Idee voor fopkado

03-11-2009 21:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers,

ik heb een paar ideeën nodig voor een fopkado.

We zijn met een groepje meiden, die sinterklaas gaan vieren, iedereen koopt voor tot 10 eu kleine kado's en iedereen zorgt voor

een fopkado. Heb momenteel alleen niet veel inspiratie...

Jullie ideeën???
fopkado? een surprise neem ik aan dat je bedoeld?
Een leeg juwelendoosje?

Een zelfgemaakte cd of dvd die iets anders (of niets) geeft dan er op het hoesje wordt beloofd.

Gebakken lucht: een cakeblik gevuld met opgeblazen waterballonnetjes en afgewerkt met de bovenkant van een cake.
Badzout vind ik een mooi fopcadeau. Daar is nog nooit iemand blij van geworden.
Blikjes groente, kattenvoer, paté etc en maar dan met alle labels eraf. Elke dag weer een verrassing wat je gaat eten.
Een surprise moet natuurlijk wel slaan op de ontvanger he. Dus als ze een leuke blunder begaan hebben ofzo, daar een suprise voor bedenken.
Bedoel je een surprise? Een klassiekertje: je cadeautje wikkelen in watten, draadjes erom ala 'rollade', stroop erover en klaar is klara. Ook grappig: cadeautje inpakken in purschuim, cement of gips, in welke vorm je maar wilt. Of (telefoon)boek uithollen, cadeautje erin. Ik heb ook wel eens een cadeau gehad, met rijm, dat ik uitpakte, en toen ging het naar een ander, die ging verder uitpakken, en toen moest het weer verder doorgegeven worden, etc. Of cadeautje verstoppen, en met nepverpakking aanwijzingen geven zodat er gezocht moet worden.

Ik kreeg vandaag toevallig een pakje van mijn schoonmoeder per post voor mijn dochter. Huh, steunkousen? Ze is pas een half jaar oud! Zat een sjaal en muts in, haha. Het doosje was zo handig, past goed door de brievenbus.
- 50 mtr wifi kabel
quote:Eierdoppie schreef op 03 november 2009 @ 22:13:

Ik kreeg vandaag toevallig een pakje van mijn schoonmoeder per post voor mijn dochter. Huh, steunkousen? Ze is pas een half jaar oud! Zat een sjaal en muts in, haha. Het doosje was zo handig, past goed door de brievenbus.Haha doet mijn oma ook altijd! Denk je dat je een mooie tv krijgt ofzo, zit er heel wat anders in
Ik heb ooit een man (een echte) ingepakt met meters pakpapier met een heuse strik erom heen voor een single vriendin die een leuke man op haar verlanglijstje had gezet. Daarbij een restaurantbon en toepasselijk gedicht. Het vergt wat organisatiekunst en bereidwilligheid van een man, maar succes verzekerd ;) Heb haar wel de keus gelaten om met hem te gaan eten of niet en heb de betreffende man hierover ingelicht (om teleurstellingen te voorkomen).
quote:hanZie schreef op 03 november 2009 @ 22:03:

Badzout vind ik een mooi fopcadeau. Daar is nog nooit iemand blij van geworden.

Ik krijg het regelmatig, en heb niet eens een bad...
quote:ninon schreef op 03 november 2009 @ 23:23:

Ik heb ooit een man (een echte) ingepakt met meters pakpapier met een heuse strik erom heen voor een single vriendin die een leuke man op haar verlanglijstje had gezet. Daarbij een restaurantbon en toepasselijk gedicht. Het vergt wat organisatiekunst en bereidwilligheid van een man, maar succes verzekerd ;) Heb haar wel de keus gelaten om met hem te gaan eten of niet en heb de betreffende man hierover ingelicht (om teleurstellingen te voorkomen).En, zijn ze uit eten geweest?
jajaja, ik ook nieuwsgierig... wilde ze de man hebben???
kadootjes in houten doosje doen. Doosje aan alle kanten dichtlijmen helemaal rondom verven en er ook een figuurzaag bij geven. Altijd success..
Nee, helaas voor de man. Alhoewel hij voorbereid was op een 'nee' was hij toch lichtelijk teleurgesteld. She just was not into him, zeg maar ;)
Je maakt een officieel uitziende brief van een instantie waar iedereen wel een positief gevoel bij heeft, bijv. Unicef, of de dierenbescherming, weet ik het, en daar maak je dan een mooie draai aan dat ze je hartelijk bedanken voor de gestorte bijdrage en dat de ontvanger binnenkort het magazine, of balpen als dank tegemoet kan zien.

En dat bedankje is dan de echte 10 euro. Wieing moeite, groot succes. AL verschillende keren gedaan en de verbaasde koppies zijn erg leuk.
We gaan een dobbelspel doen dus het is niet echt voor 1 persoon.

Heb wel een keer een tasje van de douglas gehad en daar in gewoon een kaartje gedaan met een paar zeepjes. Iedereen dacht eerst dat er een douglasbon inzat.

Zoiets bedoel ik, niet met veel geknoei van stroop en noem maar op.

Tnx voor te tips so far!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven