December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Heb nu wat meer duidelijkheid (mijn moeder was net een beetje warrig, wat natuurlijk begrijpelijk is) maar wat er aan de hand is: opa mocht aangeven als het niet meer ging, dan zouden ze de pijnstillers zover opvoeren dat hij in een soort coma terecht kwam. En dan zal hij niet meer wakker worden.

Het kan best nog wat dagen duren dus... Kan ik misschien ook nog even naar hem toe.
Naar Tinus! Het is de vader van je moeder? Lijkt me toch een moeilijke tijd voor iedereen maar ook voor haar.

Ik heb Zembla bekeken tot zo ongeveer wat Ainne hier beschreef. Snel uitgezet toen. Die paar seconden die ik nodig had om het weg te klikken was al erg genoeg.

Ik vond het verder best informatief over hoeveel moeite je moet doen om die bestanden op je pc te krijgen.

Alle info die ze trouwens noemen over een dader is nog zo te vinden op internet... Zou heel onveilig zijn voor de man in het geval dat hij mijn kind te pakken had gehad...

Veroordeelde daders: medewerker pretpark, directeur basisschool... student, advocaat, rechter, kinderarts...

Ik weet wel dat Y. nog heeeeel lang niet zelf mag buitenspelen en naar school mag lopen etc. Daar dacht ik veel te naief over blijkt wel...
Tinus: hiervoor heeft je opa toch iets moeten opstellen toen hij nog helder was over dat opvoeren van pijnstillers? of euthanasie.
alvast gefeliciteerd, tinus

wel vervelend van je grootvader, sterkte hoor.

hiervoor hoeft opa niets op te stellen, alleen voor euthanasie moet er een second opinion zijn; dit is paliatieve sedatie
Ach ja, we hebben natuurlijk een dokter in de zaal
sorry.... ik probeer me soms wel in te houden...

ik heb net weer eens doktertje gespeeld bij de buurman... (wel balen, hij ligt met gebroken bekken in de woonkamer (en kan dus verder niets) en nu is buurvrouw met buurmeisje naar het ziekenhuis, verdenking blinde darm.. en de buurman moest een trombosespuitje, en met een gebroken hand lukt dat zelf niet (en de andere buurman, die hem ook gezelschap hield, durfde niet).
Nou, ik geloof dat het maar goed is dat ik even niet ben geweest gezien de discussie over die vieze, ranzige randdebielen.

Anaway, ik struisvogel lekker verder gezien mijn kids allang wel toe zijn aan alleen buiten spelen......

Alles goed met jullie ? Hier en daar wat zieken en ook kwakkelende kindjes ?? Nog geen mexicaantjes ?

Ik twijfelde gister bij Timo. Spugen en in de avond hoge koorts. Maar hoesten is uitgebleven. Ach ja, wie weet.

Verder ben ik wat drukkig lijkt al zou ik niet weten waarmee :-). Werk natuurlijk en als ik vrij ben ben ik met de kindjes bezig. Gister zou ik de heule dag winkelen en flink shoppen maar Timo werd ziek dus we zijn maar even geweest. En natuurlijk kon ik niet vinden wat ik zocht. Wat een luxe problemen heb ik toch .

Met Timo dinsdag weer naar het zh. Ik wil even weer dat er iemand over mijn schouder mee kijkt. Naar de kinderarts en fysio voor tips en tops. Hij heeft zijn ontlasting nu wel weer onder controle maar wel dmv 2 zakjes movicolon per dag. Vind ik wat veel. Zeker omdat het in de zomer super ging. Zo goed als in de vakantie is het daarna nooit meer gegaan. Misschien met school/spanning te maken ?? Maar ik wil het weten voor ik ga verhuizen enz. Dan wordt het al druk zat lijkt mij. Nog een week of 6...................spannend !!

Vandaag heeft Floortje ook uit zichzelf (enorm ) gepoept op de wc. Eerder deed ze dat er ongeluk en daarna alleen nog maar in haar broek. Heel fijn. Maar helaasch had ze gelijk na mijn vreugde dansje en stickerbeloningen toch ook nog even op de grond gepoept en daar ingestaan hahaha. Lekker op je nuchteren maag hahaha.

Pepijn doet het super. Hoest nog wel wat maar zit echt weer beter in zijn vel. Maar hij slaapt zo veel !! Niks aan dat kind hahaha. Sorry, weet dat het ook anders kan.....maar na Floortje mag ik dit wel zeggen toch ?! Even afkloppen maar die gaat als een speer in haar nieuwe bedje.....

KM: met de bank(en) vergeet ik je echt niet hoor maar eer ik een keer die foto's op hm ofzo heb staan....... Komt echt goed !! Die abnk die we nu hebben zit voorgeen meter trouwens, zeker niet met korte pootjes. Maar hij hangt en ligt heerlijk :-).

Verder heb ik eigenlijk niet echt terug gelezen. Dussss

Morgen naar een rommelmarkt. Om op te staan dan he !! Alle zut verkopen. Hoop ik hahaha. Wel een hele lang dag. Dus lekker naar bed !!

Laterrrr
He meiden,

Ben alleen thuis, heb even wat op HM neergezet.
Mette meid; ben op HM geweest. Ik wil je alleen even een knuffel geven en nogmaals zeggen hoe ik jou bewonder. Wat een topmeid en topmoeder ben jij !! Je krijgt het allemaal niet cadeau maar je slaat je overal weer doorheen. Petje af.
Ah dat vind ik lief van je Flodder en ik sluit me er bij aan
Hoi allemaal,

ben twee dagen weggeweest, en er is in de tussentijd heel veel geschreven hier.

Tinus, wat een rare dagen heb je zo, je verjaardag (gefeliciteerd!) en dan je opa die binnenkort gaat sterven. Sterkte. Zo te lezen heb je wel een goed gevoel erbij, het is zoals het is als je zo oud bent..maar wel verdrietig als het zover is natuurlijk.

over verjaardag: ik denk erover om M een fietsje te geven, die wat langer mee kan, dus eerst met zijwieltjes. We weten nog niet zeker of we komen te wonen waar we denken te komen wonen, maar daar kan hij heerlijk fietsen!

Vandaag is de makelaar geweest en heeft foto's genomen, Ik ben uren bezig geweest met alles schoonmaken en opruimen, en terwijl hij foto's maakte sleepte ik alles van de ene naar de andere ruimte. haha, ik ben benieuwd hoe ze eruit zien, errug netjes in elk geval. Wsch. staat het volgende week op funda. Hij mailt ons eerst de tekst en de foto's, en de overeenkomst voor de opdracht moeten we ook nog krijgen en tekenen. En de vraagprijs staat nog niet vast. Wel spannend hoor.

Marloes, leuk naar de intocht! Het valt elk jaar op de zaterdag dat M jarig is of we zijn verjaardag vieren! Jammer. We zullen het een keertje anders moeten doen als we dat willen meemaken.

Ainne en KM, bweh, ik heb die beelden nu ook weer op mijn netvlies. Ik hou er meteen maar over op.

KM, goed dat je een tentamen hebt gehaald! Je vroeg nog naar mijn conclusie.. ik heb de hele week weer aan mijn nieuwe werk gewerkt, twee dagen op pad geweest dus het is er nog niet van gekomen. Zondag ga ik misschien naar de bibliotheek om eens rustig te zitten.

Nurse, spannend de 18e (toch? goed onthouden?). Sterkte met het herstel.

o ik heb in de tussentijd heel lang zitten bellen en ben nu op.. welterusten
Ik weet niet wat ik moet zeggen.. voel me een beetje opgelaten door die lieve woorden

Ik hoop niet dat jullie af en toe denken: o heb je haar weer met haar rare fratsen..

Dat denk ik iig wel van mezelf

Bedankt weer voor een luisterend oor, jullie zijn me allemaal echt heel dierbaar.

anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 06-11-2009 23:47
Reden: smiley
% gewijzigd
Hey...

de 18e staat trouwens vast... ik word dan geopereerd. En misschien iets belachelijks.... maar ik weet niet goed wat te doen met onze knul..

Het was/is eigenlijk het plan dat in de 4 dgn dat ik in het zkh lig ik daar 2x op een dag kolf en dat hij 2 x langs wordt gebracht zodat ik hem live kan voeden maar nu met de MG vind ik het toch wat eng om hem naar het zkh te laten komen maar ik full time kolven zal me denk ik niet lukken.. krijg ze niet goed genoeg leeggekolft, is niet te vergelijken met hoe effectief hij drinkt....

Zoals wij er nu trouwens tegenover staan worden de kinderen niet gevaccineerd. (mocht dit straks kunnen)

Huh? Ik had toch nog een keer gepost?

Naja.

In ieder geval:

Falcon; ik hoop dat je de slaap kunt vatten na je telefoongesprek

Tinus; ook voor jou een hele dikke Ik hoop dat je opa in alle rust mag gaan.

Sterkte meis.

Slaap lekker allemaal
Oh Ruk! Sorry Tinus, helemaal vergeten om je een te geven voor je opa.

Trouwens... nog even en je bent jarig

Mette:

Je hoeft niets te zeggen en je ook niet opgelaten te voelen hoor. En nee, zo denken wij niet. Wij vinden je top.

(wil je nog meer veren in je reet? )

Falcon:

Spannend! ben benieuwd naar de foto's!

En bedankt voor je geluk wensen

xx

P.s.

Jullie kunnen wel merken dat ik alleen thuis ben he?
quote:TheNurse schreef op 06 november 2009 @ 23:48:

Hey...

de 18e staat trouwens vast... ik word dan geopereerd. En misschien iets belachelijks.... maar ik weet niet goed wat te doen met onze knul..

Het was/is eigenlijk het plan dat in de 4 dgn dat ik in het zkh lig ik daar 2x op een dag kolf en dat hij 2 x langs wordt gebracht zodat ik hem live kan voeden maar nu met de MG vind ik het toch wat eng om hem naar het zkh te laten komen maar ik full time kolven zal me denk ik niet lukken.. krijg ze niet goed genoeg leeggekolft, is niet te vergelijken met hoe effectief hij drinkt....

Zoals wij er nu trouwens tegenover staan worden de kinderen niet gevaccineerd. (mocht dit straks kunnen)

O lastig, mag je wel meteen voeden na de operatie en alle pijnmedicatie die je krijgt? Ik kan me zo voorstellen dat de narcose en morfine nog best lang in je lijf blijven hangen.

Ik zou zelf niet zo bang zijn om hem mee te nemen naar het ziekenhuis. Je zal zelf niet op zaal liggen met zieke (mex.) mensen, en als er niemand in de centrale hal in zijn wagen hoest/proest dan zal het toch niet anders zijn dan dat je met hem boodschappen doet?

Misschien kun je van te voren bij een lactatiekundige info vragen hoe je het beste je productie op peil kan houden, kolftips oid?

In het ziekenhuis heb je wel de mogelijkheid om zo'n prof.kolfapparaat te gebruiken. Misschien dat het leegkolven dan wel lukt?
Zozo het komt wel erg dichtbij nu he Nurse... die operatie.

Ik ben heel benieuwd of het allemaal een beetje gaat meevallen.

Joh, volgens mij was je nu met de meiden allang afgebouwd qua borstvoeding ;)

Ik denk dat het sowieso ook heel raar zou zijn voor hem om jou 4 dagen lang niet te zien. Maar als je echt bang bent voor de mexicaanse griep... (moest even nadenken over je afkorting )

TINUUUUS GEFELICITEEEERD MET JE VERJAARDAG!!!

veel sterkte nog met je opa...

Ik zit al veel te lang met die gekke laptop op schoot... ik ga naar mn bed!
De eerste dag moet ik de gekolfde melk weggooien.

En ik heb al aangegeven zo min mogelijk pijnmed. naderhand te willen en dat ze sowieso niet zo maar moeten geven zeg maar.

En het klopt wat je zegt met dat voorbeeld over boodschappen doen maar krijg ik toch altijd de kriebels van de combi kinderen en zkh

Die twee keer per dag kolven lukt me wel denk ik maar weet dat alleen al 1 hele dag lastig wordt, laat staan 4 dgn (als ik hem niet in het zkh laat komen)

Ik ben pas een hele dag van huis geweest en ondanks ik me gek kolf (en er veeel uitkrijg) blijven ze hard en vol. Totdat ik hem aanleg.
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 07-11-2009 00:10
Reden: verbetering
% gewijzigd
Tinus:

KM:

Nee, dat valt wel mee, Y. heeft ook 7 mnd bv gehad R. maar 2,5 mnd.

En ja, het lijkt mij ook raar en totaaaaal niet leuk om mn kinderen 4 dgn niet te zien... daar zie ik nog meer tegenop dan heel die operatie...

En het ongemak, 6 wkn niet tillen, daar zie ik ook tegenop....

Nahja, genoeg, ga ook zo naar bed

xx

P.s.

Hebben jullie onze Willem ookal gezien op tv met z'n garnaal die naar de kloten ging?
Nou als ik het zo lees dan heb je niet eens de keus om hem thuis te laten als je tieten op ploffen staan

Ik denk zelf dat het ook wel meevalt met die MG. En anders vervoer je hem toch gewoon met mondkapje door de gangen daar ;)

Ik neem aan dat het Niet zomaar moet zijn... ik hoop dat de pijn mee gaat vallen want ik kan me voorstellen dat je anders toch best een verhoging van de pijnmedicatie zou willen hoor
Willem?!?! Garnaal?!?!
Ja hahaha! echt te grappig! hij wilde een spreekwoord in een andere taal zeggen maar het was verkeerd vertaald en stond ie zomaar schunnige taal te verkopen

En ja, als de pijn niet te houden is dan vraag ik wel om iets maar wil niet bij voorbaat al vanallerlei troep krijgen.

http://www.nu.nl/algemeen ... of-in-mond-in-mexico.html
In een ziekenhuis moet je eerder bang zijn voor ziekenhuisbacteriën dan voor die griep denk ik. Ik zou hem gerust laten komen hoor. Het gaat vast wel lukken joh, combinatie van kolven en voeden. En vier dagen is ook niet funest voor de bv (vooral niet op die leeftijd toch?), je kan het weer opkrikken.

Die zes weken niet tillen lijkt me inderdaad lastiger.

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven