Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maare Hel ik had je vorige week overigens gemaild, heb je die niet gekregen?
Nymphadora?? Als kind in de adult entertainmment terecht komt hoeft ze in elk geval geen artiestennaam meer te verzinnen.

24 juni, dat worden kinderfeestjes onder de boom, leuk!

Even werken weer hoor. Ben helemaal van de leg.
Reactie op mijn mail. Bam? Heb ik wel gehad maar nog niet gekeken of het zo is, zal vanavond even reageren!
het is niet zo belangrijk hoor, wilde alleen weten of ik al betaald had voor krkado Suze, zodat ik het met een nee even over kan maken
Dora, die wordt het. L zegt altijd dat hij Diego heet (om je dood te schamen...) en B roept dat hij Alicia (Licia) heet. Dus Dora past leuk in dit rijtje
quote:amalia schreef op 27 oktober 2009 @ 13:12:

[...]

Mamax vindt Desteny wel een leuke naam.

Of Mitchell, kan ook nog . Nou ja, in januari kun je definitief beslissen

Waren je ouders verrast?

Ik ben ook helemaal blij dat je echo goed was gisteren! En dat het hier nu ook bekend is, moest enorm op m'n vingers zitten met je uitgebreide verhaal over de wintersport
Ja pcies Bam, ik zal vanavond even kijken.

Mmm, misschien moet je voor alle zekerheid toch ook maar over een jongensnaam nadenken Amaila. Het schijnt dat er mannen zijn die alleen maar jongetjes kunnen maken...
quote:amalia schreef op 27 oktober 2009 @ 13:43:

Dora, die wordt het. L zegt altijd dat hij Diego heet (om je dood te schamen...) en B roept dat hij Alicia (Licia) heet. Dus Dora past leuk in dit rijtje

Oma en Mini waren gisteren 2 kamelen, Maxi was Diego en ik Alicia

Dora, doe toch maar niet. Doet mij aan oma uit de Donald Duck denken
quote:Helenita2 schreef op 27 oktober 2009 @ 13:46:

Ja pcies Bam, ik zal vanavond even kijken.

Mmm, misschien moet je voor alle zekerheid toch ook maar over een jongensnaam nadenken Amaila. Het schijnt dat er mannen zijn die alleen maar jongetjes kunnen maken...

Oeps ja zoals mijn buurman; die heeft 5 zonen (nummer 5 in de maak)!!!

Ik zie het wel. Ik ben nu wel heel misselijk en extreem moe, dus daarom denkt lief dat het een meisje wordt en wil alleen over meisjesnamen nadenken ha ha. Ik vind dat we daar nog wel zo'n week of 30 voor hebben.
Mijn ouders hebben meteen hun vakantie in juni on hold gezet, dat is wel weer lief. Ze zaten er natuurlijk wel een beetje op te wachten, maar waren heel blij en verrast.

Mijn schoonmoeder ook. Over schoonvader zal ik maar weer niet beginnen... zucht. Word meteen weer misselijk. Zal het wel eens op de groep zetten.
Leuk dat je ouders en schoonmoeder zo blij waren! Het is toch altijd weer een wonder vind ik. Over schoonvader hebben we het gewoon maar niet...

Nog 12 weken toch? Dan heb je de laatste 20 om het eens te worden over een naam.
oja, dan nog 12 ja.

Wauw, wat leuk!!!!!!

Gefeliciteerd Amalia en man!
Hallo allemaal, nou hier op het werk zijn eindelijk de rustige tijden weer aangebroken...lees stil, ik ben nu aan mijn eigen site aan het werken.

Mal, wat zielig dat Mr J weer wat onder de leden heeft. Heeft het van vanmorgen doorgezet of gaat het?

Mamax, wat een gehannes met dat autogebeuren. Maar ik zag wel een hele mooie BMW voorbijkomen

Bam, heerlijk hè al die fantasieverhalen. Ik kan er ook zo enorm van genieten. Bij begint de drukte door baardmans nu dus ook weer te komen, heb je al wat voor Juul uit de eigen collectie gescoord?
Bam, mail

Compu, wat was jullie gevoel bij de uitslag van de testen? En waarom pas over 2 jaar die operatie? Zijn de oortjes dan ongeveer uitgegroeid? Jammer van het huis, maar de volgende heeft dus meer potentie?
Nee, heb nog niks leuks gespot wat Juul al niet heeft

alhoewel mic o mic erg leuk is (krijgen we waarschijnlijk nieuw in assortiment) ohh toch wel Juul krijgt een Zip - Bin
u heeft mail terug
mic o mic, zip bin? Wat een code taal....
haha

Speciaal voor Amalia: Mic 0 Mic

Zib-Bin
WAt is dat allemaal? Moet je het zelf in elkaar klussen? Mijn kinderen zijn geen bouwers, zo jammer.

Dat onderste ziet er niet zo leuk uit, maar mss vergis ik me. Ik heb geen idee wat je ermee moet doen hoor.
quote:amalia schreef op 27 oktober 2009 @ 13:05:

Ja dames, hier is ze (volgens man) dan: de nieuwe Amaliababy!!!

[afbeelding]

Zie ook je bericht op je telefoon, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!!

En jee, verbaasd me nou niks dit

Leuk leuk leuk!!!!
quote:amalia schreef op 27 oktober 2009 @ 13:18:

Ja, vent is opeens om

Tijdje al hoor, maar story of my life: 1e keer (juni) ging het mis. En nu dus wel goed.

Vond het ook wel moeilijk om mijn mond te houden hoor.

He gets, toch weer een miskraam tussendoor.

Je was wel snel zwanger dus? Fijn dat het frummeltje nu lekker in je buik zit

Werktitel?
whaha. Ja mic o mic is voor de handige klussers ;)

Zib-bin is een speeldoos waar je een speelmat van kan maken.

Je mikt er speelgoed in neemt hem mee naar Oma, vakantie etc mikt je doos bij aankomst leeg rits de ritsjes los & visa versa en je hebt een speelkleed. Je hebt heel veel verschillende soorten.

Erg leuk artikel al zeg ik het zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven