Good Luck
maandag 9 november 2009 om 15:43
maandag 9 november 2009 om 15:46
maandag 9 november 2009 om 16:56
Dank Mal, voor je leuke kaart.
Klopte idd dat J. bij het afscheid zijn kusjes uitdeelt. Voortaan bij afscheid I Phone in de aanslag.
Fijn dat het gesprek o.k. ging. Dus je mag straks alles uitproberen, helemaal handig. Kun je kijken hoe hij er zelf inklimt b.v.?
CG net geprikt en ze gaf geen kik.
De orthoptist was ook tevreden, hoeven we niet meer naar terug.
School neemt strakjes alles over, handig hoor!
Klopte idd dat J. bij het afscheid zijn kusjes uitdeelt. Voortaan bij afscheid I Phone in de aanslag.
Fijn dat het gesprek o.k. ging. Dus je mag straks alles uitproberen, helemaal handig. Kun je kijken hoe hij er zelf inklimt b.v.?
CG net geprikt en ze gaf geen kik.
De orthoptist was ook tevreden, hoeven we niet meer naar terug.
School neemt strakjes alles over, handig hoor!
maandag 9 november 2009 om 17:08
quote:compu schreef op 09 november 2009 @ 16:58:
Nou! Geen Kindertijd door de persconferentie. Dan maar de Club van Sinterklaas op 4. Vind ik beetje te moeilijk voor CG eigenlijk.
Wie gaat er nog Sintemaarten woe.?
Moet nog een lampion in elkaar flansen, even googlen..
Ik ga de persconferentie kijken, wat dacht je daarvan
Sintmaarten, ja!!!
Nou! Geen Kindertijd door de persconferentie. Dan maar de Club van Sinterklaas op 4. Vind ik beetje te moeilijk voor CG eigenlijk.
Wie gaat er nog Sintemaarten woe.?
Moet nog een lampion in elkaar flansen, even googlen..
Ik ga de persconferentie kijken, wat dacht je daarvan
Sintmaarten, ja!!!
maandag 9 november 2009 om 17:09
maandag 9 november 2009 om 17:30
Wat leuk Mal, die bijdrage! Waar had ze dat verzameld?
Mijn ha zei zaterdag toen man griepprik ging halen dat vanaf vandaag alle kinderen een oproep krijgen voor MG prik.
Ik was vandaag in Suzedorp. Leuk hoor. Alles dicht
Was bij een dochter van vrienden van mijn ouders. Erg mooi en groot huis, helaas wel aan een drukke weg (dorpstraat) maar megatuin dus niet echt een probleem.
En nu net van half 3 tot kwart over 5 met mams samen het ridderkasteel weer eens gebouwd met Lego
Mijn ha zei zaterdag toen man griepprik ging halen dat vanaf vandaag alle kinderen een oproep krijgen voor MG prik.
Ik was vandaag in Suzedorp. Leuk hoor. Alles dicht
Was bij een dochter van vrienden van mijn ouders. Erg mooi en groot huis, helaas wel aan een drukke weg (dorpstraat) maar megatuin dus niet echt een probleem.
En nu net van half 3 tot kwart over 5 met mams samen het ridderkasteel weer eens gebouwd met Lego
maandag 9 november 2009 om 17:40
Met kids erbij neem ik aan, Amalia?
Goed Mal, dat bedrag van de meeting! Zullen ze weer blij mee zijn.
Star, was al een beetje bekend ervoor toch? Advies aan minister etc.
Had Cee nog last van laatste prik eigenlijk?
CG is een meter lang! Hoofdomtrek vergelijkbaar met baby 6 mnd. Viel een beetje tegen.. Nouja, was te verwachten eigenlijk.
Goed Mal, dat bedrag van de meeting! Zullen ze weer blij mee zijn.
CG is een meter lang! Hoofdomtrek vergelijkbaar met baby 6 mnd. Viel een beetje tegen.. Nouja, was te verwachten eigenlijk.
maandag 9 november 2009 om 18:15
Wat met de kinderen erbij? Lego? B sliep in de auto en L keek belangstellend toe
Nou okee okee, ik ben om voor de MGprik voor de kinderen. Voor mezelf nog niet. Tegen de tijd dat ik 4 mnd ben hoop ik dat het overgewaaid is, maar tot die tijd is het wel handig dat de kinderen het dan niet kunnen krijgen. Daarnaast heeft B gevoelige luchtwegen, dus voor hem wellicht sowieso handig.
Ik vind dat de oproep wel laat gaat komen, 23 november. Helemaal omdat de vaccinatie al sinds juni in da house is.
En meer heb ik er niet over te zeggen
Nou okee okee, ik ben om voor de MGprik voor de kinderen. Voor mezelf nog niet. Tegen de tijd dat ik 4 mnd ben hoop ik dat het overgewaaid is, maar tot die tijd is het wel handig dat de kinderen het dan niet kunnen krijgen. Daarnaast heeft B gevoelige luchtwegen, dus voor hem wellicht sowieso handig.
Ik vind dat de oproep wel laat gaat komen, 23 november. Helemaal omdat de vaccinatie al sinds juni in da house is.
En meer heb ik er niet over te zeggen
maandag 9 november 2009 om 18:37
quote:compu schreef op 09 november 2009 @ 17:40:
Ja was al bekend zo ongeveer, maar wilde weten wanneer het van start zou gaan.
Wat viel er precies tegen?
Ja was al bekend zo ongeveer, maar wilde weten wanneer het van start zou gaan.
Wat viel er precies tegen?