Good Luck
maandag 2 november 2009 om 08:04
maandag 2 november 2009 om 09:14
Goeiemorgen,
Zo hier alles goed. Heb gister met Naatieman over mn ( onze ) dip gehad en verbazingwekkend, er gebeurd zowaar hier wat. Hij is erg behulpzaam en doet veel met de kinderen. En verder ook erg lief en attent voor mij. Het begin is er misschien. Volhouden zo.
Oh ik heb een lootje getrokken en ik denk dat ik de leukste heb!
Mal, balen dat het nog niet helemaal lekker gaat. Wel fijn dat Mr J koortsvrij is!
Amalia, dat is niet echt een lekkere nacht
Mamax een nieuwe auto en een huis op het oog? Goed bezig!
Compu goed dat je naar de dokter gaat!
Cin, konijnengebeuren
Zo hier alles goed. Heb gister met Naatieman over mn ( onze ) dip gehad en verbazingwekkend, er gebeurd zowaar hier wat. Hij is erg behulpzaam en doet veel met de kinderen. En verder ook erg lief en attent voor mij. Het begin is er misschien. Volhouden zo.
Oh ik heb een lootje getrokken en ik denk dat ik de leukste heb!
Mal, balen dat het nog niet helemaal lekker gaat. Wel fijn dat Mr J koortsvrij is!
Amalia, dat is niet echt een lekkere nacht
Mamax een nieuwe auto en een huis op het oog? Goed bezig!
Compu goed dat je naar de dokter gaat!
Cin, konijnengebeuren
maandag 2 november 2009 om 09:52
Fijn Naatie, en nu volhouden, dan komt het helemaal goed. Maar ik denk dat een avondje samen weg, dat je dat nog steeds even in moet plannen. Jullie zijn ook nog partners en niet alleen ouders.
Compu, heb je de huisarts al gebeld?
Kokos, een dikke knuffel van mij
Enka, wat leuk om met 20 honden aan de wandel te gaan. Q zeker helemaal door het dolle heen.
Star, wat een leuke foto's van je eigen heksje Mooie pompoen ook!
Amalia, weer een beetje bijgekomen na die onrustige nacht?
Compu, heb je de huisarts al gebeld?
Kokos, een dikke knuffel van mij
Enka, wat leuk om met 20 honden aan de wandel te gaan. Q zeker helemaal door het dolle heen.
Star, wat een leuke foto's van je eigen heksje Mooie pompoen ook!
Amalia, weer een beetje bijgekomen na die onrustige nacht?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 2 november 2009 om 10:13
Gisteren dagje friesland gehad.
We zijn eerst gestrand bij ris, waar de tijd voorbij vloog. Echt heel erg gezellig. Jullie hebben allemaal de groetjes terug.
En wat is Anne alweer een grote meid zeg. vliegt echt die tijd.
Daarna verjaardag van Oma beppe, was niet zo heel druk, dus eigenlijk heel erg gezellig met als gevolg dat we pas om 22:00 thuis waren.
We zijn eerst gestrand bij ris, waar de tijd voorbij vloog. Echt heel erg gezellig. Jullie hebben allemaal de groetjes terug.
En wat is Anne alweer een grote meid zeg. vliegt echt die tijd.
Daarna verjaardag van Oma beppe, was niet zo heel druk, dus eigenlijk heel erg gezellig met als gevolg dat we pas om 22:00 thuis waren.
maandag 2 november 2009 om 10:13
maandag 2 november 2009 om 10:27
volgende Meet?
ohh het voederpakket.
Ik en Juul hebben samen een vogelhuis geverfd, pinda's in dop geregen aan kettingen en vetballen gemaakt.Had nog wat uit het tuincentrum geshopt en voila, het perfecte kado voor Oma Beppe.
Was erg geslaagd, oma was er erg mee in haar nopjes..
We hadden voor degene die haar huis ter beschikking had gesteld ook een klein pakketje gemaakt, ook erg succesvol!
zal vanavond even een fotootje plempen
ohh het voederpakket.
Ik en Juul hebben samen een vogelhuis geverfd, pinda's in dop geregen aan kettingen en vetballen gemaakt.Had nog wat uit het tuincentrum geshopt en voila, het perfecte kado voor Oma Beppe.
Was erg geslaagd, oma was er erg mee in haar nopjes..
We hadden voor degene die haar huis ter beschikking had gesteld ook een klein pakketje gemaakt, ook erg succesvol!
zal vanavond even een fotootje plempen
maandag 2 november 2009 om 10:38
Ik ben echt helemaal hyper, zal blij zijn als het 13 november is en we meer weten!
Lekker Bam, dat Julian nu 4 dagen gaat! Maxi vanmorgen weer naar de kleuterschool gebracht en een boze Mini weer mee terug genomen. Die wilde ook blijven...
Mal, ik vind jullie leuk, maar verder geen behoefte om forummers te ontmoeten. Fijn dat Jonathans koorts weer gezakt is!
Naatie, fijn dat je met Naatieman gesproken hebt. En ik sluit me aan bij de andere meiden, een avondje met z'n tweeen weg af en toe is erg lekker!
Ik heb m'n lootje ook, ben er blij mee!
Lekker Bam, dat Julian nu 4 dagen gaat! Maxi vanmorgen weer naar de kleuterschool gebracht en een boze Mini weer mee terug genomen. Die wilde ook blijven...
Mal, ik vind jullie leuk, maar verder geen behoefte om forummers te ontmoeten. Fijn dat Jonathans koorts weer gezakt is!
Naatie, fijn dat je met Naatieman gesproken hebt. En ik sluit me aan bij de andere meiden, een avondje met z'n tweeen weg af en toe is erg lekker!
Ik heb m'n lootje ook, ben er blij mee!
maandag 2 november 2009 om 11:57
Heb je jezelf dan Bam?Ik wil wel ruilen hoor. Maakt mij niet uit. Ik vind iedereen leuk hier
Naat, goedzo!
Nou, betere nacht, veeeel beter, maar nu bek en bekaf. Zo gaat dat altijd hoor bij mij. Als ik slecht slaapt denk ik de dag erna; oh, gaat best goed. Maar de echte klap komt de dag dáárna. En zooo misselijk. Ga maar even lekker op tijd eten nu.
Naat, goedzo!
Nou, betere nacht, veeeel beter, maar nu bek en bekaf. Zo gaat dat altijd hoor bij mij. Als ik slecht slaapt denk ik de dag erna; oh, gaat best goed. Maar de echte klap komt de dag dáárna. En zooo misselijk. Ga maar even lekker op tijd eten nu.
maandag 2 november 2009 om 13:26
Hello dames,
Vandaag eerste dag alleen de kinderen doen enzo. Meneer weer aan het werk. Ik was op tijd bij kdv (en onder douche geweest en kinderen gevoed en gekleed). Best knap al zeg ik het zelf .
Naat, wat fijn dat je man je gehoord heeft! Nu samen werken aan de leukigheid en dan komt het vast weer helemaal in orde daar bij jullie.
Mamax, gefeliciteerd met de nieuwe auto en spannend van huis!!!!
En super van je vader (ik weet even niet meer of ik dat nou al gezegd had...).
Ik heb lootje ook en ik ben ook blij. Leuke cadeautjes ook dus das makkelijk
Mal, nieuw motto? Geinig! En morgen spahahahanendddd!
Verder snel opknappen allemaal daar.
Vandaag eerste dag alleen de kinderen doen enzo. Meneer weer aan het werk. Ik was op tijd bij kdv (en onder douche geweest en kinderen gevoed en gekleed). Best knap al zeg ik het zelf .
Naat, wat fijn dat je man je gehoord heeft! Nu samen werken aan de leukigheid en dan komt het vast weer helemaal in orde daar bij jullie.
Mamax, gefeliciteerd met de nieuwe auto en spannend van huis!!!!
En super van je vader (ik weet even niet meer of ik dat nou al gezegd had...).
Ik heb lootje ook en ik ben ook blij. Leuke cadeautjes ook dus das makkelijk
Mal, nieuw motto? Geinig! En morgen spahahahanendddd!
Verder snel opknappen allemaal daar.
maandag 2 november 2009 om 13:41
Ze vinden haar lief Mal. Er was nu een jochie dat ik nog niet eerder gezien had na bevalling (was Jeetje al wel 2x wezen halen met baby) en die klom bijna in de maxi cosy. Wel schattig.
Ik las het ook van dat meisje (ik wil het niet weten!!!). Achterlijk land dat ze een 11 jarige laten trouwen trouwens....
Star,
Ik las het ook van dat meisje (ik wil het niet weten!!!). Achterlijk land dat ze een 11 jarige laten trouwen trouwens....
Star,