Bezemtopic deel 4
zondag 1 november 2009 om 10:26
Wat leuk om te lezen al die gezellige verhalen/reacties op de meet! Ik heb er geen seconde over nagedacht om erheen te gaan omdat ik niet zo'n ster ben in heel veel nieuwe mensen in één keer, maarrr... het klinkt alsof ik toch een keer de stoute schoenen had moeten aantrekken.
Weet je, jullie klinken allemaal zo vrolijk, gezellig, zelfverzekerd etc. (ondanks dat we hier natuurlijk ook best andere dingen bespreken) maar t is gewoon een beetje intimiderend zulke leuke mensen
Vandaag:
- nog wel een beetje proberen dingetjes op een rij te zetten maar er niet teveel IN gaan zitten, werkt geloof ik een beetje averechts
- wassen & was vouwen/opruimen
- eten bij vrienden
Fijne dag allemaal!!
Coebergh, spannend met je moeder... we duimen voor goed nieuws morgen!
Weet je, jullie klinken allemaal zo vrolijk, gezellig, zelfverzekerd etc. (ondanks dat we hier natuurlijk ook best andere dingen bespreken) maar t is gewoon een beetje intimiderend zulke leuke mensen
Vandaag:
- nog wel een beetje proberen dingetjes op een rij te zetten maar er niet teveel IN gaan zitten, werkt geloof ik een beetje averechts
- wassen & was vouwen/opruimen
- eten bij vrienden
Fijne dag allemaal!!
Coebergh, spannend met je moeder... we duimen voor goed nieuws morgen!
zondag 1 november 2009 om 10:28
zondag 1 november 2009 om 10:30
quote:Happy_Me schreef op 01 november 2009 @ 10:11:
[...]
Goedemorgen Bezemerds.....leuk jullie ontmoet te hebben, jullie zijn een leuk stel bij elkaar! En dat stralen doe ik altijd al een beetje met JonnaX naast mij... Oe wat lief!
[...]
Goedemorgen Bezemerds.....leuk jullie ontmoet te hebben, jullie zijn een leuk stel bij elkaar! En dat stralen doe ik altijd al een beetje met JonnaX naast mij... Oe wat lief!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 1 november 2009 om 10:39
Ik mag niet in de buurt komen Zoeb
Ik herken dit van mijn vadertje. Die had altijd maagpijn, helemaal vol maagzweren zat ie. En opeens was daar een antibioticum en binnen een paar weken was ie klachtenvrij. Hij wist niet wat hem overkwam toen.
Ik herken dit van mijn vadertje. Die had altijd maagpijn, helemaal vol maagzweren zat ie. En opeens was daar een antibioticum en binnen een paar weken was ie klachtenvrij. Hij wist niet wat hem overkwam toen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 1 november 2009 om 10:52
quote:Zoebie schreef op 01 november 2009 @ 10:22:
Borrken jij gaat echt niet tegenvallen. Zeker weten van nie.
Happy_Me leuk dat je er ook was. Kom je nu ook bezemen? Dan maken wij wel een lijstje voor je.
Ik vond het ook leuk, maar bezemen......neuhhhh....
Ik ben geloof ik een beetje allergisch voor lijstjes en redelijk impulsief, maar misschien ook wel een beetje lui. Laten wij maar afspreken dat de lijstjes voor Jonna zijn en dat zij mij dan commandeert, volgens mij vindt zij dat ook véél leuker
Borrken jij gaat echt niet tegenvallen. Zeker weten van nie.
Happy_Me leuk dat je er ook was. Kom je nu ook bezemen? Dan maken wij wel een lijstje voor je.
Ik vond het ook leuk, maar bezemen......neuhhhh....
Ik ben geloof ik een beetje allergisch voor lijstjes en redelijk impulsief, maar misschien ook wel een beetje lui. Laten wij maar afspreken dat de lijstjes voor Jonna zijn en dat zij mij dan commandeert, volgens mij vindt zij dat ook véél leuker
zondag 1 november 2009 om 10:53
Oei Pips, een zieke Mr N is nie leuk!
(Foto's van bezemerts op de BH!)
Ik spring zo in mijn kleren, want zoals ik gisteren al zei: er is Geen brood in huis. Nu is dat vandaag geen probleem, maar als iedereen morgen bammetjes mee moet naar school wel dus..zoef zoef..
Oja en vanmiddag gaan we wandelen. Lekker frisse neus halen.
(Foto's van bezemerts op de BH!)
Ik spring zo in mijn kleren, want zoals ik gisteren al zei: er is Geen brood in huis. Nu is dat vandaag geen probleem, maar als iedereen morgen bammetjes mee moet naar school wel dus..zoef zoef..
Oja en vanmiddag gaan we wandelen. Lekker frisse neus halen.
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 01-11-2009 10:54
Reden: een = Geen
Reden: een = Geen
% gewijzigd
zondag 1 november 2009 om 10:55
zondag 1 november 2009 om 10:58
quote:HoiPippiLangkous schreef op 01 november 2009 @ 10:55:
Nik, het helpt enorm jullie medeleven zegt ie
HM, je hoeft hier geen lijstjes neer te zetten hoor, je kan ook gewoon lekker mee ouwehoeren. Die lijstjes zijn maar een façade Dus toch....en Jonna laat mij al maanden geloven dat het Viva-Forum erg nuttig is en helpt, en dan vooral het Bezem-topic....ik vroeg mij al af waarom ik dan zo vaak de keuken in gecommandeerd werd. Ik ga mij bezinnen op de maatregelen, of ik laat het gewoon zo omdat ik het wel leuk vind.
Nik, het helpt enorm jullie medeleven zegt ie
HM, je hoeft hier geen lijstjes neer te zetten hoor, je kan ook gewoon lekker mee ouwehoeren. Die lijstjes zijn maar een façade Dus toch....en Jonna laat mij al maanden geloven dat het Viva-Forum erg nuttig is en helpt, en dan vooral het Bezem-topic....ik vroeg mij al af waarom ik dan zo vaak de keuken in gecommandeerd werd. Ik ga mij bezinnen op de maatregelen, of ik laat het gewoon zo omdat ik het wel leuk vind.
zondag 1 november 2009 om 10:59
zondag 1 november 2009 om 11:02
Ik werk mijn lijstjes áltijd af.
Jullie zouden het moeten zien.
Het is een pestzooi in huis.
Ik zit in mijn hok, in mijn hardloopkleding.
De vaatwasser staat open, met volle schone vaat.
Op het aanrecht staat zeker een halve vaatwasser met vuile vaat, maar de woonkamer is netjes!
Dus het lijstje voor Sportman,
- Vaatwasser in en uitruimen.
- Wasmachine en droger aan.
- Keuken verder opruimen.
Jullie lezen vanavond of hij het heeft gedaan!
Ik douchen en werken.
Ik denk dat het daar ook een zooitje is.
Jullie zouden het moeten zien.
Het is een pestzooi in huis.
Ik zit in mijn hok, in mijn hardloopkleding.
De vaatwasser staat open, met volle schone vaat.
Op het aanrecht staat zeker een halve vaatwasser met vuile vaat, maar de woonkamer is netjes!
Dus het lijstje voor Sportman,
- Vaatwasser in en uitruimen.
- Wasmachine en droger aan.
- Keuken verder opruimen.
Jullie lezen vanavond of hij het heeft gedaan!
Ik douchen en werken.
Ik denk dat het daar ook een zooitje is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 1 november 2009 om 11:10