Good Luck
donderdag 29 oktober 2009 om 14:15
Bridges: even niet je dagje dus, sterkte ermee! Ik herken het wel. Ben ook echt blij dat Kevin bijna naar de basisschool mag. Merk dat de jongens elkaar ook wat meer in de haren zitten nu.. en sowieso zijn ze 2x zo druk als ze bij elkaar zijn, als dat ik er maar 1 van de 2 heb (bijv. als er 1 op school zit of slaapt).
donderdag 29 oktober 2009 om 14:33
donderdag 29 oktober 2009 om 15:08
Ik vond je al zo slim Cin
Ik ga er eens wat over googlelen. Als ik puf heb... net ook weer anderhalf uur kind voor de tv verwaarloosd en geslapen...
Dank je CD.
Goed dat jullie huis is verkocht!!! Dat lucht op.
zal zo de rest even van je bijlezen, moet nu eerst de biebboeken online verlengen, daar kwam ik voor.
Ik ga er eens wat over googlelen. Als ik puf heb... net ook weer anderhalf uur kind voor de tv verwaarloosd en geslapen...
Dank je CD.
Goed dat jullie huis is verkocht!!! Dat lucht op.
zal zo de rest even van je bijlezen, moet nu eerst de biebboeken online verlengen, daar kwam ik voor.
donderdag 29 oktober 2009 om 17:30
donderdag 29 oktober 2009 om 18:23
donderdag 29 oktober 2009 om 20:08
Even kort:
Mamax, wat een geweldig nieuws van paps. Heel erg fijn! En nu op autojacht, succes.
Star, wat een geweldige uitspraak van Ceetje. Echt lachen dat kind van jou. Fijn dat ze geen kik gaf (toch stiekem die hele folder van Bart Smit beloofd?). Klote van dat ouderschapsverlof, dat mag echt niet zo.
Compu, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CD, fijn dat het huis verkocht is. Succes met alles. Wanneer gaan jullie verhuizen?
Mamax, wat een geweldig nieuws van paps. Heel erg fijn! En nu op autojacht, succes.
Star, wat een geweldige uitspraak van Ceetje. Echt lachen dat kind van jou. Fijn dat ze geen kik gaf (toch stiekem die hele folder van Bart Smit beloofd?). Klote van dat ouderschapsverlof, dat mag echt niet zo.
Compu, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CD, fijn dat het huis verkocht is. Succes met alles. Wanneer gaan jullie verhuizen?
donderdag 29 oktober 2009 om 20:39
Mamax wat een opluchting voor jullie! Fijn zeg! Nu nog op zoek naar een auto, wij hebben daar echt weken overgedaan, ik hoop dat het jullie wat sneller afgaat.
Compu wat een geweldig nieuws! Kun je mooi gaan inrichten, leuk hoor!
Fijn dat Cee de prik goed heeft doorstaan. Heeft ze er nog last van gehad? Sjors mag hem samen met zijn papa gaan halen. Ben benieuwd met wat voor een cadeau hij dan thuiskomt. Ik denk een nieuwe Playstation 3, heeft Vent eindelijk een excuus om het aan te schaffen .
Compu wat een geweldig nieuws! Kun je mooi gaan inrichten, leuk hoor!
Fijn dat Cee de prik goed heeft doorstaan. Heeft ze er nog last van gehad? Sjors mag hem samen met zijn papa gaan halen. Ben benieuwd met wat voor een cadeau hij dan thuiskomt. Ik denk een nieuwe Playstation 3, heeft Vent eindelijk een excuus om het aan te schaffen .
donderdag 29 oktober 2009 om 21:29
Hai!
Wat een leuk nieuws allemaal:
Compu, gefeliciteerd!
Mamax, wat fijn!!!
Star, bikkel Ceetje! (hufters op werk idd, sukkelllllsss)
Even kort want moe: vandaag met hele gezin naar Efteling geweest. Was leuk, prima weer, oudste weer van alles gedaan. Jongste heerlijk geslapen. Hoop aandacht voor kinderwagen: mama trots .
Nu eens zien of Jeetje ooit nog gaat slapen (3 kwartier gedut in auto, zucht...)...
Amaal, Hellus, nou hadden we dus post vandaag. Kunnen jullie even mailen naar wie ik dus niet kan sturen svp.... Want zo schiet ik niet op .
Even boven kijken....
Wat een leuk nieuws allemaal:
Compu, gefeliciteerd!
Mamax, wat fijn!!!
Star, bikkel Ceetje! (hufters op werk idd, sukkelllllsss)
Even kort want moe: vandaag met hele gezin naar Efteling geweest. Was leuk, prima weer, oudste weer van alles gedaan. Jongste heerlijk geslapen. Hoop aandacht voor kinderwagen: mama trots .
Nu eens zien of Jeetje ooit nog gaat slapen (3 kwartier gedut in auto, zucht...)...
Amaal, Hellus, nou hadden we dus post vandaag. Kunnen jullie even mailen naar wie ik dus niet kan sturen svp.... Want zo schiet ik niet op .
Even boven kijken....
donderdag 29 oktober 2009 om 21:36
quote:Maleficent schreef op 29 oktober 2009 @ 20:08:
Mamax, wat fijn!!!!! Gelukkig zeg! Wat een opluchting he!
Star, wat een stom gedoe op je werk. Mogen ze dat zomaar weigeren trouwens? Ik hoop dat je snel wat anders vindt Ze weigeren het verlof an sich niet, maar de invulling die ik er aan wil geven. Maar ook dan kunnen ze zich alleen beroepen op zwaarwegende bedrijfsbelangen.
Mamax, wat fijn!!!!! Gelukkig zeg! Wat een opluchting he!
Star, wat een stom gedoe op je werk. Mogen ze dat zomaar weigeren trouwens? Ik hoop dat je snel wat anders vindt Ze weigeren het verlof an sich niet, maar de invulling die ik er aan wil geven. Maar ook dan kunnen ze zich alleen beroepen op zwaarwegende bedrijfsbelangen.
donderdag 29 oktober 2009 om 21:37
quote:Juud_ schreef op 29 oktober 2009 @ 20:39:
Dat zou ik echt een mannenactie vinden.
Geen last gehad.
Dat zou ik echt een mannenactie vinden.
Geen last gehad.
donderdag 29 oktober 2009 om 22:18
Leuk de Efteling. Juultje niet uit het sprookjesbos weg te slaan?
Compu; Goed man, gefeliciteerd!
Star: Kutbedrijf
Stoere Ceetje zeg echt knap!
Mal: Allemaal weer een beetje opgeknapt?
Mamax: Wat een goed nieuws, helemaal super!
Kies maar een knappe auto uit, dat hebben jullie wel verdiend. Fijn weekend alvast!
Compu; Goed man, gefeliciteerd!
Star: Kutbedrijf
Stoere Ceetje zeg echt knap!
Mal: Allemaal weer een beetje opgeknapt?
Mamax: Wat een goed nieuws, helemaal super!
Kies maar een knappe auto uit, dat hebben jullie wel verdiend. Fijn weekend alvast!
vrijdag 30 oktober 2009 om 07:56
Hier nog steeds ziekenboeg. Ik vraag me wel af wat het nou is want we knappen nou niet op. Maar voor de Mex griep hoor je toch hele hoge koorts te hebben en niet alleen maar verhoging? Jonathan wel de halve nacht liggen blaffen. Ik bel zo wel even de huisarts. Ik zou op zich wel willen dat Mr J getest wordt, want als hij het wel heeft gehad hoeft de inenting niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:49
Vraagje:
ik heb net de huisarts gebeld en die zet dus dat er wel hoge koorts moet zijn voor de Mex griep. Dus dit is ws wat anders. Maar nu hoor ik dus dat de vaccins binnen zijn. En als we willen dan kan Mr J volgende week al een prik krijgen en is dan meteen beschermd.
Ik vind het alleen zo eng met alle verhalen die je hoort over de bijwerkingen en de hulpstoffen die in de prik zitten... wat zouden jullie doen? Ik neig wel naar prikken, maar ik vind het wel erg spannend...
ik heb net de huisarts gebeld en die zet dus dat er wel hoge koorts moet zijn voor de Mex griep. Dus dit is ws wat anders. Maar nu hoor ik dus dat de vaccins binnen zijn. En als we willen dan kan Mr J volgende week al een prik krijgen en is dan meteen beschermd.
Ik vind het alleen zo eng met alle verhalen die je hoort over de bijwerkingen en de hulpstoffen die in de prik zitten... wat zouden jullie doen? Ik neig wel naar prikken, maar ik vind het wel erg spannend...
Stressed is just desserts spelled backwards