Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 5 november 2009 om 22:38
quote:winkelmandje schreef op 05 november 2009 @ 22:36:
Ik zal het eerlijk vertellen....maar ik vond de sauna wel een heel goed idee! Kan ik gelijk zien of hij een mini piemol heeft
En wat alsie klein lijkt maar eigenlijk best groot is alsie stijf is?
Kun je dat ook uittesten in de sauna ?
Ik zal het eerlijk vertellen....maar ik vond de sauna wel een heel goed idee! Kan ik gelijk zien of hij een mini piemol heeft
En wat alsie klein lijkt maar eigenlijk best groot is alsie stijf is?
Kun je dat ook uittesten in de sauna ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 5 november 2009 om 22:56
donderdag 5 november 2009 om 23:03
Wil me niet te zeer met jullie intieme gesprekje bemoeien .. maar vind de sauna juist een hele spannende plek voor een date.. .. je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, je kan er goed met elkaar praten.. je kan heel duidelijk zien hoe hij op je reageert.. .. je kunt er eten, drinken, luieren.. en het is een relatief veilige omgeving met redelijk wat mensen waar dus verder niks kan gebeuren wat jij niet wil..
prima keuze lijkt me..
prima keuze lijkt me..