Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
@Bloemetje: Wat leuk dat je een leuk feestje had. En fijn dat je weer in je eigen stadje bent. Je weet nu in ieder geval dat wanneer je weer een leuke kerel ontmoet, je niet je vrienden/vriendinnen moet vergeten. Maar dat je er voor ging, is doodnormaal hoor!

Dat "intiem met iemand anders", ja dat vind ik ook nog steeds een raar idee. Probeer je gedachten af te leiden. Want je wordt er echt gek van, geloof me.

@ Ikke: Spannend hoor Ikke! Even twee kleine dingetjes: 1. Wees inderdaad voorzichtig. Maar goed, dat zeg ik ook tegen mezelf, haha.

En 2. Was dit niet die man die jou aan je ex deed denken? Of was dat puur uiterlijk? Want we willen natuurlijk niet dat je hem gaat vergelijken met je ex of überhaupt als vervanging gaat zien.

Voor de rest gewoon veel plezier ;)

@ Raiden: Ik vind het top dat je iedere keer weer een update komt brengen! Het is toch juist fijn dat het goed gaat? Ik ben ook al weken zo moe, ik denk bij mij echt puur door de hele situatie, je zit thuis, emotioneel te zijn, zonder afleiding. Heel vermoeiend. Heb je er al lang last van? Weet je al of je naar de dokter gaat?

Vind dat ook wel een compliment hoor! Wel leuk dat hij het telkens over die vakantie heeft. Dat zegt hij toch niet zomaar? Succes met alles en hou ons op de hoogte!

@ Eline: indirect. Ik weet inderdaad ook niet waarom ze druk met mij bezig is... Ik heb er de vorige keer wel iets over gezegd. Misschien wil ze mij behoeden voor de fouten die zij maakte, maar dat doet ze dan helemaal verkeerd. Want 1. Ik maak die fouten niet, gelukkig. 2. Ze komt met zo’n haatmailtje. Tja, dat gaat niet werken…

Piekeren hoort bij het weekend, ben ik bang… gelukkig is het weekend weer voorbij he? Heb je wel wat afleiding? Volgens mij dwingen je gedachten je, omdat je ook dat weer moet verwerken he? Als je het weg zou stoppen, dan blijft het zitten…
Kreeg net een sms van mijn ex. Hij wil me toch nooit meer spreken? maar hij komt wel donderdag even die spullen bij me afgooien. Maar hij wil me niet zien, dus of hij het in de gang mocht zetten... ja dat mag...

Stiekem wil ik hem zien... hem allerlei dingen vragen , want er schieten er nu momenteel 100 door mijn hoofd heen. Waarom? waarom zo snel een ander? mist hij me? denkt hij aan me?

tegelijk weet ik dat als ik antwoord krijg het toch pijn doet..., dat ik dan weer instort in mijn verdriet, dat hij toch niet meer met mij verder wilt, dat het toch niet werkt, dat ik nu beter af ben!!

Wat moet ik nou doen? toch die deur open trekken en richting hem rennen hahah grapje....

Maar het idee dat hij gewoon aan de andere kant van de deur staat dat breekt mijn hart.

in die sms stond ook duidelijk 'ik wil je LIEVER niet meer zien'.

Ik weet echt niet meer meiden wat ik moet doen.....waarom kan ik niet gewoon doorgaan, alles kwijt.....
Lieve Bloemetje,

Wat een narigheid zeg. Ik denk dat je liever beter kan zien als: "graag" en niet als "is misschien prettiger..." Ik word steeds wat bozer op hem. Als ik jou was had ik een groot stopbord op mijn deur gehangen met: "Verboden toegang voor onbevoegden" of zoiets.

Soms is het beter om de antwoorden niet te weten. Wie weet wat hij zegt... Kan hij niet komen als jij er niet bent? Of iemand anders het in ontvangst neemt? Anders kan ik me voorstellen dat je de neiging hebt de deur te openen.
Hey bloemetje,ik vind het echt rot om te horen dat je het er zo moeilijk mee hebt! Ik ben het eens met roosje,antwoorden doen alleen maar pijn! En je komt er wel! Om lekker cliche te doen je verdient beter!

En roosje,tja mannen en duidelijk zijn gaat vaak niet op! Ik zou gewoon eens een date afspreken met die jongen. Niet geschoten is altijd mis!

En ik heb gisteren weer even lopen huilen. Angst,onzekerheid. Boos op mezelf dat ik me daar af en toe door laat leiden! Ik werd van de week boos op mijn ex dat die naar vrienden ging terwijl ik er was. Maar ik was er de hele week al. En logisch dat hij er even uit wil. Echt heeeel stom van mezelf. Hij begrijpt me ook,maar hij zei ook dat ik hem zo van me wegduw. Het andere meisje heeft een periode zijn leven beheerst,stalken,zichzelf snijden etc. Nu kan hij het totaal niet meer hebben dat iemand zijn leven bepaalt. Dat houdt hem vnl ook tegen. Hij wil niet terug naar die periode. Hij wil zijn eigen leven bepalen. De liefde is er..... Maar dat andere moet ook goedvoelen bij hem! Logisch.

En tja wie wil nou niet een jongen die met je naar benelux next topmodel kijkt en dezelfde favoriet heeft,go maxime.
Hoi meiden,

Ikke, wat leuk dat je nu een date hebt met die leuke jongen ZONDER vriendin..... ben benieuwd hoor.

Christiane, hoe is het met je?? Je bent inmiddels alweer een tijdje in het land, toch?

Raiden, ik zit nu een beetje in dezelfde situatie als jij. Ik heb mijn ex verteld dat ik hem terug wil.... en nu moet hij nadenken. Dat is dus op mijn tanden bijten voor mij....pfff, ik begrijp niet dat jij dit al maanden volhoudt, ik word echt gek van het hopen, de angst en de onzekerheid!

Ik ga binnenkort voorstellen om "gewoon" iets leuks af te spreken. Maar of ik het dan ook volhoud om "gewoon" gezellig te blijven?? Ik wil zo graag duidelijkheid!!

Maar dan alleen positieve duidelijkheid: ik wil hem terug!!

Bloemetje, heel veel sterkte, wat een nare situatie is dit! Maar over een tijdje zul je merken dat de afgelopen weken er niet voor niks zijn geweest: je gaat toch verder. Je komt er wel!

Eline, jij ook veel sterkte.

Roosje, jij ook sterkte! Wanneer is je date?

Minoutje, lekker rustig je leven aan het opbouwen?

Liefs!
Hoi Roosje, wat lief dat je me even "waarschuwt'. Inderdaad, deze man deed me vanaf een hele grote afstand een momentje aan ex denken, maar alleen uiterlijk, en dan met name postuur en lengte. Dus verder geen vergelijkingsgevaar.

We mailen wat af de laatste dagen en vrijdag gaat het uiteindelijk gebeuren. Hij komt uit zijn werk bij me eten... spannend....

Het blijft wat vaag allemaal natuurlijk, sowieso wel erg snel, maar ik zie het ook niet echt als een 'date'. Meer een gezellig samenzijn en de mogelijkheid elkaar wat beter te leren kennen.

Bedacht me vandaag nog, hij is ook wel heer erg 'vers' weer single. Jeetje en stel je eens voor dat dit de man zou zijn van iemand die nu heel verdrietig hier op het forum aan het schrijven is over haar relatie die net uit is... Reden temeer om heel erg voorzichtig en rustig aan te doen.

Maar leuk en spannend is het ook wel.

Bloemetje en Eline, wat een rotgedoe allemaal voor jullie zeg. Ik hoop echt dat de rust in jullie leventjes weer snel zal wederkeren.

Roosje, jij een date? Heb ik denk ik overheen gelezen. Spannend hoor

Raiden, lijkt me toch ook wel een lastige situatie waar jij in zit... Jullie hebben nu veel contact, maar geen relatie.. toch? Ben je niet bang dat je door al dat contact moeilijk verder komt? Of misschien wil je dat natuurlijk helemaal niet Hoop dat je het voor jezelf allemaal duidelijk krijgt/ hebt...

Vooruit, wat spannend... dus je wilt hem toch wel terug... Ben je niet bang voor de voorgaande valkuilen? Veel sterkte met de spanning iig. Hopelijk heb je wat afleiding en blijven je nagels een beetje heel

Minoutje, hoe is het met de fransoos en het huisje?

Christiane, al een beetje geaclimatiseerd? Logisch dat je niet op alle verhalen hier kunt reageren hoor. Als je nog mee wilt schrijven: Ik zou gewoon opnieuw 'inspringen' kom je vanzelf wel weer op de hoogte...

Veel liefs!
@ Roosje: Nee dit weekend was echt bagger moet ik zeggen, ik hoop dat volgend weekend iets beter wordt. Ben dit weekend wel gaan stappen, maar stond jankend op de wc. Ik ging normaal altijd samen met mijn ex uit en hij hield mijn handje vast als we door de drukke menigte liepen, en beschermde me als er weer zo'n engerd op me afkwam . Dit weekend kwam 2 keer zo'n engerd op me af en ik had echt zoiets van: Waar ben je nou, waarom sta ik hier nu zo alleen.. Dus uitgaan maakt me eigelijk nog meer depri.. En hoe was jou weekend, wel een beetje leuk?

@ bloemetje: Is het niet toch stiekem een smoesje van hem om je te willen zien maar dat hij te trots om het toe te geven, het zijn jou spullen begrijp ik.. Als hij toch echt geen contact meer met je wilde, begint hij daar toch niet uit zichzelf over? Of heb ik het mis..

@ Raiden: Wat fijn dat je zo'n goed contact hebt met je ex, en wat leuk dat hij samen met je op vakantie wilt Hij probeerd er toch echt wat van te maken

@ Vooruit: Dankjewel, jij ook natuurlijk

@ Ikke: Wat spannend dat hij vrijdag komt eten, ik ben eens benieuwd.. Ja stel je voor ben jij zijn ex advies aan het geven hier op het forum Is hij dan lang samen geweest met dat meisje? Maarja kijk hoe het loopt, je hebt in ieder geval vrijdag een gezellige avond. Ik hoop ook dat de rust snel wederkeerd, hoop in ieder geval voor 2012 hehe..

Liefs
Eline, laten we er 2010 van maken.
Als we er 2010 van maken begint de tijd wel te dringen 2011 dan, dat lukt hopelijk wel
Heb vandaag iets heel sterks gedaan...hem gesmst met erin: ik wil niet dat je donderdag mijn spullen komt brengen, je mag ze houden of weggooien, ik wil je nooit meer zien!

Kreeg ik een reactie terug: ook goed...

Het lucht op, stel dat ik hem zie komende donderdag, dan heb ik vragen en daar krijg ik nooit antwoorden op. Dan voel ik me verdrietig en heb vrijdag gesprek op werk over mijn werkzaamheden, waar ik dan ook negatief heen ga.

Mijn collega's gaan donderdag uit eten voor het afscheid van dat ene meisje en ze hebben me meegevraagd, ik ga nu dus uit eten en ik ben niet eens thuis, het voelt zo goed!!

Tuurlijk wil ik hem graag zien, maar schiet er niks mee op, doet me toch alleen maar pijn en wil hem ook nooit meer terug.... het is beter zo.... nu nog zo houden
oooooh my zelfs mijn ex kan me werkelijk af en toe het bloed onder de nagels vandaan halen. Mjah tegenpolen he, dat we af en toe goed ruzie kunnen hebben of goed boos kunnen worden op elkaar hebben we altijd gaat.

Een van mijn beste vriendinnen zegt nog nooit ruzie gehad te hebben met der vriend. Kan dat? Bestaat dat? Ik vind het af en toe echt heeeeeeeeeeeeeerlijk om mijn frustraties kwijt te kunnen. En mijn ex en ik weten elkaar dan altijd goed te vinden. Toen we wat hadden, maar ook nu. Dat is duidelijk nog niet verandert.

Ohja en gisteren zaten we huizenprogramma te kijken. En toen begon mijn ex weer ja later als we samen gaan wonen, kunnen we beide hypotheek krijgen kunnen we dit en dat doen. Dus zijn vader opeens zo van,, uhmmmmm moet je misschien niet eerst een relatie hebben om verkering te krijgen..... werd het me stil, ik keek om, mijn ex helemaal rode kop. Echt zijn vader had de grootste lol. Erg he:p!!!! Mijn ex heeft niet eens door hoe vaak die het over samenwonen heeft. Ik denk dat dat betekent dat hij dat ook echt wil, maar het misschien nog niet eens helemaal beseft. Nja ik houd me telkens van de domme en ga er niet veel op in etc. Ik wil me er niet aan gaan vastklampen dus:p!

Enn ik maak het mezelf heerlijk lastig. Maar ik blijf mijn buik volgen. Ik weet niet wat het is maar ik ben er sterk van overtuigd dat ik mijn buik moet volgen en we zien wel waar het schip strandt. Ik kan me nu in ieder geval nog heerlijk ergeren aan mijn ex;p!!! Bijvoorbeeld gisteren ik druk aan het leren naast hem op de bank, want ja groot tentamen. Is er voetbal op dus hij klept zomaar pardoes mijn laptop dicht. Ik zuchtend ding weer aan, hup doet die het weer dicht. En nu moest ik kappen met leren en voetbal met hem kijken. En dan zit hij met zon grote grijns naast me. Oooohhhh en ik hem dan wel wat aandoen, echt. Het ergste van allemaal is zodra hij lacht kan ik niet meer boos op hem zijn. Irritant!!! Want dat was die verdorie.

Hoe is het met jullie allemaal?

Eline: wat balen van je weekend! Snap dat uitgaan dan juist heel deprimerend kan werken, misschien moet je gewoon lekker leuke dingen met vriendinnetjes doen. Dat legt doorgaans minder de nadruk op het gemis van je ex. En ik denk dat je 2010 wel gaat halen! Een jaar is lang:)!!!!

Bloemetje: kille ex heb jij. Mjah smsjes zeggen zo weinig he! Ik vind het goed dat je hem hebt gesmst dat je hem niet meer hoeft te zien! Zijn reactie doet me ergens vermoeden dat het hem toch wat doet. Het is alsof die in mijn ogen, koel, kil afstandelijk enzo wil doen, maar ik denk dat het meer met hem doet dan die laat merken. Heel stiekem hoop ik dat die als een klein kind moet janken elke dag omdat die jou mist en hij zichzelf een grote sukkel vind. Maar volgens mij zijn mannen simpelweg niet zo, die proberen dat zo ver mogelijk weg te stoppen.

Roosje; en heb je al een date afgesproken;)? Ik zeg niet lang meer om mekaar heen smsen maar gewoon doen!

Ikke; vrijdag al afgesproken, leuk!!! Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden! Wordt vast leuk! En ik vind het goed van je dat je voorzichtig aandoet! Dat wilde ik je eigenlijk ook nog even zeggen:$!!!! Neem de tijd!
Hey meiden,

Ik ben een tijdje ziek geweest en heb dus vanaf mijn vorige post het forum niet meer gevolgd. Ik voel me nog steeds belabberd, maar ik kan alweer naar schermen kijken. De bonzende hoofdpijn kan ik eindelijk wat onderdrukken met pijnstilling. Maar het gaat de goeie kant op...

Zaterdag ga ik tekenen voor mijn appartementje. Dan is het officieel! Dan ga ik meteen mijn 'woongenoten' leren kennen. [...] Dan kan ik ook meteen de vorderingen in de appartementen zien. Hopelijk haalt de aannemer de deadline van 30 november, zodat we op 1 december de sleutel kunnen krijgen!! Ik heb al een bedrag gespaard en het leukste komt er nu aan: ik mag het hele bedrag nu gaan uitgeven aan nieuwe spulletjes, laminaat en verf/behang!

Ex belt me elke dag. Hij is heel lief en ik merk nog steeds dat hij echt zijn best doet om dingen duidelijk te krijgen en de grootste pijnpunten van onze relatie uit te praten. Zoals ik eerder al zei... als we nooit meer verder gaan samen... dan ben ik nog steeds superblij met wat we tot nu toe bereikt hebben met het praten. Heel veel dingen zijn me duidelijk geworden en ik heb nu voor mezelf helder welke fouten ik niet meer wil maken in een nieuwe relatie (met wie dan ook). Ook mijn eigen minpuntjes zijn duidelijk geworden, maar ook zijn visie op bepaalde dingen. Confronterend, maar goed om te weten.

Ik zie hem overigens niet zo vaak. Dit weekend gaan we in het huis werken. Hij gaat spullen verhuizen naar zijn nieuwe plek. En dan gaan we slopen, de hele rataplan eruit. Zonde...

Ik ga weer mijn bedje in. Mijn hoofd suist en bonst oorverdovend... Zodra ik me beter voel ga ik op jullie reageren!

Dikke knuffel!
Jullie stelden allemaal dezelfde vraag. Nou “crush” is gisteren eindelijk langsgekomen. En het koste mij moeite om hem weer weg te trappen haha. Niet (alleen) omdat ik niet wilde dat hij ging, maar vooral omdat hij niet wilde gaan. We hebben wat gegeten en gedronken. Was zeker gezellig. We zijn in ieder geval allebei ‘gek’, qua humor en gespreksniveau waren we aan elkaar gewaagd. Ik heb nog nooit zoveel rare gespreksonderwerpen op één avond gedeeld. Hij smste nog een paar keer toen hij op weg naar huis was. Ben stiekem wel trots dat ik het heb aangedurfd om toch maar weer op een date te gaan. Ik heb geen idee of er verder wat komt, maar was in ieder geval een geslaagde avond. En dat is het belangrijkste! Voor de rest maakt het mij allemaal niet zoveel uit. Maar goed, heet dat niet zelfbehoud ofzo?

@ Raiden: Hmm… nare situatie heeft je ex meegemaakt. Zo zie je maar weer, we dragen allemaal bagage mee hè?

Het lijkt me soms wel lastig dat je geen relatie hebt, maar toch leeft alsof je wel met hem hebt. Dan gebeuren dat soort dingen (zoals boos worden als hij naar zijn vrienden ging of juist dat praten over samenwonen) gewoon vanzelf.

Ik snap het ergens ook wel dat hij gewoon een eigen leven wil, de relatie moet meer een soort van aanvulling zijn toch? Maar ja, je loopt daar wel altijd rond he? Haha

En inderdaad: go maxime

Ik ken eerlijk gezegd geen stelletjes die nooit ruzie/woorden hebben. Maar er zijn mensen die dat niet hebben. Of dat gaat werken? Geen idee… Maar ik geloof niet dat je per se een betere relatie hebt als je niet af en toe ruzie maakt. Als mijn ex mij heeft verlaten om van ‘gezeur’ los te komen (hij zei van niet hoor haha) dan zou hij er snel achterkomen dat de gemiddelde vrouw echt wel wat te zeggen heeft en niet zomaar alles pikt. Ja toch? Wat goed van die vader trouwens

@ Minoutje: Sterkte met je hoofdpijn!

Wat leuk van je appartement! Lijkt me ook gezellig, maar je hebt dus ook je eigen keukentje? Heerlijk om je eigen spulletjes te verzamelen en helemaal qua je eigen smaak kunnen indelen! Leuk zeg!

Goed dat Fransman eindelijk praat. Hopelijk blijft hij dat doen. En het is inderdaad goed om te weten hoe hij dingen ziet, hoe jij dingen hebt ervaren en wat er niet meer mag gebeuren. Prettig lijkt me dat. Sterkte met het huisje leeghalen. Lastig lijkt me dat ook. Er zijn daar ook herinneringen lijkt mij.

@ Vooruit: heb je al wat van je ex gehoord? Ik lees je topic ook weleens en ik zag dat hij er wel over na wilde denken. Ben je bang om weer dat je weer in ‘de oude situatie’ te vallen of denk je dat je deze opoffering wel aan kunt? Spannend hoor.

@ ikke: gelukkig, want als het een dubbelganger van je ex is, nouja, dan kan het een heel andere situatie zijn he? Verkeerde naam roepen bijvoorbeeld

Vrijdag gaat het gebeuren? Oeh, spannend. Wat ga je maken?

Ja, het is wel lastig he? Dat had ik dus ook, ook deze is nog niet heel lang single… Haha. Het zou wat zijn als die exen hier ook schreven. Of iets heel anders, dat ze een date hadden met je ex of met je date Geniet ervan inderdaad! En doe rustig aan, niet teveel verwachtingen, maar wel genieten. Dat is een keyword in de topic

@ Eline : Klote (beste woord die ik kon bedenken) dat je weekend zo rot was! Wel goed dat je uit bent gegaan, ook al moest je huilen. Het is een stap in de goede richting hoor. Met wie was je uit eigenlijk? Mijn weekend was stil, heel erg stil. Komend weekend heb ik eindelijk weer wat gepland (familie-uitjes bijvoorbeeld :-D )

Bedoelde jij 2012, omdat we dan in ieder geval gelukkig zijn als de wereld vergaat? ;)

Laten we er anders voor half 2010 van maken. Dan hebben we tenminste nog ruim 2 jaar om van ‘geluk’ te genieten.

@ Bloemetje: Meis, wat ben je weer goed bezig! Trouwens, waarom moest hij het brengen? Jij hebt toch ook alles netjes opgestuurd? Kan hij ook doen. Kan me niets schelen als er een computer of breedbeeld tv bij zit, hij stuurt het maar op als hij zo graag wilt terugbrengen. Gezeik zeg.

Wat fijn dat je mee gaat naar het etentje! Ook voor de afleiding. Hopelijk zie je dit nu een beetje als afsluiting

anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 05-11-2009 13:12
Reden: typfoutjes
% gewijzigd
Gisterenmorgen is mijn oma opgenomen in het ziekenhuis. Het mensje is 91 jaar, maar dat maakt niks uit voor mij natuurlijk. Ga altijd 3 x per week naar haar toe. Heb het er moeilijk mee. Daarentegen heb ik vandaag een gesprek op mijn werk of ik proeftijd beetje goed doorsta, maar ben er met mijn hoofd echt niet bij.

Heb namelijk gisteren een brief gekregen van mijn ex vriend met garantiebewijs van mijn fototoestel (was enige wat ik terug wou hebben) waarin stond:

Dat hij nu enorm gelukkig is en de ware liefde heeft gevonden, zij heeft alles wat hij wilt in een vrouw, en nu pas beseft hij wat voor een verschrikkelijke relatie hij met mij heeft gehad. Zij is niet jaloers en bezitterig (na 4 weken) en ze vult hem precies aan. Hij heeft dit gevoel nooit bij mij gehad en hij wil mij nooit meer zien. Door mij is hij koud geworden en heeft hij geen gevoel meer. Die vakanties en momenten met mij waren allemaal nep en heeft hij niks van gemeend.

Hij had het een jaar geleden al uit moeten maken met me. Ook stond erin dat hij me nooit meer wilt spreken, ook niet in de toekomst en dat hij met rust gelaten wilt worden.

Ik weet niet meer wat ik hierop moet zeggen meiden.... het is ongelooflijk wat een natrappen ik krijg van deze gestoorde man. Vraag hier absoluut niet om, laat hem zeker met rust en hij neemt steeds zelf contact met mij op en reageerd overal op wat ik doe. Ben naar buiten gelopen en heb die brief in de fik gestoken zodat ik hem niet meer kan lezen en mezelf kan kwetsen.Maar ik zal het nooit toegeven, maar hij heeft me precies geraakt op de manier zoals hij me wilde raken en heeft al het vertrouwen in het mannelijk soort bij me weggenomen.....

Sorry weer voor deze egopost, vanavond reageer ik even op jullie....
Jezus Bloemetje wat verschrikkelijk! Wat een respectloze actie! Dit kan hij toch voor zichzelf houden? Waarom moet hij jou met deze waardeloze uitspraken kwetsen? Ik geloof er niks van dat al die momenten niks voorgesteld hebben en ik denk jij ook niet, diep in je hart. Ik hoop dat je toch een beetje je eigen herinneringen kan behouden bij deze man, hoe gemeen hij nu ook is. Misschien wil hij je juist kwetsen om je op een afstand te houden?

Dat hij nu zo gelukkig is geloof ik best. Maar dit is zijn nieuwe werkelijkheid. Er komt een tijd dat die roze bril afgaat en dat dat nieuwe meisje ook haar ware aard gaat laten zien. Het lijkt wel alsof een relatie bij hem perfect moet zijn, uit zijn woorden. Wat een idiote gedachte zeg! Een relatie is als het leven, met ups en downs. En dat gaat hij met haar ook meemaken, daar ben ik van overtuigd.

Maar dat hij jou nu zo kwetst... Zou het komen omdat jij hem misschien diep in zijn mannelijkheid hebt aangetast, hem gekwetst hebt, omdat jij je zo afzijdig hield? Zou dit een soort wraakactie kunnen zijn? Het feit dat hij dit briefje stuurt zegt mij genoeg: dat je hem nog veel doet. Zoals ik al eerder zei geloof ik dat liefde en haat geen tegenpolen, maar juist elkaars verlengden zijn. Ik geloof dat onverschilligheid een tegenpool is. Als hij onverschillig zou zijn, dan had hij gedacht: ok het is over, ik ga nu verder. En zou je niks meer laten weten. Maar dit... dit lijkt echt een haat-/wraakactie van zijn zijde.

Goed dat je het briefje verbrand hebt. Ik vind het heel sterk van je. Vooral niet op ingaan. Volgens mij is negeren het ergste wat je hem aan kunt doen. Laat hem maar lekker genieten van zijn nieuwe perfecte meisje. Het zou me niks verbazen als ze helemaal niet zo perfect is, maar dat hij nu zou huichelen.

Meisje, je bent een goed mens, vergeet dat niet!!

Allereerst: sterkte met je oma! Waarom is ze opgenomen? Wat fijn dat je zo'n goede band met haar hebt trouwens.

Laat je ons weten hoe het gesprek ging?

Daarnaast: wat heb je weer een leuke dag gehad! Okay, Minoutje heeft natuurlijk alles al gezegd wat er te zeggen valt, maar ik word agressief van die jongen. Waar is hij mee bezig? Waarom moest hij zo nodig nog een brief sturen? Alles was toch al gezegd? Je liet hem met rust, wat een

Hij is enorm gelukkig en daarom stuurt hij jou nog even een ongevraagde brief om dat te melden? Nee, dat is echt niet logisch. Dat is gewoon hopen om jou boos te maken.

Een verschrikkelijke relatie, ja, tuurlijk, want daarom blijf je ook zo lang bij elkaar. Wacht maar, als het een normale meid is, dan zou ze ook vanzelf voor zichzelf op komen, ook bepaalde kenmerken laten zien waar ze misschien niet trots op is, dan zou ze ook eerlijk zeggen als iets haar niet aanstaat. Nee, niet in de eerste vier weken, maar wacht maar...

Wat een ongelooflijke *** dat hij ook nog even schrijft dat alles nep was! Waar slaat dat op! Hij wil dat gewoon geloven omdat dat het makkelijker maakt,maar zoiets kan je toch niet ontkennen?

Ja, hoe moeilijk het ook is, dit moet je niet geloven, niet onthouden en zeker niets meer mee doen. Heel knap dat je de brief in de fik hebt gestoken.

Dan zegt hij dat jij hem lastigvalt, nou dit is pas lastigvallen!

Ik ben nu helemaal rood aangelopen van woede. Wat een $%$#^%^&Û%^@% Zo. Tijd om helemaal te vergeten. Die mooie herinneringen waren niet nep, dat weet hij ook wel. Maar hoe hij nu is, is het geen leuke vent. Je verdient het beste.

Bloemetje, veel sterkte met je oma! He bah, nog meer narigheid...kon je er nu echt bij gebruiken zeg maar....

Hoe ging het gesprek op je werk? Als ze nu tevreden over je zijn, terwijl je op je slechtst bent, dan zullen ze nooit meer ontevreden worden denk ik!

Wat die afschuwelijk lompe actie van je ex betreft, ik sluit me bij Minoutje en Roosje aan. Dit is een bewuste actie van zijn kant en heeft niets met liefde voor zijn huidige viendin te maken. Hij is er alleen maar op uit om jou bewust te kwetsen! Ik denk inderdaad ook dat jouw sms dat hij niet langs mocht komen hem meer gedaan heeft dan hij toe wil geven, en dat hij daarom terugslaat. Dat deden jullie in het begin ook, toch? De een kwetste de ander, waarna de ander iets terugdeed......

Er niet op reageren is denk ik de beste manier om deze spiraal te doorbreken. Waarschijnlijk kunnen jullie later, als de emoties niet meer zo hoog oplopen, dit wel uitpraten. Maar nu uiteraard nog niet.

Heel veel sterkte, verwen je zelf maar lekker komend weekend!
Ja uiteraard ook sterkte met je oma Bloemetje... helemaal vervelend! Volgens mij ben je erg aan haar gehecht.. Sterkte... Hoe ging het gesprek op je werk?

Ik lig nog steeds ziek op bed. Ben net wakker na 3 uur slaap. Ik heb jouw verhaal gedroomd Bloemetje, alleen dan met mijn ex. Wat een afschuwelijke droom was het. Ik voelde een klein beetje wat jij voelt. In mijn droom hoorde ik ook de uitspraak: het heeft allemaal helemaal niks betekend!!! Bizar dat ik dat nu droom. Ik leef dus best wel met je mee...
Minoutje, beterschap!!!
Bloemetje: het is echt cliche maar jij bent veels te goed voor die ex van je!!! Ik werd echt goed pissig toen ik het las. Het is zooooooooooooo onder de gordel en laag bij de grond. En het is inderdaad om jou te kwetsen! Nu ik erover typ wordt ik weer goed boos! Er flitsen allerlei scheldwoorden door mijn hoofd maar die zal ik hier niet opschrijven!! Het liefst zou ik hem een goede klap in zijn gezicht geven:$!! Sorry maar hij gaat nu echt veeeeeels te ver, dit verdien je niet!!!

Heeel veel sterkte me je oma!!! En hopelijk gaat het op je werk een beetje!!!!

Niks meer van je laten horen, gewoon negeren en laten zien dat jij hierboven staat!
Hey meiden,

Wat een ongelooflijke lieve reacties van jullie en ben het er compleet mee eens. Uiteraard

Mijn oma heeft problemen met haar longen en hart en moet zeker nog een week blijven.

Gesprek op mijn werk ging supergoed, ze zijn erg blij met me en moet me tot eind november nog bewijzen voordat ik een jaarcontract krijg. Maar dat ga ik zeker doen, ik richt me op mijn werk en mijn leventje en niet meer op die van mijn ex.

Het ging supergoed met me, had inderdaad geen behoefte meer om hem te zien of spreken, uiteraard komen er allerlei vragen in me op, maar die vertel ik dan hier of in een dagboek. Niet meer naar hem.

Dit is gewoon het laagste wat je iemand aan kan doen, sprak vandaag een mannelijke collega en die zei 'alleen een gestoorde gefrustreerde gek doet zoiets een ex geliefde aan, jij bent bijzonder en hij is jou kwijt en jij gaat door en dat steekt hem', vond dat ook heel erg lief.

Maar jullie woorden hierboven raken mij echt enorm... heb er geen woorden voor hoeveel steun ik aan jullie heb hier op dit forum, zit dan ook heel erg te huilen.

Wou dat ik een ex had waar ik mee om kon gaan net zoals jij minou en raiden. Of een leuke date had die mijn leven weer een beetje fleurig maakt net zoals roosje en ikke. Momenteel voel ik me zo leeg, heb mezelf 1 nachtje gegeven afgelopen nacht om te huilen, maar nu is het over....

Mijn leven gaat door, ik heb een leuk appartement, vrienden, forumvriendinnen , werk, katje, familie, en nog veel meer dingen waar ik in geloof en graag wil.

Ben al zo lang aan het strijden met hem, op een gegeven moment kan je niet meer en het is hem wel gelukt hoor, was gisterenavond echt gebroken, maar vandaag is een nieuwe dag waarin het hem niet meer lukt.......
quote:bloemetje11282 schreef op 06 november 2009 @ 07:17:

Gisterenmorgen is mijn oma opgenomen in het ziekenhuis. Het mensje is 91 jaar, maar dat maakt niks uit voor mij natuurlijk. Ga altijd 3 x per week naar haar toe. Heb het er moeilijk mee. Daarentegen heb ik vandaag een gesprek op mijn werk of ik proeftijd beetje goed doorsta, maar ben er met mijn hoofd echt niet bij.

Heb namelijk gisteren een brief gekregen van mijn ex vriend met garantiebewijs van mijn fototoestel (was enige wat ik terug wou hebben) waarin stond:

Dat hij nu enorm gelukkig is en de ware liefde heeft gevonden, zij heeft alles wat hij wilt in een vrouw, en nu pas beseft hij wat voor een verschrikkelijke relatie hij met mij heeft gehad. Zij is niet jaloers en bezitterig (na 4 weken) en ze vult hem precies aan. Hij heeft dit gevoel nooit bij mij gehad en hij wil mij nooit meer zien. Door mij is hij koud geworden en heeft hij geen gevoel meer. Die vakanties en momenten met mij waren allemaal nep en heeft hij niks van gemeend.

Hij had het een jaar geleden al uit moeten maken met me. Ook stond erin dat hij me nooit meer wilt spreken, ook niet in de toekomst en dat hij met rust gelaten wilt worden.

Ik weet niet meer wat ik hierop moet zeggen meiden.... het is ongelooflijk wat een natrappen ik krijg van deze gestoorde man. Vraag hier absoluut niet om, laat hem zeker met rust en hij neemt steeds zelf contact met mij op en reageerd overal op wat ik doe. Ben naar buiten gelopen en heb die brief in de fik gestoken zodat ik hem niet meer kan lezen en mezelf kan kwetsen.Maar ik zal het nooit toegeven, maar hij heeft me precies geraakt op de manier zoals hij me wilde raken en heeft al het vertrouwen in het mannelijk soort bij me weggenomen.....

Sorry weer voor deze egopost, vanavond reageer ik even op jullie....

Wat ongelooflijk bot van je ex, zeg! Nou, die komt zichzelf dus ECHT wel een keer tegen!! Lieve bloemetje: ik kan me voorstellen dat je na zo'n brief denkt dat alle mannen niet meer te vertrouwen zijn, maar je weet zelf natuurlijk ook wel dat dit niet waar is. Dat je er nu nog niet voor open staat is heel natuurlijk, maar ga er alsjeblieft niet in blijven hangen!! Die ex van jou is echt een zielepiet. Als hij zo gelukkig is met die nieuwe vlam van hem, vind ik dat hij er wel erg veel tijd aan besteed om jou zo'n brief te sturen. Het lijkt wel of hij boos is op zichzelf!

En sterkte met je oma...

En nog een voor jou extra: omdat je het nu wel kan gebruiken.
Only dead fish go with the flow
Hey bloemetje,

Ik ben blij te horen dat je er zo goed mee om kan gaan! Superwoman!

En blij dat ze op werk positief zijn! Je zit on the right track!:) alles zal rechtkomen! En net als jij heb ik veel aan dit topic! Dikke knuffel!

Hoe is het met de rest? Ikke jij had vandaag die date toch? Ben beetje benieuwd!

Ik mag van het weekend bij een groot evenement de hele nacht doorwerken. Jeuh! En mijn ex kan me behoorlijk irriteren,gelukkig maar. Mjah hij is nog lang niet irritant genoeg om me af te doen kicken! Het is en blijft een goed jong! Maar ohwee als ik hem stoor tijdens een potje fifa:p...... Hij is volwassen maar dan...
oeps , post bij t verkeerde topic, sorrie!
Bloemetje, heel begrijpelijk dat je het toch even heel moeilijk hebt gehad door die brief van je ex. Gelukkig ben je wel vastbesloten om nu weer verder te gaan! En fijn dat het in ieder geval goed gaat op je werk. En je hebt je fijne appartementje nog! Genoeg positieve dingen dus, ook voor jou, ondanks dat je even geen leuke ex of leuke date hebt....dat van die date komt trouwens vast wel weer!

Ikke, hoe was jouw date gisteren?

Raiden, sterkte met werken dit hele weekend. Tja, als jullie zoveel met elkaar omgaan is het logisch dat je elkaar af en toe ook lekker kan irriteren of plagen......hopelijk gaat hij een keer werk maken van die vakantie met jou.....

Roosje, nog iets van jouw date gehoord?

Met mij gaat het niet zo best. Mijn ex is aan het nadenken over ons en nu is het beter om geen contact met hem op te nemen en dat vind ik zo moeilijk! Want nu sta ik echt stil, tussen hoop en vrees. En hij heeft aangegeven nog wel langer tijd nodig te hebben......

Ik vraag me af hoe ik dit moet volhouden, dit kost zoveel energie! Ik slaap weinig, voel me steeds jachtig en op mijn werk kan ik me absoluut niet concentreren. Ik ben moe (gek he) maar zodra ik wakker word spring ik uit bed en ga naar het forum. Hier word ik wel wat rustiger, maar dit is toch allemaal niet normaal?

Daarom schrijf ik steeds dat ik niet begrijp hoe Raiden dit volhoudt.

Toch voel ik dat ik dit moet doen, hier doorheen moet. Het is voor de goede zaak.....

Of hebben al die kritische mensen in mijn omgeving en hier op het forum gelijk en ben ik juist niet goed bezig voor mezelf op de lange termijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven