Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum meissie.. stop met piekeren. Je moet niet zoveel nadenken en als je hier niet blij van wordt, dan moet je er (simpelweg) niet voor kiezen. Dan begint het niet goed, en dan wordt het niet goed.

Ik vind het wel heel rot voor je :(
Er is gewoon een digitale aanval op mij gedaan
Pom...Waar?? Ik eerst!! kan ik ff ergens de hooligan uithangen voor je??
Huts!
Zelf een nummer scoren is assertief Bel!

Als ik een nummer wil wilde, dan vraag vroeg ik dat nummer. Vervolgens belde ik meteen en wiste ik het nummer van die ander. Met de boodschap; "je dacht toch niet dat ik je ga bellen?"

49 van de 50 keer belden ze me op hoor. Dat is achtennegentig op de honderd (om even je kansen te benoemen, maar ik heb niet aan 100 mannen mijn nummer gegeven).
Ik zag het. Jij schijnt oud maar heel mooi te zijn ;)
Op overige 'aanval op pompidou' ga nu even een stappensteller bij ene vriendinnetje ophalen
quote:Madhe schreef op 01 november 2009 @ 22:15:

Ik zag het. Jij schijnt oud maar heel mooi te zijn ;)Ja ik word er helemaal verlegen van, op de meet topic hebben een paar mij mooi genoemd
quote:Madhe schreef op 01 november 2009 @ 22:09:

Sum meissie.. stop met piekeren. Je moet niet zoveel nadenken en als je hier niet blij van wordt, dan moet je er (simpelweg) niet voor kiezen. Dan begint het niet goed, en dan wordt het niet goed.

Ik vind het wel heel rot voor je :(

Mis ik iets.....waar ben ik over aan het piekeren dan?

*is sinds tijden niet zo zen als nu*
quote:Pompiedoe schreef op 01 november 2009 @ 22:10:

Er is gewoon een digitale aanval op mij gedaan

Ik las het en dacht.....dat kan NOOIT onze Pom zijn...

WEL DUS

*pakt slagermes,en belt wat joego's*
Schat, dat ben je ook, ik wilde het alleen niet zeggen uit angst dat je naast je schoentjes zou gaan lopen

@Madhe: Ik vind het wel echt een goed plan, maar ik moet tot eind november echt alles een beetje afhouden wegens teveel werk (misschien blijkt het straks wel mee te vallen, maar ik ben bang van niet) dus de schaarse tijd die ik over heb gaat even naar verwaarloosde vrienden Maar in december gaat het helemaal goedkomen, deal?
Het 'schat' was aan Pom dus.
@Moos ik was ook naar complimentjes aan het vissen ....mijn eigen topicvriendinnen hebben mij nooit mooi genoemd
En nu echt de stappenteller ophalen...
quote:Summerdance schreef op 01 november 2009 @ 22:24:

[...]

Mis ik iets.....waar ben ik over aan het piekeren dan?

*is sinds tijden niet zo zen als nu*Huh, ik las dat. Maar dan las ik verkeerd en dan is het goed. Ik las dat je dan ging nadenken "wil ik dit wel, en dat soort dingen". Het kan zijn dat het wijntje zwaar valt vandaag. Ik ben best wel bekaf vanavond
Moos, dat is prima Lekker dat het zo goed gaat allemaal dat je het daardoor zelfs druk hebt toch! Beter dan dat het niet zo lekker loopt.

Oh en Pom. Jij bent een geweldig mooi mens, maar omdat ik je nog nooit gezien heb heb ik het nu alleen over de binnenkant, mag dat ook?

Pom heeft mijn kids een geweldig experimentding van een vulkaan gestuurd. Ze zijn er helemaal enthousiast over en vertellen het aan iedereen die het wil horen (een mevrouw die mama kent, en die denkt dat wij ook wel heel leuk zijn etc etc). Dat was grappig in de trein. Dan wil ik niet met vreemden praten, maar ik ontkom er niet aan.
quote:Madhe schreef op 01 november 2009 @ 22:31:

[...]

Huh, ik las dat. Maar dan las ik verkeerd en dan is het goed. Ik las dat je dan ging nadenken "wil ik dit wel, en dat soort dingen". Het kan zijn dat het wijntje zwaar valt vandaag. Ik ben best wel bekaf vanavond

Hahaha, dat kan hoor

Want das nou net niet het gevoel wat ik heb bij VWM

Alles loopt eigenlijk gewoon heel lekker

Ja ik zie hem niet al te veel en das een beetje balen, maar dat wist ik van te voren...

Duik dan lekker je mandje in meis, als je zo moe bent
quote:Madhe schreef op 01 november 2009 @ 22:34:

Pom heeft mijn kids een geweldig experimentding van een vulkaan gestuurd. Ze zijn er helemaal enthousiast over en vertellen het aan iedereen die het wil horen (een mevrouw die mama kent, en die denkt dat wij ook wel heel leuk zijn etc etc). Dat was grappig in de trein. Dan wil ik niet met vreemden praten, maar ik ontkom er niet aan. ...............wat liehief!
Ik ben nog lekker aan het lezen hier, dus ik duik straks pas mijn mand in. Maar het is goed om te horen dat je je nu prettig voelt. Jammer dat je hem weinig ziet, maar het geeft ook een rustige (her)start toch?
quote:Summerdance schreef op 01 november 2009 @ 22:35:

[...]

...............wat liehief!Ja superlief van der! Ik had eigenlijk een foto moeten maken van die glunderende koppies.
Precies zo sta ik er ook wel in nu

Met die rustige herstart dan

Ik twijfel nog een beetje, zal ik een filmpje gaan kijken nog of zal ik lekker in mijn bedje een boek gaan lezen...

*voelt zich wel een beetje schuldig want heeft echt de hele dag geen mallemoer gedaan*
Wat schattig! Mooi van binnen én mooi van buiten, het moet niet gekker worden met Pom (zo, hou je nou op met vissen? )

Zo, DM blijkbaar al bij Frizzel aangekomen, gezien de relatieve stilte van die kant?

Ik ga lekker richting bedje, weltrust allemaal!
Ben je betoeterd Sum, daar is het weekend voor hoor...
@Madhe, leuk dat enthousiast zijn. Ik ben wel errug benieuwd hoe de zelfgebouwen echt spuwende vulkaan uitziet, stuur je wel foto's?
*heeft beslissing genomen*

duikt in bed met een boek...

Sweet dreams ladies!
Trusten Sum en de rest, ik doe een poging om naar bed te gaan met een boek.

*Vraagt zicht af of Frizz het volhoudt om geen seks te hebben met DM*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven