Mutsen II
woensdag 28 oktober 2009 om 21:50
Ons gezellige dagje eindigde ook niet zo leuk. Ben zo onwijs boos geworden omdat ze totaal niet luisterden. Ik heb ze zonder pardon in bed gegooid, zonder verhaaltje. Mannie deed nog een poging door te roepen dat hij echt wel zou luisteren maar toen sliep hij. Mini heeft nog een tijd liggen huilen en kreeg Vreselijke Hoofdpijn. Na een goedmaakknuffel sliep ze zo gelukkig. Ik viel ook in slaap maar toen ik verkaste naar eigen bed was de slaap weg.
Het ruikt overal naar aangebakken pizza met dank aan Pamman
Het ruikt overal naar aangebakken pizza met dank aan Pamman
woensdag 28 oktober 2009 om 21:57
Kan Ankyman niet een paar keer zo;'n soort dingetjes op zich nemen? Lijkt me ook irritant eerlijk gezegd, en zeker als je niet overtuigd bent van het nut.
Wij hebben erg goed geshopt vanmiddag, ik was vroeg klaar met werken en man werkt nog niet fulltime dus we hadden alle tijd. Man heeft een jas en eent rui, ik 2 truitjes en een tuniekje en voor Limoen 2 spijkerbroekjes, een jurkje en een vestje. Ben er erg mee in mijn nopjes ook al geloof ik dat we in de haast (H&M ging bijna sluiten) het jurkje in een verkeerde maat hebben meegenomen.
Daarna nog erg lekker uit eten geweest, we zijn net thuis. Heel raar als je niet aan kinderen hoeft te denken opeens.
Jammer dat de pizza geen succes was Pammie.
Wij hebben erg goed geshopt vanmiddag, ik was vroeg klaar met werken en man werkt nog niet fulltime dus we hadden alle tijd. Man heeft een jas en eent rui, ik 2 truitjes en een tuniekje en voor Limoen 2 spijkerbroekjes, een jurkje en een vestje. Ben er erg mee in mijn nopjes ook al geloof ik dat we in de haast (H&M ging bijna sluiten) het jurkje in een verkeerde maat hebben meegenomen.
Daarna nog erg lekker uit eten geweest, we zijn net thuis. Heel raar als je niet aan kinderen hoeft te denken opeens.
Jammer dat de pizza geen succes was Pammie.
woensdag 28 oktober 2009 om 22:37
woensdag 28 oktober 2009 om 22:40
lekker dan, Anky, zo'n test waar je dan niet bij mag zijn. En idd: zonde van je tijd. Hoop trouwens dat je keelpijn niet doorzet!
en Miffy:slaapt Pluis door? wel een beetje raar, van die spookslaapjes; heeft hij iets onder de leden ofzo?
En goeie shopactie, Citro! en lekker zeg, dat je niet hoefde te stresen, zo zonder kinderen.
Ik heb derom gesport vanavond; wel andere dingen gedaan dan gisteren, maar ik heb deze actie weer volledig 'goedgemaakt' met 2 stukken baklava en een suk speculaasbrok
en Miffy:slaapt Pluis door? wel een beetje raar, van die spookslaapjes; heeft hij iets onder de leden ofzo?
En goeie shopactie, Citro! en lekker zeg, dat je niet hoefde te stresen, zo zonder kinderen.
Ik heb derom gesport vanavond; wel andere dingen gedaan dan gisteren, maar ik heb deze actie weer volledig 'goedgemaakt' met 2 stukken baklava en een suk speculaasbrok
woensdag 28 oktober 2009 om 22:41
[quote]Pammie schreef op 28 oktober 2009 @ 22:37:
Klinkt heerlijk zeg, jullie middag/avond!
Ik vond de pizza wel een succes . Ik kan iedereen het kant-en-klare pizzadeeg van de Appie aanraden.
[quote]
wij hadden ook pizza vanavond, ook met het pizzadeeg van de appie. Wij aten eigenlijk nooit pizza, totdat we dit ontdekten, succes verzekerd (bij ons dan )
Klinkt heerlijk zeg, jullie middag/avond!
Ik vond de pizza wel een succes . Ik kan iedereen het kant-en-klare pizzadeeg van de Appie aanraden.
[quote]
wij hadden ook pizza vanavond, ook met het pizzadeeg van de appie. Wij aten eigenlijk nooit pizza, totdat we dit ontdekten, succes verzekerd (bij ons dan )
woensdag 28 oktober 2009 om 22:42
Mannie was trouwens bij de dokter ook een enorme draak. Hij dook onder het bureau omdat hij niet wilde dat ze in zijn oren keek. Nou ja. We hebben echt behoorlijk op hem in moeten praten.
Vanmiddag zat hij in de achterbak te klooien, ik geef hem op zijn donder, hij kijkt me aan en begint mijn gezicht schoon te poetsen met zijn doekje. Hij vond het zelf erg grappig (ik ook wel) maar toch, er zou een nederig 'sorry moeder, ik zal het niet meer doen' uit moeten komen. Niet zo'n brutale actie.
Vanmiddag zat hij in de achterbak te klooien, ik geef hem op zijn donder, hij kijkt me aan en begint mijn gezicht schoon te poetsen met zijn doekje. Hij vond het zelf erg grappig (ik ook wel) maar toch, er zou een nederig 'sorry moeder, ik zal het niet meer doen' uit moeten komen. Niet zo'n brutale actie.
woensdag 28 oktober 2009 om 22:58
Het is het naar school gaan, Mini werd ook zo brutaal toen ze naar school ging.
Ik voel me wel een beetje slecht over vanavond. Mini riep dat ze me stom vond maar ik mocht niet weg. Toen ik zei dat ik stomme mensen meestal helemaal niet meer wilde zien zegt ze huilend: 'maar ik vind je wel liehiehiehiehief maar óók stom'.
Nou ja, morgenochtend maar boekjes lezen in bed dan.
Ik vind baklava niet lekker, veel te zoet.
Ik voel me wel een beetje slecht over vanavond. Mini riep dat ze me stom vond maar ik mocht niet weg. Toen ik zei dat ik stomme mensen meestal helemaal niet meer wilde zien zegt ze huilend: 'maar ik vind je wel liehiehiehiehief maar óók stom'.
Nou ja, morgenochtend maar boekjes lezen in bed dan.
Ik vind baklava niet lekker, veel te zoet.
woensdag 28 oktober 2009 om 23:06
donderdag 29 oktober 2009 om 08:39
Koffie? (deze mokken heb ik voor mijn verjaardag gekregen in het blauw, vind ze zo mooi!)
Pamman heeft gewonnen, hij was helemaal blij
Mannie werd weer om 5 uur wakker maar dit keer ging hij lief naast me liggen en sliep verder tot 7 uur. Heerlijk. En om het goed te maken hebben we vanmorgen in bed met z'n drietjes boekjes gelezen.
Volgens mij is Mini een beetje gespannen voor vanmiddag. Mannie moet het nogal eens ontgelden, ze is nogal eh.. fysiek.
donderdag 29 oktober 2009 om 09:50
Die zijn inderdaad mooi, Pammie!
Vandaag heb ik wat minder dringend koffie nodig dan gisteren, want na het moeizame in slaap vallen heeft Pluis wel gewoon de hele nacht rustig geslapen, en wij dus ook. Gewoon voor de lekker wil ik wel een kopje.
Hoe lang is Pamman nog bezig geweest?
"Een stukje" vind ik al jaren heel erg irritant. Ik schiet er een beetje in door, want zodra ik het hoor, krijg ik preventief de kriebels - een beetje onnodig als er "taart" achteraan komt
Vandaag heb ik wat minder dringend koffie nodig dan gisteren, want na het moeizame in slaap vallen heeft Pluis wel gewoon de hele nacht rustig geslapen, en wij dus ook. Gewoon voor de lekker wil ik wel een kopje.
Hoe lang is Pamman nog bezig geweest?
"Een stukje" vind ik al jaren heel erg irritant. Ik schiet er een beetje in door, want zodra ik het hoor, krijg ik preventief de kriebels - een beetje onnodig als er "taart" achteraan komt
donderdag 29 oktober 2009 om 10:42
Wil je taart? kan ook gewoon. Omzeil je alle irritatie
We zijn klaar voor de begrafenis. Ik hoor net dat mijn moeder er toch is. Mijn vader ook, gezelligheid Verder is er enorme bonje geweest in de familie, echt sneu voor mijn opa. Maar goed, in die familie kan nooit eens iets in harmonie gaan.
Mannie loopt ontzettend te bokken dat hij ook mee wil.
We zijn klaar voor de begrafenis. Ik hoor net dat mijn moeder er toch is. Mijn vader ook, gezelligheid Verder is er enorme bonje geweest in de familie, echt sneu voor mijn opa. Maar goed, in die familie kan nooit eens iets in harmonie gaan.
Mannie loopt ontzettend te bokken dat hij ook mee wil.
donderdag 29 oktober 2009 om 10:46
Pluim voor Pamman!
Ik irriteer me ook mateloos aan alle stukjes, dingen doen en eigenlijk ook gewoon aan "doen" (ik doe gewoon even koffie drinken). En aan "hij wilt". En ook aan mezelf, want ik heb een stopwoord bij mezelf ontdekt, namelijk "oké" als antwoord op een vraag. Erg irritant.
Verder niet zo veel te melden: ik ben ongesteld, moe, verkouden en het is veel te druk op mijn werk. Kortom, ik tel de dagen af naar mijn weekje Drenthe eind november .
Maar nu eerst KOFFIE!
Ik irriteer me ook mateloos aan alle stukjes, dingen doen en eigenlijk ook gewoon aan "doen" (ik doe gewoon even koffie drinken). En aan "hij wilt". En ook aan mezelf, want ik heb een stopwoord bij mezelf ontdekt, namelijk "oké" als antwoord op een vraag. Erg irritant.
Verder niet zo veel te melden: ik ben ongesteld, moe, verkouden en het is veel te druk op mijn werk. Kortom, ik tel de dagen af naar mijn weekje Drenthe eind november .
Maar nu eerst KOFFIE!