Good Luck
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:22
Ha, ik ben blij dat je mijn keuze voor iPhone nog even goed praat... Nog 3 weken en dan kan ik internet technisch ook los (oude abo loopt nu nog).
Naat, nopg even over je dipje: wat denk je zelf dat jou en jullie relatie nu even goed zou doen? Wat heb jij nodig??? En zie je kans je vent dit duidelijk te maken?
Naat, nopg even over je dipje: wat denk je zelf dat jou en jullie relatie nu even goed zou doen? Wat heb jij nodig??? En zie je kans je vent dit duidelijk te maken?
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:23
Ik ben te eerlijk, denk ik. Ik had het er met Eduard over en die zei in eerste instantie ook gelijk 'de broeken graag' maar net zei hij 'hmmmzzz, da's toch niet zo leuk voor je moeder' dus nu ga ik eerst kijken hoe leuk ie staat en als het dan echt een keeper is dan koop ik zelf wel 2 broeken erbij nog daar. En die mag ie dan niet naar school aan want die middelste flippo valt daar steeds z'n knieen kapot. (eerst kocht ik nog wel eens leuke vinginootjes zo van 'kan daarna leuk door naar Cas' maar als ie de knieen er steeds van sloopt dan kan ik dat wel shaken).
Nouja, misschien staat ie wel niet leuk.
(ahem)
Nouja, misschien staat ie wel niet leuk.
(ahem)
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:25
Heb je de phone al wel? Ik heb gebeld en ze wilde het voortijdig omzetten voor me zodat ik diezelfde avond al kon Iphonen.
Ik vind het echt de allerallerallerallerallerbeste uitvinding ooit. Mijn telefoon is echt mijn meest dierbare materiele bezit. (dat materiele zeg ik er voor de zekerheid maar bij voor jullie denken dat ik m'n kinderen wegdoe voor m'n telefoon )
Ik vind het echt de allerallerallerallerallerbeste uitvinding ooit. Mijn telefoon is echt mijn meest dierbare materiele bezit. (dat materiele zeg ik er voor de zekerheid maar bij voor jullie denken dat ik m'n kinderen wegdoe voor m'n telefoon )
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:28
quote:Jinny schreef op 30 oktober 2009 @ 19:57:
Bijzonder beroep voor een kleuter in spe . Ik vroeg aan mijn tante toen opa doodging toen ik net vier was: maar hoe doe je dat eigenlijk, doodgaan? En ik was ook heel vrolijk....
Rare kindergeestjes. Houd haar maar mooi zo lekker onbekommerd en met toch veel wijsheid. Heerlijk!Gelukkig ben je nu wat minder macaber
Bijzonder beroep voor een kleuter in spe . Ik vroeg aan mijn tante toen opa doodging toen ik net vier was: maar hoe doe je dat eigenlijk, doodgaan? En ik was ook heel vrolijk....
Rare kindergeestjes. Houd haar maar mooi zo lekker onbekommerd en met toch veel wijsheid. Heerlijk!Gelukkig ben je nu wat minder macaber
vrijdag 30 oktober 2009 om 22:35
vrijdag 30 oktober 2009 om 22:50
Ik ben trouwens vandaag bij goudsmid geweest. Over twee weken is mijn nieuwe ring klaar. Zelf bedacht en mooi dat tie wordt (mede dankzij de enorme diamant, 20 punten, die ik bedacht heb, ghe ghe ghe). Mijn oude met 2 kleine steentjes gaat hij ook gebruiken. Dus straks 3 kleine steentjes en 1 grote. 14 november foto op de groep!
vrijdag 30 oktober 2009 om 22:51
Ik zag dat beest er wel mee spelen maar ik wist niet dat het bij mijn Iphone hoorde omdat Malman er mee aan het klooien was geweest, dus. WAAROM heb ik gewoon alleen heldere momenten als mensen iets doms vragen over een beroemd iemand; zoals wie was de eerste vrouw van André Agassi, dat ik dan meteen Brooke Shields op kan noemen, maar dat ik dit soort dingen gewoon niet vat op de een of andere manier.
Maar goed, we hebben besloten de prik wel te doen volgende week en dat we Mr J dan ook maar thuis houden tot hij de prik heeft gehad. Dan kan hij het ook niet nog oplopen op het KDV.
Maar goed, we hebben besloten de prik wel te doen volgende week en dat we Mr J dan ook maar thuis houden tot hij de prik heeft gehad. Dan kan hij het ook niet nog oplopen op het KDV.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 30 oktober 2009 om 22:58
Ik vind het ook wel eng, maar ik heb begrepen dat de hulpstoffen hetzelfde zijn als in de normale griepprik, en dat ging vorig jaar ook prima. De gevolgen op lange termijn... zover kunnen wij toch niet denken, dus kunnen we beter kijken naar de voordelen op korte termijn. Zo probeer ik het maar te zien.
Stressed is just desserts spelled backwards