E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ojaaaa, nu zie ik het

Maar wie wil me uitleggen hoe kan ik dan van mijn eigen pagina op de miethyves komen? Want nu heb ik het gedaan via de link die Minny stuurde.

Zo blonT *bloos*
Oeps mosterd,

Thanx Dushi
Geeft niet Hela
Er heeft zich zojuist iemand aangemeld onder de eigen naam, wat op zich prima is, alleen heb ik geen idee welke nick erbij hoort. Ik heb via Hyves gemaild dus als diegene even terug wil mailen met nick e.d. dan moet het goedkomen.
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 13:55:

Er heeft zich zojuist iemand aangemeld onder de eigen naam, wat op zich prima is, alleen heb ik geen idee welke nick erbij hoort. Ik heb via Hyves gemaild dus als diegene even terug wil mailen met nick e.d. dan moet het goedkomen.Heb ik allaaaang gedaan
Ja maar ja maar ja maar Jessy, de vorige keer was je met je nick hyves aangemeld!
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 13:59:

Ja maar ja maar ja maar Jessy, de vorige keer was je met je nick hyves aangemeld!Ik snap de verwarring, maar heb je net terug gemaild
Ik heb jullie trouwens wel in de smiezen...jullie denken natuurlijk "Als we dr goed bezighouden kan ze niet rellen en geen rottigheid uithalen"....

Ik heb jullie wel door hoor
Jemig Min, ik realiseer mij nu wat een werk je er mee hebt. Alleen al dat gemail en hyvesgedoe al. Chapeau!!
Minny! MEEL!
Wel jammer dat de meesten zich met een nick hyves hebben aangemeld. Qua nieuwsgierigheid zeg maar
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 13:13:

Mailtjes beantwoord, aanmeldingen geaccepteert Ik zie niks
Het is heus waar Mamz
quote:ElleMichelle schreef op 02 november 2009 @ 13:27:

ff vraagje:Komen er ook forummers uit Deventer/Zutphen/Apeldoorn/Arnhem ivm carpolen:-))

Ik heb een hekel aan openbaar vervoer namelijk en ik wil wel rijden,blijf toch aan de cola light,maar ben totaal onbekend in Utrecht,dus handig als iemand de weg weet en de parkeerplaatsen:-))Je weet waar mijn huis woont, je mag met mij mee eventueel
Jottum Ik ga snel een hyves maken..
quote:La Vie en Rose schreef op 02 november 2009 @ 14:04:

Wel jammer dat de meesten zich met een nick hyves hebben aangemeld. Qua nieuwsgierigheid zeg maar Ja, inderdaad jammer, jou ken ik al
quote:La Vie en Rose schreef op 02 november 2009 @ 14:04:

Wel jammer dat de meesten zich met een nick hyves hebben aangemeld. Qua nieuwsgierigheid zeg maar Nog héél even geduld LaVie, duurt nu niet lang meer en dan zie je ons irl!
Nog even en we hebben geen forum meer nodig, doen we gewoon elke week een Miet
komen er mensen uit regio eindhoven/den bosch?
ongetwijfeld Kaatje, gewoon aanmelden joh!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Elke week?!

Dan mag je het mooi zelf gaan doen, want ik placht nogal eens te slapen en eten zo nu en dan af en toe even tussendoor als de gelegenheid zich voordoet en de nood hoog is.
Ik word helemaal gestoord van Hyves. Heb me daar even wat moois van mijn nick gemaakt, pakt 'ie het niet. En iets anders ook niet.
Ik kan niet elke week ik heb ook nog een levuhn
Dushi, dat jok je en dat weet je best

Niemand hier heeft een levuhn, niemand. Hoe vaak moeten kersverse en verbolgen TO's in wiens straatje nimmer gepost wordt, jou dat naar je hoofd slingeren voordat je het snapt? Wij zijn allen zielige en onooglijke losers die hier de hele dag wachten tot we iemand met een legitiem probleem (Help, hij smst niet binnen een minuut terug, wat nu? Of stel ik mij aan?) finaal de grond in kunnen stampen. En zo is het!
Wat leuk! Ik wil zeker ook komen. Ga meteen even mailen.
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven