Thuis
zondag 1 november 2009 om 22:15
Woningbouw heeft al voorschouw gedaan en bij inleveren kijken ze dat wat ik over ga nemen. Huis ziet er zo keurig en in goede staat uit dat ik me niet voor kan stellen dat ze er zelf nog iets in gaan doen.
Maar bewoners zouden morgenochtend vragen aan mannetje of hij wist wanneer ik de sleutel zou krijgen en dan zou ze me even bellen. (als ze het zou onthouden)
Maar bewoners zouden morgenochtend vragen aan mannetje of hij wist wanneer ik de sleutel zou krijgen en dan zou ze me even bellen. (als ze het zou onthouden)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 2 november 2009 om 10:12
Ben net ook al even in de put geweest!
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. Gisteren gewoon teveel topics over Mex Griep gevolgd en artikelen gelezen op alle uithoeken van het internet. In mijn dromen heb ik Vito vannacht wel 10.000 keer gevaccineerd. Het kind zat helemaal onder de gaatjes! Morgen krijgt hij de gewone griepprik, dan twee weken laten de 1e Mex Griepprik. Ik wou dat ik de dagen vooruit kon duwen!
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. Gisteren gewoon teveel topics over Mex Griep gevolgd en artikelen gelezen op alle uithoeken van het internet. In mijn dromen heb ik Vito vannacht wel 10.000 keer gevaccineerd. Het kind zat helemaal onder de gaatjes! Morgen krijgt hij de gewone griepprik, dan twee weken laten de 1e Mex Griepprik. Ik wou dat ik de dagen vooruit kon duwen!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 2 november 2009 om 10:28
quote:Kess schreef op 02 november 2009 @ 10:12:
Ik word schijtziek van al die topics, doe gewoon ff 1 centraal grieptopic
Duurt lang he voor ze beginnen hier?
Ik word schijtziek van al die topics, doe gewoon ff 1 centraal grieptopic
Duurt lang he voor ze beginnen hier?
maandag 2 november 2009 om 10:41
Ruk salaris is niet fijn
Leuk van Halloween, jammer van foto's.
Spannend van sleutel!
Ik doe aan oneliners vandaag
Mijn collega's komen straks, dus heb als een idioot puingeruimd toen Mier lag te slapen. Nu is hij weer beetje aan t wegzakken dus dan douchen en laatste zooi in kast mikken
Leuk van Halloween, jammer van foto's.
Spannend van sleutel!
Ik doe aan oneliners vandaag
Mijn collega's komen straks, dus heb als een idioot puingeruimd toen Mier lag te slapen. Nu is hij weer beetje aan t wegzakken dus dan douchen en laatste zooi in kast mikken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 2 november 2009 om 10:57