Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
dinsdag 10 november 2009 om 00:35
Oh God, dit wordt weer een rel! Ik dacht dat je alleen die zwangere dinosaurus ging plaatsen. Hahha!
Ik heb brood voor manlief gesmeerd en ga mijzelf nu tegen zijn derriere vleien. (Dan krijg ik waarschijnlijk een stomp en het verzoek me om te draaien).
Tot morgen dames! (maandag en dinsdag ben ik altijd vrij). Maak jullie borst maar nat!
Ik heb brood voor manlief gesmeerd en ga mijzelf nu tegen zijn derriere vleien. (Dan krijg ik waarschijnlijk een stomp en het verzoek me om te draaien).
Tot morgen dames! (maandag en dinsdag ben ik altijd vrij). Maak jullie borst maar nat!
dinsdag 10 november 2009 om 08:01
Zo en tabel ook alweer aangepast. Lien ligt (alweer) met straf boven op bed. Maar vermoed dat ze dat zelf niet zo'n straf vindt aangezien ze direct weer is gaan slapen.
Wat kunnen kinderen toch draken zijn als ze moe zijn zeg.
Vandaag met Lien naar de dokter voor de mexicaanse griepprik. Had ik vorige week al afspraak voor gemaakt. Lien mankeert nog al eens wat zeg maar. Geboren met IgA-deficientie dus weerstand is 0. Verdenk haar er nu ook van dat ze een longonsteking heeft, want is het net Seaburt te hoesten en te rochelen. Bovendien is ze echt niet te harden de laatste paar dagen. Zielig hoor, zo'n arm, klein, ziek frummeltje! Ze heeft trouwens ook nog een aangeboren, zeldzame afwijking aan haar ogen. Daarom mogen paps en mams 19 november gezellig een dagje naar het NiN in Amsterdam. Voor erfelijkheidsonderzoeken. Lien zal op haar 4e geopereerd worden en krijgt nieuwe lenzen.
Hoop dat Sjaak wat dat betreft beter lukt. Nu heb ik het 1 keer verteld en doe ik het nooit meer. Weten jullie in ieder geval waarom ik zo vaak naar ziekenhuis/huisarts moet! Neem daar ook nog een gammele, slechte kindjesproducerende moeder en een vader met dezelfde weerstandafwijking bij. Klaar is het feest! Slingers aan de wand!
Lien slaapt, ik ga ook nog eens even de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Uurtje extra slaap is in deze barre, zwangerschapstijden nooit weg!
Wat kunnen kinderen toch draken zijn als ze moe zijn zeg.
Vandaag met Lien naar de dokter voor de mexicaanse griepprik. Had ik vorige week al afspraak voor gemaakt. Lien mankeert nog al eens wat zeg maar. Geboren met IgA-deficientie dus weerstand is 0. Verdenk haar er nu ook van dat ze een longonsteking heeft, want is het net Seaburt te hoesten en te rochelen. Bovendien is ze echt niet te harden de laatste paar dagen. Zielig hoor, zo'n arm, klein, ziek frummeltje! Ze heeft trouwens ook nog een aangeboren, zeldzame afwijking aan haar ogen. Daarom mogen paps en mams 19 november gezellig een dagje naar het NiN in Amsterdam. Voor erfelijkheidsonderzoeken. Lien zal op haar 4e geopereerd worden en krijgt nieuwe lenzen.
Hoop dat Sjaak wat dat betreft beter lukt. Nu heb ik het 1 keer verteld en doe ik het nooit meer. Weten jullie in ieder geval waarom ik zo vaak naar ziekenhuis/huisarts moet! Neem daar ook nog een gammele, slechte kindjesproducerende moeder en een vader met dezelfde weerstandafwijking bij. Klaar is het feest! Slingers aan de wand!
Lien slaapt, ik ga ook nog eens even de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Uurtje extra slaap is in deze barre, zwangerschapstijden nooit weg!
dinsdag 10 november 2009 om 09:21
dinsdag 10 november 2009 om 09:23
Ja Momo!!! Ideaal die dingen! Goedkoop zijn ze niet hoor. Ik heb er ook eentje liggen voor mijn koter die geboren wordt op 12-12-12. Eigenlijk heel saai dat ik alles al van te voren weet! Maar ook handig. Weet je meteen welke zwangerschappen tot niks leiden en welke wel voldragen worden!
Wil jij er ook 1? Krijg je korting!
Wil jij er ook 1? Krijg je korting!
dinsdag 10 november 2009 om 09:26
dinsdag 10 november 2009 om 09:39
Lien is geboren met aangeboren staar en een afwijking van ongeveer -15. Normaal zou je zeggen dan ben je haast blind, maar bij Lien merken we er weinig van. Kinderenogen kunnen zich nou eenmaal goed aanpassen. Ze gaan als ze 4 is en haar ogen aardig uitgegroeid zijn haar lenzen vervangen voor kunstlenzen. Vaak komt dit alleen voor met nog een bepaald syndroom. En een of andere stofwisselingsziekte. Dat gaan ze nu dus allemaal onderzoeken. En omdat dit zo weinig voorkomt willen ze ons ook onderzoeken. We zijn proefkonijntjes geworden!
De draak wil d'r kleren niet aan. Alleen maar op schoot broodjes weg schransen. Zodra ze broek ziet begint ze te gillen. Oh men, wordt het weer zo'n dag!
De draak wil d'r kleren niet aan. Alleen maar op schoot broodjes weg schransen. Zodra ze broek ziet begint ze te gillen. Oh men, wordt het weer zo'n dag!
dinsdag 10 november 2009 om 09:55
Goedemorgen mijn mede-aanstaande mama's!
Hoe is het in buikenland?
Draden, steken in de onderbuik, gevoelige (.) (.) ????
Ik duim voor jullie hoor, dat jullie maar snel zo gezegend mogen zijn als ik! (of is het nou "dan mij"?)
(Moet grinniken om die dino, ik ga NU even spieken op zomer 2010...)
kusjes!
Hoe is het in buikenland?
Draden, steken in de onderbuik, gevoelige (.) (.) ????
Ik duim voor jullie hoor, dat jullie maar snel zo gezegend mogen zijn als ik! (of is het nou "dan mij"?)
(Moet grinniken om die dino, ik ga NU even spieken op zomer 2010...)
kusjes!
dinsdag 10 november 2009 om 10:03
Hoe krijg ik kind dat gewoon nergens meer aan mee wil werken in de kleren? Wat een drama hier! Ze kon pot&%@^$#dikke wel denken dat ze de koningin is!
Nou gelukt hoor! In de houtgreep, kermend en schreeuwend heeft ze het aankleedritueel weer ondergaan.
We gaan even wandelen, kijken of ze dat wilde er nog uit halen valt. Even rondjes rennen, kan ze straks meteen weer naar bed!
Nou gelukt hoor! In de houtgreep, kermend en schreeuwend heeft ze het aankleedritueel weer ondergaan.
We gaan even wandelen, kijken of ze dat wilde er nog uit halen valt. Even rondjes rennen, kan ze straks meteen weer naar bed!
dinsdag 10 november 2009 om 10:10
Ondanks ik het een beetje sneu vond wat voor berichtjes sommige van jullie naar ons topic stuurde (maar nu ik weet van wel topic jullie komen kan ik het enigzins begrijpen, al zou ik het zelf nooit gedaan hebben), vind ik het wel erg leuk te lezen dat jullie dit topic zijn geopend en lach me dood om jullie tabel. Super leuk! Ik hou wel van die humor!
Heel goed dat jullie naar de toekomst kijken! Ik hoop dat het bij jullie de volgende keer wel goed gaat en jullie ondanks de nare ervaringen wel kunnen genieten van een (toekomstige) zwangerschap!
Succes meiden en veel plezier op dit topic!
Zullen we dan vanaf nu op ons eigen topic blijven?
Liefs FaV
Heel goed dat jullie naar de toekomst kijken! Ik hoop dat het bij jullie de volgende keer wel goed gaat en jullie ondanks de nare ervaringen wel kunnen genieten van een (toekomstige) zwangerschap!
Succes meiden en veel plezier op dit topic!
Zullen we dan vanaf nu op ons eigen topic blijven?
Liefs FaV
dinsdag 10 november 2009 om 10:20
@marielle, als je er iets over kwijt wilt hier (tussens al het slappe ge-ouwehoer door) kan dat uiteraard altijd !
@fav, ik vind dat je het sportief opvat.
@sproet, niet te veel forummen in de baas z'n tijd he!
ik ga maar 'ns doen wat een goede huisvrouw betaamt (wassen, forummen, strijken, hyven, stofzuigen, soaps kijken).
@fav, ik vind dat je het sportief opvat.
@sproet, niet te veel forummen in de baas z'n tijd he!
ik ga maar 'ns doen wat een goede huisvrouw betaamt (wassen, forummen, strijken, hyven, stofzuigen, soaps kijken).
dinsdag 10 november 2009 om 10:40
Oh nee getsie... Ik heb braakneigingen :puke:
Doe toch maar geen lieve vrede... Veel te zoet!
We kennen geen eigen topics en niemand verteld me waar ik wel of niet mag schrijven! Dit is een openbaar forum en ik heb het recht om overal te schrijven waar ik wil!!!
To do nog vandaag:
Boekhouding
Stofzuigen
Doktersbezoek
Tuincentrum bellen
Rekeningen rond brengen
Oh ja koken en die kutkeuken opruimen.
Ga even op zoek naar kabouters die het werk voor me kunnen doen! Iemand nog kabouters over?
Doe toch maar geen lieve vrede... Veel te zoet!
We kennen geen eigen topics en niemand verteld me waar ik wel of niet mag schrijven! Dit is een openbaar forum en ik heb het recht om overal te schrijven waar ik wil!!!
To do nog vandaag:
Boekhouding
Stofzuigen
Doktersbezoek
Tuincentrum bellen
Rekeningen rond brengen
Oh ja koken en die kutkeuken opruimen.
Ga even op zoek naar kabouters die het werk voor me kunnen doen! Iemand nog kabouters over?
dinsdag 10 november 2009 om 10:41
FaV, waardeer deze actie van je!
Vera, ik ben eigen baas, dus ik kan het wel door de vingers zien, haha... (Ik heb ook altijd superpositieve functioneringsgesprekken met mezelf )
Net een bak geld gedeclareerd, dus weer trots op mezelf...
Jij veel plezier als ultieme huisvrouw vandaag!
Marielle, die draak van jou is niet mals he?
Geloof me, het wordt beter!
Zie ik nu al aan mijn kleine monstertje, zodra ze wat meer zelf kunnen en beter kunnen praten/begrijpen, gaat het stukken beter!
(Die van mij denkt dat ze 20 is ipv 2... die 0 wil maar niet komen... Meent serieus dat zij zelf wel weet wat goed voor haar is... Ha!)
Hee DJMomo, gezien het feit dat ik sowieso twee weken overtijd ga (daar gaat iedereen- inclusief verloskundige- vanuit), ontploffen we vrijwel tegelijkertijd!
Gezellig!
Ik heb het trouwens berekoud hier... Zou dat aan de zwangerschap liggen??
(dat de thermostaat chronisch te laag staat, vergeet ik even voor het gemak...)
Mijn broeken zitten al maanden te strak, ik denk dat mijn lijf vast aan het "voorgroeien" is, denken jullie niet??
Vera, ik ben eigen baas, dus ik kan het wel door de vingers zien, haha... (Ik heb ook altijd superpositieve functioneringsgesprekken met mezelf )
Net een bak geld gedeclareerd, dus weer trots op mezelf...
Jij veel plezier als ultieme huisvrouw vandaag!
Marielle, die draak van jou is niet mals he?
Geloof me, het wordt beter!
Zie ik nu al aan mijn kleine monstertje, zodra ze wat meer zelf kunnen en beter kunnen praten/begrijpen, gaat het stukken beter!
(Die van mij denkt dat ze 20 is ipv 2... die 0 wil maar niet komen... Meent serieus dat zij zelf wel weet wat goed voor haar is... Ha!)
Hee DJMomo, gezien het feit dat ik sowieso twee weken overtijd ga (daar gaat iedereen- inclusief verloskundige- vanuit), ontploffen we vrijwel tegelijkertijd!
Gezellig!
Ik heb het trouwens berekoud hier... Zou dat aan de zwangerschap liggen??
(dat de thermostaat chronisch te laag staat, vergeet ik even voor het gemak...)
Mijn broeken zitten al maanden te strak, ik denk dat mijn lijf vast aan het "voorgroeien" is, denken jullie niet??