorgen met wisselen van de collega,s is ze erg boos geweest. 1 collega bleef voor haar kooi staan,die dacht dat ze wel ff op hield met blaffen.nou dus niet!! flink provoceren met zn stem en ondje over de zeik en boos!!!
nu moet ik volgende x goed gaan oppassen met hem en haar!!
ze had de nacht er voor ff losgelopen toen heeft hij dr ook al niet geaaid (toch niet zo,n ondjesliefhebber als dat hij zelf zegt)
ken mn ondje,dit komt niet meer goed tussen die 2,wat een oetlul,bbrrr
zondag 25 oktober 2009 om 18:05
Zit me hier helemaal te verlekkeren *veegt kwijl van kin* alleen bij de illusie vd geur van versgebakken brood.
(Net zoals: versgemaaid gras, ook al zo'n verwelkomende geur.)
En ik ben zó gek op brood.
Vroeger woonde ik zo goed als naast een warme bakker. Zij begonnen om 4 uur 's nachts te bakken... oh, wat een zaligheid.
En warm brood, daar kan ik wel bijna een hele van op. Gewoon met boter.
Gaat nu een tosti maken (is ook warm brood... maar dan anders)
Dez, geef ondje maar een extra knuffel en aai van ons. Wij vinden haar wel lief. (gewoon omdat ze ook lief voor jou is)
(Net zoals: versgemaaid gras, ook al zo'n verwelkomende geur.)
En ik ben zó gek op brood.
Vroeger woonde ik zo goed als naast een warme bakker. Zij begonnen om 4 uur 's nachts te bakken... oh, wat een zaligheid.
En warm brood, daar kan ik wel bijna een hele van op. Gewoon met boter.
Gaat nu een tosti maken (is ook warm brood... maar dan anders)
Dez, geef ondje maar een extra knuffel en aai van ons. Wij vinden haar wel lief. (gewoon omdat ze ook lief voor jou is)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 25 oktober 2009 om 18:13
En nee, ik heb nog niet alle klokken verzet.
Here are the votes for the appliances that still have to have their clocks changed:
Microwave.......................: douze points
DVD upstairs...................: ten points
TV upstairs......................: acht Punkte
DVD downstairs...............: six points
TV downstairs..................: quatre points
La voiture.........................: zwei Punkte
Here are the votes for the appliances that still have to have their clocks changed:
Microwave.......................: douze points
DVD upstairs...................: ten points
TV upstairs......................: acht Punkte
DVD downstairs...............: six points
TV downstairs..................: quatre points
La voiture.........................: zwei Punkte
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 25 oktober 2009 om 18:42
Hier lag poezebeest bijna net zo als op je plaatje Lys.
Steph hoe was Guido?
Ik zag weer een nieuwe saaiert met stokjes Welkom!!!!
Dez die collega van jou als die eens door ondje gegrepen wordt dan zou ik er keihard om lachen. Beetje ondje pesten, dan vraag je om problemen! En ik vind ondje wel lief, omdat hij jou goed beschermd en lief is voor jou.
Steph hoe was Guido?
Ik zag weer een nieuwe saaiert met stokjes Welkom!!!!
Dez die collega van jou als die eens door ondje gegrepen wordt dan zou ik er keihard om lachen. Beetje ondje pesten, dan vraag je om problemen! En ik vind ondje wel lief, omdat hij jou goed beschermd en lief is voor jou.
zondag 25 oktober 2009 om 18:46
ja ondje zal dr kans afwachten,dat weet ik.zij vergeet niks.
deze collega kom ik gelukkig niet zo vaak tegen.
ondje is echt lief en sociaal voor iedereen, als ik heb gezegt dat ut goed is.en zolang er geen bedreiging op mij is.
ze loopt altijd te zoenen/kroelen tijdens werktijd met de collega,s.en dan roep ik;"NEEE niet zoenen tijdens werktijd,dat hoort niet!!
maar zij stoort zich daar niet aan, tot grote pret van de jongens!!!
(en van mij ook natuurlijk)
deze collega kom ik gelukkig niet zo vaak tegen.
ondje is echt lief en sociaal voor iedereen, als ik heb gezegt dat ut goed is.en zolang er geen bedreiging op mij is.
ze loopt altijd te zoenen/kroelen tijdens werktijd met de collega,s.en dan roep ik;"NEEE niet zoenen tijdens werktijd,dat hoort niet!!
maar zij stoort zich daar niet aan, tot grote pret van de jongens!!!
(en van mij ook natuurlijk)
zondag 25 oktober 2009 om 18:47
quote:Lys schreef op 25 oktober 2009 @ 18:15:
et... naturellement le Nokia.
(one point, un point, einen Punkt)
Iceland, may I have your votes please.
Here is Icelands Snjokorn with Icelands votes:
Kom er maar in Snjo.
Stigagjöf frá Íslandi...
wij doen niet aan klok verzetten. Tölf stig.
Katten proberen smart te zijn maar dat lukt ze lekker niet....
et... naturellement le Nokia.
(one point, un point, einen Punkt)
Iceland, may I have your votes please.
Here is Icelands Snjokorn with Icelands votes:
Kom er maar in Snjo.
Stigagjöf frá Íslandi...
wij doen niet aan klok verzetten. Tölf stig.
Katten proberen smart te zijn maar dat lukt ze lekker niet....
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 25 oktober 2009 om 18:49
zondag 25 oktober 2009 om 18:52
quote:Dushi74 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:49:
Dez ik vind dat mensen dieren niet moeten treiteren of pesten. Dan vraag je erom eens kei en keihard gebeten te worden. Enige jammere is dan dat men vergeet dat ze het zelf hebben uitgelokt. En helaas is dan het dier er de dupe van.
In IJsjesland doen ze niet aan zomer of wintertijd? Grappig.
tis ook een domme-lompe-macho-figuur ,die volgens mij eigenlijk een beetje bang is voor haar.
ik zal er wel op letten dat het niet uit de hand loopt.das mijn taak als baas zijnde.
de aaitjes en knuffels van jullie vind ondje fijn!!!
Dez ik vind dat mensen dieren niet moeten treiteren of pesten. Dan vraag je erom eens kei en keihard gebeten te worden. Enige jammere is dan dat men vergeet dat ze het zelf hebben uitgelokt. En helaas is dan het dier er de dupe van.
In IJsjesland doen ze niet aan zomer of wintertijd? Grappig.
tis ook een domme-lompe-macho-figuur ,die volgens mij eigenlijk een beetje bang is voor haar.
ik zal er wel op letten dat het niet uit de hand loopt.das mijn taak als baas zijnde.
de aaitjes en knuffels van jullie vind ondje fijn!!!