Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

sorry, dubbel
He, maar je zal er maar echt 8 hebben....8!!!! Allemaal in de luiers en melk. Echt diep respect als je dan na een week de eerste lading nog niet bij t grofvuil hebt gezet ofzo.
Ik denk dat ik knetter gek zou worden ja. Hoe doe je het voeden en alles....hulp heb je dan echt nodig dat kan je niet met zn 2tjes.
Ach ja, het is "gaat heen en vermenigvuldigt u", he?

Octomom was gewoon heeeeel goed in rekenen...

Die kan de tafel van 8 al!
ja 8, vond die tafel gewoon zo leuk, geeft toch niet Heb wel vaker last van hebzucht, dan moet ik iets kopen en wel direct!

o Riz alcohol, wat dat is? Zo'n heerlijk vochtig goedje wat je kunt consumeren tijdens de feestdagen, dat alle remmen losgaan, je vent denkt, potverdrie die Rizzie heeft hem goed geraakt, (nee sufferd JIJ moet hem goed raken) en je toch een september 2010 kindje eruitpoept! Zie dat is nu alcohol lieverd
Die heeft gewoon een extra kliko nodig voor de luiers alleen....(toevallig van de week besloten dat als wij ons vuil wat platter en kleiner maken, we precies nog 1 zak met luiers kwijt kunnen in de kliko, vandaar )
Bij zoonseptember2008 was ik 20 kilo aangekomen, kom ik dan bij 8 kiddo's 160 kilo aan
Riz, die heeft gewoon haar eigen vuilverbrandingsinstallatie gekregen van de gemeente!
Hoezo een xtra kliko, ik wou gewoon katoenen luiers gaan gebruiken hoor, wel een beetje aan het milieu denken he!
Haha Nut, dan sla ik toch nog ff over denk....klinkt wel heel leuk hoor, maar 4 zomers achter elkaar zwanger? Ik heb pvd zelfs nog nooit een rose biertje gedronken omdat ik sinds dat dat op de markt is alleen maar zwanger ben! Dan gaan we maar voor september 2011...dat mocht ook van Marielle
Haha Nut, het worden geen 8-ponders hoor!

Denk dat je met 50 kilo bonus al een heel eind bent! ( )

O, en dan zo lekker midden in de zomer hoogzwanger! Dag enkels, polsen en vingers... hellloooo, vocht!
Nou ja Nut, dan heb je 6 wasmachines extra nodig...zou ik toch voor die kliko gaan!
oja, heb ook een hekel aan wasmachines......

Rose bier, nou daar heb je echt niets aan gemist hoor! Weet je al wat het eerste is wat je gaat eten en drinken nadat je hebt geworpen?
Vocht....heerlijk! Je eigen enkels niet meer zien

Och, een privé-wasserette heeft ze sowieso al nodig, 8x ondergespuugde/-gepoepte rompertjes, hydrofiele doeken, kleertjes, lakens, dekens, jassen...

En dan ook nog alle extra handdoeken, vaatdoeken, spuugdoeken, theedoeken, dweilen, zemen etcetc...

(O mijn god, ik word bij deze optelsom al ramgek! Gelukkig dan maar weer dat Octomom goed is in rekenen!)
Ieuw, Riz!
Dan zijn de meningen toch verdeeld hoor Nut, met warm weer een heerlijk rose biertje.....gaat er best in hoor. Maar goed nu is het geen warm weer dus kan het nu best even uithouden tot september 2010.
gatverdarre Riz, wiesdat?
Het eerste wat ik eet....hetzelfde als de afgelopen 9 maanden....ga nog bv geven (stupid me)

Maar daarna....een borrel cola (oh, daar heb ik zo'n zin in! Ongegeneerd drinken, zonder er rekening mee te houden dat je misschien alweer zwanger bent), een wit broodje met champignonnepate en een pistoletje filet met ui, en een bord sushi!
Wie dat is? geen idee...t resultaat van googlen op oedeem.

Mijn voetjes zien er een stuk poezeliger uit hoor, zelfs nu ik mn teennagels niet meer kan knippen!
Tjeeeeemig! Wat kunnen jullie slap ouwehoeren zeg! Ik heb alleen maar even de was opgehangen, (Geen droger, is niet goed voor de portemonnee en het milieu!) aardappels geschilt en de ouwe was opgevouwen en Nut is plotsklaps gestoord geworden! 8 kinderen? Jij moet echt met je plasje naar de dokter, want zo'n gedachte is echt niet gezond! En ja Nut, bij 8 kinderen tegelijk kom je 160 kilo aan! Wat zal je d'r gedrochterig uitzien hahahaha!

En wat hoor ik daar voor vies woord?? De AA?! Wie zei dat? Eruit! Er gaat pas gestopt worden met drinken als we zeker weten dat er een baby in de broodtrommel zit! Het moet potverdorie niet gekker worden. Ik laat me mijn bacardi en rose niet ontnemen! Ik ben potdikke de Claire van Kampen van deze site. Alleen vertik ik het echt om er wat aan te doen!
Ieuw, Google maar eens op de Engelse term, oedema...

Smakelijk!

Over smakelijk gesproken, ik ga eens beginnen met de voorbereidingen van het eten...

Ik spreek jullie later!
Och Riz, ik heb ook bv gegeven, maar de eerste avond na de bevalling heb ik toch heerlijk 2 wijntjes gedronken.

En vooruit sla me maar, ik geef toe. Tijdens de zwangerschap heb ik ook wel eens een wijntje gedronken. Maar dat moest van de VK! Ze zei het zelf echt waar!
Marielle, ik dacht dat ik de alcoholist was hier. Jij kreeg toch een heel slim Sjakie? Dus iedereen die tot de AA wil behoren moet eerst toestemming vragen
Gatver, kenkels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven