Gamende Viva Vrouwen
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:11
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!
Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:
Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!
Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!
Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!
Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.
Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.
En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!
Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!
Fall out 3 vond ik ook wel hip.
Racespellen:
Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!
Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2
In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!
Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!
@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!
---
Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:
Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!
Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!
Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!
Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.
Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.
En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!
Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!
Fall out 3 vond ik ook wel hip.
Racespellen:
Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!
Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2
In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!
Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!
@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!
---
Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
woensdag 2 december 2009 om 08:22
quote:ArtemisDCS schreef op 01 december 2009 @ 19:41:
Ik heb het veel te druk om te gamen . Inderdaad ook tentamens en opdrachten.
Over 3 weken heb ik een maand kerstvakantie, dan kan ik los! Mijn broertje heeft net een goede computer gekocht... dus die kan daar voorlopig niet meer op.
Ik heb vandaag Mirror's Edge via steam gekocht voor 3,5 euro!!
Ook is vandaag Little King's Story binnenkomen, die ga ik mijn broertjes en zusjes geven voor kerst. Hebben jullie ervaring met dat spel??
Little King's Story speel ik
Het is wel schijn bedriegd met dat kiddy uiterlijk hoor!
Het is echt een pittig spel (op hard althans). En de besturing en pathfinding zijn niet fantastisch, maar daar kan je over heen kijken. En ik denk ook zeker te moeilijk voor <10 jaar. Het is wel één van de beste Wii games die er zijn
Superspel dus!
Ik heb het veel te druk om te gamen . Inderdaad ook tentamens en opdrachten.
Over 3 weken heb ik een maand kerstvakantie, dan kan ik los! Mijn broertje heeft net een goede computer gekocht... dus die kan daar voorlopig niet meer op.
Ik heb vandaag Mirror's Edge via steam gekocht voor 3,5 euro!!
Ook is vandaag Little King's Story binnenkomen, die ga ik mijn broertjes en zusjes geven voor kerst. Hebben jullie ervaring met dat spel??
Little King's Story speel ik
Het is wel schijn bedriegd met dat kiddy uiterlijk hoor!
Het is echt een pittig spel (op hard althans). En de besturing en pathfinding zijn niet fantastisch, maar daar kan je over heen kijken. En ik denk ook zeker te moeilijk voor <10 jaar. Het is wel één van de beste Wii games die er zijn
Superspel dus!
donderdag 3 december 2009 om 23:03
Voor je zusje? Hangt er een beetje (heel veel ) van af wat ze leuk vindt.
Wat ik van de reviews begreep is dat Skate it wel innovatief is, maar dat de controls wat tegenvallen (evenals de graphics) en ik weer niet of je zusje indie muziek leuk vindt. Harvest Moon werd als spel wat positiever beoordeeld, het grootste bezwaar was dat de reeks nogal uitgekauwd raakt. Maar als ze verder geen Harvest Moon games heeft, hoeft dat geen probleem te zijn, natuurlijk.
Wat ik van de reviews begreep is dat Skate it wel innovatief is, maar dat de controls wat tegenvallen (evenals de graphics) en ik weer niet of je zusje indie muziek leuk vindt. Harvest Moon werd als spel wat positiever beoordeeld, het grootste bezwaar was dat de reeks nogal uitgekauwd raakt. Maar als ze verder geen Harvest Moon games heeft, hoeft dat geen probleem te zijn, natuurlijk.
vrijdag 11 december 2009 om 11:32
Zo, deze gamert is weer blij. De nieuwe update van LBP is uit (misschien al een tijdje hoor, ik heb 'm al ff niet gespeeld) en het probleem met het opslaan van de verzamelde goodies is opgelost
Waar een mensch al niet blij van kan worden
Ik ben vanochtend een kui kadaver en zit lekker te mahjongen op de PSP. Ik had niet gedacht dat dat erg leuk zou zijn, zonder stokkie of muis, maar het is een aanrader!
Van Mirror's Edge heb ik laatst de demo op de PS3 gespeeld. Ik vond het er gaaf uitzien en de controls vond ik ook prettig.
Waar een mensch al niet blij van kan worden
Ik ben vanochtend een kui kadaver en zit lekker te mahjongen op de PSP. Ik had niet gedacht dat dat erg leuk zou zijn, zonder stokkie of muis, maar het is een aanrader!
Van Mirror's Edge heb ik laatst de demo op de PS3 gespeeld. Ik vond het er gaaf uitzien en de controls vond ik ook prettig.
woensdag 16 december 2009 om 23:25
vrijdag 25 december 2009 om 17:05
Omdat het kerstmis is,
Een van de mooiste liedjes, in een van de beste games ooit.
http://www.youtube.com/watch?v=SUWX8X1gCUI
anoniem_89552 wijzigde dit bericht op 25-12-2009 17:11
Reden: linkje lukte niet
Reden: linkje lukte niet
% gewijzigd
vrijdag 25 december 2009 om 19:36
Ik heb gisteren een psp gekregen van mijn lieve vriendje. Heb er Ratchet en Clank, Size Matters en Clank bijgekocht. Buzz zat bij de psp in. En Little big planet heb ik ook gekocht.
Ben dr best wel blij mee. Nu nog ff Marktplaats kijken of er nog wat leuks aangeboden wordt.
Wat ik wel heeeeeeeeeel erg stom vind van Sony is dat ze er geen memory card bij leveren. Die moet je weer apart er bij kopen.... grrr nu kan ik wel spelen maar niks opslaan. Da's mooi klote!
En morgen krijg ik de nieuwe Zelda voor op de ds!!!! Ik kan niet wachten!!!
Ben dr best wel blij mee. Nu nog ff Marktplaats kijken of er nog wat leuks aangeboden wordt.
Wat ik wel heeeeeeeeeel erg stom vind van Sony is dat ze er geen memory card bij leveren. Die moet je weer apart er bij kopen.... grrr nu kan ik wel spelen maar niks opslaan. Da's mooi klote!
En morgen krijg ik de nieuwe Zelda voor op de ds!!!! Ik kan niet wachten!!!
zaterdag 26 december 2009 om 07:04
quote:lunaan schreef op 25 december 2009 @ 17:05:
Omdat het kerstmis is,
Doe mij deze maar
http://www.youtube.com/watch?v=Tp6qMzjX8Os
Omdat het kerstmis is,
Doe mij deze maar
http://www.youtube.com/watch?v=Tp6qMzjX8Os
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 26 december 2009 om 12:28
zondag 27 december 2009 om 13:00
Eeeeh, ik denk dat ze onze xbox niet willen hebben We hebben inmiddels weer een nieuwe gehaald. Ze zijn tegenwoordig150 euro. We hadden blijkbaar wel een Beatles pack, dus tegenwoordig zit ik gewapend met microfoon voor de televisie beatles liedjes mee te bleren. Just because I can.
En de HD is up and running! Pffff, toch nog een fijne kerstvakantie!
En de HD is up and running! Pffff, toch nog een fijne kerstvakantie!
dinsdag 5 januari 2010 om 09:47
JAAAAAAAAAAAAA!!!! Het is 2010!!! En dat betekent dat Final Fantasy 13 er nu wel heel snel aankomt!!! Hoihoihoihoi! Nog maar 2 maandjes wachten...
Haha ik merk dat ik er bijna een beetje zenuwachtig van ben, overigens tot groot vermaak van mijn vriend ("je leek zo normaal toen we elkaar leerden kennen")
Nog maar even de tijd doden met Eternal Sonata (overigens ook Ps3), is trouwens ook een heel erg mooi spel, aanrader!
Haha ik merk dat ik er bijna een beetje zenuwachtig van ben, overigens tot groot vermaak van mijn vriend ("je leek zo normaal toen we elkaar leerden kennen")
Nog maar even de tijd doden met Eternal Sonata (overigens ook Ps3), is trouwens ook een heel erg mooi spel, aanrader!
dinsdag 5 januari 2010 om 15:52
quote:loomii schreef op 31 december 2009 @ 11:29:
Ik ben een tijdje geleden begonnen aan de Ocarina of Time, of de N64. Erg leuk. Maar ik ben nog niet ver, ik moet even in de denktrant zien te komen (en in hoe die rare controls werken )
En meer uren in een dag zou ook wel prettig zijn
Zelda rules haha! Als je vragen heb, moet je me maar even poken
Mijn xboxlive is verlopen.. Buhuuuuuuuu!! Even geen geld om het weer te halen.. dus geen Cod voor mij Leek me wel leuk om samen te spelen hahah! Zeker nu de bugs eruit gehaald zijn! Maargoed, realistisch gezien kon ik het zowieso al niet spelen, mijn concentratieniveau is nog steeds 0 door pfeiffer..
Ik ben een tijdje geleden begonnen aan de Ocarina of Time, of de N64. Erg leuk. Maar ik ben nog niet ver, ik moet even in de denktrant zien te komen (en in hoe die rare controls werken )
En meer uren in een dag zou ook wel prettig zijn
Zelda rules haha! Als je vragen heb, moet je me maar even poken
Mijn xboxlive is verlopen.. Buhuuuuuuuu!! Even geen geld om het weer te halen.. dus geen Cod voor mij Leek me wel leuk om samen te spelen hahah! Zeker nu de bugs eruit gehaald zijn! Maargoed, realistisch gezien kon ik het zowieso al niet spelen, mijn concentratieniveau is nog steeds 0 door pfeiffer..
dinsdag 5 januari 2010 om 22:25
Mijn kill/death ratio is ook een lachertje hoor. Dit deels door eigen onvermogen, deels door het feit dat er spaanse kleuters de hele tijd op je af komen rennen en op de meleeknop drukken. Als enige kunstje. Zou toch leuk zijn als we die samen ff een kopje kleiner zouden kunnen maken
(overigens heb ik mini1 om die reden de xbox afgeraden, omdat je dan weer periodiek moet dokken voor het online gebeuren).
Maarre....de pfeiffer heeft je dus nog steeds in haar greep (haar greep zal het wel zijn, aangezien het naar Michelle Pfeiffer vernoemd is)? Gaat het al wel wat beter?
(overigens heb ik mini1 om die reden de xbox afgeraden, omdat je dan weer periodiek moet dokken voor het online gebeuren).
Maarre....de pfeiffer heeft je dus nog steeds in haar greep (haar greep zal het wel zijn, aangezien het naar Michelle Pfeiffer vernoemd is)? Gaat het al wel wat beter?
woensdag 6 januari 2010 om 15:42
Hahah het is niet naar Michelle vernoemd hoor maar het gaat nog steeds niet erg lekker, echt een concentratieniveau van 0! Mijn K/D is maar 0.67 ofzo haha! Die van mijn vriend 3.24 maargoed die speelt al zijn hele leven shooters, die heeft nog met wedstrijden meegedaan enzo
Er zijn trouwens mensen die elke maand een nieuw account aanmaken op de xbox, want dan krijg je elke keer een maand Live gold gratis haha!
Er zijn trouwens mensen die elke maand een nieuw account aanmaken op de xbox, want dan krijg je elke keer een maand Live gold gratis haha!