Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 28 oktober 2009 om 11:02
quote:Viva Angel4 schreef op 27 oktober 2009 @ 14:00:
[...]
Tsja, als ik zo'n topic zie, stuur ik ze meestal naar Gezondheid.
Het heeft volgens mij nl. niets met sporten of lijnen te maken.
Maar we zitten op kinderen, zie ik nu.
Ben er met m'n hoofd niet goed bij, geloof ik.Maar goed, aangezien er vandaag weer een ben ik zwanger topic is geopend, is het mogelijk om, zoals in het verleden ook zo het geval was, een sticky topic te maken voor alle streepjes/geen streepjes, ben ik zwanger, pil vergeten vragen?
[...]
Tsja, als ik zo'n topic zie, stuur ik ze meestal naar Gezondheid.
Het heeft volgens mij nl. niets met sporten of lijnen te maken.
Maar we zitten op kinderen, zie ik nu.
Ben er met m'n hoofd niet goed bij, geloof ik.Maar goed, aangezien er vandaag weer een ben ik zwanger topic is geopend, is het mogelijk om, zoals in het verleden ook zo het geval was, een sticky topic te maken voor alle streepjes/geen streepjes, ben ik zwanger, pil vergeten vragen?
woensdag 28 oktober 2009 om 11:34
Sticky: Ben ik Zwanger topic, vraag het hier! is verplaatst naar overig.
Parodietopics mogen, maar dan op overig.
Parodietopics mogen, maar dan op overig.
woensdag 28 oktober 2009 om 11:35
quote:gizz schreef op 28 oktober 2009 @ 11:02:
[...]
Maar goed, aangezien er vandaag weer een ben ik zwanger topic is geopend, is het mogelijk om, zoals in het verleden ook zo het geval was, een sticky topic te maken voor alle streepjes/geen streepjes, ben ik zwanger, pil vergeten vragen?Ik vind het lastig en heb niet het idee dat mensen die zo in paniek zijn dat ze een bijsluiter niet kunnen lezen, wel zien dat er al een sticky is.
[...]
Maar goed, aangezien er vandaag weer een ben ik zwanger topic is geopend, is het mogelijk om, zoals in het verleden ook zo het geval was, een sticky topic te maken voor alle streepjes/geen streepjes, ben ik zwanger, pil vergeten vragen?Ik vind het lastig en heb niet het idee dat mensen die zo in paniek zijn dat ze een bijsluiter niet kunnen lezen, wel zien dat er al een sticky is.
woensdag 28 oktober 2009 om 12:37
Weet je 4, met die glazen bol wilde ik het luchtig houden, maar ik wilde vooral geen parodie topic.
Net als Gizz was ik alle topics van de laatst dagen zat en was het overzicht kwijt, nu dacht ik dat alle onwetende hier hun vraag konden stellen of teruglezen.
Maar ach, parodie is ook wel leuk, maar dat was niet mijn doel.
Net als Gizz was ik alle topics van de laatst dagen zat en was het overzicht kwijt, nu dacht ik dat alle onwetende hier hun vraag konden stellen of teruglezen.
woensdag 28 oktober 2009 om 13:22
quote:zusenzo schreef op 28 oktober 2009 @ 12:37:
Weet je 4, met die glazen bol wilde ik het luchtig houden, maar ik wilde vooral geen parodie topic.
Ik had het idee dat anderen ook dachten dat het een parodie was.
Maar goed, weet je wat, we wachten een weekje en dan open ik een sticky.
Ik had het idee dat anderen ook dachten dat het een parodie was.
Maar goed, weet je wat, we wachten een weekje en dan open ik een sticky.
donderdag 29 oktober 2009 om 13:16
donderdag 29 oktober 2009 om 13:29
quote:Youk79 schreef op 29 oktober 2009 @ 13:20:
Jade: dat kun je in je motto zetten. Ziet er alleen wel raar uit als je in een ander topic gaat posten.Bedankt voor je hulp!
Jade: dat kun je in je motto zetten. Ziet er alleen wel raar uit als je in een ander topic gaat posten.Bedankt voor je hulp!
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:16
vrijdag 30 oktober 2009 om 20:30
quote:irenek schreef op 30 oktober 2009 @ 19:16:
Angel, ene voetstapper vindt het nodig om om zich heen te trappen op een topic waar hij niets te zoeken heeft (Hoe ervaar jij de wens om zwanger te worden deel 11). Hij kàn niet zwanger worden, want = man en hij heeft een hekel aan kinderen.
Wil jij er even naar kijken? Thanks.We gaan er naar kijken!
Angel, ene voetstapper vindt het nodig om om zich heen te trappen op een topic waar hij niets te zoeken heeft (Hoe ervaar jij de wens om zwanger te worden deel 11). Hij kàn niet zwanger worden, want = man en hij heeft een hekel aan kinderen.
Wil jij er even naar kijken? Thanks.We gaan er naar kijken!
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:15
quote:Viva Angel4 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:30:
[...]
We gaan er naar kijken!voetstapper is geband.
[...]
We gaan er naar kijken!voetstapper is geband.
vrijdag 30 oktober 2009 om 21:19
quote:qwertu schreef op 30 oktober 2009 @ 20:33:
Ene mbloem is aan het spammen in alle loopfietstopics die ze kon vinden...
Ik zeg: de kóp d'r af! En Mbloem is halloween decoratie.
Ene mbloem is aan het spammen in alle loopfietstopics die ze kon vinden...
Ik zeg: de kóp d'r af! En Mbloem is halloween decoratie.
zaterdag 31 oktober 2009 om 16:07
quote:kaetje schreef op 31 oktober 2009 @ 12:28:
Angel, ons oude topic kwam boven de 1200 postings dus ik heb een nieuwe geopend. Zou je het oude topic "Kaetje en de prikbitches" willen sluiten?
Bedankt!
Done!
Maar volgens mij mag je gewoon door tot de 3000 hoor.
Angel, ons oude topic kwam boven de 1200 postings dus ik heb een nieuwe geopend. Zou je het oude topic "Kaetje en de prikbitches" willen sluiten?
Bedankt!
Done!
Maar volgens mij mag je gewoon door tot de 3000 hoor.
zondag 1 november 2009 om 06:39
quote:fatimaaa schreef op 31 oktober 2009 @ 22:50:
dag Viva Angel,
Kan je de titel van mijn topic. Even iets vreemds met fontanel van zoontje (6 mnd) veranderen in: Te vroeg gesloten fontanel, wiens kind heeft dat ook gehad?
Thanks Groetjes Fatimaaadone!
dag Viva Angel,
Kan je de titel van mijn topic. Even iets vreemds met fontanel van zoontje (6 mnd) veranderen in: Te vroeg gesloten fontanel, wiens kind heeft dat ook gehad?
Thanks Groetjes Fatimaaadone!
zondag 1 november 2009 om 06:44
quote:wen schreef op 31 oktober 2009 @ 23:54:
Angel, zou je ondanks je ietwat penibele positie (als ik naar je avatar kijk tenminste) eens willen kijken naar ene s0ezy? Ze lijkt wel erg groot fan te zijn van een bepaald type muurposter.
Bedankt!
Er is iets aan gedaan.
Angel, zou je ondanks je ietwat penibele positie (als ik naar je avatar kijk tenminste) eens willen kijken naar ene s0ezy? Ze lijkt wel erg groot fan te zijn van een bepaald type muurposter.
Bedankt!
Er is iets aan gedaan.