Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Actie is ondernomen.
Hoi 5, jij bent toch ook mod van het prikbord?

Ik had je gisteravond gemaild of je mijn topics aldaar weg wilde halen, maar zag dat dat nog niet gebeurd is. Is het aan je aandacht ontsnapt of moet ik mijn verzoek bij een ander neerleggen?
Klopt, heb je mail vanochtend gelezen bij het openen van mijn mailbox, maar was het straalvergeten verder. Heb de topics dus zojuist verwijderd.
Overigens hebben de mods een modereertijd van 24uur, dus er was nog geen nood aan de man.
Dankjewel!

En inderdaad er was geen nood, maar dacht ik vraag het even, had gezien dat je wel al op het forum was geweest en blonde ik had ook een tikfout in het mailadres ofzo kunnen maken waardoor het wellicht niet eens aangekomen was.
Gewoon straalvergeten. Heb je soms
Dag Five, wil je 3000+ deel 4 ook sluiten?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Liefste Angel 5

Zou je de titel van mijn 3000+ topic willen aanpassen naar:

3000+ deel 5 Het geheim van de forumgigolo

Betaling in natura uiteraard geen bezwaar!
Lieve engeldepengel

Het NIETgroepje mag op slot hoor, er is een nieuwe geopend
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Verzoekjes zijn afgehandeld.
Five, wil je alsjeblieft even bevestigen dat ik JanJulius niet ben. De verdenkingen richten zich allemaal op mij, maar ik was mijn handen in onschuld.

Dankjewel voor t sluiten van de topics/aanpassen van de topic titel.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Hierbij, Noanne!
5 kun je even bevestigen dat ik het ook niet ben!
Vief wil je dan gelijk even vertellen wie het wel is?

Please?
Ik ben het niet

ben een pasgeboren lammetje (as always)
Vijf, wil je dan ook even bevestigen dat het Willem is?

tsss ik herken mn eigen Willem toch zeker wel??
Haha, je bent wel zeker van je zaak hè Bi!
Het is niet Floor, het is niet Willem, en voor de rest mogen de vragen wel weer ophouden. Een puppet is voor de leuk, wat maakt het nu uit wie er achter zit? (En nee; ik ben het ook niet)
Mispoes!
quote:Viva Angel5 schreef op 28 oktober 2009 @ 22:12:

Het is niet Floor, het is niet Willem, en voor de rest mogen de vragen wel weer ophouden. Een puppet is voor de leuk, wat maakt het nu uit wie er achter zit? (En nee; ik ben het ook niet)Het is Sprank hè?
Five,

Ik heb met een oude nick gedubbeld in het 3000+ topic om Floor gerust te stellen. Niet alleen is dat niet gelukt omdat zij iets kan wat ik niet kan (), maar ik heb er ook de forumregels nog mee overtreden. You know me, daar hou ik helemaal niet van! Kun je me vergeven alsjeblieft, beloof ik plechtig dat ik niet meer illegaal zal dubbelnicken! (post 22:47 & 22:48 op pagina 20).
Heb even een vraag. Ik zit er hard over na te denken om nu toch echt een nickwisseling te ondergaan en daar voortaan onder te posten.

Nu is het zo dat ik dan gewoon verder wil gaan als ik nu schrijf dus in dezelde topics enzo. Er zijn best wat topics waar ik actief ben die nog niet snel gesloten zullen worden dus zal ik dubbelnicken en dit mag niet.

Mijn nieuwe nick lijkt op deze en ik zal er bij zeggen dat ik het gewoon ben.

Is dit mogelijk zonder dat mijn nieuwe nick geband word en ik op deze (nu de hoofdnick) een waarschuwing krijg?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik kan gewoon je huidige nick op non-actief zetten IBI Als jij dan idd laat weten welke nick je was is er geen probleem mbt dubbelnicken!
quote:Viva Angel5 schreef op 29 oktober 2009 @ 13:12:

Ik kan gewoon je huidige nick op non-actief zetten IBI Als jij dan idd laat weten welke nick je was is er geen probleem mbt dubbelnicken!Nou hier ben ik dan! Spannend hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven