Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 7 oktober 2009 om 10:37
quote:Zwieber schreef op 07 oktober 2009 @ 10:08:
[...]
Ban ons maar in de herfstvakantie. Dat is van 17 tot 25 oktober
Is goed, ik heb het er in gezet.
Kunnen jullie fijn samen naar buiten, mooie blaadjes zoeken voor de herfsttafel.
[...]
Ban ons maar in de herfstvakantie. Dat is van 17 tot 25 oktober
Kunnen jullie fijn samen naar buiten, mooie blaadjes zoeken voor de herfsttafel.
woensdag 7 oktober 2009 om 14:25
quote:Tia Dalma schreef op 07 oktober 2009 @ 14:06:
4, welkom terug trouwens, hoop dat je huwelijksreis leuk was! Huwelijksreis was geweldig.
4, welkom terug trouwens, hoop dat je huwelijksreis leuk was! Huwelijksreis was geweldig.
woensdag 7 oktober 2009 om 14:27
quote:baja schreef op 07 oktober 2009 @ 14:09:
[...]
Yep, er staat dat ik alleen een 'y-tje' weg wil hebben. Niet het hele topic .
Excuses voor het onbegrip.
De y is weg.
(overigens moest ik tot 8 jaar in ondergoed gymen. Pas daarna kregen we gymkleren.)
[...]
Yep, er staat dat ik alleen een 'y-tje' weg wil hebben. Niet het hele topic .
De y is weg.
(overigens moest ik tot 8 jaar in ondergoed gymen. Pas daarna kregen we gymkleren.)
woensdag 7 oktober 2009 om 16:55
quote:Viva Angel4 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:37:
[...]
Ook maar we gaan gewoon op vakantie hoor! En mijn nieuwe regel wordt: geen forum op vakantie. Alhoewel...ik heb wel draadloos internet daar...hmmmmmmmm....
*gaat er nog even over na denken*
[...]
Ook maar we gaan gewoon op vakantie hoor! En mijn nieuwe regel wordt: geen forum op vakantie. Alhoewel...ik heb wel draadloos internet daar...hmmmmmmmm....
*gaat er nog even over na denken*
woensdag 7 oktober 2009 om 20:24
http://forum.viva.nl/forum/view_message/4110104
Help me alsjeblieft de kraamtranen door.
Wat een akelige, nare opmerking is dit. Wilde dit even melden.
Wat een akelige, nare opmerking is dit. Wilde dit even melden.
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 8 oktober 2009 om 14:22
quote:Viva Angel4 schreef op 07 oktober 2009 @ 14:27:
[...]
De y is weg.
(overigens moest ik tot 8 jaar in ondergoed gymen. Pas daarna kregen we gymkleren.)Ik was ook niet echt duidelijk zag ik. Dank je wel voor het wijzigen. (en ik heb nooit in ondergoed gegymd, tenzij ik het heb verdrongen
)
[...]
De y is weg.
(overigens moest ik tot 8 jaar in ondergoed gymen. Pas daarna kregen we gymkleren.)Ik was ook niet echt duidelijk zag ik. Dank je wel voor het wijzigen. (en ik heb nooit in ondergoed gegymd, tenzij ik het heb verdrongen
donderdag 8 oktober 2009 om 17:23
quote:Mamasaar schreef op 07 oktober 2009 @ 20:24:
Wat een akelige, nare opmerking is dit. Wilde dit even melden.Ja, niet aardig. Maar het is ook geen schelden.
Wat een akelige, nare opmerking is dit. Wilde dit even melden.Ja, niet aardig. Maar het is ook geen schelden.
vrijdag 9 oktober 2009 om 08:19
quote:MamIs schreef op 08 oktober 2009 @ 22:15:
Goedenavond,
Ik wil graag deze topic laten verplaatsen naar het prikbord. Als het al toegestaan is om dit soort topics te plaatsen?
Alvast bedankt!
Dankjewel!
Nee, andere media mogen niet het vivaforum gebruiken voor oproepjes. Ik ga het dus verwijderen.
Goedenavond,
Ik wil graag deze topic laten verplaatsen naar het prikbord. Als het al toegestaan is om dit soort topics te plaatsen?
Alvast bedankt!
Dankjewel!
Nee, andere media mogen niet het vivaforum gebruiken voor oproepjes. Ik ga het dus verwijderen.
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:30
Sporten tot de bevalling? is verplaatst naar lijf & lijn.
zaterdag 10 oktober 2009 om 16:57
Een 'pof' is verplaatst naar gezondheid.
woensdag 14 oktober 2009 om 12:18
Abortus is verplaatst naar het prikbord.
woensdag 14 oktober 2009 om 12:18
quote:Bokito schreef op 13 oktober 2009 @ 22:10:
Op het topic 'knuffel je speen' staat een link naar een website van iemand die die dingen verkoopt. Zij heeft die reactie zelf geplaatst, mag dat gewoon?
Nee, mag niet. Ik ga het weghalen.
Bedankt!
Op het topic 'knuffel je speen' staat een link naar een website van iemand die die dingen verkoopt. Zij heeft die reactie zelf geplaatst, mag dat gewoon?
Nee, mag niet. Ik ga het weghalen.
Bedankt!
donderdag 15 oktober 2009 om 08:17
quote:misschicken schreef op 14 oktober 2009 @ 15:31:
Winkelen met de kinderen
HuiswerkWinkelen met de kinderen is verhuisd naar het prikbord.
Bedankt!
Winkelen met de kinderen
HuiswerkWinkelen met de kinderen is verhuisd naar het prikbord.
Bedankt!
woensdag 21 oktober 2009 om 08:50
quote:Door1212 schreef op 20 oktober 2009 @ 22:31:
Hallo Angel,
Heb als spiksplinter nieuweling bericht in verkeerde rubriek geplaatst. SORRY! Het gaat om "hoe draag je legging in winter?" Kan dit bericht naar de rubriek MODE en BEAUTY worden verplaatst?
Groet,
Thea
Kan gebeuren.
Hij is verplaatst hoor: Hoe draag je legging in winter?
Hallo Angel,
Heb als spiksplinter nieuweling bericht in verkeerde rubriek geplaatst. SORRY! Het gaat om "hoe draag je legging in winter?" Kan dit bericht naar de rubriek MODE en BEAUTY worden verplaatst?
Groet,
Thea
Kan gebeuren.
Hij is verplaatst hoor: Hoe draag je legging in winter?
woensdag 21 oktober 2009 om 11:40
quote:FaV schreef op 21 oktober 2009 @ 11:37:
Wij hebben een vervolg op een topic geopend, maar nu krijg ik er geen tabel in. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit het beste kan doen?
Groetjes!Je zou de oude tabel kunnen kopieren en aanpassen.
Wij hebben een vervolg op een topic geopend, maar nu krijg ik er geen tabel in. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit het beste kan doen?
Groetjes!Je zou de oude tabel kunnen kopieren en aanpassen.