LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:08
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:48
quote:nemovisje schreef op 27 oktober 2009 @ 10:53:
Oh pien ik zag je helemaal zitten nog met je geluksmomentje op de bank gisterenavond. Zo zit ik ook altijd ontzettend te genieten van GA en het maakt ook vaak wel indruk op me. Ik zou het ook echt niet erg vinden als lief er dan even niet zou zijn, ik kijk het liefst alleen of met een GA-soulmate
Nou dan kom je volgende keer gewoon langs joh! Gezellig!!
Met chocolaatjes en thee, oh nee gister waren het dropjes en koekjes en thee.
Enne Pienman vond Project huppeldepup ook leuk volgens mij (de Amerikaanse versie dan) maar GA echt niet.
Oh pien ik zag je helemaal zitten nog met je geluksmomentje op de bank gisterenavond. Zo zit ik ook altijd ontzettend te genieten van GA en het maakt ook vaak wel indruk op me. Ik zou het ook echt niet erg vinden als lief er dan even niet zou zijn, ik kijk het liefst alleen of met een GA-soulmate
Nou dan kom je volgende keer gewoon langs joh! Gezellig!!
Met chocolaatjes en thee, oh nee gister waren het dropjes en koekjes en thee.
Enne Pienman vond Project huppeldepup ook leuk volgens mij (de Amerikaanse versie dan) maar GA echt niet.
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:26
Oh sproet, ik keek het op www.vids.tv
Maar ben nu cycle 12 aan het kijken op youtube... alhoewel de beeldkwaliteit daar erg slecht is. Op vids is het beter.
Maar ben nu cycle 12 aan het kijken op youtube... alhoewel de beeldkwaliteit daar erg slecht is. Op vids is het beter.
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:59
Nog even een copy/paste verhaaltje hoor, om jullie ook even op de hoogte te houden:
(...)
Wij zijn gisteren eindelijk voor het eerst naar buiten geweest. Het mooi weer liet maar op zich wachten dus toen we opeens een rustig moment hadden na het voeden hebben we a la minuut besloten toen maar even te gaan. Frummel lekker warm ingepakt, jasje in een maat te groot met mouwtjes omgerold. Wat een prachtig gezicht, we hadden veel bekijks met onze ouderwetse kinderwagen.
Nu is lief even om boodschappen, met Kimberley en de wagen, ik denk echt dat ze veel aandacht zullen krijgen zo'n knappe lange blond vent achter zo'n aparte wagen. Ik heb tegen Kimberley gezegd dat ze goed op papa moet passen en dat als hij teveel sjans heeft ze heel hard moet gaan brullen, haha. Nee maar echt leuk, een plaatje om ze samen op stap te zien gaan. En eventje een half uurtje voor mij lekker even mijn ding doen... even lekker forummen want kom er verder echt even niet aan toe.
Volgende week dus onze eerste week alleen. Ik kijk er niet echt tegenop of zo, maar zal hem wel missen. Maar goed, we zullen het wel redden, ik heb in elk geval even geen afspraken gepland zodat we lekker onze draai kunnen gaan vinden, en ter voorbereiding ga ik nog even een grote lijst boodschappen bestellen bij de appie zodat we er niet per se op uit hoeven, zodat alles behalve voor haar zorgen optioneel is en we ook aan deze stap weer even kunnen wennen. Komt wel goed dacht ik!
Lieverds, tot snel, als we een beetje meer in onze routine zitten kom ik echt weer meeschrijven! Ik lees voorall tijdens de nachtvoedingen wel bij (dank voor het leesvoer!), maar als ik eindelijk kan reageren is alles enorm mosterd of ik ben kwijt wie wat nou wer had gezegd... nou ja ik weet dat jullie het snappen komt wel weer!
Ik ga boodschappen doen, lang leve de AH webwinkel!
dinsdag 27 oktober 2009 om 14:37
Hier nog een GA-fan...dus ik schuif ook aan...zeker als er ook chocolade is Heb het vanochtend weer zitten kijken...En Mien, mannen die er doorheen praten Doet Laalman soms ook "ja maar, die was toch met die samen???" Ja dan had je even op moeten letten, dat was de vorige aflevering en nu wil ik kijken
Neem, kus voor je zere hand!
Sproet, wat fijn dat het toch allemaal mee schijnt te vallen, maar het is nog steeds lastig om de juiste keuze te maken. Maar stel dat je het nu wel doet, zo'n helmpje, grote kans dan toch dat hij hem maar kort op hoeft?
Tweede wenochtend van Laalbaby is ook goed gegaan! Fijn!!! Hij kwam nu in een drukke groep, want zijn eigen leidster was ziek...gelukkig werd hij goed opgevangen door een stel peuters die "de baby" razend interessant vonden Wel schattig! Toen Laalbaby wakker werd, kwam er gelijk zo'n guppie aangerend "juf, de baby is wakker hoor!" Laalbaby heeft weer goed geslapen en goed gedronken. En volgende week zijn er nog maar 4 kindjes op zijn groep (incl. Laalbaby), dus tijd en aandacht genoeg. Vanaf januari zit de groep pas vol.
Neem, kus voor je zere hand!
Sproet, wat fijn dat het toch allemaal mee schijnt te vallen, maar het is nog steeds lastig om de juiste keuze te maken. Maar stel dat je het nu wel doet, zo'n helmpje, grote kans dan toch dat hij hem maar kort op hoeft?
Tweede wenochtend van Laalbaby is ook goed gegaan! Fijn!!! Hij kwam nu in een drukke groep, want zijn eigen leidster was ziek...gelukkig werd hij goed opgevangen door een stel peuters die "de baby" razend interessant vonden Wel schattig! Toen Laalbaby wakker werd, kwam er gelijk zo'n guppie aangerend "juf, de baby is wakker hoor!" Laalbaby heeft weer goed geslapen en goed gedronken. En volgende week zijn er nog maar 4 kindjes op zijn groep (incl. Laalbaby), dus tijd en aandacht genoeg. Vanaf januari zit de groep pas vol.
dinsdag 27 oktober 2009 om 14:38
Aaah DD fijn dat het allemaal zo goed gaat! Zo te horen geniet je flink! Hoe voel je je eigenlijk? Alweer een beetje opgeknapt?
Luus, wat is Luusbaby dan een grote drinker geworden? Laalbaby zit nog steeds op 5 flessen van ongeveer 165 CC en die gaan niet altijd helemaal leeg hoor. Qua lengte en gewicht zitten ze volgens mij aardig in dezelfde richting.
Luus, wat is Luusbaby dan een grote drinker geworden? Laalbaby zit nog steeds op 5 flessen van ongeveer 165 CC en die gaan niet altijd helemaal leeg hoor. Qua lengte en gewicht zitten ze volgens mij aardig in dezelfde richting.
dinsdag 27 oktober 2009 om 14:47
DD wat klink je trots en gelukkig. Wat fijn!!! En wat superfijn dat het zo goed gaat allemaal. Ben je zelf ook weer lekker fit? Vraag me toch zo af hoe dat voelt zo na zo’n bevalling (alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden? ).
Laal wat goed dat miniLaal het weer zo goed deed op het kdv. En die peuters, geweldig!! Te schattig volgens mij.
De nieuwe avatar van Luus kijkt gewoon een beetje stoned. Het is Luus aan de morfine denk ik.
Ik ben inspiratie aan het opdoen voor het kamertje. En dat lukt aardig al zeg ik het zelf. Vanavond gaan we inkopen doen. Yay!!!! Zo leuk.
Laal wat goed dat miniLaal het weer zo goed deed op het kdv. En die peuters, geweldig!! Te schattig volgens mij.
De nieuwe avatar van Luus kijkt gewoon een beetje stoned. Het is Luus aan de morfine denk ik.
Ik ben inspiratie aan het opdoen voor het kamertje. En dat lukt aardig al zeg ik het zelf. Vanavond gaan we inkopen doen. Yay!!!! Zo leuk.
dinsdag 27 oktober 2009 om 14:52
Luus' avatar aan de morfine
DD, wat klink je superrelaxed (zei ik vorige keer geloof ik ook al). Lekker alles onder controle en rustig aan met viste en andere plannen. Goed hoor!
Laal, wat lief die peutertjes! Ben je al wat geruster over het KDV? Maar 4 kindjes in de groep, nou, dan hoef je echt niet bang te zijn dat Laalbaby aandacht tekort komt hoor!
Ben heel benieuwd Pien, hoe jij het kamertje gaat inrichten. Ik gok lekker retro.
DD, wat klink je superrelaxed (zei ik vorige keer geloof ik ook al). Lekker alles onder controle en rustig aan met viste en andere plannen. Goed hoor!
Laal, wat lief die peutertjes! Ben je al wat geruster over het KDV? Maar 4 kindjes in de groep, nou, dan hoef je echt niet bang te zijn dat Laalbaby aandacht tekort komt hoor!
Ben heel benieuwd Pien, hoe jij het kamertje gaat inrichten. Ik gok lekker retro.
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:10
Haha Sproet ik was al helemaal los aan het gaan met retro maar toen werd Pienman toch redelijk ongelukkig dus dat wordt het toch niet. Buiten de dingen die ik al gekocht had natuurlijk.
Ik ga lekker aan de slag met een knutselwerkje van 1 meter bij 1 meter. Als het af is krijgen jullie uiteraard de foto's te zien.
Ik ga lekker aan de slag met een knutselwerkje van 1 meter bij 1 meter. Als het af is krijgen jullie uiteraard de foto's te zien.
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:16
Sproet, ja...ik ben er nu wel iets geruster over, maar dat komt gewoon omdat Laalbaby het nu twee ochtenden echt goed gedaan heeft. En inderdaad lekker in een rustige groep starten en als Laalbaby dan lekker gewend is, dan komen er pas meer kindjes. Fijn! Ondertussen heeft hij dan natuurlijk al de harten van de leidster gestolen, dus dan komt het sowieso wel goed met die aandacht
Pien, toen mijn vader een paar uur na de bevalling kwam kijken vroeg hij ook hoe het ging...Mijn letterlijke woorden waren: "Ik voel me alsof ik overreden ben door een trein". De eerste week vond ik lichamelijk gezien echt geen pretje, maar aan het einde van de tweede week was ik al in staat met Laalbaby naar de winkels te wandelen. Oke, het is maar 5 a 7 minuten lopen om bij de winkels te komen...en als ik dan thuis kwam, was ik echt doodop. Maar het voelde heel wat beter dan de eerste paar dagen, toen dacht ik echt dat ik nooit meer de straat uit zou komen
Pien, toen mijn vader een paar uur na de bevalling kwam kijken vroeg hij ook hoe het ging...Mijn letterlijke woorden waren: "Ik voel me alsof ik overreden ben door een trein". De eerste week vond ik lichamelijk gezien echt geen pretje, maar aan het einde van de tweede week was ik al in staat met Laalbaby naar de winkels te wandelen. Oke, het is maar 5 a 7 minuten lopen om bij de winkels te komen...en als ik dan thuis kwam, was ik echt doodop. Maar het voelde heel wat beter dan de eerste paar dagen, toen dacht ik echt dat ik nooit meer de straat uit zou komen
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:34
Ach mop, over een paar maandjes weet je wel wat ik bedoel
Beurs is nog een understatement hoor Zitten op de plee ging dus echt niet. Ik kon half op 1 bil zitten en hing met mijn schouder tegen de muur...het goede nieuws is dat dit binnen een paar dagen echt aanzienlijk minder is.
Voor de rest moe, moe, moe en oh ja...moe. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek en had echt 0,0 energie. Daarnaast gaan de tieten ook lekker zeer doen van de borstvoeding...stuwing en zere tepels van het happen. Zolang ik lekker rustig op bed bleef liggen, ging het best goed. Al werd ik af en toe wel gestoord van het feit dat ik net weer lekker lag en dat de kraamverzorgster dan kwam: "Laalbaby moet zo weer drinken" Op het moment dat ik wat ging doen...verlangde ik alleen maar naar mijn bedje. Lekker liggen en slapen. Al met al is het echt een topprestatie van je lijf!
Beurs is nog een understatement hoor Zitten op de plee ging dus echt niet. Ik kon half op 1 bil zitten en hing met mijn schouder tegen de muur...het goede nieuws is dat dit binnen een paar dagen echt aanzienlijk minder is.
Voor de rest moe, moe, moe en oh ja...moe. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek en had echt 0,0 energie. Daarnaast gaan de tieten ook lekker zeer doen van de borstvoeding...stuwing en zere tepels van het happen. Zolang ik lekker rustig op bed bleef liggen, ging het best goed. Al werd ik af en toe wel gestoord van het feit dat ik net weer lekker lag en dat de kraamverzorgster dan kwam: "Laalbaby moet zo weer drinken" Op het moment dat ik wat ging doen...verlangde ik alleen maar naar mijn bedje. Lekker liggen en slapen. Al met al is het echt een topprestatie van je lijf!