Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
dinsdag 10 november 2009 om 10:53
sproet, zij synchroon piesen, wij synchroon werpen? heb ook al een maatje op het jompeltopic, wordt echt een mega-bune dan begin julei.
enne, die buik van mij was paar jaar geleden al in de voorgroei. ofzo. zeg maar na mijn 18e is het ergens mis gegaan (voor de tabel, ik ben wel een beetje raar, 32 jaar).
enne, die buik van mij was paar jaar geleden al in de voorgroei. ofzo. zeg maar na mijn 18e is het ergens mis gegaan (voor de tabel, ik ben wel een beetje raar, 32 jaar).
dinsdag 10 november 2009 om 10:57
Ach, jij ook al zo'n buik?
Geboren moeders zijn we toch!
Het zat gewoon in onze genen en onze buiken wisten dat gewoon!! Moeder Natuur toch...
Synchroon werpen, klinkt goed! (O, waarom ben ik toch zo visueel ingesteld... mijn geestesoog verzint nu de gekste dingen!)
Maarre, ben jij dan voor een thuisbevalling of ziekenhuis?
Want dan moeten we wel afspreken waar we gaan werpen!
Geboren moeders zijn we toch!
Het zat gewoon in onze genen en onze buiken wisten dat gewoon!! Moeder Natuur toch...
Synchroon werpen, klinkt goed! (O, waarom ben ik toch zo visueel ingesteld... mijn geestesoog verzint nu de gekste dingen!)
Maarre, ben jij dan voor een thuisbevalling of ziekenhuis?
Want dan moeten we wel afspreken waar we gaan werpen!
dinsdag 10 november 2009 om 10:58
Dees is ook zo'n cutie-pie!
Bij mij is het juist sinds mijn 24e weer goed gegaan. Daarvoor was ik lamantijn-exemplaar. Toen ging relatie uit en transformeerde ik tot een slanke den! Echt goed voor je lijf hoor, zo'n scheiding! Na de bevalling is het wel weer redelijk goed gekomen, alleen die vieze, gore hangpens wil niet weg!
dinsdag 10 november 2009 om 11:03
dinsdag 10 november 2009 om 11:16
dinsdag 10 november 2009 om 11:22
Marielle, niet weggaan!!!! (werpt zich smekend ter aarde)
Troost je met de gedachte dat Sjaak in de verste verte niet hoeft te lijken op Lien!
Ik heb hier een superbrave, lieve, meegaande K1, en een draak van een K2! (met recht een K2, lastige beklimming!)
Ik ga er bij K3 dan maar vanuit dat het een hele gezellige, zing- en dansgrage koter zal worden!
Erger dan K2 (en dus ook Lien) kan de volgende zeker niet worden!
En voor mij zijn jullie nog heerlijk anoniem hoor!
Troost je met de gedachte dat Sjaak in de verste verte niet hoeft te lijken op Lien!
Ik heb hier een superbrave, lieve, meegaande K1, en een draak van een K2! (met recht een K2, lastige beklimming!)
Ik ga er bij K3 dan maar vanuit dat het een hele gezellige, zing- en dansgrage koter zal worden!
Erger dan K2 (en dus ook Lien) kan de volgende zeker niet worden!
En voor mij zijn jullie nog heerlijk anoniem hoor!
dinsdag 10 november 2009 om 11:23
Ja maar op mij lijken is eigenlijk ook niet best. Ik ben niet zulk goed baby-voortbreng-materiaal. Weet niet of de wereld daar beter van wordt. Allemaal luie, eigenwijze, ja zeggen nee doen, flapuiterige kinderen op de wereld....
Ach maakt het ook uit!
Das ook een goed plan! Aangezien de sjakies, pietjes en ministeefjes nog gemaakt moeten worden.... Kunnen we nog een andere vader uitzoeken! Oeh eens diep nadenken. Wat vind ik het lekkerste ding op de wereld?
Ach maakt het ook uit!
Das ook een goed plan! Aangezien de sjakies, pietjes en ministeefjes nog gemaakt moeten worden.... Kunnen we nog een andere vader uitzoeken! Oeh eens diep nadenken. Wat vind ik het lekkerste ding op de wereld?