Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 uur
Over kinderen las ik ja. Ik weet het wat Jeetje betreft echt nog niet. Maar even overleggen met mijn meneer. Ze moet 8 dec ook al geprikt bij cb, het arme kind...
Per glas, that is.
quote:Suze2 schreef op 09 november 2009 @ 15:41:

Over kinderen las ik ja. Ik weet het wat Jeetje betreft echt nog niet. Maar even overleggen met mijn meneer. Ze moet 8 dec ook al geprikt bij cb, het arme kind...Die hebben wij gelukkig net gehad. As donderdag wel Eetje.
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 15:41:

3 uur Oh jammer, dat red ik 's avonds meestal niet...
Eetje en Meetjenog klein, dat vind ik minder erg dan een, kan niet missen, kleine pieper is het, dan een volledig oversture bijna kleuter die vervolgens de pest aan haar loeder ( ) heeft....

Jou kind was tenminste een bikkel, weinig kans daarop hier, slik...
ff boodschappen doen nu echt...
Dat dacht ik ook Suze, want mijne jankt al als ze haar grote teen stoot, maar niks dus. Wie weet heb je mazzel
Dank Mal, voor je leuke kaart.

Klopte idd dat J. bij het afscheid zijn kusjes uitdeelt. Voortaan bij afscheid I Phone in de aanslag. :-)

Fijn dat het gesprek o.k. ging. Dus je mag straks alles uitproberen, helemaal handig. Kun je kijken hoe hij er zelf inklimt b.v.?

CG net geprikt en ze gaf geen kik.

De orthoptist was ook tevreden, hoeven we niet meer naar terug.

School neemt strakjes alles over, handig hoor!
Nou! Geen Kindertijd door de persconferentie. Dan maar de Club van Sinterklaas op 4. Vind ik beetje te moeilijk voor CG eigenlijk.

Wie gaat er nog Sintemaarten woe.?

Moet nog een lampion in elkaar flansen, even googlen..
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 15:10:

Graag gedaan zwangere huismus ;)Zeg, kunnen we dat niet samen afspreken, nu ben ik niet meer uniek
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 november 2009 @ 17:05:

[...]

Zeg, kunnen we dat niet samen afspreken, nu ben ik niet meer uniek Wat afspreken? Snap het ff niet
quote:compu schreef op 09 november 2009 @ 16:58:

Nou! Geen Kindertijd door de persconferentie. Dan maar de Club van Sinterklaas op 4. Vind ik beetje te moeilijk voor CG eigenlijk.

Wie gaat er nog Sintemaarten woe.?

Moet nog een lampion in elkaar flansen, even googlen..

Ik ga de persconferentie kijken, wat dacht je daarvan

Sintmaarten, ja!!!
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 17:07:

[...]

Wat afspreken? Snap het ff niet

wanneer jij kaartjes stuurt enzo, nu waren we tegelijk voor Amalia als ik dat had geweten dan doe ik hem wel een dagje later

Ik heb net forumster Jonna op bezoek gehad met een mooi bedrag voor Energy4all van de vivaforummeeting. Was erg leuk!
Wat leuk Mal, die bijdrage! Waar had ze dat verzameld?

Mijn ha zei zaterdag toen man griepprik ging halen dat vanaf vandaag alle kinderen een oproep krijgen voor MG prik.

Ik was vandaag in Suzedorp. Leuk hoor. Alles dicht

Was bij een dochter van vrienden van mijn ouders. Erg mooi en groot huis, helaas wel aan een drukke weg (dorpstraat) maar megatuin dus niet echt een probleem.

En nu net van half 3 tot kwart over 5 met mams samen het ridderkasteel weer eens gebouwd met Lego
Met kids erbij neem ik aan, Amalia?

Goed Mal, dat bedrag van de meeting! Zullen ze weer blij mee zijn.

Star, was al een beetje bekend ervoor toch? Advies aan minister etc.

Had Cee nog last van laatste prik eigenlijk?

CG is een meter lang! Hoofdomtrek vergelijkbaar met baby 6 mnd. Viel een beetje tegen.. Nouja, was te verwachten eigenlijk.
Wat met de kinderen erbij? Lego? B sliep in de auto en L keek belangstellend toe

Nou okee okee, ik ben om voor de MGprik voor de kinderen. Voor mezelf nog niet. Tegen de tijd dat ik 4 mnd ben hoop ik dat het overgewaaid is, maar tot die tijd is het wel handig dat de kinderen het dan niet kunnen krijgen. Daarnaast heeft B gevoelige luchtwegen, dus voor hem wellicht sowieso handig.

Ik vind dat de oproep wel laat gaat komen, 23 november. Helemaal omdat de vaccinatie al sinds juni in da house is.

En meer heb ik er niet over te zeggen
Het vaccin is er nog niet vanaf juni hoor. Want Jonathan zou hem als eerste krijgen als het binnen is (tegelijk dus met het zorgpersoneel) en die vaccins waren er pas vorige week.
Nou ja zeg...... Zit ze in dorp komt ze niet eens even langs waaien. En dat terwijl ik de seabands klaar heb liggen. Tsss, ongezellig Amaal!
quote:Maleficent schreef op 09 november 2009 @ 17:09:

[...]

wanneer jij kaartjes stuurt enzo, nu waren we tegelijk voor Amalia als ik dat had geweten dan doe ik hem wel een dagje later

Ik dacht al dat ik laat was
quote:compu schreef op 09 november 2009 @ 17:40:

Star, was al een beetje bekend ervoor toch? Advies aan minister etc.

Had Cee nog last van laatste prik eigenlijk?

CG is een meter lang! Hoofdomtrek vergelijkbaar met baby 6 mnd. Viel een beetje tegen.. Nouja, was te verwachten eigenlijk.

Ja was al bekend zo ongeveer, maar wilde weten wanneer het van start zou gaan.

Wat viel er precies tegen?
quote:Suze2 schreef op 09 november 2009 @ 18:28:

Nou ja zeg...... Zit ze in dorp komt ze niet eens even langs waaien. En dat terwijl ik de seabands klaar heb liggen. Tsss, ongezellig Amaal! Die zou ik nou expres niet meer geven
Het goede nieuws is dat hij hier nog klaar ligt

Star: Jeetje je moet binnenkort een prik vrouw is hier voldoende voor een jankbui bleek zojuist. Dramaqueen...... Dat wordt lachen, not.
Echt? Jee, dat is wel een heftige reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven