Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
proest die smilie.. stuiter bijna van mijn stoel.

Voel je je we; wat beterder?
Het schiet niet echt op hier. Maar Malman gaat wel weer werken, die voelt zich al wat beter. Jonathan ook geen verhoging meer.
maleficent wijzigde dit bericht op 02-11-2009 08:07
Reden: niet helemaal wakker ;-)
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen,

Zo hier alles goed. Heb gister met Naatieman over mn ( onze ) dip gehad en verbazingwekkend, er gebeurd zowaar hier wat. Hij is erg behulpzaam en doet veel met de kinderen. En verder ook erg lief en attent voor mij. Het begin is er misschien. Volhouden zo.

Oh ik heb een lootje getrokken en ik denk dat ik de leukste heb!

Mal, balen dat het nog niet helemaal lekker gaat. Wel fijn dat Mr J koortsvrij is!

Amalia, dat is niet echt een lekkere nacht

Mamax een nieuwe auto en een huis op het oog? Goed bezig!

Compu goed dat je naar de dokter gaat!

Cin, konijnengebeuren
Fijn Naatie, en nu volhouden, dan komt het helemaal goed. Maar ik denk dat een avondje samen weg, dat je dat nog steeds even in moet plannen. Jullie zijn ook nog partners en niet alleen ouders.

Compu, heb je de huisarts al gebeld?

Kokos, een dikke knuffel van mij

Enka, wat leuk om met 20 honden aan de wandel te gaan. Q zeker helemaal door het dolle heen.

Star, wat een leuke foto's van je eigen heksje Mooie pompoen ook!

Amalia, weer een beetje bijgekomen na die onrustige nacht?
Gelukkig maar Naatie, hopelijk blijft het zo!

Pompoen is bijna helemaal Starmans werk
Dat dacht ik al aan de foto's te zien, hij was wel erg netjes uitgesneden.
Gaan jullie de volgende meet wel mee dan? is 20 maart in Utrecht.
Fijn Naatie, hopelijk is het niet een storm in een glas water. En ik zou nog steeds gaan voor samen er tussen uit. Je bent ook nog parntners en niet alleen maar papa & mama (mosterd..)
Gisteren dagje friesland gehad.

We zijn eerst gestrand bij ris, waar de tijd voorbij vloog. Echt heel erg gezellig. Jullie hebben allemaal de groetjes terug.

En wat is Anne alweer een grote meid zeg. vliegt echt die tijd.

Daarna verjaardag van Oma beppe, was niet zo heel druk, dus eigenlijk heel erg gezellig met als gevolg dat we pas om 22:00 thuis waren.
Hebben jullie dit gelezen op de slash&dirt krant van Nederland. Een 11 jarig meisje bevallen van haar kindje op haar trouwdag

Klik

Toen ik 11 was, deed ik echt heel andere dingen. Met barbiepoppen spelen bijvoorbeeld. Tjeeez.
quote:Maleficent schreef op 02 november 2009 @ 10:11:

Gaan jullie de volgende meet wel mee dan? is 20 maart in Utrecht.Ja dan zou ik moeten kunnen.
Wat voor kado had je nou uiteindelijk Bam?
volgende Meet?

ohh het voederpakket.

Ik en Juul hebben samen een vogelhuis geverfd, pinda's in dop geregen aan kettingen en vetballen gemaakt.Had nog wat uit het tuincentrum geshopt en voila, het perfecte kado voor Oma Beppe.

Was erg geslaagd, oma was er erg mee in haar nopjes..

We hadden voor degene die haar huis ter beschikking had gesteld ook een klein pakketje gemaakt, ook erg succesvol!

zal vanavond even een fotootje plempen
ohhh Juul gaat sinds vandaag 4 dagen naar psz.

krijg teveel tijd zo

Jinny: Of het echt aan de sinterklaas ligt dat denk ik nog niet echt, maar het trekt in elk geval weer aan.
Ik ben echt helemaal hyper, zal blij zijn als het 13 november is en we meer weten!

Lekker Bam, dat Julian nu 4 dagen gaat! Maxi vanmorgen weer naar de kleuterschool gebracht en een boze Mini weer mee terug genomen. Die wilde ook blijven...

Mal, ik vind jullie leuk, maar verder geen behoefte om forummers te ontmoeten. Fijn dat Jonathans koorts weer gezakt is!

Naatie, fijn dat je met Naatieman gesproken hebt. En ik sluit me aan bij de andere meiden, een avondje met z'n tweeen weg af en toe is erg lekker!

Ik heb m'n lootje ook, ben er blij mee!
ik ben niet blij met mijn lootje :( grapjuh
O jee, waarom niet?
Heb je jezelf dan Bam?Ik wil wel ruilen hoor. Maakt mij niet uit. Ik vind iedereen leuk hier

Naat, goedzo!

Nou, betere nacht, veeeel beter, maar nu bek en bekaf. Zo gaat dat altijd hoor bij mij. Als ik slecht slaapt denk ik de dag erna; oh, gaat best goed. Maar de echte klap komt de dag dáárna. En zooo misselijk. Ga maar even lekker op tijd eten nu.
Ik heb ook een leuk lootje! Maar dat had ik vorig jaar en het jaar ervoor ook
quote:Maleficent schreef op 02 november 2009 @ 10:11:

Gaan jullie de volgende meet wel mee dan? is 20 maart in Utrecht.Dat is zo om de hoek dat ik hem wel op de agenda gezet heb....
Hello dames,

Vandaag eerste dag alleen de kinderen doen enzo. Meneer weer aan het werk. Ik was op tijd bij kdv (en onder douche geweest en kinderen gevoed en gekleed). Best knap al zeg ik het zelf .

Naat, wat fijn dat je man je gehoord heeft! Nu samen werken aan de leukigheid en dan komt het vast weer helemaal in orde daar bij jullie.

Mamax, gefeliciteerd met de nieuwe auto en spannend van huis!!!!

En super van je vader (ik weet even niet meer of ik dat nou al gezegd had...).

Ik heb lootje ook en ik ben ook blij. Leuke cadeautjes ook dus das makkelijk :-)

Mal, nieuw motto? Geinig! En morgen spahahahanendddd!

Verder snel opknappen allemaal daar.
quote:bambino schreef op 02 november 2009 @ 10:53:

ik ben niet blij met mijn lootje :( grapjuhStaat niks op ofzo?
Je komt op mij over als een zeer georganiseerde moeder Suze hoe vonden ze M-tje bij het KDV?
Suus, de eerste paar keer lukte het mij ook op tijd op het kdv te komen (was ik er om 08.00 al), begint nu al iets lastiger te worden
Ze vinden haar lief Mal. Er was nu een jochie dat ik nog niet eerder gezien had na bevalling (was Jeetje al wel 2x wezen halen met baby) en die klom bijna in de maxi cosy. Wel schattig.

Ik las het ook van dat meisje (ik wil het niet weten!!!). Achterlijk land dat ze een 11 jarige laten trouwen trouwens....

Star,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven