LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Oh Laal, daar zeg je wat! *schiet in paniek bij gebrek aan kraamcadeaus*

Spannend trouwens, die uitslag morgenochtend. Wel heel fijn dat jullie je er allebei positief over voelen, dan heb je misschien ook geen weken lopen tobben erover..

Sproet, ik vind pipi leuker hoor! Doordat de sproeten alleen op 'je' wangen zitten op het south park plaatje vind ik het een beetje op acne lijken. Sorry.

Oh, ik ga even mijn meis in bed gooien, tot zo..
quote:elev schreef op 29 oktober 2009 @ 18:30:

Oh Laal, daar zeg je wat! *schiet in paniek bij gebrek aan kraamcadeaus* Dan gebruik je mijn smoesje toch ook even Nee hoor, ik heb gewoon echt nog niet voor iedereen een cadeautje. Maar wat in het vat zit...
Ik heb ook nog geen kraamcadeau, geen energie voor gehad. Maar idd, wat in t vat zit.....
Ik vind het toch wel jammer als de eerste twee LGZW-baby's ontvangen worden met een mand vol cadeaus en de rest niks krijgt. Zal vanavond eens een duik nemen in de bak met cadeautjes (ik ben net mijn moeder, al had zij een hele kast), is vast nog wat te vinden. En de rest krijgt een fles wijn of iets anders uit de voorraadla. Spaghetti ofzo. En beng, jouw cadeaus zijn natuurlijk op te sturen! En heel wat meer werk dan even de winkel inlopen...

Leest iedereen hier ook mee met de jompels en foppies? En het topic van Aruba (of heet dat tegenwoordig zo?), en de eigen maandtopics? Hoe houden jullie dat bij? Ik lees niks mee, alleen ons en af en toe een langswaaiend kortdurend topic dat ik boeiend vind.

Oh, ik heb zoooooveel zin om de baby's te zien morgen!
Laal, ik ben morgen om 10 uur op de afgesproken plek!
Ok, acné dus Nou ja, ik wilde toch al geen afscheid van mijn Pippi nemen

Laaltje, wat spannend morgen voor jullie. Maar een goed gevoel is in veel gevallen een goede graadmeter hoor!

Ik lees ook geen andere topics mee hoor Elev (soms kijk ik een beetje rond). Veel te veel werk.

Ah, daar is Sproetman met de patatjes. Had ingrediënten voor risotto, maar geen zin meer om te koken op dit tijdstip.
Dat is natuurlijk wel zo Elev, geen kraammand kan eigenlijk niet...

Hmmm, zou Chiek een zak basmatirijst kunnen waarderen? Of een aangebroken zak dropjes Veel meer ligt er niet in mijn voorraadkast momenteel.
Ik ben gek op basmatirijst En net terug van de hema, want volgens mij is iedereen hetzelfde

Ga lekker in mijn bedje ER kijken en daarna of tijdens heerlijk slapen.

Trusten! En Sproet, leuk dat Southpark popje, maar ik blijf een Pipi fan. Daarbij ben ik anti nieuwe avatar, want dan snap ik het niet meer
Laal zie nu pas je berichtje over de uitslag, had even een pagina gemist. Heel spannend en fijn van het goede gevoel. Wij hebben net iets soortgelijks met mijn moeder meegemaakt (vlak voor we op vakantie gingen en op vakantie) en dat was gelukkig ook goed. Maar ken de spanning dus Gleukkig morgen afleiding om jouw stoere ventje te beschermen tegen al die kwijlende meisjesbaby`s die hun kans grijpen nu pienmini nog veilig verstopt zit
Ik had van de week al kraamcadeautjes gekocht Ja, Minicaat en Sproetekind zijn natuurlijk wel enorm verwend als eerste LGZW-baby's!
Aarrgghhh nu vind ik het toch wel lullig dat ik geen cadeautjes heb...ik dacht ik zet even een berichtje neer dat ik geen cadeautjes bij me heb, dan hoef ik geen schuldgevoel te hebben...Maar dat heb ik nu toch Meisjes, ik maak het goed met jullie hoor!

Mien, is goed...ik zie je morgen om 10:00 uur!

Mard, ook een voor jou en je mama. En ik zal Laalbaby eens in een leuk pakje hijsen, kijken of hij aandacht krijgt

Nou meisjes, tot morgen

X
Tot morgen!!
Ik probeer de wetten van Mendel over erfelijkheid te ontleden. Geloof dat ik het nu eindelijk snap. Wel interessant hoor.
Sorry laal, dat was natuurlijk niet de bedoeling! Zo te horen zijn er wel anderen mét cadeautjes, dus verwend worden de baby's sowieso denk ik. Van mij krijgen ze allemaal één stoepkrijt of een soepstengel.
Slapen jullie al? Nou ja, welterusten dan en tot morgen!
Laaltje, maak je alsjeblieft niet druk over cadeautjes Het is ook een beetje lastig met zo`n mega baby bezoek

Ik was natuurlijk om 6 uur klaawakker, lag gisteren om 21u., Mardmeisje slaapt nu nog steeds (en vannacht dus ook) dus ik heb sinds mijn zwangerschap niet meer zo lang geslapen als vannacht. En vanwege explosiegevaar ben ik om 6 uur maar gaan kolven. Mooi voor in de vriezer.

Tot zo!!!!
Lalie, spannende ochtend voor julie! Gelukkig inderdaad al vroeg een afspraak, anders hik je er heel de dag tegen aan!!

Hier een hele goede 20 weken echo en ...... het wordt BLAUW!

De echo had nog heel wat voeten in aarde, we hebben nu al een heel eigenwijs kind! Kind lag op z'n buikje en dus konden ze niet alles helemaal goed zien. Het leek ook allemaal prima, maar ze wilden alles van hun lijstje kunnen vinken.

Oftewel echo, kopje thee drinken, trap op en af lopen, weer echo.

Kind lag nog heerlijk op zijn buikje. Weer rondje lopen, ff plassen, weer echo. Nog steeds op z'n buikje. Oftewel 's middags moesten we weer terug en jawel een duidelijke echo!!!

En alles wat ze kunnen zien, zag er goed uit. Heel bijzonder!

's Avonds fotootjes bij mijn vader gebracht, die vond het erg logisch dat het een eigenwijs ding is met zo'n vader en moeder, hihi.

Morgen gaan we wat kijken voor een kamertje. Leuk!

Heel veel plezier vandaag, jammer dat ik er niet bij ben!
Goedemorgen. Wat zal het stil zijn hier vandaag.

Heel veel plezier met baby's kijken.

En Laal succes met wachten.
Oh Sjip wat fijn dat alles goed is!!! En blauw, jeeee dat trekt de disbalans weer een beetje recht. Grappig zeg dat het zo'n eigenwijs kind is. Nu al een boefje!

Ik hoop dat het verder ook wat beter gaat. Vond je vader de echo foto's mooi? Heb je zelf een beetje kunnen genieten van de echo?

Veel shopplezier in ieder geval alvast!!
Pien dank je wel voor je lieve smsje gister!!!

Ja best wel kunnen genieten gisteren, maar toch ook erg dubbel. M'n vader vond de foto's erg mooi en ik hoop zo dat hij zijn kleinkind nog in het echt kan zien!
Sjip van harte met de goede echo!!! En leuk, blauw! Inderdaad weer een beetje evenwicht in de tabel.

Ik hoop ook dat je vader zijn kleinkind nog live kan bewonderen en van hem kan gaan genieten.
Druk dagje vandaag, moet zo de deur al uit. Nog even snel een rondje met de hond, dan Bengman wegbrengen, even theedrinken bij schoonmoeder om een half uurtje op te vullen en dan de auto in.

Vanmiddag even nog een overhemd halen voor Bengman en dan de keuken in. Mijn vader is jarig en dat wordt dit weekend uitgebreid gevierd. Ik had beloofd om te helpen (vorig jaar al...er zat immers een kroonjaar aan te komen) dus moet vanavond aan het bakken en morgen hapjes maken. Gelukkig heb ik mijn boodschappenlijst kunnen uitbesteden, want na een rondje supermarkt kan ik al niet meer op mijn benen staan.
Jeeeeeeeeeeeej Sjip wat fijn!

Ik heb ook geen cadeautjes hoor, waar moet ik de tijd vandaan halen!! Dus ook hier een aangebroken pak chocoladekoekjes of misschien een maatje 1 luier?

*gaat gauw ontbijten en de bus zoeken*

Oehhh ik heb zo'n zin in zometeen!! En Miniemeis heeft eerste zicht op Laalbaby, dus pas maar op Pieniemini!
Sjippie!!! Gefeliciteerd!! Wat leuk een jongetje!!

De rest heeeel veel plezier! Ik ga zo naar het ziekenhuis, weer op controle. En vanmiddag naar het personeelsuitje van Lief's werk.

Gisteren trouwens bij de fysio geweest voor mijn bekken. Ik moest op mijn rug liggen en dan mijn benen optillen....dat ging dus niet. Mijn benen zijn gewoon lam als ik op mijn rug lig. Moest kei hard huilen. Moet nu weer elke week naar de fysio en mijn bekkenband weer dragen, dag en nacht.
Sjip, wat fijn zulk goed nieuws!!!! En jongetjes rule!!!! Moest wel een beetje lachen om je echo verhaal, je hebt er een dagtaak aan. Maar wat ontzettend heerlijk dat alles in orde is en fijn dat je je vader ook een beetje blijdschap kon brengen. Hoe was het gesprek met de artsen laatst? Misschien kun je er wat over zeggen op de groep?

Sproetekind is straks misschien wel sjacherijnig hoor. Z'n schema is weer eens anders, dus hij kreeg om 8.00 een flesje en ik heb hem om 09.00 maar in bed gelegd zodat hij nog even wat slaap kan pakken voor we vertrekken (en dan nog 3/4 uur in de auto), maar hij wil niet slapen en is aan het jammeren. Ik denk dus dat hij net een tel slaapt als ik hem er straks uit pluk. Arm ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven