HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:32
quote:Paque_in_Pink schreef op 30 oktober 2009 @ 16:45:
[...]
Naar mijn persoon of naar mijn zangtalent? wat betreft dat laatste moet ik je vast teleur stellen. ik doe het NIET. kan het wel, doe het NIET
naar jouw persoontje, wadagtegijnou
doe je wel toeteren?
[...]
Naar mijn persoon of naar mijn zangtalent? wat betreft dat laatste moet ik je vast teleur stellen. ik doe het NIET. kan het wel, doe het NIET
naar jouw persoontje, wadagtegijnou
doe je wel toeteren?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:34
Wil nog even zeggen dat ik het doodeng vind, maar dat ik het ook heel stoer van mezelf vind. 2 jaar geleden had ik dit echt nooooooooooooit gedaan... alsof iemand MIJ leuk zou vinden. Maar ik vind het (na weet ik hoeveel therapie) echt een mijlpaal dat ik dit aandurf morgen, en ik heb er zelfs een beetje zin in
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:34
quote:mamalief schreef op 30 oktober 2009 @ 15:28:
[...]
Zo zie ik er ook uit Choco, gaan we naast elkaar staan en maken we er een raadspelletje van wie wie is.
(Heb het dringende advies gehad van omgeving om niet te gaan.....maar ben zeer eigenwijs en ga toch!)Oh dat ga ik winnen, ik ken Choco al van de foto. Wat zijn de prijzen?
[...]
Zo zie ik er ook uit Choco, gaan we naast elkaar staan en maken we er een raadspelletje van wie wie is.
(Heb het dringende advies gehad van omgeving om niet te gaan.....maar ben zeer eigenwijs en ga toch!)Oh dat ga ik winnen, ik ken Choco al van de foto. Wat zijn de prijzen?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:36
quote:minny schreef op 30 oktober 2009 @ 17:14:
Het is een meeting Brum, geen groepstherapie
Dus wees gerust, je hoeft geen diepgaande dingen over jezelf te vertellen.
Had ik gehoopt eindelijk iets te vinden wat de GGZ-sessies kon vervangen...
Helaas... we houden het oppervlakkig...
Het is een meeting Brum, geen groepstherapie
Dus wees gerust, je hoeft geen diepgaande dingen over jezelf te vertellen.
Had ik gehoopt eindelijk iets te vinden wat de GGZ-sessies kon vervangen...
Helaas... we houden het oppervlakkig...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:34
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:49
Meiden, ik had heel graag willen komen, maar ben nog steeds ziek. Heb me net al afgemeld bij Minny en Zwieber. Ik baal er echt van
Volgende keer kom ik zeker. Minny en Zwieber, een hele diepe buiging voor de organisatie en de rest allemaal heel erg veel plezier.
Volgende keer kom ik zeker. Minny en Zwieber, een hele diepe buiging voor de organisatie en de rest allemaal heel erg veel plezier.
Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 30 oktober 2009 om 20:11
quote:Tinkeldel schreef op 30 oktober 2009 @ 17:34:
Wil nog even zeggen dat ik het doodeng vind, maar dat ik het ook heel stoer van mezelf vind. 2 jaar geleden had ik dit echt nooooooooooooit gedaan... alsof iemand MIJ leuk zou vinden. Maar ik vind het (na weet ik hoeveel therapie) echt een mijlpaal dat ik dit aandurf morgen, en ik heb er zelfs een beetje zin in
Voor jou, een mooie pluim omdat je tóch komt. Ik wil je iig graag ontmoeten.
*waar je m steekt mag je zelf weten *
Voor jou, een mooie pluim omdat je tóch komt. Ik wil je iig graag ontmoeten.
*waar je m steekt mag je zelf weten *