Is dit hypocriet?

02-11-2009 19:17 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je zegt zo'n zelfde band c.q. omgang die je met iemand heb, niet te kunnen en willen accepteren als je partner die zou hebben met iemand anders?
Hoe zegt u?
Geen bijzonderheden
ja
Na 3x lezen vat ik 'm. Jij hebt een bepaalde vriendschap, maar accepteert het niet als jouw partner een dergelijke band met iemand onderhoudt?

Hypocriet ja.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Absoluut.
ja dat is hyprociet, want je meet met 2 maten. Jij mag wel, maar je partner niet.

Ik vind het zelfs heel erg dat je dat je partner niet gunt.
Ja, dat is hypocriet.
Enne voor de duidelijkheid je kan het wel, maar je wilt het niet.
wie bepaalt of die band hetzelfde is?
quote:Bertha schreef op 02 november 2009 @ 19:20:

ja dat is hyprociet, want je meet met 2 maten. Jij mag wel, maar je partner niet.

Ik vind het zelfs heel erg dat je dat je partner niet gunt.Hoho...het kan natuurlijk ook andersom zijn...dat haar vriend dat haar niet gunt...
Wie bepaalt wat en wie vindt wat en wie doet wat?
Geen bijzonderheden
quote:Scratte schreef op 02 november 2009 @ 19:21:

[...]

Hoho...het kan natuurlijk ook andersom zijn...dat haar vriend dat haar niet gunt...Punt voor jou. Korrektie, het is hypocriet van degene die het zegt.
quote:Scratte schreef op 02 november 2009 @ 19:21:

[...]

Hoho...het kan natuurlijk ook andersom zijn...dat haar vriend dat haar niet gunt...Zijn vriendin het hem niet gunt!
Ik ben een man en het gaat om een hele goede vriendin van mij, die dit tegen mij zei en onze vriendschap daarin bedoelde...
Ja ach ja, zo zijn mensen...
ik moest het 2 keer lezen voordat ik het begreep hihih.

yep, hypocriet
Hypocriet ja. Wie ben jij om dat voor iemand te beslissen?
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 19:24:

Ik ben een man en het gaat om een hele goede vriendin van mij, die dit tegen mij zei en onze vriendschap daarin bedoelde...Zij is een vriendin en zij mag dat niet van haar partner??

Kun je wat duidelijker vertellen,gloof niet dat iemand het nu al duidelijk heeft..
quote:Scratte schreef op 02 november 2009 @ 19:27:

[...]

Zij is een vriendin en zij mag dat niet van haar partner??

Kun je wat duidelijker vertellen,gloof niet dat iemand het nu al duidelijk heeft..Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Daan, wees eens duidelijk.
DTEEZ!
quote:lolapaloeza schreef op 02 november 2009 @ 19:29:

[...]

Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.

oooooh..jij snapt het wel

Nou als dat het geval is vind ik de vriendin een hypocriet. (punt)
Een hele goede vriendin zei dit laatst tegen mij, toen op één of andere manier onze omgang en band met elkaar ter sprake kwam. Zij wist zeker dat ze wat wij hebben, niet wil accepteren van haar partner, mocht ze zoiets hebben met een ander.
quote:lolapaloeza schreef op 02 november 2009 @ 19:29:

[...]

Hij heeft een goede vriendin, zij heeft een relatie. Zij zou het niet goed vinden als haar vriend eenzelfde vriendschap zou hebben met een dame als zij heeft met onze Daan.Ja zo denk ik ook dat het zit. Daan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, ook belangrijk of juist niet ... Ze heeft een vriendin.
Vriendin is lesbisch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven