Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Nog 7 dagen voor Modern Warfare 2!
Ik heb eindelijk door hoe die rare locks werken in Oblivion. Ik moet echt eens leren handleidingen te lezen inplaats van keihard door te skippen.

Oook, ik heb zo'n in vrijdagmiddag... Dan heb ik mijn tentamen achter de rug en kan ik het hele weekend non-stop gamen! Serieus, ik verheug me daar ook echt op! 48 uur opsluiten in huis, eventjes slapen en weer door. Heerlijk
quote:Annelize schreef op 03 november 2009 @ 21:24:

Ik heb eindelijk door hoe die rare locks werken in Oblivion. Ik moet echt eens leren handleidingen te lezen inplaats van keihard door te skippen.

Oook, ik heb zo'n in vrijdagmiddag... Dan heb ik mijn tentamen achter de rug en kan ik het hele weekend non-stop gamen! Serieus, ik verheug me daar ook echt op! 48 uur opsluiten in huis, eventjes slapen en weer door. Heerlijk Lekker is dat he? Oh wat deed ik dat ook vaak toen ik nog alleen woonde.... Niet aankleden, gamen gamen gamen! Helemaal geweldig, het liefst met een nieuw spel waar je al tijden naar hebt uitgekeken en dan alleen maar spelen tot je vingers zeer doen.
Haha, inderdaad Ratteke! Wat heerlijk dat er nog meer mensen zijn zoals ik! Ik moet bekennen dat ik maar weinig (lees geen) vrouwen in mijn omgeving ken die ook gamen. In ieder geval geen games waar je een beetje moet rondslachten.

Goed dat dit topic er is!
Hey dames, iemand hier Ghostbusters al?

Heb ooit op de GameCube het spel Luigi uitgespeeld, man wat was ik verslaafd, geloof dat ik op een vrijdagmiddag begonnen ben en zondagochtend geeindigd, in 1 x, heerlijk! Het lijkt volgens mij een beetje op dit spel, dus erg benieuwd of iemand het al heeft gespeeld!
Heb net een paar dagen onder de wol gelegen en zelfs geen game aangeraakt. Maar ben nu weer beter en zie alleen maar mooie filmpjes, lineage, trailers, enz van de verwachte games voorbijkomen.

@Hariboooo: sorry speel geen Ghostbusters

@Loomii: hoezo vind je AC trouwens saai? Of zelfs ubersaai?
Wie van jullie heeft Totem tribe gespeeld?

Dat is mijn favo game tot nog toe. Ik blijf maar zoeken naar gelijksoortige spellen maar vind ze niet. Alle spellen die ik sindsdien heb gespeeld vallen tegen...

recensie Totem tribe op Jay: http://jayisgames.com/archives/2009/01/totem_tribe.php
hahaha sorry dat ik zo stil ben.. zit al het hele weekend modern warfare 2 te spelen.. ernstig he hahah
Ja, lekker is dat! Ik denk dat je niet de enige bent bouter, je kon gisteren bij Killzone2 online een kanon afschieten. In de spreekoordelijke zin des woords dan hè...
quote:Serafina schreef op 06 november 2009 @ 15:56:

Dat is mijn favo game tot nog toe. Ik blijf maar zoeken naar gelijksoortige spellen maar vind ze niet. Alle spellen die ik sindsdien heb gespeeld vallen tegen...

recensie Totem tribe op Jay: http://jayisgames.com/archives/2009/01/ ... ribe.phpIk ken het niet, net de recentie gelezen en het klinkt erg leuk. Strategy maar dan zonder vechten, ik ken geen andere spellen die erop lijken helaas, dus daar kan ik je niet bij helpen.
@ Kabouter: en hoe is de game? Al uitgespeeld?
quote:Serafina schreef op 06 november 2009 @ 15:56:

recensie Totem tribe op Jay: http://jayisgames.com/archives/2009/01/ ... ibe.phpHeb m gedownload want ben zeer benieuwd na t lezen van review dankzij je tip!
Zo! Ik ben afgelopen weekend lekker op dreef geweest met Oblivion. Maar ik baal! Want ik heb een missie waar ik bij 1 of andere Truus moet zijn, over een guard in the imperial city die niet helemaal fris is. Maarja, ze vertrouwd me niet. En ik heb al gebribed, maar ik zit op max! Nu kom ik niet verder met deze missie. Ik blijf net haken op 69 punten, waar ik waarschijnlijk 70 moet hebben. Iemand een idee?
quote:alexs181182 schreef op 09 november 2009 @ 14:21:

@ Kabouter: en hoe is de game? Al uitgespeeld?Hij is echt gaaf!! Maar had nog niet zoveel storymode gespeeld, want ze zouden gister alle stats resetten en dan had ik het weer over moeten doen. Alleen hebben ze dus de stats niet gereset, waardoor ik ook een pauper ratio heb bij de online mulitplayer haha had gewoon rond lopen klooien om de mappen te verkennen
@ Analize: Je hebt ook spells en scrolls waardoor je charmanter wordt en mensen wel ineens met je willen praten. Misschien dat ze bij the mystic empirium wat hebben?
@Serafina: Ik ben ondertussen een stuk verder bij Totem tribe. Het blijkt gewoon een strategy game te zijn. Maar dan schattiger. Als je bijvoorbeeld Warcraft nog nooit hebt gespeeld, zou ik dat zeker aanraden.
Oh thanks saszzje! Ik ga eens kijken waar ik deze spells kan krijgen! Mijn dank is groot!
Ik heb vandaag Modern Warfare 2 binnen gehad en uitvoerig gespeeld. Ik was meteen op Veteran begonnen en ben wel 100x dood gegaan al oid :P Maar voor mij is dat het leukste, ipv overal doorheen racen als een cowboy. En je bent er in 7 uur al doorheen sowieso.

Multiplayer is ook vet uiteraard ^^

Ben ook begonnen met Travian, dankzij iemand hier die het erover had. Best een erg leuk verslavend spelletje volgens mij ;) Alleen dat lange wachten is vervelend.
Ik ben de laatste dagen weer resident evil opnieuw aan het spelen met mijn vriend op veteran modus.... gaat verdomde makkelijk als je het een jaar geleden oid op normal hebt gespeeld.

Zit er een goede splitscreen modus in modern warfare 2? In mijn eentje game ik niet eigenlijk, maar speel wel veel co-ops met mijn vriend.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
BTW, mocht je spellen downloaden, microsoft heeft veel mensen die de nieuwe forza speelden gebanned. Er schijnt een kopie te circuleren die niet safe is, maar wel door check programma's zoals agx360 komt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik heb m gekocht dus no problem

Er zit wel een coop mogelijkheid in ja. Dat heet spec-ops geloof ik.
quote:Malachite schreef op 11 november 2009 @ 01:37:

Ik heb vandaag Modern Warfare 2 binnen gehad en uitvoerig gespeeld.

Ben ook begonnen met Travian, dankzij iemand hier die het erover had. Best een erg leuk verslavend spelletje volgens mij ;) Alleen dat lange wachten is vervelend.

Dat was ik ja, over Travian... Nou, geniet nog even van de rust, zou ik zeggen. Ik zit nu op een account met 38 dorpen en we zijn in oorlog. En dan zou je zo nu en dan willen dat je ergens op moest wachten Op welke server speel je?

Ik zag Modern Warfare gisteren in de winkel. Mooooi !!! Ik weet ineens waar ik mijn klaasgeld aan uit ga geven
quote:loomii schreef op 11 november 2009 @ 09:20:

[...]

Dat was ik ja, over Travian... Nou, geniet nog even van de rust, zou ik zeggen. Ik zit nu op een account met 38 dorpen en we zijn in oorlog. En dan zou je zo nu en dan willen dat je ergens op moest wachten Op welke server speel je?

Ik zag Modern Warfare gisteren in de winkel. Mooooi !!! Ik weet ineens waar ik mijn klaasgeld aan uit ga geven

Net begonnen op server 1, die ook pas kort gestart is.

Heb nu 1 dorp als Galliërs :P Die worden aangeraden voor newbs, maar had liever Romeinen gespeeld. Ben nog bezig met de intro opdrachten waar je beloningen voor krijgt.

Vind het wel jammer dat betalende spelers zoveel oneerlijke voordelen hebben.
Het vervelende van de intro opdrachten is dat, wanneer je voor economie kiest, je een sitting duck bent als je beginnersbescherming afgelopen is.

En het vervelendende is ook, dat als je in het begin start, je start tussen de veteranen, die vaak met meerdere personen op één account spelen.

Zonder goud spelen is in het begin nog niet zo lastig, maar als je een hoop dorpen hebt, is het toch wel handig voor het overzicht (de gs-bonus en def en aanvalsbonus is natuurlijk ook niet verkeerd )
Haha ja ik hoop niet dat ik meteen kapot word geroofd. Maar heb jij 38 dorpen in je eentje, of is dat je alliantie?

Sounds like an awfull lot of work :P

Ik ga wel meteen proberen bij een alliantie te komen, dat was ook een beginnerstip geloof ik.

En ik wil absoluut niet gaan betalen voor dit spelletje, dus ik speel t lekker voor de vermaak gratis. Ik denk dat je toch wel wat kan uitmaken als gratis speler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven