Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Hey Vrolijk daar was je weer. Hotel klinkt vreselijk, ik hou helemaal niet van pluche gedoe in hotels, viezig. Schoonouders zijn er dol op en noemen het dan een 'leuk bruin hotelletje'. Dan weten wij genoeg. Alleen hotel van de Werff op Schier is wel leuk, ook ouwe zooi, maar met charme.

Ely, ik vind het niet zo heel gek dat je moe bent als ik hoor wat jij allemaal doet . En Zemmie slaapt ook vast nog niet door toch?

Ik ga ook naar bed.
En dan te bedenken dat het kreng gewoon 4 sterren is en gereduceerd bedrijfs kamertarief is 140 pond! Tsskk...

LLL heb je al tandjes kunnen ontdekken bij Poppetje?

Truste LLL & Ely! Yup, Ely is drukke dame dus ik snap dat ook wel!
Ow vreselijk, pasfoto's. Wiske kijkt er ook altijd zo donker op. Wat zeg ik, vorig jaar zijn ze gewoon echt mislukt door haar nukken.

Vrolijk, je hotel klinkt.. eh... knus :)! Ik houd op zich wel van landelijke stijl hotels, maar dan een beetje modern landelijk en niet seventies-landelijk of waar je verwacht dat Swiebertje zo binnen komt hollen. Trendy is wel erg leuk. Fijn overigens dat Mormel weer beter is, weggaan als een kind ziek is voelt nooit oke.

Vandaag een vakantietje geboekt om de kerstdagen door te komen. We gaan naar Eurodisney, de 24e 's morgens heen, en de 27e weer terug. Heb dit jaar geen zin in getouwtrek met familie, we zijn mooi de hort op. Was een rib uit ons lijf, vent zit in de VS en weet nog niet dat 'ie een rib kwijt is, maar het voelt wel erg lekker, moet ik zeggen .
Whahahahahaha..arme Veter. Komt nietsvermoedend met jetlag terug en tadaaa...surprise! Maar wel leuk! Ik ben nog nooit in Eurodisney geweest, maar voel wel de druk vanuit de kinderen.

Geef maar een gil hoe het was en lekker toch dat je er met de kerst tussenuit bent?
Ik heb er veel zin in hoor! Had eerst een hotel met half pension op Mallorca gevonden en een retour Mallorca via Ryanair, was voor vier nachten bij elkaar 600 euro geweest voor ons viertjes, ook leuk. Maar al is Mallorca warmer dan Nederland, buiten liggen zonnen zit er ook daar niet in. En ik vond het wel leuk om de kindjes mee te maken in een kerstachtig Eurodisney. Ben er een jaar of 11 geleden geweest, vlak voor de feestdagen, voor een danstoernooi, maar kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren.
Jee, dat is ook best goedkoop moet ik zeggen Mallorca tijdens kerst? Klinkt ook leuk, maar inderdaad wat je zegt dat je niet gaat zonnen. Dus maar lekker Disneyland.

Ik heb zojuist ontdekt dat Loeder en Mormel allebei uit sommige kledingstukken zijn gegroeid. Raar, wat gaat het alweer hard zeg.

Gelukkig heb ik voor beide kinderen nog dingen op de groei gekocht die ik dus nu tevoorschijn kan halen.

Ik ga zo even sporten met de kinderen, vanmiddag Vrolijkerd squashen en vanavond ik steppen. Echt een sportdag dus vandaag voor de familie Vrolijk
Wat doe je voor sporten dan Vrolijk, met de kinderen?

En Dim is hier ook ineens uit zijn broeken gegroeid. Echt, een ervan had hij net twee weken en komt nu tot zijn enkels, zo raar!

Eurodisney met kerst klinkt heerlijk Dropje! Volgens mij is het daar hartstikke druk met Kerst, ideeal om het familiegezeur te ontvluchten .
Ja, 600 euro alles bij elkaar he, vliegen, hotel, ontbijt en avondeten, dus 150 euro pp! Ik ga het wel onthouden voor de voorjaarsvakantie. Zal dan wel wat duurder zijn, maar toch, je weet maar nooit.

Hier onverwacht een dagje thuis. K-nacht gehad met Wiske die 20x uit bed ging om te plassen en lag te huilen dat het pijn deed. Dus maar werk gebeld ivm ziek kind en haar thuis gehouden en plasje afgegeven bij de dokter om te kijken of het blaasontsteking is. Niet dus, maar ze onderzoeken het toch nader om er helemaal zeker van te zijn. Ze voelde ook wat koortsig. Ook meteen Suske thuisgehouden want de schoolarts wilde dat er naar hun oren gekeken werd (leek mij ook wel nuttig, ze luisteren de laatste tijd heel erg slecht ). Hebben beiden in allebei hun oren een oorsmeerprop zitten, ik moet druppelen met olie en als 'ie er over 2 weken niet uit is gegaan dmv de olie, moeten hun oren worden uitgespoten. Nu zijn ze toch naar de NSO, heb gisteren iets met de tv uitgehaald waardoor ik ineens geen beeld meer heb. En nu wilden ze dus maar naar de NSO . En heb ik een extra middag vrij.

Denk dat het wel heel erg leuk is, Eurodisney in kerstsfeer! Ik wist overigens niet dat ze in Frankrijk het voornaamste diner op kerstavond hebben, maar goed dat ik het hotel even heb gemaild om naar het avondeten met kerst te vragen. De dag van aankomst hebben ze er kerstbuffet, dus op kerstavond, daarvoor heb ik maar meteen gereserveerd.
En ik ben heel erg, maar ik heb ook meteen iets voor de meivakantie gereserveerd: kasteelvakantie. Ben meestal van de low budget vakanties maar hier was ik meteen verliefd op. In de zomervakantie gaan we weer twee weken kamperen, low budget . Zat voor kerst te twijfelen tussen 3 opties, Mallorca, Eurodisney en deze, mijn persoonlijke favoriet. Lijkt me ook heel bijzonder, kerst in een kasteel in Frankrijk met z'n viertjes voor 750 euro.
Ziet er leuk uit Drop! Wow, echt mooi hoor. Leuk dat je gelijk aan het boeken bent

Wij weten eigenlijk niet zo wat we met kerst gaan doen aangezien we eigenlijk naar VS zouden gaan. Maar gezien situatie met nicht en chemo hebben we dat allemaal afgeblazen. Nu zijn we een beetje lost. Maar hebben wel al besloten dat we volgend jaar gaan wintersporten met de kerst want da Mormel al in klasje. Als we dit jaar zouden gaan, mag hij nog niet aangezien hij dan nog net 3 jaar is.

Wij gaan volgend jaar met meivakantie met vrienden weg dus dat is wel al geregeld. Volgende week vrijdag met meiden afgesproken om te gaan eten en dan gelijk te gaan kijken welk huisje we gaan boeken.

LLL, Mormel doet peuter/kleuterdans, Loeder doet zwemles en jazzballet. Als mormel 4 is, mag hij ook aan de judo. Ook leuk!
En vergeet ik helemaal je beterschap te wensen met Wiske en jou lekker te vertellen dat je moet genieten van je vrije middag
Zo, ik ga lekker vroeg naar bed met de Delicious want ben lekker wezen steppen, maar zwaar intensief. Nu ben ik gaar!
Lekker he, zwaar sporten en daarna lekker naar bed! Voor mij zit het er deze week niet in, eerst moet vent terugkomen uit de VS.

Die meivakantielink gaat trouwens niet door, kreeg een mail van de beheerders van de site dat het kasteel mogelijk wordt verkocht en dat er voorlopig geen boekingen worden aangenomen. Nu heb ik via booking.com een hotel op Mallorca gereserveerd, 420 euro all inclusive, voor diezelfde week. Voor vier personen dus he. Nog wel ff vliegreis erbij zoeken.

Ik ga ook maar naar bed.
Klinkt goed die vakanties Drop!!

Hier een ziekig Zeefje. We dachten heel even aan mex.griep, maar gelukkig toch niet.

Vanmorgen desondanks nog kraamvisite gehad van oudcollega (leuk!) en straks van twee andere collega's. Gezellig hoor.

Vanavond gezellig naar vriendin toe, die heeft een deel van haar huis verbouwd, ben benieuwd naar het resultaat
Jij bent goed bezig Drop! Het verbaast me altijd hoe jij het voor elkaar krijgt van die goedkope vakanties te scoren.

Gelukkig geen MG bij Zeefje. Dat is vast een pak van je hart. Lijkt me namelijk echt niet prettig als je MG in je buurt hebt, laat staan je kind.

Ik ben echt in mijn nopjes! Vandaag een hoop op werk gedaan, zojuist een uur intensief gespint en ook nog eens kaartjes voor Najib Amhali gescoord. Goede score van de dag, zeker aangezien Vrolijkerd en de kinderen bij zijn ouders aten en ik niet mee hoefde
Jeetje Dropje dat zijn inderdaad supergoedkope vakanties! Moet je toch eens uitleggen hoe je dat doet...

En fijn dat het geen MG is bij Zeefje, maar wel zielig een ziek klein babietje.

En Najib vond ik altijd heel leuk, ben een keer naar een voorstelling geweest, en echt gehuild van het lachen (vooral om het stukje met de sla, echt briljant), maar de laatste keer dat ik hem op tv zag vond ik het zo slecht dat ik ben weggezapt. Dus ben benieuwd wat jij ervan vindt. Wanneer ga je? Hij heeft ook een heeeeeel leuk stukje over Sinterklaas, ken je dat?

Mijn Summetje is vandaag drie geworden, maar omdat we zo'n drukke week hadden hebben we hem dat niet verteld en doen we net of hij zaterdag jarig is. Maar dat hadden we niet aan de oppas (die alleen op dim past) verteld, en die vond ons denk ik maar belabberde ouders want had het hele huis versierd met slingers en balonnen . Dus ik kwam thuis met Sum, hij kijkt door het raam, roept 'ik ben jarig!' en begint op straat te dansen. Nou ja, toen hebben we er maar van gemaakt dat hij een beetje jarig was, en mocht hij haar cadeautje uitpakken en zijn verjaardagskaartjes (onze cadeaus moet ik morgen nog kopen ). En ijs als toetje. Hij ging dolgelukkig slapen.
Whoahahahaha..dat is een goede stunt! Ik moest echt heel hard lachen om je stukje want had mij ook kunnen overkomen. Maar van harte met je driejarige zoon!

Ik ben dol op Najib! Ik ben tot nu toe bij ale shows geweest en vond ze echt geweldig. Maar ik ben geen cabaret liefhebber, alleen een Najib liefhebber. Ik ga 17 februari dus allang blij dat het niet op Mormel's verjaardag is.

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik naar hem ben geweest en dat was in Rotterdam in het bibliotheek theater in een piepklein zaaltje voor 10 GULDEN!
Hahaha, ja lachen he. Ik had Sjaak daarvoor al aan de telefoon, en die zei dat ik op moest schieten omdat ze zat te wachten om Sum zijn cadeautje te geven. Dus ik zei: oh, leg haar dan nog even uit dat hij denkt dat ie zaterdag jarig is. Mompelt ie: nou dat kan niet meer en hangt op.

Die keer dat ik naar Najib geweest ben was op het Niels Stensen college, die zwarte school in Utrecht die altijd in het nieuws was. Dus zo ongeveer de hele zaal zat vol met turkse en marokkaanse tieners, die álles herkenbaar en hilarisch vonden. Was echt superleuk.
Gefeliciteerd met je Summetje Lilalore! Ghe, viel je mooie plannetje in duigen! Moest er ook om lachen, ik zie de afkeurende blik van de oppas die zich afvraagt wat voor ouders jullie zijn al voor me .

Elyane, wat fijn dat Zeefje iig geen Mexicaanse griep heeft! Dat lijkt me toch wel een pak van je hart zeg!

Ik vind het gewoon heel leuk om op internet te neuzen naar aanbiedingen en prijzen te vergelijken en te combineren en zo. Veel mensen die ik ken hebben daar het geduld niet voor, maar ik wel, vind dat juist wel leuk!
Hee LLL, gefeliciteerd met je 3 jarige Sum. Wat een verhaal van die oppas, zoiets zou ons ook kunnen overkomen . Wij hebben dit jaar Schurk ook pas later verteld dat hij jarig was, omdat we het toen pas gingen vieren. Wel leuk dat het uiteindelijk nog zo'n verrassing voor hem was!

Hehehe, ik had een heel stukje getypt dat ik echt een hekel heb aan Najib en niet snapte dat jullie hem wel trekken, maar toen merkte ik ineens dat ik in de war was met foute Neverlander Jurgen Raymann (haal die 2 wel vaker door elkaar). Najib is toch degene met een stukje in een van zijn shows over mensen die een kind mee moeten nemen naar het werk? Dat Arie de bouwvakker een kind meeneemt op de steiger, kind lazert naar beneden en Arie belt naar de opzichter of hij een nieuw kind kan krijgen? En van die dronken uitgaanders in de shoarmatent? Inderdaad supergrappig.

Zo, ik ga even verder socializen met vent. Meneer knijpt hem als een ouwe dief, want morgen is zijn knip-dag. Hij vindt het maar helemaal niks, dat ze aan zijn zaakje gaan rommelen. Hehehe, vind hem enerzijds best zielig, aan de andere kant ben ik wreed en denk ik: "jouw keuze kerel, niet miepen". Ga het morgen een dagje even niet zo leuk vinden denk ik, maar aan de andere kant is het maar goed dat het dan eindelijk een keer gebeurd is.
Drop, ik vind het ook knap dat je dat geduld hebt om dat allemaal uit te pluizen. Ik heb dat helemaal niet, maar ben volgens mij ook gewoon heel slecht in het goed scoren van goedkope vakanties e.d. Kasteeltje zag er wel heel leuk uit, jammer dat dat niet doorgaat! Maar Mallorca klinkt ook niet verkeerd zeg.
(ik doe gewoon weer even etappeposten)

ELy, sterkte met Zeefje! Fijn dat het geen MG is inderdaad, dat zou toch wel erg schrikken zijn. Hopelijk knapt ze snel op!

Bij Boef op school is de MG officieel geconstateerd, hij kreeg van de week een brief mee over leerling uit parallelkleuterklas die ziek is. En ik ben er nog steeds niet over uit of ik ze nou zou laten willen enten of niet. Zo maar eens even zoeken of de Gezondheidsraad vandaag nog advies heeft gegeven en wat dat dan inhoudt. Heb vandaag amper het nieuws meegekregen...
Oei, wens je vent maar sterkte, Athena! Rommelen aan dat zaakje lijkt me het ultieme anticonceptiemiddel. Denk dat jij in ieder geval een rustige nacht tegemoet gaat .

Voor de meivakantie lijkt me Mallorca eigenlijk wel heel plezierig. In landen als Frankrijk en Luxemburg ben je in mei nog niet zonzeker en in Spanje is het dan lekker volgens mij, dat vind ik weer te heet in de zomer.

Zag laatst van dat stukje Amhali op tv toevallig het laatste deel en ik vond het wel lollig. Zou hem best eens in het echt willen zien, ik ga eigenlijk nooit naar het theater.
Spanje in mei is heerlijk, kan ik uit ervaring vertellen:).

Zal vent sterkte wensen van je. Morgen om 9:30 mag hij onder het mesje. Ik heb vrijgenomen om hem als liefdevolle echtgenote terzijde te staan, hij mag niet eens zelf naar huis rijden. Raar, ik dacht dat het echt een (letterlijke ) peanutactie zou zijn, maar denk dat ik morgen maar Florence Nightingale moet gaan spelen. Bwerk;-)

Ik kan nergens advies GR vinden. Irritant...Topic hier op de pijler is ook al spoorloos. Of ik kijk met mijn neus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven