Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk aan House? Nou House zelf natuurlijk en zijn humor

Nee niet gezien, klinkt ook als een stomme film als Michael Douglas meespeelt
Mannen Zucht...........

Had een stoofpotje gemaakt, alleen moet dat nogal lang opstaan.

Maar zelfs dat laat meneer droogkoken.........

(had dus gevraagd of hij het geregeld door wilde roeren)

Ik wordt er soms zo moe van....
-t
Wat een depri House....

Is er iets met die acteur gebeurd dat hij maar zo ineens pleitos is?? Normaal gesproken wordt een mens toch wel een beetje voorbereid op zo'n wending in verhaal? Tsss, het is toch wat...

Geen mail van Bridge trouwens. Is dat niet raar?

Bammie succes morgen!!!

Amaal, stiekem moet ik erg lachen om je gemopper en gedoe

Zo, te bed. Kijken of gepruttel en gereutel vannacht wat minder is (al verwacht ik nog wel buikpijn aangezien ze vandaag nog niet gepoept heeft en dat normaal zo'n 7x per dag doet....).

Verder gaat het wel met dotje, verkoudheid valt ook wel mee geloof ik.

Star, kekke hoesjes voor iPhone op apple shop. Wel duur maar leuheuk. Fijn Sint/Kerst cadeau .

Trusten dames
Gelukkig kan je erom lachen Suus, ik zeg al tegenwoordig overal sorry achter. En: ik ben helemaal niet leuk meer.

Mag het nu niet meer zeggen van vent

Schatje.

Noujaaaaa, iemand naar Ik vertrek gekeken? Stomme snol zeg. Sorry hoor. Gaat na 19 jaar relatie eindelijk voor de droom met haar man, maar peert hem na een jaar vlak voor opening met een ander. 2 kleine kinderen. Alles nog voor opening in de verkoop.

Toegegeven, met die kerel zou ik het ook niet volhouden, maar 19 jaar én 2 kinderen.... werk eraan!

Je snapt het: deze vrouw zat weer met tranen in haar ogen.

Huilie, wordt wel weer minder toch

Zat vorige week ook bijna te huilen bij het levensverhaal van de oppas van mijn achterbuurvrouw. Moet niet gekker worden!

Zet dat hoesje eens in een plaatje Su. Mijn vader heeft zo;n harde hoes. Moet je heel hard op het scherm drukken om nog beweging te krijgen. Of heb jij een condoompje? zo heet het toch?
Morgen,

Wilde even checken of er Bridges mail was, maar nee dus.

Ik vind het wel een beetje verontrustend eigenlijk, Suus. Ben bang dat ze de griep heeft ofzo...
Bezorgd wilde ik eigenlijk zeggen i.p.v. verontrustend. Nouja, jullie snappen het.

Amalia, ik moet wel om je lachen hoor! Die hormonen maken je tot een leuke cabaretiere momenteel. Man moet daar vast de humor van inzien!!

Ja, zij van Ik Vertrek.. ! Wij zijn vaste kijkers, volgen ook de Twitters van P. de L. hierop, dat is echt lachen.

Helemaal die van vorige week, die man had zijn vrouw helemaal in de greep, gezien?
Goedemorgen!
Moest wel grinniken om de niet-knuf van Bam en de intieme smiley van Mal!
Hoi Bam. Fijne werkdag (denk ik).

Wij gaan een dagje interieurinspiratie opdoen. Oma haalt CG uit school etc.
Leuk, meubeltjes kijken. veel plezier!

Half Compu, moet zo eerst naar het zkh
Haha Amalia, ik moet wel om je lachen. Volgens mij ben je een Momzilla aan het worden grapje hoor.

Cin, hoe gaat het met jou en bij jou thuis? Knap je al een beetje op en heb je de anderen nog niet aangestoken? Hoe gaat het met je moeder nu?

Bam, succes in het ziekenhuis zometeen. Ik zal aan je denken.

Ha, ik heb denk ik een goedkoop alternatief gevonden voor de Uggs, stonden op Omodo. Ik wil alleen even weten of het echte schapevacht is wat erin zit dus daar heb ik even over gemaild. Voor mijn wintertenen he!

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 20:51:

Kijk je Mamax?Vent wilde perse de Frogers kijken, heb hem maar een keer z'n zin gegeven. Heb ik wat gemist?
Oh en goeiemorgen, en Bam, maak je een nieuwe aan, we zitten alweer over de 3000.

Ga nu de rest lezen
Amalia, heb het ook gezien. Wat een muts! Arme kindertjes ook, eerst worden ze meegesleurd naar Italie, dan weer mee terug gesleurd. Volgens mij haal je er ook nooit meer uit wat je erin gestopt hebt.
Bam, succes in het zh, is waar ook!

Gynacologie kun je pas volgend jaar terecht hier. Ik krijg een brief toegestuurd.

Lekker warm Mal, doe je goed!
quote:mamax schreef op 06 november 2009 @ 09:04:

[...]

Vent wilde perse de Frogers kijken, heb hem maar een keer z'n zin gegeven. Heb ik wat gemist?Nogal ja...... Wil je het weten of ga je hem nog kijken?
Oh ja: morgen dames
Jeetje Compu, beste wachtlijst... Beetje shoppen geen zin in? Ander zkh kan maar zo deze maand nog plaats hebben.

Fijne dag vandaag!

Bam: succes zo!!!
Mal, lekker warm zien ze er iig wel uit. Benieuwd of het echt is.

Nog steeds geen Bridge? Die heeft vast griep

Even mail checken...
Nope, geen mail.
Ik zal eens sms sturen als nummer op groep staat.
Nummer staat niet op de groep Suus.

Ja, ik ben nu wel erg benieuwd, ga het toch niet kijken, dus vertel maar. Wie is er verdwenen? Cuddy, Wilson?

Bam, sterkte zometeen!

Compu, vriendin van mij zou begin dit jaar naar de gyn gaan, was toen al 2 jaar bezig, met een miskraam tussendoor. Uitendelijk was ze net daarvoor zwanger, hoop dat dat voor jou ook geld!
Geen nummer
Kutner, die heeft een kogel door zijn hoofd gejaagd......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven