help!!

woensdag 28 oktober 2009 om 19:43
quote:Teigetje29 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:00:
@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...Arme Teiger! Is dat regime nog nodig? Of durft hij inmiddels nergens meer aan te zitten?
@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...Arme Teiger! Is dat regime nog nodig? Of durft hij inmiddels nergens meer aan te zitten?

woensdag 28 oktober 2009 om 19:49
Mijn broertje heeft vroeger wel eens een dubbeltje in zijn neus gestopt. Dat hebben mijn ouders er zelf uit kunnen halen.
Het komt wel meer voor dat kinderen hier mee experimenteren maar sommige volwassenen kunnen er ook wat van. Er schijnen regelmatig mensen op de eerste hulp te komen met vreemde voorwerpen in bepaalde lichaamsopeningen...
Het komt wel meer voor dat kinderen hier mee experimenteren maar sommige volwassenen kunnen er ook wat van. Er schijnen regelmatig mensen op de eerste hulp te komen met vreemde voorwerpen in bepaalde lichaamsopeningen...
woensdag 28 oktober 2009 om 19:52
quote:toffifee schreef op 28 oktober 2009 @ 19:43:
[...]
Arme Teiger! Is dat regime nog nodig? Of durft hij inmiddels nergens meer aan te zitten?Ik meot hem nog wel eens in de gaten houden maar berg nu ook heel veel dingen op, aanstekers en licifers liggen boven op de keuekenkastjes en dingen als schoonmaakmiddel had ik al achter slot en grendel
[...]
Arme Teiger! Is dat regime nog nodig? Of durft hij inmiddels nergens meer aan te zitten?Ik meot hem nog wel eens in de gaten houden maar berg nu ook heel veel dingen op, aanstekers en licifers liggen boven op de keuekenkastjes en dingen als schoonmaakmiddel had ik al achter slot en grendel
woensdag 28 oktober 2009 om 20:29

woensdag 28 oktober 2009 om 20:50
woensdag 28 oktober 2009 om 21:07
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 19:00:
Oeh, au wol. Ik kan me dat bijten van het zout helemaal voorstellen. En zo'n legoblokje met die hoeken enzo lijkt me ook pijnlijk. Zal het zo'n lange dunne zijn?
ja zoon zei dat het echt pijn deed. maarja ik kon de nibb-it er niet uitkrijgen omdat het erg week was geworden....
lego lijkt me erg pijnlijk ook idd
TO??? al thuis of zit je nog te wachten?
Oeh, au wol. Ik kan me dat bijten van het zout helemaal voorstellen. En zo'n legoblokje met die hoeken enzo lijkt me ook pijnlijk. Zal het zo'n lange dunne zijn?
ja zoon zei dat het echt pijn deed. maarja ik kon de nibb-it er niet uitkrijgen omdat het erg week was geworden....
lego lijkt me erg pijnlijk ook idd
TO??? al thuis of zit je nog te wachten?

woensdag 28 oktober 2009 om 23:44
Jammer, TO ik zit in spanning. Toen minihaaas 3 eens een legoachtigiets in zijn neusgat duwde (en ik op zondagmorgen door een gillende minihaaas1 wakker werd geblerd) heb ik hem met de verbazingwekkende tegenwoordigheid van geest voor de vroege zondagochtend heel hard laten snuiten terwijl ik -neusgat met niks- dicht drukte...
Het steentje was wat nattig... probleem opgelost.
Het steentje was wat nattig... probleem opgelost.
woensdag 28 oktober 2009 om 23:51
Het is niet zo erg hoor, als morgen de winkels weer open zijn kan je gewoon weer een nieuw blokje kopen en is je verzameling weer compleet. Je moet alleen wel even uitzoeken welk formaat en welke kleur ontbreekt en je kan waarschijnlijk geen losse stukjes kopen, maar de stukjes die je overhoudt zijn dan mooi reserve voor als het weer eens gebeurt.
donderdag 29 oktober 2009 om 07:26
Inmiddels weer terug. Van de huisartsenpost zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ze daar het stukje nie eraf konden halen (het zat veel te diep) In het ziekenhuis hebben ze hem verdoofd en hebben ze het stukje gelukkig eraf kunnen halen.
Trouwens op het moment dat ik aan het forummen was had hij nergens last van. Ik was juist de gene die mij zorgen maakte. Wat is er mis mee om anderen raad te vragen...
Voor de mensen die mij wel serieus hebben genomen alvast bedankt! en voor de mensen die mij een beetje belachelijk proberen te maken zou ik zeggen zoek een leven!
Trouwens op het moment dat ik aan het forummen was had hij nergens last van. Ik was juist de gene die mij zorgen maakte. Wat is er mis mee om anderen raad te vragen...
Voor de mensen die mij wel serieus hebben genomen alvast bedankt! en voor de mensen die mij een beetje belachelijk proberen te maken zou ik zeggen zoek een leven!